Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 januari 2010, 00:27   #61
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Dat vrees ik ook als ik t zo lees.

Over de haren gesproken. Veel van de bestaande haren die vallen uit en die korte sprietjes donorharen) blijven voor de helft staan.

Ik kan me niet meer herinneren dat het vorige keer ook zo was. Volgens mij was het met de vorige transplantatie ook niet zo rood.

Weet een van jullie of dat komt omdat het nou dichter op elkaar gezet is? In de avond doe ik azijn erop (voor de jeuk) en dat helpt, maar stinkt

Maar overdag jeukt t ook zo vreselijk. (het ontvangstgebied) Het geneest. Maar wat kan je er overdag op doen zodat het niet zo jeukt?
graag advies indien mogelijk

Nog een harenvraag

waarom kan je geen haren van anderen op je hoofd planten?
Ik bedoel een nier en zo kan toch ook. Dus wat is dan de reden ervan?????????

greeeeeeez dodo
Hoe dichter de haren worden geplaatst, des te hoger is de kans dat het roder wordt..
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 09:36   #62
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
waarom kan je geen haren van anderen op je hoofd planten?
Ik bedoel een nier en zo kan toch ook. Dus wat is dan de reden ervan?????????
Omdat het haar wordt afgestoten. Elders is daar al genoeg over geschreven, en ik zou het ook moeten opzoeken maar het kan gewoon niet.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 14:14   #63
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
Jeuk

Limbo daar heeft Henk al een link voor gegeven

Bedankt Henk

Het is knalrood tussen de andere haren, dus dan zal het wel heel erg dicht op elkaar gezet zijn.

Jee wat ben ik benieuwd over een paar maanden. Duurt lang.

Ik word wel flauw van de jeuk overdag.
greeeez Dodo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 15:00   #64
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Limbo daar heeft Henk al een link voor gegeven

Bedankt Henk

Het is knalrood tussen de andere haren, dus dan zal het wel heel erg dicht op elkaar gezet zijn.

Jee wat ben ik benieuwd over een paar maanden. Duurt lang.

Ik word wel flauw van de jeuk overdag.
greeeez Dodo
O ja, daar had ik met mijn dikke hoofd overheen gelezen...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 16:27   #65
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
!

Het is je vergeven hoor

greeeeeeeez do
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 16:34   #66
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
Irma Hulscher

Ambo als Irma Hulscher nog geen ervaring heeft met haren tatoeeren op het hoofd reken er dan maar niet op dat je ergens anders in Nederland terecht kan. Zij houdt alle nieuwste ontwikkelingen bij. Misschien in de VS wel. Zij gaat daar geregeld naar toe om de nieuwste onwikkelingen te bekijken.

Heb ff geen tijd om op te zoeken waar je dat geschreven had.

Overigens getatoeeerde haartjes kunnen ook weer wegghaald worden met een speciaal soort pasta.
Dat is wel makkelijk als je haarkleur veranderd en de getatoeeerde haartjes teveel gaan opvallen op de hoofdhuid

Vroeger kon dat alleen met laser met slechte resusltaten.

Die pasta moet er een week op blijven zitten en dat trekt de kleurstof eruit.

Voor de vrouwen die geen wenkbrauwen of wimpers meer hebben is het een uitkomst, want het ziet er werkelijk heel natuurlijk uit.

groet
Dodo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 16:42   #67
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
.
Voor de vrouwen die geen wenkbrauwen of wimpers meer hebben is het een uitkomst, want het ziet er werkelijk heel natuurlijk uit.
Daar ben ik 't absoluut niet mee eens, "valse" wenkbrauwen en "valse" wimpers opplakken, geeft wel een natuurgetrouw beeld.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 18:07   #68
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
verschil van mening is er altijd

Het is ook absoluut niet nodig om het met mij eens te zijn.

Sommigen vinden dat een gedoe en een gekriebel van jewelste.

Verschil is er en zal er altijd blijven,
De een wil geen pruik dragen en de ander voelt zich daar weer niet goed bij.

Ik heb hier wel een paar fotoos gezien van vrouwen , die kaal zijn. Zij hebben wel een mooi gezicht vind ik. Ook een jong meisje. Zij kijkt met een blijde lach en dat is in mijn ogen een zeer aantrekkelijk meisje

en ik heb er groot respect voor dat ze lak hebben gekregen aan wat anderen ervan vinden.

groet
Dodo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 18:22   #69
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Ambo als Irma Hulscher nog geen ervaring heeft met haren tatoeeren op het hoofd reken er dan maar niet op dat je ergens anders in Nederland terecht kan. Zij houdt alle nieuwste ontwikkelingen bij. Misschien in de VS wel. Zij gaat daar geregeld naar toe om de nieuwste onwikkelingen te bekijken.

Heb ff geen tijd om op te zoeken waar je dat geschreven had.

Overigens getatoeeerde haartjes kunnen ook weer wegghaald worden met een speciaal soort pasta.
Dat is wel makkelijk als je haarkleur veranderd en de getatoeeerde haartjes teveel gaan opvallen op de hoofdhuid

Vroeger kon dat alleen met laser met slechte resusltaten.

Die pasta moet er een week op blijven zitten en dat trekt de kleurstof eruit.

Voor de vrouwen die geen wenkbrauwen of wimpers meer hebben is het een uitkomst, want het ziet er werkelijk heel natuurlijk uit.

groet
Dodo
Irma Hulscher zegt nu dat ze niet eens tussen de haren wil tatoeëren omdat dat geen mooi effect zou geven.... Ben er een beetje flauw van, in november zei ze dat dat wel kon...

Ik ga nu maar eens hier informeren: http://www.headstyl.com/gallery.html

Die doen wel wat ik zou willen (tussen mijn getransplanteerde haren tatoeëren én op mijn FUT-litteken).

Laatst gewijzigd door Ambo; 22 januari 2010 om 18:26
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2010, 18:24   #70
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Daar ben ik 't absoluut niet mee eens, "valse" wenkbrauwen en "valse" wimpers opplakken, geeft wel een natuurgetrouw beeld.
Lijkt me toch een verademing als je niet elke ochtend je wenkbrauwen hoeft op te zetten...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2010, 07:31   #71
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink fotos ?

zeg dododo , wanneer gaan we eens paar fotos zien van het inplantgebied ?
uiteraard onherkenbaar, jouw moeten we niet zien , maar de kunst van de ht-arts wil ik wel even bekijken...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2010, 21:11   #72
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
Amaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hoj Wesley,

Ik hou niet van stiekem gedoe, maar deze transplantatie heb ik gedaan, terwijl echt helemaal niemand het weet. Nou ja jullie dan.

Ik heb overal interesse in behalve in computeraangelegenheden.
Dus ik ga me ook echt niet verdiepen in digitalefotoos maken en dan ook nog op de site zetten. Kost me teveel tijd, die ik er niet in wil steken.

En ja ,ik kan nu niet aan anderen vragen he. Ik neem aan dat je dat wel snapt.

Nu ik heb al gezegd dat als er iets georganiseerd wordt ik heus wel zou komen (alleen als er lekker eten bijzit anders niet)

By the way ik vind jullie taaltje enig om te horen AMAIIIIIII

groetjes Do
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2010, 21:12   #73
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
Hoi bedoel ik
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 18:20   #74
zonnetje1969
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2010
Berichten: 1
Beste Ambo

Jammer dat ik dit nu lees op dit forum. We hebben heel veel email contact gehad. In mijn laatste email aan jou heb ik gemaild dat het waarschijnlijk een misverstand is hoe het is uit gelegd. Ik zal het nu nogmaals uitleggen: Eenj litteken op het achterhoofd kan je heel goed camoufleren. Als je daar "haartjes"tekent dan zal je dat niet zo snel zien dat dit Permanente Make Up is. Maar..Als je dit boven op je hoofd doet, waar je ALTIJD lichtval op hebt zie je dat er "liggende" streepjes op je hoofd zitten. Je kan door het lichtval dus duidelijk zien dat dit nep is. Plus is er wel degelijk uitgelegd dat als je heel dichtbij kijkt je ALTIJD ziet dat het geen echte haartjes zijn.
We kunnen de littekens op het achterhoofd heel mooi maken door middel van PMU maar we hebben de ervaring dat dit boven op het hoofd altijd heel erg zichtbaar is. Let wel: Misschien valt het nog wel meer op als dat je het zo laat! Vele mannen zijn jou al voor gegaan en iedereen is zeer tevreden. Prima als je nu naar een ander instituut gaat om je te laten voor lichten maar ik vraag je aub om voor en na foto's te vragen van de mensen die ze al hebben behandeld. Ik wens je heel veel succes en ik ben benieuwd via dit forum hoe het is afgelopen.
Fijne zondag nog!
zonnetje1969 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 18:47   #75
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonnetje1969 Bekijk bericht
Jammer dat ik dit nu lees op dit forum. We hebben heel veel email contact gehad. In mijn laatste email aan jou heb ik gemaild dat het waarschijnlijk een misverstand is hoe het is uit gelegd. Ik zal het nu nogmaals uitleggen: Eenj litteken op het achterhoofd kan je heel goed camoufleren. Als je daar "haartjes"tekent dan zal je dat niet zo snel zien dat dit Permanente Make Up is. Maar..Als je dit boven op je hoofd doet, waar je ALTIJD lichtval op hebt zie je dat er "liggende" streepjes op je hoofd zitten. Je kan door het lichtval dus duidelijk zien dat dit nep is. Plus is er wel degelijk uitgelegd dat als je heel dichtbij kijkt je ALTIJD ziet dat het geen echte haartjes zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonnetje1969 Bekijk bericht
We kunnen de littekens op het achterhoofd heel mooi maken door middel van PMU maar we hebben de ervaring dat dit boven op het hoofd altijd heel erg zichtbaar is. Let wel: Misschien valt het nog wel meer op als dat je het zo laat! Vele mannen zijn jou al voor gegaan en iedereen is zeer tevreden. Prima als je nu naar een ander instituut gaat om je te laten voor lichten maar ik vraag je aub om voor en na foto's te vragen van de mensen die ze al hebben behandeld. Ik wens je heel veel succes en ik ben benieuwd via dit forum hoe het is afgelopen.
Fijne zondag nog!
Dag zonnetje,

In het mailcontact wat ik in november met jullie heb gehad, leek het me toch zo dat er van een misverstand geen sprake kon zijn:

Ik schreef: Met I en R heb ik het er ook over gehad of het eventueel mogelijk zou zijn of er tussen mijn getransplanteerde haren ook puntjes gezet konden worden om het wat voller te laten lijken. Dit kon volgens I. Nu zou ik graag willen dat er tijdens mijn behandeling van 1 december a.s. er stuk of tien puntjes daar ook worden geplaatst, zodat ik dan alvast te weten kom hoe dat oogt. Is dat mogelijk?

Jullie hebben toen geantwoord: U kunt op de eerste afspraak van 1 december wat puntjes laten plaatsen dat is geen probleem.

Misschien ben jij in de veronderstelling dat ik 'haren' wil laten tatoeëren in plaats van puntjes/stipjes. Met tattoopuntjes/-stipjes heb je bovenop uiteraard niet het probleem dat die op je hoofd 'liggen' onnatuurlijk overkomt. Over dat 'liggen' hoor ik nu trouwens pas voor het eerst.

Ik zou een gat in de lucht springen als dit voor jullie geen probleem zou zijn! Trouwens, bij die andere klinieken in het buitenland zie je alleen maar na-foto's van mensen met geschoren koppies (0-1 mm).

Trouwens prijs ik jullie hier aan wat betreft de camouflage van het FUT-litteken.

Hoop gauw weer van je te horen en jij ook nog een prettige zondag!

Laatst gewijzigd door Ambo; 31 januari 2010 om 18:53
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interview HaarWeb met C.G. Gho over HaarStamcel Transplantatie Tiuri Chirurgische behandelingen 0 18 september 2005 20:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.