Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 oktober 2020, 13:49   #1711
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Ha Jopie,
Tof dat je jouw ervaring deelt en snel reageerd! Mooi geworden man! Je donor ziet er zo uit alsof je geen ht hebt gehad Hoe ziet er uit als t haar wat langer is in je donorgebied? is dat nu mooier dekkend? Zegmaar als je de situatie van foto 2 hebt, maar dan na de MHP behandeling.
Thanks alvast!
Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2020, 15:31   #1712
Joopie1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Haarklaas, ik scheer mijn haren om de 3 a 4 dagen mm met tondeuse. Hieronder foto na 4tal dagen zonder tondeuse. (ps : bruinere plekken op mijn hoofd zijn zonnebruin door dagelijks dragen van fietshelm)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20201010_142654.jpg‎ (149,0 KB, 205x gelezen)
Joopie1 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2020, 21:37   #1713
Robertk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2011
Berichten: 7
consult bij BCN

Hallo allemaal. Ik heb besloten me sinds vorig week wat te oriënteren op oplossingen voor mijn kaalheid. Dit deed ik ook al in 2011 na wat berichten op dit forum, maar toen uiteindelijk niets mee gedaan... Ik kamp namelijk al met kaalheid sinds mijn begin 20'er jaren (ben nu 33j).

Allereerst heb ik bekeken of er HT mogelijkheden zijn, waarbij ik onder andere contact heb opgenomen met Esteworld. Helaas waren er hier geen mogelijkheden omdat mijn kaalheid al te ver was gevorderd, het donorgebied was niet toereikend.

Zodoende ben ik de laatste dagen flink aan het kijken voor MHT mogelijkheden. Een shaved look is iets wat me toch wel erg aanstaat, en wat volgens mij geheel mogelijk is. Gisteren heb ik hiervoor contact opgenomen met BCN, waarbij er binnenkort een telefonisch consult staat ingeplanned.

Bijgevoegd een paar foto's van de situatie nu. In principe ben ik vanaf het voorhoofd t/m kruin volledig kaal..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg PHOTO-2020-11-17-13-55-37(3).jpg‎ (36,3 KB, 151x gelezen)
Bestandstype: jpg PHOTO-2020-11-17-13-55-37(4).jpg‎ (22,2 KB, 149x gelezen)
Bestandstype: jpg PHOTO-2020-11-17-13-55-37.jpg‎ (72,6 KB, 144x gelezen)

Laatst gewijzigd door Robertk; 26 november 2020 om 21:40
Robertk is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2020, 22:00   #1714
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik denk dat je bij BCN volledig tot je recht zal komen. Ook jouw koppie kunnen ze met hun kunsten weer perfect maken.
Succes en deel je ervaringen maar.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2020, 22:10   #1715
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Ben je ook op consult geweest bij Esteworld of alleen
een digitaal consult?

Hoeveel grafts dachten ze dat er dan maximaal bij je geoogst konden worden?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robertk Bekijk bericht
Hallo allemaal. Ik heb besloten me sinds vorig week wat te oriënteren op oplossingen voor mijn kaalheid. Dit deed ik ook al in 2011 na wat berichten op dit forum, maar toen uiteindelijk niets mee gedaan... Ik kamp namelijk al met kaalheid sinds mijn begin 20'er jaren (ben nu 33j).

Allereerst heb ik bekeken of er HT mogelijkheden zijn, waarbij ik onder andere contact heb opgenomen met Esteworld. Helaas waren er hier geen mogelijkheden omdat mijn kaalheid al te ver was gevorderd, het donorgebied was niet toereikend.

Zodoende ben ik de laatste dagen flink aan het kijken voor MHT mogelijkheden. Een shaved look is iets wat me toch wel erg aanstaat, en wat volgens mij geheel mogelijk is. Gisteren heb ik hiervoor contact opgenomen met BCN, waarbij er binnenkort een telefonisch consult staat ingeplanned.

Bijgevoegd een paar foto's van de situatie nu. In principe ben ik vanaf het voorhoofd t/m kruin volledig kaal..

Laatst gewijzigd door Crazy9; 26 november 2020 om 22:15
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2020, 17:37   #1716
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Hé man,

Persoonlijk zou ik een haarstuk doen. In het begin zal het even doorbijten zijn maar eenmaal je het gewend bent en zelf kan aanbrengen lijkt mij dit het meest efficiente middel. Indien je blij bent met een geschoren look raad ik mhp sowieso aan.

Je moet maar eens kijken naar https://quiff.co.uk/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robertk Bekijk bericht
Hallo allemaal. Ik heb besloten me sinds vorig week wat te oriënteren op oplossingen voor mijn kaalheid. Dit deed ik ook al in 2011 na wat berichten op dit forum, maar toen uiteindelijk niets mee gedaan... Ik kamp namelijk al met kaalheid sinds mijn begin 20'er jaren (ben nu 33j).

Allereerst heb ik bekeken of er HT mogelijkheden zijn, waarbij ik onder andere contact heb opgenomen met Esteworld. Helaas waren er hier geen mogelijkheden omdat mijn kaalheid al te ver was gevorderd, het donorgebied was niet toereikend.

Zodoende ben ik de laatste dagen flink aan het kijken voor MHT mogelijkheden. Een shaved look is iets wat me toch wel erg aanstaat, en wat volgens mij geheel mogelijk is. Gisteren heb ik hiervoor contact opgenomen met BCN, waarbij er binnenkort een telefonisch consult staat ingeplanned.

Bijgevoegd een paar foto's van de situatie nu. In principe ben ik vanaf het voorhoofd t/m kruin volledig kaal..
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2020, 01:33   #1717
fok7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2015
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robertk Bekijk bericht
Hallo allemaal. Ik heb besloten me sinds vorig week wat te oriënteren op oplossingen voor mijn kaalheid. Dit deed ik ook al in 2011 na wat berichten op dit forum, maar toen uiteindelijk niets mee gedaan... Ik kamp namelijk al met kaalheid sinds mijn begin 20'er jaren (ben nu 33j).

Allereerst heb ik bekeken of er HT mogelijkheden zijn, waarbij ik onder andere contact heb opgenomen met Esteworld. Helaas waren er hier geen mogelijkheden omdat mijn kaalheid al te ver was gevorderd, het donorgebied was niet toereikend.

Zodoende ben ik de laatste dagen flink aan het kijken voor MHT mogelijkheden. Een shaved look is iets wat me toch wel erg aanstaat, en wat volgens mij geheel mogelijk is. Gisteren heb ik hiervoor contact opgenomen met BCN, waarbij er binnenkort een telefonisch consult staat ingeplanned.

Bijgevoegd een paar foto's van de situatie nu. In principe ben ik vanaf het voorhoofd t/m kruin volledig kaal..
Is een combinatie van een HT én MHP misschien de beste oplossing? Je zou die optie kunnen overleggen met BCN. Ik denk dat de MHP stoppels nog echter lijken met echte stoppels er tussen.
fok7 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2020, 16:34   #1718
Robertk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2011
Berichten: 7
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
Ben je ook op consult geweest bij Esteworld of alleen
een digitaal consult?

Hoeveel grafts dachten ze dat er dan maximaal bij je geoogst konden worden?

Hoi Crazy, ik ben niet op consult geweest bij Esteworld. De eerste stap was het zenden van foto's via het contactformulier. Afgaande van de foto's wisten ze kennelijk al voldoende om mij te laten weten dat een HT bij Este niet mogelijk is. Het aantal grafts weet ik dan ook niet.


Citaat:
Je moet maar eens kijken naar https://quiff.co.uk/
Dank Prekii, maar een haarstuk lijkt me meer iets voor een gelegenheid, niet om permanent te dragen.



Citaat:
Is een combinatie van een HT én MHP misschien de beste oplossing? Je zou die optie kunnen overleggen met BCN. Ik denk dat de MHP stoppels nog echter lijken met echte stoppels er tussen.

Ik heb aankomende maandag een telefonisch consult. Dit lijkt me een goede vraag om te stellen
Robertk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2020, 22:27   #1719
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Wat fok7 zegt inderdaad. Zorg dat je eerst een ht doet, zoda je toch nog iets van een voorzichtige haarlijn en een beetje dekking in de kruin terugkrijgt. Daarna komt mhp vele malen beter tot zijn recht. Mhp op zo'n glimmende kale schedel zou verboden moeten worden (mijn mening)
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2020, 13:13   #1720
Robertk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2011
Berichten: 7
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Wat fok7 zegt inderdaad. Zorg dat je eerst een ht doet, zoda je toch nog iets van een voorzichtige haarlijn en een beetje dekking in de kruin terugkrijgt. Daarna komt mhp vele malen beter tot zijn recht. Mhp op zo'n glimmende kale schedel zou verboden moeten worden (mijn mening)

Ik heb even rond gekeken. Wat ik me wel afvraag is het aantal grafts wat je zou nodig hebben, als minimum voorwaarde voor een MHP (ervoor of erna). Heeft een professional hier toevallig een idee van, afgaande van de foto's?

Laatst gewijzigd door Robertk; 29 november 2020 om 13:17
Robertk is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2020, 05:27   #1721
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Wat fok7 zegt inderdaad. Zorg dat je eerst een ht doet, zoda je toch nog iets van een voorzichtige haarlijn en een beetje dekking in de kruin terugkrijgt. Daarna komt mhp vele malen beter tot zijn recht. Mhp op zo'n glimmende kale schedel zou verboden moeten worden (mijn mening)
Je zou zeggen en denken dat MHP op een geheel kaal hoofd er niet natuurlijk uitziet, maar ik kan jou garanderen dat als je de MHP behandeling bij een goede en professionele uitvoerder (in mijn geval BCN) ondergaat de resultaat uitmuntend is. Het is wel zo dat je jezelf wel minimaal 2 of 3 keer per week moet scheren, ik scheer mezelf om de dag of om de twee dagen, en de boven kant van mij hoofd is zo goed als kaal, en het valt werkelijk niemand op tenzij ik het aan hun vertel dat ik een MHP behandeling heb ondergaan. En dan nog geloven ze me niet en/of denken ze dat het een grap is. Het ziet er zo gewoon en natuurlijk uit als een 5 o'clock shadow.

Laatst gewijzigd door Gregori; 17 december 2020 om 05:32
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2020, 08:28   #1722
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Gregory,
Is weer eventjes geleden dat we onze behandelingen hier bespraken maar idd is het vakwerk van BCN mbt MHP ongelooflijk.
Ik heb het nu 8 jaar en kan je woorden alleen maar voor 100% ondersteunen.
En ja natuurlijk glimt het wel eens maar daar heb je uitstekende crème/zalf voor.
En idd ook ik scheer het volledig ongeveer om de dag en veel meer onderhoud heb je ook niet. Beetje uitkijken voor de zon wat sowieso al goed is natuurlijk, en that’s it.
Ik blijf daar eeuwig klant voor jaarlijkse updates die eigenlijk niet eens telkens nodig zijn maar dat gewoon fijn voelt.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2020, 08:26   #1723
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Hey Pablo, scheer jij jezelf trouwens met een tondeuse of doe je het meskaal?

Ik ga altijd voor de meskaal want dat komt bij mijn MHP het beste en mooiste over, ik gebruik daarvoor de Heablade, dat is nog geen 5 minuten werk en het ziet er perfect uit ook het eventuele glimmende aspect van geheel geschoren kaal hoofd valt dan samen ineen voor een zo geheel mooi en perfect natuurlijk resultaat. En dan scheer ik me soms om de dag of soms om de twee dagen.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2020, 10:26   #1724
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik doe het eigenlijk altijd gewoon met het scheerapparaat. Geen tondeuse maar gewoon helemaal glad scheren. Dat gaat met zo’n Braun apparaat prima. En precies wat je zegt, soms om de dag, soms wel eens wat langer maar dan vind ik het zelf al minder mooi. Bij dagelijks of om de dag is het idd perfect
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2020, 12:29   #1725
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Ja dat is dan in principe het zelfde als meskaal, dat geeft uiteindelijk het mooiste en beste resultaat bij een MHP. Dat je dan toch die 5 o'clock shadow krijgt. Ik heb zelf zwart haar dus dat komt mooi uit als een geheel, bevalt me goed.

Laatst gewijzigd door Gregori; 20 december 2020 om 12:31
Gregori is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 22:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 22:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 23:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 15:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.