Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 februari 2011, 19:52   #46
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ziet er okay uit ben benieuwd hoe je bedekking/dichtheid gaat worden
Alleen ik snap niet die puntjes onder je getransplanteerde haarlijn? is dat van de injecties? zo ja dan heb je er veel gekregen!
Ze schieten zo de verdoving erin. Het gevoel was zo raar maar net of er een spijker in je hoofdgeschoten wordt.
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2011, 21:01   #47
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Ze schieten zo de verdoving erin. Het gevoel was zo raar maar net of er een spijker in je hoofdgeschoten wordt.
Ja, volgens mij vernevelen ze de verdovingsvloeistof en spuiten het onder hoge druk door de huid. Volgens mij komt er geen naald aan te pas. Ik had er zelfs kleine blauwe plekjes van.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 19:11   #48
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ja, volgens mij vernevelen ze de verdovingsvloeistof en spuiten het onder hoge druk door de huid. Volgens mij komt er geen naald aan te pas. Ik had er zelfs kleine blauwe plekjes van.
Volgens norwood krijg je bij Ac wel een infuus,zodat je wat rustiger wordt althans die optie heb je daar wel,alleen ik kan niet goed tegen naalden en dan heel de dag zo n ding in maarja ik zal zoiets wel nodig hebben gezien ik een vrij gevoelig en stressig persoon ben.
Eventueel een pilletje?
En ik zou heel graag een keer bij iemand het resultaat willen zien van een Ht,want ik zit toch nog heel de tijd twijfelend over een ht doen wel of niet doen.
Het gaat mij vooral om een beetje een beeld te krijgen van een enigzins normale resultaat van een Ht gezien ik toch wel een redelijke goede dichtheid wil behalen als dat mogelijk is.
Sowieso ben ik nog steeds aan het sparen,alleen als ik het echt wil doen lijkt het me fijn om toch een keer iemand in het echt te zien is dat mogelijk?
Los van dat is dat al een hele opgave gezien ik sociale fobie hebt,maar dat komt wel goed gaat al een stuk beter dan jaren geleden met me gelukkig.
Verder lijkt het me ook fijn om iemand een keer in het echt te spreken,gezien iemand die een Ht ondergaan heeft weet hoe heel het proces gaat en het resultaat wel of niet acceptabel enz enz

Laatst gewijzigd door jord-y; 12 februari 2011 om 19:14
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 19:18   #49
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Iets van stress zal iedereen wel hebben bij het binnenstappen van een kliniek. Als je angst hebt voor pijn zou je vantevoren best een pijnstiller kunnen innemen, denk ik zo. Alleen geen aspirine, dat verdunt je bloed en dan wordt het bovenop een bende! En wellicht is er ook wel een pilletje om je voor een keertje wat kalmer te houden, een valiumpje of zo

Natuurlijk zal het vast wel mogelijk zijn om eens iemand in het echt te zien. Ik heb zelf in de afgelopen jaren al twee haarwebleden op de koffie gehad. Leuk voor mij om eens zonder schroom met iemand in het echt over kaler worden te praten. En hopelijk dus handig voor de ander om zich een beeld te vormen.

Misschien kun je gewoon hier eens laten vallen in welke regio je woont en wat voor soort ingreep je in gedachten hebt, dan kunnen mensen in je buurt reageren als ze een soortgelijke ingreep hebben ondergaan ... maar start er dan wel je eigen discussie voor
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 19:22   #50
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Iets van stress zal iedereen wel hebben bij het binnenstappen van een kliniek. Als je angst hebt voor pijn zou je vantevoren best een pijnstiller kunnen innemen, denk ik zo. Alleen geen aspirine, dat verdunt je bloed en dan wordt het bovenop een bende! En wellicht is er ook wel een pilletje om je voor een keertje wat kalmer te houden, een valiumpje of zo

Natuurlijk zal het vast wel mogelijk zijn om eens iemand in het echt te zien. Ik heb zelf in de afgelopen jaren al twee haarwebleden op de koffie gehad. Leuk voor mij om eens zonder schroom met iemand in het echt over kaler worden te praten. En hopelijk dus handig voor de ander om zich een beeld te vormen.

Misschien kun je gewoon hier eens laten vallen in welke regio je woont en wat voor soort ingreep je in gedachten hebt, dan kunnen mensen in je buurt reageren als ze een soortgelijke ingreep hebben ondergaan ... maar start er dan wel je eigen discussie voor
He Anthonieh bedankt voor je reactie,eigenlijk zat ik wel aan jou als eerst te denken sowieso,omdat je hier wel een bekend persoon bent en ik je ondanks ik je niet ken toch wel vertrouwend vind overkomen.
Ik kom zelf uit regio westvoorne verplaatsen is geen probleem heb een auto of je moet helemaal in groningen wonen? al heb ik het uiteraard wel voor over hoor.
Is het mogelijk om je via een pb contact op te nemen? naast dat lijkt het me sowieso wel fijn om met iemand hierover te praten en mensen leren kennen is voor mij een goede oefening dus 2 vliegen in 1 klap
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 19:24   #51
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Idd, als je een diazepammetje (valium) of oxazepam neemt, dan is het ook prima. Heb je dit nooit geslikt ivm met je sociale fobie ?
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 19:32   #52
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Idd, als je een diazepammetje (valium) of oxazepam neemt, dan is het ook prima. Heb je dit nooit geslikt ivm met je sociale fobie ?
Het liefst gebruik ik helemaal niks van medicijnen,al heb ik wel 1 x in therapie opname citalopram gebruikt als jou dat wat zegt? een anti-depressiviteits/angst medicijn,maar voor mijn gevoel deed dat bar weinig.
Geloof er zeker in dat het voor sommige zeker een goede hulp kan zijn hoor,alleen ik merk dat ik door dingen doen en mensen probeer te ontmoeten dat dat me echt beter maakt en daar geloof ik meer in,al is het wel energieuitputtend vaak moet ik zeggen
Maar een pil zou idd voor mij dan wel een goede optie zijn,mocht ik een Ht ondergaan thx voor de tip iedergeval.
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 19:38   #53
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ja een angstdrukker (citalopram) ook, maar je moet zoiets wel enkele weken slikken mits je iets gaat merken. Daarnaast is het zeker nog niet zo dat je flierefluitend de hort op gaat , misschien dat je 't daarom niks vond doen. Zonder medicijnen is idd het beste, mits je 't kan, maar medicatie kan wel voor een opstapje zorgen en dan kan je altijd nog stoppen. Alleen zelfvertrouwen is bij een sociale fobie al een hele opstap.

Ja een paar pammetjes kan je bij de huisarts losweken.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 19:54   #54
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja een angstdrukker (citalopram) ook, maar je moet zoiets wel enkele weken slikken mits je iets gaat merken. Daarnaast is het zeker nog niet zo dat je flierefluitend de hort op gaat , misschien dat je 't daarom niks vond doen. Zonder medicijnen is idd het beste, mits je 't kan, maar medicatie kan wel voor een opstapje zorgen en dan kan je altijd nog stoppen. Alleen zelfvertrouwen is bij een sociale fobie al een hele opstap.

Ja een paar pammetjes kan je bij de huisarts losweken.
Ja ik heb het een half jaar gebruikt of dat lang genoeg is weet ik niet?
Wat me wel opviel dat ik nog minder energie had,duf en bijna me bed niet meer uitkwam s'ochtends en 1x zwart voor me ogen zag toen ik in de wc zat,maar daarna werd het wel weer gewoon,blijkbaar moest mijn lichaam eraan wennen.
En idd naast het kalend zijn of de angst om kaler te worden is het zelfvertrouwen bij mensen met sociale fobie niet al te hoog,al gaat het gelukkig wel steeds beter.
Maar ik hoor het wel of ik bij iemand mag langskomen eventueel op de koffie lijkt me gezellig anders pbtje ook welkom.
Ik ga alleen een beetje offtopic dus mijn excuses
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 21:01   #55
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja een angstdrukker (citalopram) ook, maar je moet zoiets wel enkele weken slikken mits je iets gaat merken. Daarnaast is het zeker nog niet zo dat je flierefluitend de hort op gaat , misschien dat je 't daarom niks vond doen. Zonder medicijnen is idd het beste, mits je 't kan, maar medicatie kan wel voor een opstapje zorgen en dan kan je altijd nog stoppen. Alleen zelfvertrouwen is bij een sociale fobie al een hele opstap.

Ja een paar pammetjes kan je bij de huisarts losweken.
Ik dacht helemaal niet aan iets zwaars, gewoon iets kalmerends. Normaal ben ik niet zo van de 'natuurlijke' middelen, maar in dit geval misschien iets met valeriaan. En een lekker geurend zakje lavendel in een broekzak, werkt ook kalmerend

De eerste stap naar de kliniek is eigenlijk de lastigste. Als je eenmaal je voorschot betaald hebt en je hebt ingesteld op het gegeven dat je het echt gaat doen, dan wordt het makkelijker. En eenmaal in de stoel zit er gewoon niks anders op dan je over te leveren aan vakkundige handen
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 12 februari 2011 om 21:23 Reden: Getverderrie, een d-t-fout!
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2011, 21:19   #56
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik dacht helemaal niet aan iets zwaars, gewoon iets kalmerends. Normaal ben ik niet zo van de 'natuurlijke' middelen, maar in dit geval misschien iets met valeriaan. En een lekker geurend zakje lavendel in een broekzak, werkt ook kalmerend

De eerste stap naar de kliniek is eigenlijk de lastigste. Als je eenmaal je voorschot betaald hebt en je hebt ingestelt op het gegeven dat je het echt gaat doen, dan wordt het makkelijker. En eenmaal in de stoel zit er gewoon niks anders op dan je over te leveren aan vakkundige handen
Ja ik denk dat ik dan wel enigzins tot rust bedaard ben het is sowieso het proces ervoor het erheen gaan en de onbekende mensen daar ontmoeten wat erg lastig is in begin,vooral met sociale fobie klachten.
Zoals ik al vaker las wordt je meestal erg goed opgevangen,vooral als ze merken dat je zenuwachtig bent,dus dat zal wel goedkomen.
Mijn angst is ook dat de Ht zo erg tegenvalt dat ik voor schut loopt en de dichtheid echt zo is dat je er dwars doorheen kijkt.
Daarvoor wil ik sowieso bij een vertrouwbare kliniek gaan wat ik hieruit opmaak is prohair of ac een goede keuze.
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2011, 06:50   #57
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
5 dagen na Fue

deze morgen bijna alle zwellingen weg nog een klein beetje rond mijn linker oog maar heb ook op me linker kant geslapen. Het donor gebied is zo goed als korstvrij niets meer van te merken voor iemand die het niet weet.
Straks zal ik een lange douche nemen om de korsjes van impantatiezone te verwijderen.
Greetz
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2011, 07:17   #58
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geisha Bekijk bericht
deze morgen bijna alle zwellingen weg nog een klein beetje rond mijn linker oog maar heb ook op me linker kant geslapen. Het donor gebied is zo goed als korstvrij niets meer van te merken voor iemand die het niet weet.
Straks zal ik een lange douche nemen om de korsjes van impantatiezone te verwijderen.
Lekker, Geisha, als de korstjes weg zijn voelt het meteen anders! Dan heb je meteen de meest zichtbare herinneringen aan de ingreep weggespoeld. Het herstel gaat lekker vlot hoor.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2011, 09:40   #59
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Niets is zo geruststellend als een goed positief woordje van iemand die het zelf al meegemaakt heeft
greetz
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2011, 17:58   #60
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Het liefst gebruik ik helemaal niks van medicijnen,al heb ik wel 1 x in therapie opname citalopram gebruikt als jou dat wat zegt? een anti-depressiviteits/angst medicijn,maar voor mijn gevoel deed dat bar weinig.
Geloof er zeker in dat het voor sommige zeker een goede hulp kan zijn hoor,alleen ik merk dat ik door dingen doen en mensen probeer te ontmoeten dat dat me echt beter maakt en daar geloof ik meer in,al is het wel energieuitputtend vaak moet ik zeggen
Maar een pil zou idd voor mij dan wel een goede optie zijn,mocht ik een Ht ondergaan thx voor de tip iedergeval.
Bij mijn laatste HT kreeg ik ook vlak voor de behandeling een rustgevend pilletje. Zo rustgevend dat ik tijdens het verwijderen van de reep huid in mijn achterhoofd in slaap viel...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2800 grafts bij Prohair levi12 Chirurgische behandelingen 92 7 juni 2014 18:37
2050 grafts Dr. Feriduni hektor Chirurgische behandelingen 80 9 juli 2011 11:25
Voorhoofdskaling: 1500 grafts FUE bij ProHair drir Chirurgische behandelingen 54 4 februari 2009 19:57
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.