Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2011, 00:13   #46
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
In deze configuratie werken ze alweer een jaar of twee. En behalve ikzelf zijn er nog wel meer mensen vorig jaar behandeld van wie je hier ervaringen kunt vinden. Maar volgens jouw definitie is waarschijnlijk ieder team continu een 'nieuweling' ... er zijn altijd wel assistenten die vertrekken en nieuwe die daar weer voor terugkomen. Alleen weten we het van assistenten in de regel niet

Je kunt nu ook weer in de blog van Slapago lezen hoeveel ook andere klinieken aan assistenten over laten.
hmm dr reys is nu zo,n anderhalf jaar weg dus dus geen 2 jaar.Jouw resultaat is mooi(e die van Wesley) maar die van geisha en ben79 zullen we nog moeten afwachten .Veel die behandelt zijn bij pro-hair laten helaas na een update van 3 a 5 maanden niets meer van zich weer horen ,hoewel ze dit wel aangeven (1979,narcis ,mailman ).Het is vooral Feriduni en turkse haarklinieken en natuurlijk gho die momenteel het meest in de belangstelling staan

Laatst gewijzigd door sneu; 27 juli 2011 om 00:22
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2011, 21:37   #47
trim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 77
Beste mensen, in aanloop naar een mogelijke Ht ben ik mezelf nog wat meer gaan verdiepen in de procedure.

En eerlijk gezegd wordt ik daar niet echt vrolijk van.

Waarom? Ik ben eens wat gaan zoeken naar de resultaten van bekende koppen ( lees flink geld te besteden!) en als zelfs daar resultaten matig zijn dan vraag ik me af wat een realistisch verwachtingspatroon is!

Zo kwam ik wat foto"s tegen van Jeroen Smits ( jawel ,een vroeg kalende moppen tapper) die zijn uiterlijk hard nodig heeft, met een zeer droevig kapsel.
Meerdere ht gehad en dan nog een vreselijk resultaat!

Van Barneveld, onze hollandse darter, ik vind het waardeloos!
De vraag is dan echt, loop je liever voor lul met een kale bats of een een paar sprieten die de kale bats alles behalve bedekken!

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat van Rooney over 1 jaar. Maar goed, het is maar de vraag of je daar eerlijk over kunt oordelen aangezien toppik en andere middelen de boel mooier kunnen maken dan dat het werkelijk is!
( zie Gerard Joling, nooit gedacht dat hij zo kaal op zijn achterhoofd was!)

Tevens wat gelezen over onze "eeuwige krans" die toch niet zo eeuwig blijkt te zijn als men denkt.
Ook in deze krans is haaruitval een feit, welliswaar niet zo groot maar het is toch zuur dat jouw 1500 haren uit de krans nou net degene kunnen zijn die uitvallen door de tand des tijds.

Al met al ben ik wederom wat terughoudender geworden richting de Ht.

Ik ga nog een poging wagen met wat smeersels en pillen.

- ochtend: rogain foam
- groene thee capsules
- stoppen met roken ( altijd goed voor iets!)
- avond: spectral dnc

( de combi rogain en spectral "schijnt"bij aardig wat mensen goed te werken. Ik hhop alleen dat mijn hoofdhuid meewerkt vwb irritatie!)

Tot slot hoop ik dat Gho toch eens met wetenschappelijk bewijs kan komen voor die stamcel ellende. Dan kunnen we iig blijven transplanteren tot de dekking echt deugt!!)

vriendelijke groeten
trim is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2011, 22:35   #48
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trim Bekijk bericht
Beste mensen, in aanloop naar een mogelijke Ht ben ik mezelf nog wat meer gaan verdiepen in de procedure.

En eerlijk gezegd wordt ik daar niet echt vrolijk van.

Waarom? Ik ben eens wat gaan zoeken naar de resultaten van bekende koppen ( lees flink geld te besteden!) en als zelfs daar resultaten matig zijn dan vraag ik me af wat een realistisch verwachtingspatroon is!

Zo kwam ik wat foto"s tegen van Jeroen Smits ( jawel ,een vroeg kalende moppen tapper) die zijn uiterlijk hard nodig heeft, met een zeer droevig kapsel.
Meerdere ht gehad en dan nog een vreselijk resultaat!

Van Barneveld, onze hollandse darter, ik vind het waardeloos!
De vraag is dan echt, loop je liever voor lul met een kale bats of een een paar sprieten die de kale bats alles behalve bedekken!

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat van Rooney over 1 jaar. Maar goed, het is maar de vraag of je daar eerlijk over kunt oordelen aangezien toppik en andere middelen de boel mooier kunnen maken dan dat het werkelijk is!
( zie Gerard Joling, nooit gedacht dat hij zo kaal op zijn achterhoofd was!)

Tevens wat gelezen over onze "eeuwige krans" die toch niet zo eeuwig blijkt te zijn als men denkt.
Ook in deze krans is haaruitval een feit, welliswaar niet zo groot maar het is toch zuur dat jouw 1500 haren uit de krans nou net degene kunnen zijn die uitvallen door de tand des tijds.

Al met al ben ik wederom wat terughoudender geworden richting de Ht.

Ik ga nog een poging wagen met wat smeersels en pillen.

- ochtend: rogain foam
- groene thee capsules
- stoppen met roken ( altijd goed voor iets!)
- avond: spectral dnc

( de combi rogain en spectral "schijnt"bij aardig wat mensen goed te werken. Ik hhop alleen dat mijn hoofdhuid meewerkt vwb irritatie!)

Tot slot hoop ik dat Gho toch eens met wetenschappelijk bewijs kan komen voor die stamcel ellende. Dan kunnen we iig blijven transplanteren tot de dekking echt deugt!!)

vriendelijke groeten
Ik denk dat je jezelf terecht enkele juiste vragen stelt betreffende haartransplantaties. Van Barneveld, Jeroen Smits & co zijn transplantaties uit een ander tijdperk. Ja als je 't vanuit die bril bekijkt, dan zou ik er ook geen heil meer inzien.

Niet iedereen denkt er zo over, maar blijf er ook bij dat als je al flink kalend bent, dat je niet eens aan een transplantatie moet beginnen. Ik zie hier soms ook foto's voorbijstevenen waarvan ik denk, jongen waarom ben je er aan begonnen. Zijn die paar extra haren nu echt zo waardevol. En vaak nog erg onnatuurlijk ook.

Het enige waar ik het antwoord op schuldig moet blijven is hoe het nu eigenlijk gesteld is met die eeuwige haarkrans. Als je naar mensen op leeftijd kijkt, dan kan je idd niet anders concluderen dan dat die krans ook dunner wordt. Dus enkele transplantaten zullen in de loop der jaren ook moeten uitvallen. Maar om nu te suggereren dat 't juist die x-aantal transplantaten kunnen zijn, tja, ik denk al met al dat je aardig je best hebt gedaan om deze laatste stap uit je hoofd zetten.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2011, 22:45   #49
trim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 77
Dag Lucky,

Tsja, eigenlijk baal ik ervan.

"kaalheid is een keuze" zo kopt de media tegenwoordig!

Ik zou willen dat het zo simpel was maar helaas.......!

Het is jammer dat mijn hoofd niet echt geschikt voor een gladde schedel anders was de keus voor mij snel gemaakt!
Maar goed, we proberen tijd te rekken en maar hopen op betere medische ontwikkelingen.

kaalheid op het hoofd blijft eigenlijk vreemd.
Iedere haar op mijn lijf groei langer ( rug,borst, wenkbrauwen) en boven vliegt het weg!

Bizar dat we 21ste eeuw nog steeds niet in staat zijn om zoiets "simpels"op te lossen!

groet Trim
trim is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 13:47   #50
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Trim, als je wat fotos plaatst, kunnen de kenners hier er een blik op werken.

Ik ben dan wel jonger dan jij, maar ik heb ook gekozen voor kleine fue behandelingen (2007-2009-2011). Ik voel me er goed bij.

Ik gebruik ook bewust enkel alleen minox
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 15:06   #51
trim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 77
Dag dikkieD,

Bedankt voor je post!

Mag ik vragen bij wie je dit hebt gedaan en hoe je huidige haar status is? ( stabiel of niet?)

Mijn kapsel is op dit moment redelijk.
de inhammen zijn aanwezig en de kruin schijnt echt wel door maar goed iig geen "onnatuurlijke haren" op mijn hoofd.

Mijn angst is dat wanneer ik nu ga transplanteren dat ik een minder kapsel ervoor terug krijg ( hoe vreemd dat ook mag klinken!!)

Is het slim om nu te wachten? Ik weet het niet, maar eerst nog maar eens een poging wagen met minox.

groet Trim
trim is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2011, 17:17   #52
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
zonder foto kan ik weinig vertellen
Mijn status is niet stabiel. Het is in 4 jaar van nw2 naar nw2.5 gegaan.

Nu met 3 fue terug naar nw 1.5, maar het gebied daarachter zal nooit stilstaan. Mijn lijn is iig weer netjes en milimeteren blijft een optie mocht het fout gaan.

Behandelingen bij Feriduni laten doen, top arts, betrouwbaar en persoonlijk. Zou niet anders willen.
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.