Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2013, 17:09   #166
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Ik heb de voor beelden getracht te vergelijken met die je nu plaatst.



Wees nu eerlijk, je had al veel haar voor je HT in vergelijking met de meeste die ik hier zie!!!

Is het slecht? Neen, maar het toont nog altijd vrij dun (ondanks de vele implantaten) vooraan ondanks dat je een flits of felle belichting hebt gebruikt (dat maakt het dat het nog voller lijkt dan het eigenlijk is).

Facit;
Niet slecht, maar ook niet meer dan dat
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2013, 19:35   #167
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Ik heb de voor beelden getracht te vergelijken met die je nu plaatst.



Wees nu eerlijk, je had al veel haar voor je HT in vergelijking met de meeste die ik hier zie!!!

Is het slecht? Neen, maar het toont nog altijd vrij dun (ondanks de vele implantaten) vooraan ondanks dat je een flits of felle belichting hebt gebruikt (dat maakt het dat het nog voller lijkt dan het eigenlijk is).

Facit;
Niet slecht, maar ook niet meer dan dat
Haha lachen met jou altijd.

Ik had op mn inhammen en hoefijzer bijna geen haar meer.

Krijg op opmerkingen dat t zo dun is haha.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2013, 21:01   #168
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379



Nog een paar pics van de hele dunne voorkant. Speciaal voor jou Dynamoman.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2013, 00:06   #169
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Dymoman, hoe kom je erbij dat dit geen goed resultaat zou zijn. Er zijn geen inhammen meer te zien en het haar ziet er vrij dik uit, zelfs met gel.

Het valt mij op dat je fel gekant ben tegen alles wat met Esteworld te maken heeft. Zodanig dat je zelfs mensen beticht van adverteren voor die kliniek. Waar komt dit enorme wantrouwen vandaan?
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2013, 00:51   #170
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalio Bekijk bericht
Dymoman, hoe kom je erbij dat dit geen goed resultaat zou zijn. Er zijn geen inhammen meer te zien en het haar ziet er vrij dik uit, zelfs met gel.

Het valt mij op dat je fel gekant ben tegen alles wat met Esteworld te maken heeft. Zodanig dat je zelfs mensen beticht van adverteren voor die kliniek. Waar komt dit enorme wantrouwen vandaan?
Klopt, Dynamoman is niet geheel objectief. Het is al langer bekend dat Dynamoman een vertegenwoordiger is van Feriduni.

Ik lach wel om zijn zure commentaar.

En bedankt voor je mening , in rl hoor ik ook van iedereen dat het er goed uitziet. Mede daarom ben ik hier ook niet echt meer actief.

Maar vond wel dat ik het verslag moest afmaken anders krijg je weer gelul van kijk zie je die komt opeens niet meer dus het zal wel niets zijn.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2013, 13:12   #171
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Klopt, Dynamoman is niet geheel objectief. Het is al langer bekend dat Dynamoman een vertegenwoordiger is van Feriduni.

Ik lach wel om zijn zure commentaar.

En bedankt voor je mening , in rl hoor ik ook van iedereen dat het er goed uitziet. Mede daarom ben ik hier ook niet echt meer actief.

Maar vond wel dat ik het verslag moest afmaken anders krijg je weer gelul van kijk zie je die komt opeens niet meer dus het zal wel niets zijn.
Ik vind dat je zeker wel tevreden mag zijn met het resultaat. Prima werk. Geniet van je vernieuwde haardos.
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2013, 14:06   #172
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Laat ze "hem" maar lullen iedereen kan zien dat het een heel mooi resultaat is. gefeliciteerd
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2013, 12:17   #173
3000grafts
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2013
Berichten: 103
een mooi resultaat vind ik, beter dan dit had je voor dat geld ook niet mogen verwachten. ik denk dat veel nederlandse klinieken dit niet beter hadden gedaan, maar wel twee/drie keer duurder zijn.
3000grafts is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2013, 15:59   #174
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Hey jongens,

Bedankt voor jullie reacties. Ben er zelf ook blij mee, kan altijd beter maar je moet op een gegeven moment blij zijn. Kan nu weer gewoon zonder vrees naar de kapper en alle modellen laten knippen, zelfs met gel erin ziet het er niet dun uit.

Mijn kruin zal binnen een aantal jaar ook wel moeten, dus ben blij dat ze ook niet maximaal hebben gedaan.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2013, 16:18   #175
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Klopt, Dynamoman is niet geheel objectief. Het is al langer bekend dat Dynamoman een vertegenwoordiger is van Feriduni.

Ik lach wel om zijn zure commentaar.

En bedankt voor je mening , in rl hoor ik ook van iedereen dat het er goed uitziet. Mede daarom ben ik hier ook niet echt meer actief.

Maar vond wel dat ik het verslag moest afmaken anders krijg je weer gelul van kijk zie je die komt opeens niet meer dus het zal wel niets zijn.
Zou me niet verbazen als het die zielige undercover nerdje is die hier eerst norwood2 heette en nog wat andere namen
Zulke mensen worden in het echt vaak gepest...just ignore it
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2013, 21:20   #176
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
super resultaat.. ziet er erg goed uit!
Mag je trots op zijn...

Dat die dr. Ferudini dit kansloos figuur niet per direct op straat zet snap ik ook niet, als mijn vertegenwoordiger zo te werk zou gaan, zou ik hem op staande voet ontslaan... #KanslozeLui Beheerder een IPban zou ook volstaan!

Geniet van je volle bos!
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2013, 09:32   #177
Greet MA
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2009
Berichten: 14
Even ter informatie;Mensen die de praktijk van dr. Feriduni vertegenwoordigen maken zich altijd kenbaar, zoals ik.
Mensen die bij ons behandeld zijn of op consult zijn geweest zijn vrij om deze ervaring te delen maar dit gebeurt niet in opdracht van de praktijk!
Greet MA is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2013, 12:00   #178
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Bij die 2e en laatste foto, zie je precies welke haren er bijgezet zijn...
Ze krullen meer en het match gewoon niet zo heel goed, met het haar wat er al stond.

Een leek zal het misschien niet opvallen, maar een ervaren persoon ziet precies welk gebied behandeld is.
En verder ben je nu gedwongen - de komen jaren behandelingen te blijven ondergaan - want de kaalheid zal voortschrijden...

En gezien je nog geen 30 bent (!!), waag ik te betwijfelen, of dit wel zo'n goeie beslissing is geweest.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2013, 13:34   #179
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
Bij die 2e en laatste foto, zie je precies welke haren er bijgezet zijn...
Ze krullen meer en het match gewoon niet zo heel goed, met het haar wat er al stond.

Een leek zal het misschien niet opvallen, maar een ervaren persoon ziet precies welk gebied behandeld is.
En verder ben je nu gedwongen - de komen jaren behandelingen te blijven ondergaan - want de kaalheid zal voortschrijden...

En gezien je nog geen 30 bent (!!), waag ik te betwijfelen, of dit wel zo'n goeie beslissing is geweest.
Daarom zeggen ze ook dat je pas na anderhalf jaar het eindresultaat ziet.

De ingeplante haartjes zullen nog veranderen qua structuur, gewoon weer hetzelfde als je haar. In het begin zijn ze dun etc. daarna worden ze dikker.

Het is een prima beslissing, ziet er goed uit en ik ben happy.

In de toekomst kunnen we niet kijken en wellicht werkt die donordoubling van Nigam wel of komt er wat anders.



Met gel, flits en daglicht. Ik zie maar weinig mensen die zulke duidelijke foto's maken.



PS. dit is niet ter overtuiging, maar gewoon voor oprecht geïnteresseerde mensen.

Laatst gewijzigd door koekenbakker; 21 oktober 2013 om 13:44
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2013, 15:05   #180
donny013
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2013
Berichten: 2
een super goed resultaat, ik denk dat je heel blij mag zijn met dit resultaat. ik heb 3 maanden geleden ook een haartransplantie gedaan bij estewold 2200 grafts en had net als jou ook inhammen en het stukje achter de haargrens. maar als ik net zon resultaat krijg als jou ben ik meer dan tevreden. snap niet dat sommige mensen commentaar hebben.
donny013 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.