Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 juni 2013, 14:53   #61
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zar Bekijk bericht
is het niet zo dat na een ht minox en fina tegelijk niet aangeraden is, dat las ik ooit op een andere thread.

Ps ik heb eerder geprobeerd te reageren dus als mijn bericht ergens dubbel verschijnt alvastmijn excuses.
Ik heb het besproken met de huisarts, die zag hier geen beperkingen in...
Wel moest ik de bijwerkingen in de gaten houden... Maar daar heb ik verder geen last.
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2013, 22:47   #62
zar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2013
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldie1978 Bekijk bericht
Ik heb het besproken met de huisarts, die zag hier geen beperkingen in...
Wel moest ik de bijwerkingen in de gaten houden... Maar daar heb ik verder geen last.
Ow ik bedoel meer in de zin van na een haartransplantatie heb je meestal last van shock loss. Om daarnaast ook finasteride te nemen ,waardoor je in een shedding fase terecht komt en dan ook nog een minoxidil die ook een shedding fase kent, kom je dan niet opeens in een mega sheddings fase....ik ben ook recent een ht ondergaan (ik ga mijn verhaal later posten, net een maand geleden laten doen), maar ik ben nu momenteel bijna een maand aan de fina. Ik merk dat er redelijk wat shedding was plus niet vergeten de getransplanteerde haren die uitvallen en beetje shockloss(niet dramatisch veel maar toch wat) en las dus online dat fina en minox tegelijk niet echt aan te raden was. Heb jij geen last van shedding Boldie?

PS ik gebruik ook ketonazole shampoo(regenepure) echt een aanrader als je fina neemt!(helpt voor mij)
zar is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2013, 19:44   #63
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zar Bekijk bericht
is het niet zo dat na een ht minox en fina tegelijk niet aangeraden is, dat las ik ooit op een andere thread.
Tegelijk met beide middelen starten vind ik minder verstandig, omdat je dan niet goed weet of ieder middel afzonderlijk wat doet. Je kunt dus beter met 1 middel beginnen en dan een half jaar later pas het volgende erbij. Het is niet zo dat ze elkaar tegen werken of zo, sterker nog, samen werken ze beter dan ieder apart.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2013, 23:18   #64
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zar Bekijk bericht
Ow ik bedoel meer in de zin van na een haartransplantatie heb je meestal last van shock loss. Om daarnaast ook finasteride te nemen ,waardoor je in een shedding fase terecht komt en dan ook nog een minoxidil die ook een shedding fase kent, kom je dan niet opeens in een mega sheddings fase....ik ben ook recent een ht ondergaan (ik ga mijn verhaal later posten, net een maand geleden laten doen), maar ik ben nu momenteel bijna een maand aan de fina. Ik merk dat er redelijk wat shedding was plus niet vergeten de getransplanteerde haren die uitvallen en beetje shockloss(niet dramatisch veel maar toch wat) en las dus online dat fina en minox tegelijk niet echt aan te raden was. Heb jij geen last van shedding Boldie?

PS ik gebruik ook ketonazole shampoo(regenepure) echt een aanrader als je fina neemt!(helpt voor mij)
Shock loss heb ik zeker wel last van gehad... Denk dat ik het grootste gedeelte nu wel kwijt ben van de getransplanteerde haren, daarna merk ik al wel dat er iets gebeurd op mijn hoofd, heb af en toe een puistje op mijn hoofd, nu weet ik niet of dat getransplanteerde cellen zijn.. (Lijkt mij snel, omdat hier 4 maanden voor staat) wellicht dat ik hieruit kan opmaken dat de fina en minox zijn werk doet... Alhoewel dit ook min 4 maanden zou moeten duren...)


Van (extra) shedding heb ik eigenlijk helemaal geen last van... Ik vind mijn haar nu voller dan dat het ooit was... (Sinds de haaruitval) Nu weet ik niet of die fase nog moet komen... Hoop het niet, want ik ben eigenlijk als best tevreden

Laatst gewijzigd door Boldie1978; 26 juni 2013 om 00:12
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2013, 23:21   #65
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het is niet zo dat ze elkaar tegen werken of zo, sterker nog, samen werken ze beter dan ieder apart.
Dat is nu ook wat mijn huisarts vertelde, gaf wel aan mocht ik bijwerkingen ervaren met mijn "beste vriend" dat hij mij aanraadt om met fina te stoppen...

Hoofdpijn of lagere bloeddruk heb ik ook totaal geen last van, heb wel een beetje een trekkend gevoel als ik de minox heb op gedaan, maar dat is ff een kwartiertje hooguit half uurtje is daarna over...
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2013, 23:41   #66
zar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2013
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldie1978 Bekijk bericht
Dat is nu ook wat mijn huisarts vertelde, gaf wel aan mocht ik bijwerkingen ervaren met mijn "beste vriend" dat hij mij aanraadt om met fina te stoppen...

Hoofdpijn of lagere bloeddruk heb ik ook totaal geen last van, heb wel een beetje een trekkend gevoel als ik de minox heb op gedaan, maar dat is ff een kwartiertje hooguit half uurtje is daarna over...

Ok, tof dat de bijwerkingen nu zo minimaal zijn, eerlijk gezegd ben ik ook bang dat de shedding(nu maar heel licht) nog echt gaat komen(erger wordt), maar ik wil wel graag met lipogaine beginnen...ik blijf je volgen!
zar is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2013, 00:17   #67
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zar Bekijk bericht
maar ik wil wel graag met lipogaine beginnen...ik blijf je volgen!
Wat is dat dan? En wat doet dat?

Mijn huisarts geeft aan dat er veel kwakzalvers op de markt zijn die haargroei zouden moeten stimuleren..

Volgens de arts is er wetenschappelijk onderzoek gedaan naar haargroei middelen en welk product je ook neemt, wanneer er fina of minox in zit zal dit haargroei stimuleren, Elk ander product zal dit niet bewerkstelligen....

Heb een pb gehad van iemand die gaat ook een product (Keratene) gebruiken die dht zou moeten verlagen...

Voorals nog, zolang ik geen last bij bijwerkingen heb, hou ik het bij de fina en minox...

Laatst gewijzigd door Boldie1978; 26 juni 2013 om 00:20
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2013, 00:25   #68
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldie1978 Bekijk bericht
Wat is dat dan? En wat doet dat?
Belangrijkste werkzame bestanddeel van Lipogain is gewoon minoxidil. Er zitten nog meer zaken in die positief zouden kunnen inwerken op je haren.

(ingrediënten)
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2013, 00:31   #69
zar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2013
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldie1978 Bekijk bericht
Wat is dat dan? En wat doet dat?
Hey Boldie,

de reden waarom ik denk dat lipogaine beter zou zijn is omdat het niet normaal veel goede reviews heeft op amazone (http://www.amazon.com/Lipogaine-Men-...owViewpoints=0)

ik vind dat nogal speciaal van de 290 reviews iets van 220 positieve (4 sterren of meer van de 5)

daarnaast volg ik een gast via youtube, hairlossfromsteroids (als je het intikt in youtube vind je het wel) en die is er behoorlijk over te spreken.
zar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2013, 19:52   #70
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Ff een update foto in het fotoalbum gezet... Na 2 maanden...
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2013, 00:02   #71
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Ik moet zeggen dat ik al meer dan tevreden ben....
Mijn HT is 2 maanden geleden... Ik ik heb nog minimaal 8 weken te gaan voordat het haar doorkomt...

Ik gebruik volgens voorschrift nu 2 x p.d. Minoxidil 1ml en 1,25 Mg finasteride...
Van bijwerkingen heb ik geen enkel last...
Heb alleen voordeel van de voordelen...


Een persoon die samen met mij tegelijkertijd een behandeling heeft ondergaan gebruikt geen medicatie bij hem is 80% uitgevallen..

Ik gebruik nu de medicatie en daarbij zal je na 8 weken een resultaat moeten zien... Als je mijn foto's vooraf bekijkt ben ik echt een "boldie" nu aan de voorkant vind ik de dichtheid meer dan goed!

Kruin was ik kaal..! Daar zitten nu haren, getransplanteerde haren zijn uitgevallen.... Voelde na 2 weken weer glad aan..

En nu zitten er weer haren... Wellicht dat bij mij ook 20% is blijven staan...

Komende 2 maanden ga ik met vertrouwen te gemoed... Als de overige 80% nog gaat groeien komende maanden
Als de getransplanteerde haren doorkomen verwacht ik dat mijn dichtheid acceptabel is op de kruin...:

Nu na 2 maanden ben ik over het huidige resultaat dik en dik tevreden...

Ik heb nog ff te gaan... Maar het verschil is goed te zien al zeg ik het zelf!

Laatst gewijzigd door Boldie1978; 22 juli 2013 om 00:08
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2013, 00:42   #72
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Kolonel...! Ik gebruik nu dezelfde finasteride die jij gebruik! Hoefde niks bij tebetalen bij het afhalen...!!! Kreeg vandaag een mailtje binnen van FBTO dat ik €2,15 moet bij betalen.... Of te wel finasteride 5 mg voor €€2,15... Heb me wel aanvullend verzekerd op bepaalde fronten.... Maar dit is beter dan €48,00!

Bedankt voor de tip!
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2013, 20:56   #73
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Er begint wat te gebeuren... Op de getransplanteerde gebieden gaat wat gebeuren... Krijg beurse huid... Puistjes... Volgens mij begint er wat te groeien...
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2013, 23:20   #74
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boldie1978 Bekijk bericht
Kolonel...! Ik gebruik nu dezelfde finasteride die jij gebruik! Hoefde niks bij tebetalen bij het afhalen...!!! Kreeg vandaag een mailtje binnen van FBTO dat ik €2,15 moet bij betalen.... Of te wel finasteride 5 mg voor €€2,15... Heb me wel aanvullend verzekerd op bepaalde fronten.... Maar dit is beter dan €48,00!

Bedankt voor de tip!
Geen dank! Van het geld dat je bespaarde stuur je me maar een krat bier
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2013, 12:23   #75
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Unhappy

Resultaat 3 maanden foto's staan in mijn album...
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben nu al.
Heb nog even te gaan, beetje pluizig op de kruin... Ben benieuwd als het volgende maand helemaal "los gaat" met groeien..
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.