Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 2 januari 2014, 17:14   #1
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Het avontuur begint...4300 grafts bij Hairworld Istanbul

Al vanaf jonge leeftijd begon mijn haarlijn zich terug te trekken en de laatste tijd verlies ik ook veel haren op mijn kruin. Op de foto kun je zien dat het al redelijk is uitgedund. Ik ben al meer dan een jaar aan de finasteride maar dat zet geen zoden aan de dijk en dus na enkele jaren van wikken en wegen heb ik nu dan toch maar de knoop doorgehakt om een HT te laten doen.

Na veel struinen op het internet kwam ik toch wel tot de conclusie dat een HT in NL geen optie voor mij is. De kosten hiervoor kan ik niet verantwoorden, zeker niet in verhouding met mijn inkomen.

Daarom op zoek gegaan naar een aanbieder in het buitenland. Aangezien ik in het verleden ook een andere uitstekend verlopen ingreep in Istanbul heb laten uitvoeren (ogen laseren) heb ik er alle vertrouwen in dat de kwaliteit voor zulke behandelingen niet onderdoet voor de behandelingen in Nederland.

Na een telefonisch gesprek alsmede een gesprek op het nederlandse kantoor in Oss heb ik gekozen voor Hairwold Istanbul. Op basis van de analyse in Oss werd mij verteld dat ik tussen de 4300 en 4700 grafts nodig heb om de haarlijn te verlagen en de kruin te vullen. Het zal nooit meer worden zoals in mijn jonge tiener jaren en dat hoeft ook niet, ben tenslotte ook geen jonkie meer.

Aanstaande dinsdag 7 Januari is het zover. Ik zal hier om te beginnen wekelijks en later maandelijks de vorderingen bijhouden. Voor mezelf, maar ook voor mede kaalgenoten die een HT overwegen. Ik heb in ieder geval veel gehad aan de ervaringen van de mensen op dit forum.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg VoorHT.jpg‎ (114,9 KB, 1213x gelezen)
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2014, 17:25   #2
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Succes!
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2014, 20:19   #3
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Succes in ieder geval. Na beoordeling van je foto vraag ik me wel af of 4300 - 4700 niet een beetje aan de hoge kant is. Ik denk dat je ook nog wel een mooi resultaat kan behalen met een lager aantal grafts. Natuurlijk is de dichtheid dan lager, maar houd je meer grafts over voor toekomstige behandelingen. Succes iig.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2014, 20:41   #4
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Na beoordeling van je foto vraag ik me wel af of 4300 - 4700 niet een beetje aan de hoge kant is. Ik denk dat je ook nog wel een mooi resultaat kan behalen met een lager aantal grafts. Natuurlijk is de dichtheid dan lager, maar houd je meer grafts over voor toekomstige behandelingen. Succes iig.
Dat is het eerste wat me ook te binnen schoot. Ik snap sowieso dat soort megasessies niet zo goed. Ok het is relatief goedkoper omdat je 1x een hotel moet boeken, reizen etc. Maar in 1x je hele donor uitputten (4300 is al boven wat een gemiddeld persoon kan verliezen), ik vind t nogal een risico. Ik vind t veel verstandiger om er 2000 te nemen en dan een paar jaar je verdere haarverlies opnieuw te beoordelen, zodat je over een aantal jaar ook nog een mooi resultaat hebt doordat je de toekomst beter kan plannen.

Bovendien, wat als je niet tevreden bent over de kliniek en bijvoorbeeld veel grafts sterven door een slechte dokter ?

Hoe dan ook, uiteraard alle succes gewenst.

Laatst gewijzigd door Arashi; 2 januari 2014 om 20:44
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2014, 21:04   #5
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Dat is nou precies waarom ik dit aantal ook te hoog vind.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 05:23   #6
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Op basis van deze foto kan ik niet oordelen qua grafts, maar in hoeveel dagen gaan ze dit doen?
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 07:41   #7
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Bedankt voor de succeswensen.

Ja, die 4300-4700 vond ik zelf ook aan de hoge kant, eerder had ik begrepen dat ik met 3500 grafts ook een goed resultaat zou kunnen krijgen. Alleen heb ik na analyse begrepen dat ik een heel goed donor gebied heb en dat ze mij een grote dichtheid kunnen geven zonder dat mijn donor gebied leeg gerooft is. Ook dacht ik dat de sessie in twee dagen gedaan zou worden, maar ze kunnen het in 1 dag doen als ik de lange zit vol kan houden. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Ik denk rond een uur of 13 in totaal? Dat is idd maar 10 seconden om een graft er uit te halen er weer in te plaatsen. Wel heb ik begrepen dat ze met meerdere mensen tegelijkertijd met mij bezig zullen zijn, 2-4 mensen. Ik heb in ieder geval nog een bericht naar hairworld gestuurd om dit te confirmeren.
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 11:38   #8
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Tja.. Ik heb er geen goed gevoel over.. Weet je zeker dat ze geen haren bedoelen ipv Grafts?
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 11:56   #9
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
@dude8; welkom op het forum.
Ik heb niet veel verstand van HT en het aantal grafts, dus daar zeg ik niets over.
Ik wens je wel veel succes en informeer goed (na de berichten van mede lotgenoten hier over het aantal). Succes man en sterkte.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 12:45   #10
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Okay, heb net bericht terug gekregen. Dat moet ik ze zeker nageven, ze reageren zeer snel op vragen. De behandeling zal ongeveer 10 uur duren en er zullen in totaal 10 mensen mee bezig zijn. Ik zal het volgende week ervaren en de becindingen met jullie allen delen. In ieder geval bedankt voor de input, ik waardeer het zeer.
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 13:47   #11
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
In 10 uren 4300+ grafts doen is echt onmogelijk!!
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 13:50   #12
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
In 10 uren 4300+ grafts doen is echt onmogelijk!!
Sorry ik wil echt niet negatief doen maar dit kan gewoon echt niet. Deze fabrieken houden je gewoon voor de gek. Denk er maar eens goed over na...
Good luck!
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 14:35   #13
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Nee is idd onmogelijk.. Want tien mensen mee bezig? Bedoel aan je hoofd kunnen maar twee mensen tegelijk oogsten. Een linker helft een rechter helft anders zitten ze elkaar in de weg. Helft van de dag is oogsttijd.. Dus dan hebben de assistenten 7,5 seconden per graft eruit halen
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 14:37   #14
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Heb je al een aanbetaling gedaan? Ik zou iig niet meer gaan. Want dit klopt voor geen kant. Ik zou niet eens willen dat ze zo gehaast te werk zouden gaan.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2014, 14:52   #15
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Waarom toch zoveel negativiteit in deze topic, ik heb 4960
grafts getransplanteerd gekregen van hen en met mij waren ze
incl. lunchpauze 13 uur bezig, dus het kan.

Laatst gewijzigd door Crazy9; 3 januari 2014 om 14:55
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.