Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 oktober 2015, 06:51   #31
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Laten we het niet al te persoonlijk maken.

Patje, ik zou gewoon rustig afwachten wat Hidde zegt op basis van je nieuwe foto's. Je hebt veel vertrouwen in zijn oordeel. Ondertussen kun je je informeren over wat er allemaal komt kijken bij een HT, zodat je je goed kunt voorbereiden. Er komt veel bij kijken en je kunt zelf best het een en ander doen om resultaten en genezing te optimaiseren.

Het hier en nu is niet zo interessant meer. Jij weet al heel sterk wat je wil en advies van lotgenoten heb je voor het maken van keuzes niet echt meer nodig. Ik ben nu vooral benieuwd naar je ervaringen een jaar na de transplantatie. Ik hooo dat je hier blijft komen om die ervaring te delen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 10:42   #32
Fue(w)Hair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2015
Locatie: België
Berichten: 45
Geslacht:
Beste patje,

Ook ik wil je waarschuwen, resultaten zoals je hier gemiddeld ziet, zal moeilijk haalbaar zijn met het haar wat je nog hebt, als je tevreden bent met een lage dichtheid moet je het zzzzzzeker doen ! Maar verwacht geen haardos van George Clooney die op 10Cm2 ooit een fue of fut heeft gehad als je zo een groot gebied moet coveren... Ik heb zelf 3600 achter de rug bij esteworld en toen ik daar was om haarlijn te bepalen heb ik met beetje tegenzin geluisterd naar de arts en ben nu heel blij omdat mijn dichtheid nu wat beter is dan dat ik een heel strakke onnatuurlijke haarlijn zou hebben . Mijn gebied was relatief groot met focus op voorzijde en als ik een normale dichtheid zou willen moet ik zeker nog eens teruggaan achter enkele jaren gok ik, maar denk dat ik bewust nog wat ga wachten om evolutie in mijn bestaande haren wat af te wachten . Wel enorm tevreden over esteworld. Maar nogmaals verwacht geen wonderen met zo een donor . Veel succes !!!
Fue(w)Hair is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 11:16   #33
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Nouja, Patje heeft denk ik al aangegeven dat hij tevreden is met een kleine verbetering. Over het algemeen wilt het gros hier op haarweb zelf altijd een (onrealistische) hoge densiteit maar dat is niet het streven bij Patje zoals hij aangaf. En als de haarklinieken hebben gekeken en aangegeven dat zijn kleine wens haalbaar is dan is dat alleen maar mooi natuurlijk. Zo krijgt hij weer wat zelfvertrouwen en wie weet komt er wel een leuk resultaat uit? Maar voorzichtigheid geboden natuurlijk!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 22:10   #34
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
esteworld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Laten we het niet al te persoonlijk maken.

Patje, ik zou gewoon rustig afwachten wat Hidde zegt op basis van je nieuwe foto's. Je hebt veel vertrouwen in zijn oordeel. Ondertussen kun je je informeren over wat er allemaal komt kijken bij een HT, zodat je je goed kunt voorbereiden. Er komt veel bij kijken en je kunt zelf best het een en ander doen om resultaten en genezing te optimaiseren.

Het hier en nu is niet zo interessant meer. Jij weet al heel sterk wat je wil en advies van lotgenoten heb je voor het maken van keuzes niet echt meer nodig. Ik ben nu vooral benieuwd naar je ervaringen een jaar na de transplantatie. Ik hooo dat je hier blijft komen om die ervaring te delen.
Bedankt voor uw reactie,ik zal het wel zien hoe het afloopt hoor,ik heb nog eens gebeld naar Hidde en zei ook voor nog eens foto's te laten maken binnen 10 ongeveer,ik wil zo graag een haar inplanting mss kijk ik het wel door een roze bril maar ik zal het wel zien wat Hidde zal zeggen maar ik wil gewoon niet opgeven want Estewordl zijn er heel goed in in haarinplanting en ik ben zeker dat ze hun werk heel goed zal doen en mocht mijn donor toch afgekeurd zijn tja dan zal ik mijn haar helemaal afscheren,maar ik hoop dat het toch lukt want ik wil geen lang haar maar stekels bovenaan en achteraan kort maar ik laat zeker iets weten als het zover is en ook zal ik er foto's opzetten.
Ik wil u toch bedankten voor de goede raad en ook van de andere mensen die zo vriendelijk waren
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 22:24   #35
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
Estewordl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fue(w)Hair Bekijk bericht
Beste patje,

Ook ik wil je waarschuwen, resultaten zoals je hier gemiddeld ziet, zal moeilijk haalbaar zijn met het haar wat je nog hebt, als je tevreden bent met een lage dichtheid moet je het zzzzzzeker doen ! Maar verwacht geen haardos van George Clooney die op 10Cm2 ooit een fue of fut heeft gehad als je zo een groot gebied moet coveren... Ik heb zelf 3600 achter de rug bij esteworld en toen ik daar was om haarlijn te bepalen heb ik met beetje tegenzin geluisterd naar de arts en ben nu heel blij omdat mijn dichtheid nu wat beter is dan dat ik een heel strakke onnatuurlijke haarlijn zou hebben . Mijn gebied was relatief groot met focus op voorzijde en als ik een normale dichtheid zou willen moet ik zeker nog eens teruggaan achter enkele jaren gok ik, maar denk dat ik bewust nog wat ga wachten om evolutie in mijn bestaande haren wat af te wachten . Wel enorm tevreden over esteworld. Maar nogmaals verwacht geen wonderen met zo een donor . Veel succes !!!
Bedankt voor je positieve reactie
Ik verwacht ook geen dichting van George Clooney zeker niet maar ik zou al kontent zijn als ik boven aan stekels heb van zo een 3 a 4 cm en achteraan gewoon kort want lang haar wil ik niet,ik hoop dan toch een tamelijke dichting te hebben,ik zal zien wat Hidde zal zeggen want ik ga binnen 10 dagen nog eens foto's laten maken en anders mocht ik eens bij hidde op afspraak komen,ik zie ook wel dat ik zo geen dik haar heb nu het al ewa gergoeit is valt het nog mee,allee ja voor mij toch want aan de zei kanten vind ik het toch goed maar swat effe afwachten maar ik laat zeker iets weten als ik toch een haarinplanting kan laten doen en ik zal er ook foto's opzetten.
Tot later
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2015, 22:30   #36
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
Esteworld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Nouja, Patje heeft denk ik al aangegeven dat hij tevreden is met een kleine verbetering. Over het algemeen wilt het gros hier op haarweb zelf altijd een (onrealistische) hoge densiteit maar dat is niet het streven bij Patje zoals hij aangaf. En als de haarklinieken hebben gekeken en aangegeven dat zijn kleine wens haalbaar is dan is dat alleen maar mooi natuurlijk. Zo krijgt hij weer wat zelfvertrouwen en wie weet komt er wel een leuk resultaat uit? Maar voorzichtigheid geboden natuurlijk!
Dank u wel Reet,
ik ben blij da je zo een positieve reactie nalaat dat je mij toch begrijp maar ik ben wel meestal snel content hoor,ik hoop dat ik terug mijn stekels kan krijgen en achteraan kort dat heb ik altijd willen hebben maar ik zie wel hoe het verder gaat maar ik keek vandaag nog eens de spiegel en de zeikanten vind ik toch goed,maar achteraan nog iets minder maar binnen 10 dagen ga ik nog foto's laten maken en naar Hidde sturen en anders mag ik bij hem een afspraak maken dan zie hij het zelf mss kan ik iets regelen,maar swat ik zie wel ze,juist jammer dat het heen en terug 400km is met de auto en anders mss met te trein gaan.
Tot later

MVG
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2015, 11:19   #37
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Wat ik mezelf toch afvraag. Je bent 45 jaar en volledig kaal. Je zit er nu enorm mee in, waarom heb je niet vroeger ingegrepen?
Er bestaat medicatie om kaalheid te voorkomen/sterk te verminderen.

Of is het vanwege een midlifecrisis/negatieve persoonlijke ervaringen afgelopen jaren dat je plots terug haar wil?
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2015, 13:08   #38
anijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 61
Off topic: Ik werk in Aalst Patje maar je moet beseffen dat de meesten hier Nederlanders zijn en die begrijpen volgens mij geen hol van je schrijfstijl.

On topic: donor lijkt mij inderdaad niet geschikt.
__________________
Finasteride 1,25mg p/d: april 2015 - heden
anijs is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2015, 15:04   #39
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
nederlanders

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anijs Bekijk bericht
Off topic: Ik werk in Aalst Patje maar je moet beseffen dat de meesten hier Nederlanders zijn en die begrijpen volgens mij geen hol van je schrijfstijl.

On topic: donor lijkt mij inderdaad niet geschikt.
Tja belgen zijn waarschijnlijk veel slimmer dan Nederlanders zeker en belgen hebben meer berip
Maar swat ik geef niet op
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2015, 15:12   #40
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patje70 Bekijk bericht
Tja belgen zijn waarschijnlijk veel slimmer dan Nederlanders zeker en belgen hebben meer berip
Maar swat ik geef niet op
...
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2015, 15:30   #41
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
@Patje, ik zag je foto's. Het konden foto's van mijn hoofd zijn. Ik heb me nog niet helemaal ingelezen in jouw verhaal, maar volgens mij heb je nog geen HT laten doen, dus je hebt nog de optie om het kort/kaal te scheren. Ik zou dat zeker overwegen als ik geen ht had laten doen.
Je bent vrij om een haartransplantatie te laten doen, maar ik zou er in elk geval geen wonderen van verwachten, gezien jouw gevorderde kaalheid.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2015, 22:40   #42
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anijs Bekijk bericht
Off topic: Ik werk in Aalst Patje maar je moet beseffen dat de meesten hier Nederlanders zijn en die begrijpen volgens mij geen hol van je schrijfstijl.

On topic: donor lijkt mij inderdaad niet geschikt.
Zoals zijn "swat", dat eigenlijk "soit" moet zijn. :')
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 10:58   #43
Zuid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2015
Berichten: 32
Geslacht:
8 maanden geleden kwam ik bij Hidde ook zo binnen net als jij met twijfels over mijn donor. Het grote probleem is als het kort is geschoren een goede beoordeling om er van te maken. Ik ging er in met een houding van het kan alleen maar beter worden, heb geluisterd naar de mensen met een vakkundig oordeel ( dus niet de mensen hier) en ben er gewoon in gevlogen. Resultaat 8 maanden later een kop met haar nog niet af weliswaar maar dat was vooraf al ingecalculeerd en ook door hidde aangegeven. Volgend jaar reis ik daarom wederom af naar Istanbul. Doe wat je gevoel je aangeeft.
Zuid is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 14:44   #44
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Zuid, het oordeel van mensen hier is dat van lotgenoten met vaak vergelijkbare ervaringen. Dus inderdaad niet per definitie vakkundig, maar 'ervaringskundig' en meelevend. En meelevend kan ook waarschuwingen inhouden. Uiteindelijk wil je lotgenoten graag ellende op de langere termijn besparen als je meent dat ze op de korte termijn misschien iets te snel een gevaarlijke beslissing willen nemen.

Overigens zouden jouw foto's, als je een enigszins vergelijkbare situatie hebt met Patje, heel waardevol kunnen zijn!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2015, 05:39   #45
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
donor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zuid Bekijk bericht
8 maanden geleden kwam ik bij Hidde ook zo binnen net als jij met twijfels over mijn donor. Het grote probleem is als het kort is geschoren een goede beoordeling om er van te maken. Ik ging er in met een houding van het kan alleen maar beter worden, heb geluisterd naar de mensen met een vakkundig oordeel ( dus niet de mensen hier) en ben er gewoon in gevlogen. Resultaat 8 maanden later een kop met haar nog niet af weliswaar maar dat was vooraf al ingecalculeerd en ook door hidde aangegeven. Volgend jaar reis ik daarom wederom af naar Istanbul. Doe wat je gevoel je aangeeft.
Beste Zuid,
heb jij foto's van u zo kan ik eens vergelijken,zoals je zegt als ik er een goed gevoel van heb toch proberen,ik denk toch steeds da het toch moet lukken omdat ik geen haar lang wil en gewoon stekels op de boevenkant en kort aan de achterkant,daarmee ga ik binnenkort nog eens foto's laten maken en doorsturen naar Hidde en hopelijk kan ik een HT laten doen maar doordat ik die kappen heb achteraan door zelf te scheren was mijn donor afgekeurd en daarmee moet ik andere foto's laten maken.
Ik zal zien wat Hidde dan zegt en ik hoop op positieve nieuws,dus duimen maar voor mij he
patje70 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.