Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 november 2015, 21:14   #46
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
estewordl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patje70 Bekijk bericht
Hallo,ik zou normaal ook een haar inplanting laten doen maar ik moet nieuwe foto's maken en dat zal normaal volgende week zijn want mijn vorige foto's was mijn donor afgekeurd omdat er kappen in zaten in mijn donor gebied maar ik stuurde een mailtje terug naar Hidde dat ik over een paar weken zelf mijn haar heb afgeschoren en op drie plaatsen te diep geschoren daarmee die kappen,maar als het goed gekeurd is ga ik het ook laten doen want ik heb veel foto's gezien en positieve reacties,toch ben ik een beetje bang ergens dat het niet goed zal zijn,maar ik zie wel want ik ga ervoor.
Ik zou graag twee dagen langer blijven en een beetje een reisje van maken dat ik de stad en de winkels kan zien,hoeveel zou mij dat meer kosten voor twee dagen langer? Hidde zijn 75€ per dag is dat dan zo?
De vraag is ook of je kan s'avonds kan eten in het hotel of anders naar een super markt gaan.
Alvast bedankt dat ik antwoord zou krijg :-)
Voor ik het vergeet ik ben een man van 45 jaar uit Belgie Aalst
Ik heb een paar foto's op gezet hoe het er nu uit ziet.
De laatste twee foto's was mijn haar nog maar een paar dagen geschoren,de eerste twee foto's na 14 dagen
Ik heb nieuwe foto's gemaakt en die kappen zijn er bijna uit door verkeerd te scheren maar nu zegt Hidde van esteworld dat ik 6000 grafst nodig heb en eerst zei hij tussen 4500 en 5000 grafst,mijn donor is wel beter en volgens de haarkapster heb ik gewoon normaal haar en geen dun maar Hidde zegt nu dat ik teweinig haar heb,ik begrijp er niks meer van,ik zal nog eens foto's opzetten
Kan ik nog ergens terecht waar ik in istanbul lan gaan zoals hair time ofzo?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg estewordl x.jpg‎ (142,2 KB, 100x gelezen)
Bestandstype: jpg esteworld.jpg‎ (80,5 KB, 95x gelezen)
Bestandstype: jpg estewordl xxx.jpg‎ (82,8 KB, 104x gelezen)
Bestandstype: jpg estewordl xxxxx.jpg‎ (128,0 KB, 98x gelezen)
Bestandstype: jpg esteworld xxxxxx.jpg‎ (139,5 KB, 107x gelezen)
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2015, 22:01   #47
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Zo op het eerste zicht heb je wel normaal haar, noch dun noch dik.
6000 grafts zal je donor simpelweg niet aankunnen.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2015, 23:09   #48
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Je donor is gewoon gemiddeld en ik meen toch kleine dichtheidsverschillen te zien. Dat kan niet meer door die happen komen onderhand.

En het te behandelen oppervlak is heel groot. Ik had het al eerder voorgerekend, het is al gauw 200 cm2. Met de oorspronkelijk gedachte 5000 grafts (en dat is echt een flinke aanslag op zelfs een dichte donor) kom je dan op gemiddeld 25 grafts per cm2. Met 6000 grafts ga je al richting de 30 grafts per cm2. Mogelijk is mijn schatting van het te behandelen gebied iets te hoog en zou je met 6000 grafts net de minimale dekking van 35 grafts per cm2 halen. En een minimale dekking is nog steeds geen dichte bos haar.

Ik denk dat Hidde je goed heeft geadviseerd. Het is jammer dat het niet precies is waar je op hoopte.

Dit hoeft overigens niet te betekenen dat je geen HT kunt krijgen, schat ik zo in. Het betekent alleen dat je je verwachtingen serieus moet gaan bijstellen.

Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een HT in combinatie met MHT en dan vervolgens dus een gemillimeterd kapsel. Dat kan een heel natuurlijke stoere look geven.

Of je kunt er voor kiezen om de kruin kaal te laten en alleen het voorste deel te laten inplanten. Dat maakt voor het aanzicht al heel veel uit. De kruin kun je tegenwoordig ook heel mooi bedekken met een voor iedereen onzichtbaar haarwerk. Geen getob met het randje bij je voorhoofd, want dat is dan 'echt'.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2015, 23:49   #49
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
esteworld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je donor is gewoon gemiddeld en ik meen toch kleine dichtheidsverschillen te zien. Dat kan niet meer door die happen komen onderhand.

En het te behandelen oppervlak is heel groot. Ik had het al eerder voorgerekend, het is al gauw 200 cm2. Met de oorspronkelijk gedachte 5000 grafts (en dat is echt een flinke aanslag op zelfs een dichte donor) kom je dan op gemiddeld 25 grafts per cm2. Met 6000 grafts ga je al richting de 30 grafts per cm2. Mogelijk is mijn schatting van het te behandelen gebied iets te hoog en zou je met 6000 grafts net de minimale dekking van 35 grafts per cm2 halen. En een minimale dekking is nog steeds geen dichte bos haar.

Ik denk dat Hidde je goed heeft geadviseerd. Het is jammer dat het niet precies is waar je op hoopte.

Dit hoeft overigens niet te betekenen dat je geen HT kunt krijgen, schat ik zo in. Het betekent alleen dat je je verwachtingen serieus moet gaan bijstellen.

Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een HT in combinatie met MHT en dan vervolgens dus een gemillimeterd kapsel. Dat kan een heel natuurlijke stoere look geven.

Of je kunt er voor kiezen om de kruin kaal te laten en alleen het voorste deel te laten inplanten. Dat maakt voor het aanzicht al heel veel uit. De kruin kun je tegenwoordig ook heel mooi bedekken met een voor iedereen onzichtbaar haarwerk. Geen getob met het randje bij je voorhoofd, want dat is dan 'echt'.
Het is jammer,hidde doet het vanaf 30 grafst per cm2 maar das ook geen goede dichting maar volgens de offerte was het tussen 4500 en 5000 en nu opeens 6000 maar ja,het geeft niet dan doe ik mijn haar gewoon helemaal terug af
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2015, 23:56   #50
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ik sluit mij aan bij AnthonyH.
Je kan bijna niet kaler zijn en zelfs met een goede donor krijg je dit niet vol.
Wees blij dat ze niet vlug wat geld willen opstrijken en je dan verwezenlijkt achter laten.
Ik zou een haarlijn laten inplanten en dan een kwalitatief haarstukje erachter om je kruin te bedekken. Geen mens die het zal zien en het resultaat zal top zijn. Anders wordt het een mhp. Het is hard om zoiets te moeten horen maar je zal overal hetzelfde horen vrees ik.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2015, 19:55   #51
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
ja dat ze max 4500grafst kunnen doen (vind ik nog veel als ik je donor zie) en 6000grafst nodig hebben zoals Hidde aangeeft. Lijkt het mij dat je of inderdaad je verwachting patroon drastisch moet bijstellen of het gewoon niet doen. Wat zal onzeker blijven of je er tevreden mee bent. Meer kans op van niet.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2015, 00:43   #52
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Eerlijk duurt het langst.. Eerlijk ook van de desbetreffende kliniek.. zo als het hoort!

Wat AnthonieH gezegd heeft, daar sluit ook ik mij voor de volle 100% bij aan!

Veel succes en wijsheid gewenst!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2015, 21:16   #53
patje70
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2015
Locatie: Belgie Aalst
Berichten: 25
Geslacht:
haar afgeschoren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Eerlijk duurt het langst.. Eerlijk ook van de desbetreffende kliniek.. zo als het hoort!

Wat AnthonieH gezegd heeft, daar sluit ook ik mij voor de volle 100% bij aan!

Veel succes en wijsheid gewenst!

Groet Markr32
voila,ik heb mijn haar volledig terug afgeschoren want ik was heel onzeker omdat ik kaal ben maar dank zei een lieve dame heeft mij wakker gemaakt dat ik dat niet hoef te doen een haar inplanting,ze moeten mij nemen hoe ik eruit zie,het is het innerlijke dat het belangrijkste is,ik was veel afgewezen door vrouwen die zo oppervlakkig zijn en nu trek ik het mij niet meer aan en ik heb veel geld bespaard en de offerte dat ze hebben gemaakt klopt ook al niet dat ze maar op twee dagen 5000 graftst kunnen doen terwijl ik bij hun site heb gelezen dat ze het in twee dagen 6000 grafst kunne doen,ik geloof er niet meer in in die haar inplanting sorry
patje70 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2015, 07:13   #54
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik denk dat je een verstandige keuze hebt gemaakt. Acceptatie zal je veel meer rust geven.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2015, 08:56   #55
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Een wijs besluit.
Voor u ging het geen mooie oplossing zijn en zou je het uiteindelijk toch moeten afscheren.
Wat je wel nog kan overwegen is een MHP, 100% zekerheid op een geslaagde look bij een afgeschoren kop. Iets om te overwegen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.