Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 september 2016, 21:37   #16
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
Amateurs zou ik ze zeker niet noemen . Het is een fors lopende, goed geoliede fabriek waar commerce wss even hoog staat als kwaliteit . En als die grens dan net wordt overschreden dan kan daar wel eens het schoentje knellen. Maar ik ben wel zeker dat men daar weet wat men doet,. Dat betwijfel,ik zeker niet
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2016, 21:53   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Ze weten zeker wat ze doen. Enfin. Concentreer jij je maar op je herstel. Succes!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2016, 01:57   #18
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door licence Bekijk bericht
Ik ben ondertussen terug thuis. Behoorlijk wat zwelling op mijn voorhoofd en heel veel jeuk. Maar dit is allemaal normaal. Toen ik gisteren naar de eerste wasbeurt ging, was het duidelijk dat Esteworld een brandje moest blussen. Ik werd ontvangen in een ruimte waar er een paar dokters waren, de hostess, de PR verantwoordelijk en de assistenten van mijn behandeling. Ook werd hidde er telefonisch er nog eens bijgehaald. Men wou mij graag een bepaalde mail laten lezen, maar die,was dan plots weer verdwenen. Met man en macht heeft men mij nog maar eens gezegd dat ik de beste behandeling heb gekregen die,er mogelijk is. Over het opdringen van de accel behandeling is,het een wel/niet discussie , waar ik niet meer wou op ingaan. Wel weer raar, ik,moest een verklaring schrijven dat ik tevreden was met de behandeling. Een 10 min later was die al vertaald en had men dan weer een probleempje dat ik in mijn verklaring recht op garantie vernoemde. Garantie die trouwens op,de website van Esteworld staat . Enfin..... Ik focus me nu op het herstel en op het beloofde resultaat
Dit is toch een grap neem ik aan ? Je bent schandalig behandelt en je gaat ook nog een verklaring tekenen ?

Echt ik begrijp sommigen niet. Hoe kan je je zo laten afschepen. Het is een walgelijke vertoning en zou iedereen aanraden niet met zo'n bazar in zee te gaan. Dan kan de kliniek er wel topnotch uitzien, maar zo ga je niet met mensen om die duizenden euro's neertellen voor een cosmetische behandeling.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2016, 21:24   #19
philip1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2016
Locatie: belgie
Berichten: 8
Geslacht:
oei das minder ik krijg al schrik ik vertrek de 16de
philip1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 08:36   #20
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
Beste Philip. Ik zou me echt niet teveel zorgen maken. Maar je mag er niet vanuit gaan dat je daar in een kliniek terecht komt met de nodige dokter/patiënt verhouding. Het is een fabriek en zaken doen zijn daar even belangrijk als medische behandelingen. Bv het eerste wat je daar te horen krijgt als je binnenkomt is : you sit down and pay. En daarmee is de toon dan ook gezet. Tijdens de behandeling krijg je zo goed als niks van informatie. Maar....0ndanks dit alles en wat ik persoonlijk heb meegemaakt , ben ik er zeker van dat ze heel goed werk leveren en dat is het belangrijkste. Er was bv nog een Vlaming met zijn moeder. Tijdens het wachten hebben ze ocharme 4 keer aan die vrouw komen vragen of ze geen Botox en fillers wou voor 1200€. Nie echt een compliment voor die vrouw. En dit terwijl die er nog heel goed uitzag. Dus niet teveel zorgen maken en het gewoon doen. Het te weinig aan info heb je wss toch hier op het forum al gelezen
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 10:21   #21
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Dit is nu precies wat ik bedoel met zaken rondom je HT en dat het niet alleen om de behandeling gaat.

Wat je wel of niet had moeten doen, wil ik me niet mee bemoeien.
Onder druk doe je dingen waar je achteraf wellicht spijt van hebt.

Succes met je herstel. Ik hoop voor je dat de behandeling goed uitpakt.
Op ondersteuning en garantie hoef je dus blijkbaar niet te rekenen vanuit Esteworld...jammer
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 4 september 2016 om 11:57
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 10:43   #22
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Laat ons ts niet helemaal in de gordijnen jagen, die jongen zal zo al genoeg stress hebben.
Die acell opdringen en een verklaring laten tekenen was zeker niet netjes.
Maar je mag op je twee oren slapen dat je resultaat top zal zijn. Ik heb nog maar heel weinig tegenvallende resultaten van Esteworld gezien. Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn.
Mijn ht pakte ook goed uit, nu bijna twee jaar later groeien de grafts mooi in de groeirichting van mijn natuurlijke groeirichting en blijft het resultaat mij verbazen.
Er zijn er hier die natuurlijk gretig gebruik maken om de kliniek te bashen waarin ze wel deels gelijk hebben maar het nu gretig tentoon spreiden. Het feit blijft dat je nog altijd stukken goedkoper gediend bent dan wat je hier zou betalen voor een ht van 3000 grafts en jij kreeg er nog een acell bovenop
De manier waarop was niet netjes maar je hebt een grote ht + acell tegen een nog steeds voordelige prijs en wie weet pakt die Acell nog goed uit.
Concentreer je nu op je herstel en zie uit naar je weelderige bos haar
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 10:50   #23
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Hidde moet in dit soort gevallen de klant helpen.
Maar waarschijnlijk staat zijn commissie al op zijn rekening

Dit is nu precies wat ik bedoel met zaken rondom je HT en dat het niet alleen om de behandeling gaat.

Wat je wel of niet had moeten doen, wil ik me niet mee bemoeien.
Onder druk doe je dingen waar je achteraf wellicht spijt van hebt.

Succes met je herstel.
Ik hoop voor je dat de behandeling goed uitpakt.
Op ondersteuning en garantie hoef je niet te rekenen vanuit Esteworld.
Over garantie kan ik niet meepraten haircoach maar de ondersteuning wel.
Toen de roodheid bij mij langer aanbleef dan verwacht met mijn gevoelige huid en ik dit vertelde aan Hidde toen hij mij contacteerde om te informeren hoe mijn herstel verliep hebben ze mij om foto's gevraagd. Die hebben ze voorgelegd aan hun dermatoloog en die schreef mij een zalf en pilletjes voor die de roodheid deden verdwijnen. Telkens ik met een probleem of vraag zat werd deze binnen enkele uren per mail of telefonisch beantwoord. Ondersteuning is er wel degelijk.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 11:09   #24
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Op ondersteuning en garantie hoef je niet te rekenen vanuit Esteworld.
Wat een suggestieve bende plaats je hier. IK lees juist heel vaak dat dit JUIST wel heel goed geregeld is.

Er is ook gewoon garantie, staat op de website en had ik zelf ook. Gelukkig niet nodig gehad.

Misschien kan topic starter hier iets over zeggen, daar hecht ik veel meer waarde aan.

Laatst gewijzigd door DeJong; 4 september 2016 om 11:20
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 11:11   #25
homesweethome
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2014
Berichten: 18
Geslacht:
Kom nou, het was toch ook hallucinant?
Zoiets kan je niet goedpraten.
homesweethome is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 11:20   #26
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
@DeJong: Wat een onzin en wat een naïviteit....

Welk bedrijf laat je meteen een overeenkomst tekenen waarin je aangeeft dat je tevreden bent over de behandeling, terwijl de behandeling afwijkt van de oorspronkelijke vraag ?!?!?

Laat mij de positieve, onafhankelijke berichten maar lezen dan over garantie en daadwerkelijke uitvoering in de praktijk....

Ondersteuning vind ik wat anders dan een zalfje of pilletje voorschrijven.
Overigens wel goed te lezen dat ze dit zo gedaan hebben...

Ondersteuning vind ik in dit geval dat het kantoor in Nederland hem had moeten adviseren de documenten mee te nemen naar Nederland en rustig door te lezen alvorens te tekenen.

Maar inderdaad, laten we de TS ondersteunen ipv afschrikken.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 4 september 2016 om 12:00
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 12:08   #27
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Dit zijn praktijken die je je niet kan voorstellen hier in West-Europa of Noord-Amerika. Niet dat alles hier vlekkeloos verloopt maar dat je doodleuk te horen krijgt dat je een som geld niet terug krijgt en dat je daarvoor in plaats een onbewezen extra kuur krijgt is natuurlijk ongehoord.

Dat kan je niet onder de noemer plaatsen van 'niet netjes'. Dat is oplichterij. Die verklaring die hij moest ondertekenen maakt de zaak nog schimmiger. Wat een land.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 13:01   #28
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Hier raakt HairCoach wel de kern:

Welk bedrijf laat je meteen een overeenkomst tekenen waarin je aangeeft dat je tevreden bent over de behandeling, terwijl de behandeling afwijkt van de oorspronkelijke vraag ?!?!?

Maar zegt inderdaad verder niets over de ondersteuning, dat is wel suggestief inderdaad.

Esteworld kan beter gewoon in dit geval met de billen bloot. Gewoon toegeven dat ze dit verkeerd hebben aangepakt en dat deze situaties beter worden afgehandeld zodat het weer gaat over de resultaten die ze halen en niet over deze 'handjeklap' c.q. 'koehandel' methode.

Die gasten moeten beseffen dat Europeanen daar he-le-maal niet van houden. Structuur, regels en nakomen van afspraken wel.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 21:07   #29
Johan jansen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Garantie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoToBald Bekijk bericht
Dit is toch een grap neem ik aan ? Je bent schandalig behandelt en je gaat ook nog een verklaring tekenen ?

Echt ik begrijp sommigen niet. Hoe kan je je zo laten afschepen. Het is een walgelijke vertoning en zou iedereen aanraden niet met zo'n bazar in zee te gaan. Dan kan de kliniek er wel topnotch uitzien, maar zo ga je niet met mensen om die duizenden euro's neertellen voor een cosmetische behandeling.
Ik heb ook slechte ervaringen met garantie in turkije stond zelf op papier
maar niks gekregen jou ervaringen met esteworld komen mij bekend voor
vervelend voor je. sucses met je herstel. in werkelijkheid stelt de garantie niks voor want als je er een beroep op doet en hun zeggen dat het prima is kan je alleen je recht halen bij een turkse rechter die alleen fan is van erdogan haha
omdat het een turkse overeenkomst is je betaald aan turkije je kan beter in nederland blijven.
Johan jansen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 21:17   #30
Johan jansen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Het komt mij bekend voor hoe ze in turkije met garantie om gaan even voor de duidelijkheid die garantie stelt eigelijk niks voor ik zal je uitleggen waarom als een turkse kliniek zegt je haar is goed zo en je bent het er niet mee eens mag je gaan procederen in turkije en dan wel door de overheid aangestelde rechter die fan van erdogan is omdat het een turkse overeenkomst is valt het onder het turkse recht.
je kan beter in nederland je laten behandelen.

Laatst gewijzigd door Henk; 4 september 2016 om 22:12 Reden: Verwijzing naar kliniek niet nodig.
Johan jansen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.