Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 juli 2007, 01:29   #166
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Hhahaahaahhahahhaa...

Jullie zijn me een ''stelletje''!
Ik vertel het nog wel binnenkort, heus!

Het is echt niet om interessant/''popie-joopie'' te doen ofzo!
Waarom ik het niet zeg, maar ik hou het nog liever even voor mezelf.

Vandaar dus.........

Groeten!!

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2007, 10:38   #167
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
Hhahaahaahhahahhaa...

Jullie zijn me een ''stelletje''!
Ik vertel het nog wel binnenkort, heus!

Het is echt niet om interessant/''popie-joopie'' te doen ofzo!
Waarom ik het niet zeg, maar ik hou het nog liever even voor mezelf.

Vandaar dus.........

Groeten!!

Mustafa
Zitten we warm?? Hahaha, zeg je ja dan weten we het gelijk. Nou, we horen het wel een keer Mustafa!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 13:18   #168
goldentruy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 28
Thumbs up Mijn ervaring FUE van 06/08/07 Prohairclinic

Halo beste haarvrienden,
mijn verhaal begint zowat 7 jaar geleden. Jullie kennen wel het scenario van iedere dag te moeten zien in de spiegel hoe het haar steeds dunner wordt.Zo was dit in mijn geval. Toen had ik maar besloten om een ht te doen, nog met de FUT methode, wist toen nog helemaal niets van FUE. Om het resulaat naar boven te halen heb ik 4 strips(van 1999 tot 2004) laten doen (ongeveer 3000graft). Heel kort samengevat vond ik het resultaat een matig bevredigende dekking, plus achteraan een jaap van een litteken.
Nu 3 jaar later heb ik mij eens laten bezien in de Prohaircliniek te Mechelen en heeft Bart(patiëntbegeleider) samen met dr De Reys mij verteld dat ik nog genoeg donor had om een paar FUE's te laten doen. Hier kan ik al een foto laten zien van mijn litteken van mijn strips van vroeger, genomen als ik mijn FUE gedaan was.
Ik heb mijn voorkruin laten behandelen, met 1500 grafts.Ook de breedste plek van mijn litteken heb ik laten opvullen met 100 grafts.Hier van een foto waar je ziet dat ze de breedste plek van het litteken opvullen. Als deze beplanting tot resultaat komt, want we weten ondertussen al dat littekenweefsel niet hetzelde is als gewone huid, zal ik de rest van het litteken ook later wat opvullen.
s'Morgens rond 07.30 begonnen met wasbeurt, haar nog iets korter laten scheren om de FUE goed te kunnen doen en dan naar de behandelingskamer. Hier was dokter de Reys ,die begon met de verdoving. De prikjes van de verdoving voel je wel een beetje maar eigelijk valt die heel goed mee.En dan is de rest allemaal vanzelf gegaan, de worteltje worden er uitgeponsd en daar voel je niets van.Een dikke pluim voor dokter de Reys die dit heel vakkundig doet. Dit duurt een voormiddag en na de middagpauze gaat men over met de implanting met bijkomende assistentie van 2 verpleegsters. Kort samen gevat: alles gebeurt met heel fijn materiaal, er word echt aandacht aan jou gegeven op alle detail, dit ook door Bart, die de patiënten begeleid, van in het begin.Ook zijn de graftjes veel fijner dan bij een FUT omdat men daar de graftjes uit huid moest uitsnijden en daarom zit er nog vrijveel vet aan, dus fijnere kortsbolletjes heb ik nu, in vergelijking met vroegere FUT. Ik hoop dat er resultaat komt van de implanting in het litteken, want dit vond ik het allergrootste nadeel van FUT implataties.Toen ik in 1999 er me begonnen was, was er hier in België nog geen sprake van FUE. Ik moet veel moeite doen als de haren 5mm te kort zijn geknipt om dit te camoufleren en daarom zou ik nooit geen FUT meer laten doen.Er is soms sprake van slechte FUE's in sommige klinieken omdat deze graftjes die minder vetomhulsel hebben dan bij FUT soms te lang in de blote lucht aanwezig zijn voor ze worden ingeplant (bv ze leggen er direct een hele reeks op zijkant van hun hand om dan in te planten,wat verkeerd is daar ze dan te lang aan lucht zijn blootgegeven.Bij Prohair zitten ze in een soort kelkje met vocht, op de vinger en gaan direct in het gaatje waar de implating voorzien is). hier zie je nog wat fotos van de 1500 graftje's die zijn ingeplant.

Na de behandeling met Bart nog wat gepraat over de nazorg, die valt zeer goed mee. Ik kon perfect naar huis rijden, en heb geen pijn, geen bloedingen, of dergelijke. Misschien kan er altijd negatieve commentaar worden op gegeven maar in mijn geval ben ik tot hier toe heel tevreden. Ik ga ook niet zeggen dat mijn vroegere FUT slecht waren gedaan qwa implanting, maar het litteken achteraan stoorde mij persoonlijk heel erg. Heb wat krullend haar en soms als het haar wat naar boven krulde zag je wel iets van het litteken.Prohair kan misschien op hun site voor sommigen mooie woorden geven, maar ik heb nu zelf ondervonden dat ze inderdaad met een heel fijne techniek te werk gaan, en inderdaad er geen race van maken tegen de klok. Als alles gegroeid is hoop ik nog later eens terug te komen voor eventueel de achterkruin.
Goldentruy
goldentruy is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 13:37   #169
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Dank je wel voor je uitgebreide verhaal en de foto's. Al met al ben je dus een kapitaal kwijt aan je haren.
Wanneer ben je precies onder het FUE-mes gegaan??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 13:51   #170
goldentruy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 28
Ja, dat is waar op 7 jaar tijd een aardig kapitaal, heb dan destijds ook gekozen voor een eenvoudigere wagen, later koop ik misschien eens een grotere maar eerst zijn deze ht's veel belangrijker. De Fue heb ik deze maandag gedaan op 06/08/07 om 08.30u. Goldentruy
goldentruy is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 13:54   #171
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Bedankt voor je verslag Goldentruy en voor de foto's.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 14:11   #172
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Is dat breder litteken niet ontstaan ,door dat je maar liefst 4 strips na elkaar gehad hebt ? .Is wel veel vind ik 4 strips voor 3000 grafts ,als je ziet dat dat nu in 1 behandeling gebeurd ,of heb je het gewoon steeds laten verder dichtplanten omdat het verder uitdunde met de tijd misschien ?.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 15:06   #173
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Hallo Goldentruy,

Bedankt voor je verslag! en duidelijke foto's.
Mij staat zowat het zelfde te wachten op 1 Okt '07. FUE!

Daar ook ik 3 FUT(ck)>2200 g.) behandelingen heb ondergaan.
Ook ik heb een groot litteken 21 cm lang en en max 1 CM! breed!!!

Ook ik ga een ''testzone'' laten bezetten in het litteken.
Om te kijken hoe het aanslaat(ik weet natuurlijk ook niet of dit een garantie is voor het resterende gebied)

Weet iemand dat? dat als er bijvoordeeld 70% ''overleefd''
Het bij het resterende gedeelte ook zo zal zijn.

Maar alvorens dat, ga ik eerst na de behandeling(FUE max 2000) +_ 6 maanden later.
Eens bekijken of een tricoclosure mogelijk is en als dat goed zit.
Dan die verdichtings optie!

Gr,

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 15:21   #174
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Hallo Goldentruy,

Nog even een vraagje.

Op de foto's is te zien dat je litteken nog aardig ''roze'' is qua kleur.
Werkt dit voordelig? met wat bereft het ''slagingspercentage'' van de geplaatste haren in het litteken dat je weet?

En van wanneer dateert je laatste FUT behandeling?(2004 toch?)

Ik vraag dit omdat mijn litteken na bijna 2 jaar na de laatste FUT.
Ook nog goed roze is, en ik ken mensen met een totaal wit litteken.
Na een kortere periode na de ingreep.

By-The-Way! Beterschap! en een fijn herstel!!
Zal ''lichtjaren'' sneller gaan dan met die FUT.

Groeten!

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 17:34   #175
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Hoi, waar heb je je 4 Fut ht's gehad?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 21:39   #176
goldentruy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 28
reactie op hierboven

Halo ieder,
het is waar: 4 strips is wat veel na een.Heb dit laten doen bij Dr Coninx in Mechelen, zeg maar de pioneer van FUT ht's in België.Zijn littekens dat hij maakte waren wel fijn, je moet ook weten dat hij maar 800graft per sessie deed.Natuurlijk een paar fijne littekens vormen één breed.Coninx implatings werk kan ik niets op zeggen, maar ja op den duur is dat litteken wel hinderlijk.Maar stel dat je in een sessie bv 2500 graft zou willen doen met de FUT methode ga je nu ook geen fijn potloodlijntje moeten verwachten hoor...Kijk de feiten zijn er: wie begint kaal te worden gaat er zeker niet op vooruit. Bij de ene gaat het wat langer duren, als een ander maar als je resultaat wil om een grote oppervlakte kaalheid tegen te gaan zal je veel graftjes nodig hebben, dus wordt het een groot litteken ofwel een serieus aantal FUE's. En het is ook waar beste Missbut dat het nog in vraag ligt of implanting in een litteken gewenst resultaat zal leveren. Maar ik kan toch maar iets proberen om dat ellendig stuk wat op te vullen, we zullen zien hé. Die roze kleur is misschien van het reinigen van bloed van de FUE ingreep want die foto is genomen vlak na de ingreep,, het stukje litteken moest dan nog gedaan worden. kort samen gevat, ht's zijn niet goedkoop, maar als je er voor kiest kan je niet meer terug, de combinatie van een 'goeie' FUT met erna grote FUE sessie geven het meest resultaat denk ik.Wens iedereen veel moed die erin zit en verder mee wil. Goldentruy
goldentruy is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 22:06   #177
bean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy Bekijk bericht
Halo ieder,
ht's zijn niet goedkoop, maar als je er voor kiest kan je niet meer terug, de combinatie van een 'goeie' FUT met erna grote FUE sessie geven het meest resultaat denk ik.Wens iedereen veel moed die erin zit en verder mee wil. Goldentruy
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het klopt voor De FUT methode ,aangezien je haar daar langer bij moet blijven om het litteken te verhullen en er dús genoeg haar op je hoofd zal moeten blijven wil het er niet vreemd uit gaan zien dat je achter en opzij lang haar hebt en boven dun haar en je dús steeds zult moeten 'bij planten' Bij de FUE kun je ten alle tijde beslissen om het lekker kort te doen of zelfs te millimeteren, aangezien je geen last van een litteken hebt. Je kunt dan dus wel terug.
Sorry voor het mischien een beetje rommelige antwoord, hopelijk komt de strekking over
__________________
Behandeling:

Fue(2000 frontaal)
Rooscure
Groene thee
bean is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2007, 22:11   #178
bean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 66
Ff een update over mijn fue(2000 grafts)
Het is nu bijna 3 weken geleden, en ik ben helaas een heleboel grafs al weer kwijt. Natuurlijk wist ik wel dat het ging uitvallen maar toen er na 2 weken nog bijna niks was uitgevallen hoopte ik toch op een wonder
Ik denk dat er nu ongeveer 75% is uitgevallen..
Het rode gebied is al heel goed bijgetrokken, ik denk dat er over een week bijna niks meer van te zien is, ben ik zeer positief over. Het spannende op dit moment is hoe de mensen op mijn gemillimeterde hoofd zullen reageren(en of er iets opvalt maar hoop ik niet en lijkt me sterk)
__________________
Behandeling:

Fue(2000 frontaal)
Rooscure
Groene thee
bean is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2007, 04:48   #179
goldentruy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 28
Talking Missbut = Mlsbutt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy Bekijk bericht
Halo ieder,
het is waar: 4 strips is wat veel na een.Heb dit laten doen bij Dr Coninx in Mechelen, zeg maar de pioneer van FUT ht's in België.Zijn littekens dat hij maakte waren wel fijn, je moet ook weten dat hij maar 800graft per sessie deed.Natuurlijk een paar fijne littekens vormen één breed.Coninx implatings werk kan ik niets op zeggen, maar ja op den duur is dat litteken wel hinderlijk.Maar stel dat je in een sessie bv 2500 graft zou willen doen met de FUT methode ga je nu ook geen fijn potloodlijntje moeten verwachten hoor...Kijk de feiten zijn er: wie begint kaal te worden gaat er zeker niet op vooruit. Bij de ene gaat het wat langer duren, als een ander maar als je resultaat wil om een grote oppervlakte kaalheid tegen te gaan zal je veel graftjes nodig hebben, dus wordt het een groot litteken ofwel een serieus aantal FUE's. En het is ook waar beste Missbut dat het nog in vraag ligt of implanting in een litteken gewenst resultaat zal leveren. Maar ik kan toch maar iets proberen om dat ellendig stuk wat op te vullen, we zullen zien hé. Die roze kleur is misschien van het reinigen van bloed van de FUE ingreep want die foto is genomen vlak na de ingreep,, het stukje litteken moest dan nog gedaan worden. kort samen gevat, ht's zijn niet goedkoop, maar als je er voor kiest kan je niet meer terug, de combinatie van een 'goeie' FUT met erna grote FUE sessie geven het meest resultaat denk ik.Wens iedereen veel moed die erin zit en verder mee wil. Goldentruy
Sorry beste Mlsbutt, dat ik uw nickname verkeerd spelde, zal het nooit meer doen,,,enne succes in oktober,, je zal zien dat het eigenlijk allemaal heel erg meevalt een FUE.En met niet meer terug kunnen bedoel ik natuurlijk meer de FUT ht's hé beste Bean.Toen ik in sept 1999 overwoog om te beginnen met een ht, wist ik nog geen snars van FUE..Dan was er eerder een andere gedachte van liever een litteken dan kaalheid. Nu jaren later zien we dat we niet perse een litteken hoeven te maken.G
goldentruy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2007, 09:53   #180
bean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2007
Berichten: 66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goldentruy Bekijk bericht
.En met niet meer terug kunnen bedoel ik natuurlijk meer de FUT ht's hé beste Bean.Toen ik in sept 1999 overwoog om te beginnen met een ht, wist ik nog geen snars van FUE..Dan was er eerder een andere gedachte van liever een litteken dan kaalheid. Nu jaren later zien we dat we niet perse een litteken hoeven te maken.G
Ik denk dat het meer een kwestie was van geen andere oplossing voorhanden hebben dan ontwetendheid. Ik snap heel goed dat mensen toendertijd voor een FUT gekozen hebben, zou ik zelf ook hebben gedaan. Alles beter dan kaalheid. Soms vraag ik me af hoe het er over 20 jaar voor staat, of mensen dan hele andere oplossingen hebben tegen AGA. Denk het wel.
__________________
Behandeling:

Fue(2000 frontaal)
Rooscure
Groene thee
bean is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met de ELOS-methode Tini Hirsutisme - Behandelingen 11 4 augustus 2011 00:39
haarwerk k33 marijke Haarwerken 70 23 mei 2008 01:34
Geen litteken bij de GHO methode ? Sunbreezer Chirurgische behandelingen 2 25 maart 2005 19:38
Dringend verzoek aan onze leden: post ervaringen! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 0 16 maart 2005 17:47
Ervaringen ELOS methode..... ATE1983 Hirsutisme - Behandelingen 1 24 december 2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.