Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 maart 2009, 14:05   #1561
maximillian
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2009
Berichten: 9
Hoi Morehair,

Ik ben zelf vrij nieuw op deze forum, ik heb zelf kaal/dun haar bovenop mijn hoofd (voor en achter).
Ik overweeg al een tijdje om een HT te doen. Ik heb zelfs al een consult gesprek gehad met de heer Feriduni (een aardige meneer). Ik zie dat jij een HT hebt laten doen bij hem. Hoe is dat bevallen? Heb je een FUE laten doen of een FUT?

Zou graag je ervaringen willen weten.

Alvast Bedankt,

Maximillian
maximillian is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2009, 18:17   #1562
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Ik heb er een FUE laten doen, probleemloos. Zeker aan te raden wat mij betreft
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2009, 18:40   #1563
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik heb een Fut laten doen, en ben zeker tevreden met het resultaat.
Wat mij betreft ook een aanrader.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 22:18   #1564
1981jm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2004
Berichten: 6
Ik heb n.a.v. de vele positieve reakties over AC nu ongeveer 1 jaar geleden een fut laten doen in Hasselt. Helaas ben ik helemaal niet tevreden.
Vrij snel na de behandeling heb ik een hele erge shockloss gekregen. Deze is inmiddels wel verbeterd maar mijn haarsituatie in het donorgebied is nog steeds erg slecht. Ik heb 2 kale plekken van +/- 2 cm en voor de rest is het heel erg dun. Ik schat dat 50% van mijn haar niet is teruggekomen.
Het resultaat in het ontvangstgebied,er zijn 1700 grafts geplaatst, is mij ook tegengevallen. Mijn belangrijkste doel was om mijn voorste haarlijn dusdanig te verdichtten zodat je er niet meer dwars doorheen kon kijken. Volgens dr Feriduni moest dat geen probleem zijn. Helaas kijk ik nog steeds enkele centimeters door mijn voorste haarlijn.
Binnenkort ga ik volgens planning een afspraak maken met Dr Feriduni om het resultaat te bespreken en ik ben dan ook benieuwd naar zijn reaktie.
Ik wilde echter toch vast reageren op de vraag van Maximillian zodat hij ook weet dat niet iedereen positief is. Helaas!!!!
1981jm is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 22:33   #1565
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1981jm Bekijk bericht
Ik heb n.a.v. de vele positieve reakties over AC nu ongeveer 1 jaar geleden een fut laten doen in Hasselt. Helaas ben ik helemaal niet tevreden.
Vrij snel na de behandeling heb ik een hele erge shockloss gekregen. Deze is inmiddels wel verbeterd maar mijn haarsituatie in het donorgebied is nog steeds erg slecht. Ik heb 2 kale plekken van +/- 2 cm en voor de rest is het heel erg dun. Ik schat dat 50% van mijn haar niet is teruggekomen.
Het resultaat in het ontvangstgebied,er zijn 1700 grafts geplaatst, is mij ook tegengevallen. Mijn belangrijkste doel was om mijn voorste haarlijn dusdanig te verdichtten zodat je er niet meer dwars doorheen kon kijken. Volgens dr Feriduni moest dat geen probleem zijn. Helaas kijk ik nog steeds enkele centimeters door mijn voorste haarlijn.
Binnenkort ga ik volgens planning een afspraak maken met Dr Feriduni om het resultaat te bespreken en ik ben dan ook benieuwd naar zijn reaktie.
Ik wilde echter toch vast reageren op de vraag van Maximillian zodat hij ook weet dat niet iedereen positief is. Helaas!!!!
Vervelend om je verhaal te horen. Hou ons op de hoogte wat Feriduni nog voor je kan doen. Ik heb vernomen van AC dat als het resultaat niet is wat je kon verwachten ze het kosteloos verbeteren.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 22:33   #1566
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1981jm Bekijk bericht
Ik heb n.a.v. de vele positieve reakties over AC nu ongeveer 1 jaar geleden een fut laten doen in Hasselt. Helaas ben ik helemaal niet tevreden.
Vrij snel na de behandeling heb ik een hele erge shockloss gekregen. Deze is inmiddels wel verbeterd maar mijn haarsituatie in het donorgebied is nog steeds erg slecht. Ik heb 2 kale plekken van +/- 2 cm en voor de rest is het heel erg dun. Ik schat dat 50% van mijn haar niet is teruggekomen.
Het resultaat in het ontvangstgebied,er zijn 1700 grafts geplaatst, is mij ook tegengevallen. Mijn belangrijkste doel was om mijn voorste haarlijn dusdanig te verdichtten zodat je er niet meer dwars doorheen kon kijken. Volgens dr Feriduni moest dat geen probleem zijn. Helaas kijk ik nog steeds enkele centimeters door mijn voorste haarlijn.
Binnenkort ga ik volgens planning een afspraak maken met Dr Feriduni om het resultaat te bespreken en ik ben dan ook benieuwd naar zijn reaktie.
Ik wilde echter toch vast reageren op de vraag van Maximillian zodat hij ook weet dat niet iedereen positief is. Helaas!!!!
Niet goed.


Niet verkeerd bedoelt, het kan iedereen overkomen en je hebt er nu weinig aan, maar waarom in hemelsnaam een FUT voor 1700 grafts...en een litteken van oor tot oor. Ik weet dat je je hoofd niet wilde millimeteren, maar tja...ik kan het gewoon niet begrijpen. Maar goed, tis mosterd na de maaltijd.

Het uiteindelijke resultaat had waarschijnlijk/misschien niks uitgemaakt, maar die kale plekjes bij het litteken en niet terugkomen van haar in het donorgebied zullen waarschijnlijk toch een resultaat zijn van die verrekte FUT.

Ik hoop voor je dat Dr.Feriduni een goede oplossing voor je vind. In ieder geval die plekken van 2cm opvullen en misschien nog een verdere verdichting vooraan. Wil je misschien foto's plaatsen, ik ben er wel benieuwd naar?

Succes

Laatst gewijzigd door norwood2; 2 april 2009 om 22:41
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 22:36   #1567
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Vervelend voor je 1981jm. Hou ons op de hoogte hou je gesprek met Dr.Feriduni is verlopen.
Die 2 kale plekken zitten die bij het litteken of in het ontvangstgebied?

Groet, Henk.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 23:03   #1568
1981jm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2004
Berichten: 6
Over de hele lengte van het litteken is het haar erg dun. Ter hoogte van beide oren heb ik een kale plek van ongeveer 2 cm waar echt helemaal geen haar groeit.
1981jm is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2009, 08:00   #1569
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1981jm Bekijk bericht
Ik wilde echter toch vast reageren op de vraag van Maximillian zodat hij ook weet dat niet iedereen positief is. Helaas!!!!
Jammer. Succes, en hou ons op de hoogte!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2009, 09:24   #1570
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Haartransplantaties blijven handwerk. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom het niet naar verwachting is volgroeid. De Eindcontrole wordt altijd uitgevoerd door dr Feriduni. Indien er technische iets niet in orde is wordt dit zonder problemen hersteld. Het is natuurlijk wel vervelend als je net die persoon bent waarbij het resultaat minder is als verwacht.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2009, 09:38   #1571
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Het is natuurlijk wel vervelend als je net die persoon bent waarbij het resultaat minder is als verwacht.
Dat is gewoon lullig, maar je hebt gelijk. Het blijft mensenwerk...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2009, 14:36   #1572
maximillian
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2009
Berichten: 9
Heren,

Ik dank jullie voor de reacties, ik wil er zo objectief mogelijk naar kijken.
Ik hoor een hoop positieve reacties van vele mensen over AC.

Ik heb besloten om het toch te doen. Heb nog wel een paar vraagjes.
Hoe kan ik mij het beste hierop voorbereiden en hoe moet ik met mijn nieuwe geimplanteerde haartjes omgaan na de behandeling?

Hoelang mag ik er niet aan zitten? een week?, anderhalve week?
Zodat ik zeker weet dat ze goed vast zitten/hechten
(ook al vallen ze uit, maar wil zeker weten dat de zaadjes oftewel de wortels van de haren vast zitten en die opnieuw gaan groeien)?

Wat voor andere tips of zaken waarop ik moet opletten raden jullie aan?

Heb ook de reactie van 1981jm gelezen. Ik vindt het erg jammer om te horen dat het resultaat minder is. Maar ik waardeer de eerlijkheid, hoe oud was je toen je het liet doen?

Alvast Bedankt,

Maximillian
maximillian is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2009, 15:01   #1573
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Dat zijn allemaal vragen waarop je bij AC de antwoorden verkrijgt. Ben je aldaar al op gesprek geweest?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2009, 15:59   #1574
maximillian
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2009
Berichten: 9
Beste Limbo,

Ik ben daar op gesprek geweest en het is mij goed bevallen
(zie mijn reactie/post op deze forum/onderwerp van 30 maart 2009, 14:05).

Maar wat ik graag wil weten is misschien iets wat ik over het hoofd heb gezien.
Ik wil graag leren van jullie ervaringen/tips.

Groeten,

Maximillian
maximillian is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2009, 18:30   #1575
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maximillian Bekijk bericht
Beste Limbo,

Ik ben daar op gesprek geweest en het is mij goed bevallen
(zie mijn reactie/post op deze forum/onderwerp van 30 maart 2009, 14:05).

Maar wat ik graag wil weten is misschien iets wat ik over het hoofd heb gezien.
Ik wil graag leren van jullie ervaringen/tips.

Groeten,

Maximillian
Nou ja, ik dacht dat ze je dat dan wel verteld hadden. De eerste week met name moet je voorzichtig zijn: geen strakke petjes op en voorzichtig met sporten. Als de korstjes eraf zijn gaat het de goede kant op.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 18:07
dense packing Jeremy Chirurgische behandelingen 16 23 januari 2005 19:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.