Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 februari 2007, 17:39   #196
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Henk bedoelt het niet verkeerd; hij leest gewoon kritisch.
Ik ken AC helemaal niet, maar vertrouw erop dat het bij jou perfect zal uitzien.

Was wel bizar toen ik die zwellingen had; moet je eens nagaan hoe de Elephant Man zich gevoeld heeft!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 17:47   #197
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Thumbs down "Die Perser denken immer die sind die besten!"

Nou Hobbes doet het in ieder geval beter dan Transplantaatje!
Dat eerst inschrijven hier op haarweb als dr. hair terwijl ik dr. medhair hier was op HaarWeb
en dat met die fue/fux en nog veel meer van vroeger ik moet hem gewoon niet!
Hier de woorden van een dr. Kokott over perzische chirurgen in de BRD hij sprak hier in 2004 over het verleden met mij, o.a. Dr. Parvuz Ansari die op conferences voor plastische chirurgie in de BRD geregeld veel arrogantie vertoonde: "Die Perser denken immer die sind die besten!"

Hé Hobbes hoe heeft hij de grafts uit de haarkrans gehaald - geextraheerd?

Groet Hairobservator
"Quickgrafting Method"

Laatst gewijzigd door hairobservator; 22 februari 2007 om 17:55
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:28   #198
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Dr. Feriduni heeft idd de grafts geextraheerd. Aardige man trouwens die Feriduni.
Op dit moment zit mijn linkeroog bijna helemaal dicht, maar mijn rechteroog is gelukkig de dans ontsprongen, kan ik in ieder geval zonder blindengeleidehond door het huis heen Het Elefantmanvoorhoofd die ik had is inmiddels al weer weg, maar zit dus nu op mijn linkeroog
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2007, 18:43   #199
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hobbes Bekijk bericht
Nee en ik ben ook niet van plan alle klinieken te gaan proberen. Over hen kan ik niet oordelen, over AC wel. Dit forum is op zn best als mensen ervaringen kunnen delen. Dat wilde ik doen. Ik heb niet de absolute waarheid in pacht en jij, Henk, ook niet. Ik vind het echt jammer dat je mijn positieve ervaring teniet wilt doen. En nogmaals...ik ben wel degelijk van mening dat ik iets zinnigs over de kundigheid kan zeggen..hierbij gaat het om handeling en kennis (en niet alleen deze laatste zoals blijkbaar bij jou).
Mijn excuses als je het zo hebt opgevat. Ik vind het mooi dat je hier je ervaringen met ons wilt delen. Ik heb er alleen een kritische noot bij geplaatst.
Ik hoop dat je de vorderingen van je ht hier ook met ons wilt blijven delen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2007, 08:50   #200
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
En bovendien was Odessa die daar is behandeld ook heel tevreden...

Waar is transplantaatje eigenlijk gebleven?
Transplantaatje leest gewoon mee. Wij willen ons niet met deze discussie over ons bemoeien. De mensen die hier schrijven doen dit uit eigen wil. Wij willen hun hier verder in niet beïnvloeden.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2007, 11:45   #201
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Transplantaatje leest gewoon mee. Wij willen ons niet met deze discussie over ons bemoeien. De mensen die hier schrijven doen dit uit eigen wil. Wij willen hun hier verder in niet beïnvloeden.
Had toch kunnen zijn dat je last had van een behoorlijke carnavalskater?
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2007, 13:14   #202
jaapie12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2006
Berichten: 14
Even terug komend op Henk en Hobbes,
Inderdaad heeft henk wel gelijk in het feit dat er nog weinig over het uit eindelijke resultaat te vertellen valt en dat is wat telt.
Maar wat hobbes en ik deel die mening wel kan vertellen is hoe het er in de kliniek aan toe gaat, ik heb wel vergelijkings materiaal daar ik eerder elders ben geholpen.
Ik zit nu op 3,5 maand en ben over de aanpak uiterst te spreken.
Over resultaat ?? dat is nog een poos wachten.

gr
Jaapie12.
jaapie12 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2007, 16:10   #203
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Als de aanpak goed is, is er ook goede hoop op een goed resultaat ...als ik hiervoor stel dat ik zeer vakkundig ben behandel, zeg ik niet meer dan dat de aanpak goed was en er dus goede hoop is op een goed eindresultaat en dat is al lekker meegenomen
Jaapie, zijn bij jou de transplantaten ook eerst uitgevallen zoals bij de meesten? en is het nu wachten tot ze weer gaan groeien of zie je al wat gebeuren?
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2007, 22:34   #204
jaapie12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2006
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hobbes Bekijk bericht
Als de aanpak goed is, is er ook goede hoop op een goed resultaat ...als ik hiervoor stel dat ik zeer vakkundig ben behandel, zeg ik niet meer dan dat de aanpak goed was en er dus goede hoop is op een goed eindresultaat en dat is al lekker meegenomen
Jaapie, zijn bij jou de transplantaten ook eerst uitgevallen zoals bij de meesten? en is het nu wachten tot ze weer gaan groeien of zie je al wat gebeuren?
Ja ze zijn nagenoeg allemaal uitgevallen, voorwat betreft de hergroei zie ik al wel wat groeien, dit was vanaf 2 maanden ( ik denk dat dit de hergroei van mijn eigen haren was). Een aantal weken daarna zijn er allemaal kleine haartjes naar boven gekomen en die zijn inmiddels aan het groeien, verder komen er steeds een paar bij, hopenlijk gaat dit nog wel even door, er zit nu nog wel wat ruimte tussen de haartjes.

gr
jaapie12
jaapie12 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 10:37   #205
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
FUT - objectieve ervaringen

FUT - objectieve ervaringen uitgevoerd door Aesthetics Clinics Veldhoven / Hasselt (B)

Week 20 - 36

Vorige week op periodiek consultgesprek geweest. Ben u ruim 8 maanden verder na mijn HT - 2150grafts. Mijn persoonlijke ervaring is dat de thans bereikte dichtheid niet volledig overeenkomt met mijn persoonlijke verwachtingen alsmede de vooruitzichten die zijn gesteld. Wel ziet het thans bereikte resultaat natuurgetrouw uit, kortom een leek kan m.i. niet zien dat ik een HT heb gehad. Ook van het litteken heb ik geen enkel last, het ziet er redelijk tot goed uit en er groeien haren in het littekenweefsel a.g.v. de Tricho closure. Een kort kapsel is zonder meer mogelijk.

Samen met de consultant en de behandelend arts hebben we gefilosofeerd wat de oorzaak van de enorme shockloss (2 maanden na HT ca. 60% of zelfs meer) en het mogelijk effect hiervan. Hierdoor heb ik een wellicht een groeiachterstand opgelopen. Met de loepbril is vastgesteld dat er nog steeds haargroei plaats vind. Ik zie zelf wel een absolute vooruitgang t.o.v. van de periode voor de HT.

Kortom: vooruitgang is er zonder meer geboekt!! Aannemende dat er inderdaad sprake is van groeiachterstand is er nog zeker 4 - 6 maanden nodig om het eindresultaat te beoordelen cq vast te stellen. Ik ben zeer te spreken over de aanpak, openheid, professionele begeleiding en de tijd die men voor je neemt. Klant is zonder meer koning!!!!!

Laatst gewijzigd door odessa; 3 april 2007 om 10:41
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 15:20   #206
jowillie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 april 2007
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa Bekijk bericht
FUT - objectieve ervaringen uitgevoerd door Aesthetics Clinics Veldhoven / Hasselt (B)

Week 20 - 36

Vorige week op periodiek consultgesprek geweest. Ben u ruim 8 maanden verder na mijn HT - 2150grafts. Mijn persoonlijke ervaring is dat de thans bereikte dichtheid niet volledig overeenkomt met mijn persoonlijke verwachtingen alsmede de vooruitzichten die zijn gesteld. Wel ziet het thans bereikte resultaat natuurgetrouw uit, kortom een leek kan m.i. niet zien dat ik een HT heb gehad. Ook van het litteken heb ik geen enkel last, het ziet er redelijk tot goed uit en er groeien haren in het littekenweefsel a.g.v. de Tricho closure. Een kort kapsel is zonder meer mogelijk.

Samen met de consultant en de behandelend arts hebben we gefilosofeerd wat de oorzaak van de enorme shockloss (2 maanden na HT ca. 60% of zelfs meer) en het mogelijk effect hiervan. Hierdoor heb ik een wellicht een groeiachterstand opgelopen. Met de loepbril is vastgesteld dat er nog steeds haargroei plaats vind. Ik zie zelf wel een absolute vooruitgang t.o.v. van de periode voor de HT.

Kortom: vooruitgang is er zonder meer geboekt!! Aannemende dat er inderdaad sprake is van groeiachterstand is er nog zeker 4 - 6 maanden nodig om het eindresultaat te beoordelen cq vast te stellen. Ik ben zeer te spreken over de aanpak, openheid, professionele begeleiding en de tijd die men voor je neemt. Klant is zonder meer koning!!!!!

Odessa,

waarom heb je gekozen voor Fut ?
jowillie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 15:44   #207
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
@odessa, heb je nog wat foto's toevallig?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2007, 19:14   #208
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Ziet er goed uit, odessa. Fijn dat je zo tevreden bent over kliniek en ook over je voorlopige resultaat. Idd, heb je niet wat foto's voor ons??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2007, 23:31   #209
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Fotos´s 3 & 8 maanden

Bijgaand een paar foto's.

Foto pre HT
Helaas heb ik deze niet voorhanden, zie opmerking 3 maanden foto

Foto 3 maanden
Deze foto geeft helaas geen goed beeld van hoe het was voor de HT, zoals reeds eerder geschreven was ik op deze foto zeker 60% van de "oude" haren kwijt a.g.v. shockloss.

Foto's 8 maanden
Deze foto's geven een goed beeld van het bereikte resultaat tot op heden.

Feel free to react!!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3 maanden.jpg‎ (80,7 KB, 241x gelezen)
Bestandstype: jpg 8 maanden_1.jpg‎ (121,5 KB, 232x gelezen)
Bestandstype: jpg 8 maanden_2.jpg‎ (76,5 KB, 257x gelezen)

Laatst gewijzigd door odessa; 4 april 2007 om 23:37
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 00:58   #210
mathieu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2007
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa Bekijk bericht
Bijgaand een paar foto's.

Foto pre HT
Helaas heb ik deze niet voorhanden, zie opmerking 3 maanden foto

Foto 3 maanden
Deze foto geeft helaas geen goed beeld van hoe het was voor de HT, zoals reeds eerder geschreven was ik op deze foto zeker 60% van de "oude" haren kwijt a.g.v. shockloss.

Foto's 8 maanden
Deze foto's geven een goed beeld van het bereikte resultaat tot op heden.

Feel free to react!!!
Ik ben nu zelf ook in Velthoven geweest ivm HT, maar ik zou toch willen weten wat voor garantie ze kunnen bieden als er iets mis gaat met de haargroei na een HT. M.a.w. als het haar niet aanslaat of wat dan ook, dat je eventueel een gedeelde niet goed geld terug garantie hebt. Er zijn klinieken die dat geven.
mathieu is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 18:07
dense packing Jeremy Chirurgische behandelingen 16 23 januari 2005 19:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.