Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 april 2007, 02:53   #211
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathieu Bekijk bericht
Ik ben nu zelf ook in Velthoven geweest ivm HT, maar ik zou toch willen weten wat voor garantie ze kunnen bieden als er iets mis gaat met de haargroei na een HT. M.a.w. als het haar niet aanslaat of wat dan ook, dat je eventueel een gedeelde niet goed geld terug garantie hebt. Er zijn klinieken die dat geven.
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten .Het is tenslotte ook veel geld ,en zoals het spreekwoord zegt ...'je wil ook wel waar voor je geld' , er bestaat altijd een kleine kans dat er iets mis gaat ...en dan ..?
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 10:56   #212
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Dit is een leuke vraag maar niet altijd een eenvoudig antwoord. Indien er echt iets medische mis is gegaan, dan is het antwoordt heel simpel dan wordt dit door ons gratis hersteld. Wat mensen niet moeten vergeten “waar mensen werken worden fouten gemaakt” Dus ook bij ons! Dat wil niet zeggen dat je niet alles moet doen om hier samen met de klant uit te komen.

Wat een moeilijker probleem is als alles medische en technische gezien 100% in orde is, maar het verwachtingsprobleem van de desbetreffende persoon te hoog was! Hierbij zal dus ook het medische en cosmetische oordeel van dr. Feriduni meetellen. Wij hanteren hier geen standaard regels voor maar het is ook in ons belang om hier samen met een klant een goede en reële oplossing voor te vinden. Dit kan dan zijn in bv. een korting op de vervolgbehandeling of is enkele gevallen zelf gratis als blijkt dat dit eindresultaat ook echt geen reclame is voor onze kliniek. Iets verkopen aan een klant is niet zo moeilijk maar juist de “after sales” wordt bij ons ook zeer serieus genomen.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 12:31   #213
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa Bekijk bericht
Bijgaand een paar foto's.

Foto pre HT
Helaas heb ik deze niet voorhanden, zie opmerking 3 maanden foto

Foto 3 maanden
Deze foto geeft helaas geen goed beeld van hoe het was voor de HT, zoals reeds eerder geschreven was ik op deze foto zeker 60% van de "oude" haren kwijt a.g.v. shockloss.

Foto's 8 maanden
Deze foto's geven een goed beeld van het bereikte resultaat tot op heden.

Feel free to react!!!
Jij hebt echt flinke last van een flinke shock loss gehad.Ongelooflijk.
Je ziet al een flink verschil tussen 3 en 8 maanden.

Het ziet er goed uit maar aan de haren kun je zien dat ze nog vol en dik moeten worden.

Het ziet er echt natuurlijk uit.

Als je nog een maandje of 3 geduld hebt dan ziet het er volgens mij
super uit!

Heb je nergens een foto hoe het voor de ht er uit zag?
En zijn de haren van je vorige ht er ook mee uitgevallen?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 14:56   #214
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa Bekijk bericht
Bijgaand een paar foto's.

Foto pre HT
Helaas heb ik deze niet voorhanden, zie opmerking 3 maanden foto

Foto 3 maanden
Deze foto geeft helaas geen goed beeld van hoe het was voor de HT, zoals reeds eerder geschreven was ik op deze foto zeker 60% van de "oude" haren kwijt a.g.v. shockloss.

Foto's 8 maanden
Deze foto's geven een goed beeld van het bereikte resultaat tot op heden.

Feel free to react!!!
Het is inderdaad een absolute verbetering met hoe het er na 3 maanden uitzag. Daarnaast ziet het er ook natuurlijk uit, alleen is het nog erg dun.

Btw, Jammer dat je geen goede voor foto hebt.

Ik meen dat ik ooit ergens gelezen heb dat dit absoluut je laatste HT zou zijn ongeacht het resultaat. Sta je hier, nu het (voorlopige) eindresultaat enigzins dun is, op dit moment nog steeds achter? Of heb je toch nog stiekem honger naar meer?
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 15:30   #215
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Dit is een leuke vraag maar niet altijd een eenvoudig antwoord. Indien er echt iets medische mis is gegaan, dan is het antwoordt heel simpel dan wordt dit door ons gratis hersteld. Wat mensen niet moeten vergeten “waar mensen werken worden fouten gemaakt” Dus ook bij ons! Dat wil niet zeggen dat je niet alles moet doen om hier samen met de klant uit te komen.

Wat een moeilijker probleem is als alles medische en technische gezien 100% in orde is, maar het verwachtingsprobleem van de desbetreffende persoon te hoog was! Hierbij zal dus ook het medische en cosmetische oordeel van dr. Feriduni meetellen. Wij hanteren hier geen standaard regels voor maar het is ook in ons belang om hier samen met een klant een goede en reële oplossing voor te vinden. Dit kan dan zijn in bv. een korting op de vervolgbehandeling of is enkele gevallen zelf gratis als blijkt dat dit eindresultaat ook echt geen reclame is voor onze kliniek. Iets verkopen aan een klant is niet zo moeilijk maar juist de “after sales” wordt bij ons ook zeer serieus genomen.
transplantaatje ,als je in een bepaalde maand een HT wil laten uitvoeren ,hoeveel weken/maanden moet je dan op voorhand op consultatie komen bij julie. Voor mij geld het wel voor belgie (Hasselt)

Bedankt.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 17:30   #216
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
U moet rekening houden met gemiddeld 1,5 tm 2,5 maand wachttijd voordat u aan de beurt bent. Hierbij moet u wel rekening houden dat in vakantie periode`s de behandel data`s veel sneller ingeboekt zijn.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 18:34   #217
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Ok bedankt ,ik schik september en kom dan wel tijdig op consultatie. Zou het eigenlijk wel eerder willen ,maar omdat ik met een cabrio rijd ,lijkt het me niet zo'n goed idee ,om met een behandeld hoofd rond te rijden (met een hete zon op men hoofd) ,wat me ook niet goed lijkt denk ik ?? ,en heb natuurlijk ook niet echt zin om met gesloten kap rond te rijden bij mooi weer.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2007, 02:07   #218
jowillie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 april 2007
Berichten: 6
Ziet er zeker natuurlijk uit.

Knap werk en al een enorme verbetering t.o.v. foto 1.
En top dat je het aandurft om dit te laten zien.

Nog dikker zou het verschil misschien te veel opvallen t.o.v. de oude situatie en past
wat meer bij de leeftijd. Net zo iets als met het witten van tanden. Maar dat is heel persoonlijk.


Vraagje nog odessa (als je wilt)

waarom heb je gekozen voor Fut en niet voor fue ?



grtzzz Jo wil

Laatst gewijzigd door jowillie; 7 april 2007 om 02:12
jowillie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2007, 11:29   #219
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Tjonge ik kan het allemaal niet meer bijhouden. In ieder geval voor mij zou het handig zijn als iedereen in z'n signature schrijft hoeveel HT's hij gedaan heeft en waar :-) Volgens mij zijn hier nu mensen van alle klinieken op dit forum. Overigens moet ik zeggen dat ik vast stel dat de mensen op dit forum die een HT hebben gedaan hier over het algemeen tevreden over zijn.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2007, 11:51   #220
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Misschien wel een goed idee ja. Ik zal het zo even aanpassen.

Het valt mij op dat er steeds meer mensen op haarweb komen die een ht
hebben gehad.

Ook wordt er wat minder negatief over gedaan.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2007, 12:10   #221
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
FUT - objectieve ervaringen

FUT - objectieve ervaringen uitgevoerd door Aesthetics Clinics Veldhoven / Hasselt (B)

Hoiiiiiii allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op de geplaatste foto's. Het thans bereikte resultaat is inderdaad niet helemaal dekkend maar ziet er naar mijn idee wel natuurgetrouw uit en dat is ook wat waard!!
Ik hoop uiteraard dat er idd spreke is van een groeiachterstand en dat het de komende maanden nog wat dikker zal worden. Over een maand of 4 zal ik nog wat foto's plaatsen om het verschil goed te beoordelen.

Nog ff wat reactie op vragen ..........

Citaat:
waarom heb je gekozen voor Fut en niet voor fue ?
Ff een wat nadere verklaring, dit was mijn 2e FUT en heb nu in totaal zo'n 3400 graft frontaal laten plaatsen. Ik had dus al een litteken wat er al goed uit zag en had derhalve geen angst voor stretchback e.d.

Citaat:
Ik meen dat ik ooit ergens gelezen heb dat dit absoluut je laatste HT zou zijn ongeacht het resultaat. Sta je hier, nu het (voorlopige) eindresultaat enigzins dun is, op dit moment nog steeds achter? Of heb je toch nog stiekem honger naar meer?
Klopt, 2x een FUT is mooi geweest. Heb vooralsnog geen "honger" naar meer, eerst maar ff het eindresultaat afwachten!!

Citaat:
Heb je nergens een foto hoe het voor de ht er uit zag?
En zijn de haren van je vorige ht er ook mee uitgevallen?
Ik heb niet echt een vergelijkbare frontale foto. Het is moeiliojk om in te schatten welke haren zijn uitgevallen. Ik denk dat het een mix is geweest van oude (ca. 65%) en getransplanteerde haren (35%).

Citaat:
Iets verkopen aan een klant is niet zo moeilijk maar juist de “after sales” wordt bij ons ook zeer serieus genomen.
Deze uitleg van Transplantaatje onderschrijf ik volledig!!

Citaat:
Overigens moet ik zeggen dat ik vast stel dat de mensen op dit forum die een HT hebben gedaan hier over het algemeen tevreden over zijn.
Helemaal mee eens!!!

Laatst gewijzigd door odessa; 10 april 2007 om 12:26
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 19:52   #222
pikkolo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2006
Berichten: 64
ht 3

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
U moet rekening houden met gemiddeld 1,5 tm 2,5 maand wachttijd voordat u aan de beurt bent. Hierbij moet u wel rekening houden dat in vakantie periode`s de behandel data`s veel sneller ingeboekt zijn.
Klopt wat transplantaatje zegt ,juni vol en juli nog enkele data.Vandaag nieuwe afspraak gemaakt te hasselt,in september is het weer zo ver(3000grafts),echt fijne mensen daar en dr feriduni neemt echt alle tijd om alles netjes te bespreken.
Na de laaste behandeling bij AC zeer tevreden over de resultaten(3750 grafts)
Mijn eerste ht heb in laten uitvoeren bij LA(3000grafts dr vilnow)zeer tevreden over de resultaten.
pikkolo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 19:58   #223
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pikkolo Bekijk bericht
Klopt wat transplantaatje zegt ,juni vol en juli nog enkele data.Vandaag nieuwe afspraak gemaakt te hasselt,in september is het weer zo ver(3000grafts),echt fijne mensen daar en dr feriduni neemt echt alle tijd om alles netjes te bespreken.
Na de laaste behandeling bij AC zeer tevreden over de resultaten(3750 grafts)
Mijn eerste ht heb in laten uitvoeren bij LA(3000grafts dr vilnow)zeer tevreden over de resultaten.
Ik ga woensdag naar Hasselt. Fijn dat je tevreden bent over het resultaat. Aan welke NW zat je eigenlijk als ik mag vragen ....aan het aantal grafts te zien.. toch al ver blijkbaar ??
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 20:09   #224
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pikkolo Bekijk bericht
Klopt wat transplantaatje zegt ,juni vol en juli nog enkele data.Vandaag nieuwe afspraak gemaakt te hasselt,in september is het weer zo ver(3000grafts),echt fijne mensen daar en dr feriduni neemt echt alle tijd om alles netjes te bespreken.
Na de laaste behandeling bij AC zeer tevreden over de resultaten(3750 grafts)
Mijn eerste ht heb in laten uitvoeren bij LA(3000grafts dr vilnow)zeer tevreden over de resultaten.

Al de 3 de keren een strip? Dan heb je straks bijna 10.000 grafts.
Niet normaal!

Heb je toevallig een foto van die 6750 grafts?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2007, 20:16   #225
pikkolo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2006
Berichten: 64
ht 3

AC vs LA
----------
Bij consult AC:uitgebreid gesprek met de dr zelf
Bij consult LA:uitgebreid gesprek met een verkoper
Eerst en vooral de prijs is gunstiger bij AC dan bij LA
Bij AC worden megasessies gedaan van meer dan 5000grafts bij LA max 2500grafts(laten u liever 2xbetalen)
De dokters van beide klinieken behoren tot de beste van europa
Toch even meegeven dat dr vilnow veel bruter te werk gaat als dr feriduni
Terwijl dr feriduni echt met de patiént bezig is gaat het bij dr vilnow aan de lopende band zeg maar zonder rekening te houden met de patiént
Ook de dames die de implanting doen bij AC zijn echt tof en laten je,je echt op je gemak voelen,terwijl bij LA er niks werd gezegt of gevraagt
De driemaandelijkse controle bij AC altijd door dr f en bij LA altijd door verkoper,dit is echter mijn persoonlijke mening!
pikkolo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 19:07
dense packing Jeremy Chirurgische behandelingen 16 23 januari 2005 20:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.