Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 april 2008, 19:40   #1141
vega24
HaarWeb lid
 
vega24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2006
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Wat een vette resultaten zitten hier tussen!

Vind ik ook!

Met vriendelijke groet,
Vega.
__________________


Regime:

18-7-2008 1e HT FUE 1050 AC te Hasselt.

1.25Mg Finasteride - (10-11-2006)

5% Minox/Duta Topical - (28-1-2008)

1x 320MG Saw Palmetto.

Rooscure 2x per week - (26-11-2006)
Folligen Therapy Spray - (27-8-2007) 1x per week.
Emu Oil for Hair - (27-8-2007) Gestopt!
Vitamines ( IJzer,Zink etc,)

Status NW_2

Pitiful Scum.

You Die...
vega24 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 20:05   #1142
CUP2008
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Berichten: 3
Dank allen voor de reacties en tips. Heb mijn kaartje inmiddels te koop aangeboden en ga deze wedstrijd op TV bekijken (wat overigens een makkelijke overwinning wordt). Mijn vakantie is geen (ultieme) strandvakantie dus deze laat ik lekker doorgaan.

gr


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Hoi CUP2008,
na 11 dagen kun je normaal gesproken weer naar je werk, eerder ook al. Maar in tegenstelling tot een andere post die ik zie raad ik je ten zeerste af om naar die wedstrijd te gaan. Sterker nog: ik denk dat je niet eens zult kunnen. Zeker als er aan de voorkant haren getransplanteerd wordt dan is de kans op zwellingen heel groot. Die zijn van dien aard dat je je zelf niet buiten wilt vertonen. Je zult ook minder zien.

Maar zelfs los van zwellingen: mijn advies is om na een strip HT de eerste week vrij te nemen! De eerste paar dagen zijn geen pretje. Er staat spanning op je hoofd en je MOET daar gewoon voorzichtig mee doen. Je kunt bij die wedstrijd niet zo van links naar rechts kijken als je nu doet. Loop ook niet het risico dat je valt, omgeduwd wordt, je vrienden gaan dollen of wat dan ook. Een petje op je hoofd om het te bedekken: niet doen.
Zeker 4 dagen na de HT zou ik heel duidelijk zeggen: niet aan beginnen! Sterker nog: je moet niet eens overwegen om het toch te doen. En als je dat toch deed dan moet je er nu gelijk mee stoppen .
Serieus: je doet een HT 1, of hooguit een paar keer in je leven. Neem geen risico.
Groet & succes!

PS: Ik heb 6 strips gehad (4 HT's en 2 correcties) dus weet waar ik het over heb.
CUP2008 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 20:32   #1143
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUP2008 Bekijk bericht
Dank allen voor de reacties en tips. Heb mijn kaartje inmiddels te koop aangeboden en ga deze wedstrijd op TV bekijken (wat overigens een makkelijke overwinning wordt). Mijn vakantie is geen (ultieme) strandvakantie dus deze laat ik lekker doorgaan.

gr
Idd, niet onverstandig. Ik neem aan dat je voor Feyenoord bent, dus ook jij hebt je zand in de ogen laten strooien vandaag!

Sterkte met de ht!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 21:21   #1144
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Hey cup2008, welkom op dit forum. Ik zit er aan te denken om je erelid te maken.
Geniet van de wedstrijd zondag. En geef je FUE even een beetje rust.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 23:09   #1145
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
[quote=vega24;164556]
bekijk als voorbeeld deze foto's

http://www.alviarmanihairtransplants...hairlines.aspx

Hey .... is bovenaan die 2e foto van rechts niet die zgn Leonardo die zo`n
succes met Propecia had ? ben er bijna zeker van dat hij het was en nu staat zijn foto ineens op een HT site ...beetje vreemd toch ?.

Mooie resultaten maar het valt mij toch weer op dat er verschillende foto`s tussen zitten van de "voor "situatie gemaakt zijn met natte haren of gel erin .. iedereen weet dat als je haren nat zijn of wanneer er gel inzit het lijkt of je veel minder haren hebt en daardoor ook kaler lijkt , ik zie liever foto`s van onze eigen web leden hier als van die Klinieken allemaal ...
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 21 april 2008 om 23:41
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2008, 08:54   #1146
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Hey cup2008, welkom op dit forum. Ik zit er aan te denken om je erelid te maken. Geniet van de wedstrijd zondag.
Waarom krijg ik het gevoel dat Feyenoord-fans op dit forum worden voorgetrokken??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 16:09   #1147
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Goedemiddag allemaal, vertrek morgen op vakantie dus nog ff snel een update en een fototje van mijn status ,zoals ik al een paar dagen geleden al zei zijn mijn getransplanteerde haartjes nog steeds voor 90% aanwezig,mijn achterhoofd is nog steeds heel erg verdoofd en van mijn litteken heb ik bijna geen last meer van behalve natuurlijk als ik savonds naar bed ga jeukt het heel erg maar kan ook zijn omdat ik altijd op mijn rug slaap,in de begin had ik enorm veel last van duizeligheid maar is nu inmiddels helemaal goed gekomen.
Als ik terug kijk naar deze 4 minder prettige weken moet ik wel eerlijk toegeven dat als ik het allemaal van te voren had geweten toch voor een FUE had gekozen puur en alleen maar voor al die ongemaken die een FUT met zich mee brengt,heb ENORM veel respect voor mensen hier op de forum met 3 tot zelfs 4 strips.
Mijn moeilijke tijd zit erop het afwachten is begonnen naar iets moois wat ik toch lang genoeg op heb gewacht en uitgesteld,zal jullie regelmatig op de hoogte houden en lees op mijn vakantie mee naar jullie verhalen.gr
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 12121212121.jpg‎ (114,7 KB, 107x gelezen)
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 16:26   #1148
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
Goedemiddag allemaal, vertrek morgen op vakantie dus nog ff snel een update en een fototje van mijn status ,zoals ik al een paar dagen geleden al zei zijn mijn getransplanteerde haartjes nog steeds voor 90% aanwezig,mijn achterhoofd is nog steeds heel erg verdoofd en van mijn litteken heb ik bijna geen last meer van behalve natuurlijk als ik savonds naar bed ga jeukt het heel erg maar kan ook zijn omdat ik altijd op mijn rug slaap,in de begin had ik enorm veel last van duizeligheid maar is nu inmiddels helemaal goed gekomen.
Als ik terug kijk naar deze 4 minder prettige weken moet ik wel eerlijk toegeven dat als ik het allemaal van te voren had geweten toch voor een FUE had gekozen puur en alleen maar voor al die ongemaken die een FUT met zich mee brengt,heb ENORM veel respect voor mensen hier op de forum met 3 tot zelfs 4 strips.
Mijn moeilijke tijd zit erop het afwachten is begonnen naar iets moois wat ik toch lang genoeg op heb gewacht en uitgesteld,zal jullie regelmatig op de hoogte houden en lees op mijn vakantie mee naar jullie verhalen.gr

Dat ziet er erg goed uit, Vankon1000. Ik hoop voor je dat de grafts direct doorgroeien, want dat geeft je een voorsprong van 3 maanden.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2008, 00:15   #1149
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
Goedemiddag allemaal, vertrek morgen op vakantie dus nog ff snel een update en een fototje van mijn status ,zoals ik al een paar dagen geleden al zei zijn mijn getransplanteerde haartjes nog steeds voor 90% aanwezig,mijn achterhoofd is nog steeds heel erg verdoofd en van mijn litteken heb ik bijna geen last meer van behalve natuurlijk als ik savonds naar bed ga jeukt het heel erg maar kan ook zijn omdat ik altijd op mijn rug slaap,in de begin had ik enorm veel last van duizeligheid maar is nu inmiddels helemaal goed gekomen.
Als ik terug kijk naar deze 4 minder prettige weken moet ik wel eerlijk toegeven dat als ik het allemaal van te voren had geweten toch voor een FUE had gekozen puur en alleen maar voor al die ongemaken die een FUT met zich mee brengt,heb ENORM veel respect voor mensen hier op de forum met 3 tot zelfs 4 strips.
Mijn moeilijke tijd zit erop het afwachten is begonnen naar iets moois wat ik toch lang genoeg op heb gewacht en uitgesteld,zal jullie regelmatig op de hoogte houden en lees op mijn vakantie mee naar jullie verhalen.gr
Hey vankon1000 ,
Mooie foto en dat beloofd een mooi resultaat te worden geniet van je vakantie kerel en laat de haren maar lekker groeien ik weet niet waar je op vakantie gaat maar wist je dat als het warm weer is (zomer ) je haren harder groeien als in de winter of herfst ? , mooi dat je grafts er nog in staan na 4 weken was bij mij ook geval alleen de 5e week vielen ze met tientallen tegelijk eruit maar misschien bij jou niet ...

Ik heb nu 3 FUT`s achter de rug dus bedankt voor je respect alleen heb ik eerlijk gezegd weinig last van mij FUT`s gehad en vooral de laatste bij AC was zeer comfortabel als ik het zo mag noemen , stelde in mijn ogen weinig voor behalve dan dat ik een paar dagen met dikke ogen heb gelopen was minder leuk al was het alleen maar om het ongemak , maar ach wat zijn een paar dagen in een mensenleven ,vond het prijsverschil eigenlijk de belangrijkste factor om voor een FUT te kiezen + de vele grafts (2110)die in korte tijd erin gezet kunnen worden .

Veel plezier .

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 25 april 2008 om 00:18
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2008, 13:07   #1150
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
Goedemiddag allemaal, vertrek morgen op vakantie dus nog ff snel een update en een fototje van mijn status ,zoals ik al een paar dagen geleden al zei zijn mijn getransplanteerde haartjes nog steeds voor 90% aanwezig,mijn achterhoofd is nog steeds heel erg verdoofd en van mijn litteken heb ik bijna geen last meer van behalve natuurlijk als ik savonds naar bed ga jeukt het heel erg maar kan ook zijn omdat ik altijd op mijn rug slaap,in de begin had ik enorm veel last van duizeligheid maar is nu inmiddels helemaal goed gekomen.
Als ik terug kijk naar deze 4 minder prettige weken moet ik wel eerlijk toegeven dat als ik het allemaal van te voren had geweten toch voor een FUE had gekozen puur en alleen maar voor al die ongemaken die een FUT met zich mee brengt,heb ENORM veel respect voor mensen hier op de forum met 3 tot zelfs 4 strips.
Mijn moeilijke tijd zit erop het afwachten is begonnen naar iets moois wat ik toch lang genoeg op heb gewacht en uitgesteld,zal jullie regelmatig op de hoogte houden en lees op mijn vakantie mee naar jullie verhalen.gr
Prima resultaat! Je moet idd even door de ellende heen, maar binnenkort merk je nergens meer iets van, behalve dan dat je haren groeien!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2008, 19:17   #1151
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Lightbulb Resutaat na 6 maand

Omdat ik nog steeds geen Digitale camera heb ,heb ik toch eens wat foto's zitten maken met mijn gsm (altans mijn best gedaan). Die zijn niet echt scherp ,maar geven toch al een mooi beeld van het reeds behaalde resultaat na (6maand) en is toch beter dan niks voorlopig . K'wa groei en resultaat ben ik voor het moment heel tevreden van het werk van Dr.Feriduni. Enkel wil ik mijn haarlijn vooraan aan de (buitenkanten) nog iets rechter ,en nog eens een extra verdichting...wat in principe niet meer nodig is ,maar ik wil het gewoon ...vandaar in het najaar nog eens -+ 3000 grafts erbij...

De haardichtheid is mooi dense (foto's zijn onder het licht genomen) en je kan er absoluut niet doorkijken .
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC00039.JPG‎ (10,0 KB, 98x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC00058.JPG‎ (10,6 KB, 78x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC00061.JPG‎ (8,9 KB, 74x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC00073.JPG‎ (13,8 KB, 89x gelezen)
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 30 april 2008 om 11:46
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2008, 19:19   #1152
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Omdat ik nog steeds geen Digitale camera heb ,heb ik toch eens wat foto's zitten maken met mijn gsm (altans mijn best gedaan). Die zijn niet echt scherp ,maar geven toch al een mooi beeld van het reeds behaalde resultaat na (6maand) en is toch beter dan niks voorlopig . K'wa groei en resultaat ben ik voor het moment heel tevreden van het werk van Dr.Feriduni. Enkel wil ik mijn haarlijn vooraan aan de (buitenkanten) nog iets rechter ,en nog eens een extra verdichting...wat in principe niet meer nodig is ,maar ik wil het gewoon ...vandaar in het najaar nog eens -+ 3000 grafts erbij...

De haardichtheid is mooi dense (foto's zijn onder het licht genomen) en je kan er absoluut nier doorkijken .
Dat ziet er goed uit Dundee.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2008, 19:21   #1153
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ziet er netjes uit. Heb je ook een "voor" foto?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2008, 19:21   #1154
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Omdat ik nog steeds geen Digitale camera heb ,heb ik toch eens wat foto's zitten maken met mijn gsm (altans mijn best gedaan). Die zijn niet echt scherp ,maar geven toch al een mooi beeld van het reeds behaalde resultaat na (6maand) en is toch beter dan niks voorlopig . K'wa groei en resultaat ben ik voor het moment heel tevreden van het werk van Dr.Feriduni. Enkel wil ik mijn haarlijn vooraan aan de (buitenkanten) nog iets rechter ,en nog eens een extra verdichting...wat in principe niet meer nodig is ,maar ik wil het gewoon ...vandaar in het najaar nog eens -+ 3000 grafts erbij...

De haardichtheid is mooi dense (foto's zijn onder het licht genomen) en je kan er absoluut nier doorkijken .
netjes heb je toevallig ook foto's hier op HW staan van de sitatuatie voordien ?

Voor een digitale camera, misschien marktplaats een optie ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2008, 19:25   #1155
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Bon!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 18:07
dense packing Jeremy Chirurgische behandelingen 16 23 januari 2005 19:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.