Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 maart 2006, 17:58   #91
Chris26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2006
Berichten: 40
Niet schrikken als na 4 maanden sommigen nóg niet zijn opgekomen. Sommigen zijn laatbloeiers om het zo maar te noemen . Ik heb van transhair gehoord dat op de website 4-6 maanden wordt aanhouden voor de hergroei, omdat mensen anders in paniek contact gaan opnemen als alles nog niet is opgekomen na 3,5 maand..

(http://www.transhair.nl/vragen.asp?Id=10)

Op de site van prohairclinic staat dit:


Geduldig wachten

Na het uitvallen van de transplantaten tijdens de eerste 2 maanden is het WACHTEN op de hergroei. Deze periode is het moeilijkste omdat er schijnbaar niets gebeurt. De transplantaten zullen echter terug beginnen groeien tussen de 3 en 8 maanden na de ingreep. Het eindresultaat is te zien 12 tot 14 maanden na de operatie.

(http://www.prohairclinic.com/product...roductID=40816)
__________________
Regime:

- 1x 1mg Finasteride (Proscar) sinds 11-2005
- 1x 2000 mcg Biotine (Now) sinds 02-2006
- 1x Multivitamine (Centrum) sinds 11-2005

- Zo nu en dan een biertje


Laatst gewijzigd door Chris26; 23 maart 2006 om 18:02
Chris26 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2006, 18:45   #92
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris26
Niet schrikken als na 4 maanden sommigen nóg niet zijn opgekomen. Sommigen zijn laatbloeiers om het zo maar te noemen . Ik heb van transhair gehoord dat op de website 4-6 maanden wordt aanhouden voor de hergroei, omdat mensen anders in paniek contact gaan opnemen als alles nog niet is opgekomen na 3,5 maand..

(http://www.transhair.nl/vragen.asp?Id=10)

Op de site van prohairclinic staat dit:


Geduldig wachten

Na het uitvallen van de transplantaten tijdens de eerste 2 maanden is het WACHTEN op de hergroei. Deze periode is het moeilijkste omdat er schijnbaar niets gebeurt. De transplantaten zullen echter terug beginnen groeien tussen de 3 en 8 maanden na de ingreep. Het eindresultaat is te zien 12 tot 14 maanden na de operatie.

(http://www.prohairclinic.com/product...oductID=40816)
Bedankt voor de tip! Inderdaad, nog lang niet alle tranplantaten zijn aan het produceren... Ik moet 8 maanden na de transplantatie terug omdat dan wel het eindresultaat te zien zou moeten zijn!!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2006, 21:44   #93
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris26
Niet schrikken als na 4 maanden sommigen nóg niet zijn opgekomen. Sommigen zijn laatbloeiers om het zo maar te noemen . Ik heb van transhair gehoord dat op de website 4-6 maanden wordt aanhouden voor de hergroei, omdat mensen anders in paniek contact gaan opnemen als alles nog niet is opgekomen na 3,5 maand..

(http://www.transhair.nl/vragen.asp?Id=10)

Op de site van prohairclinic staat dit:


Geduldig wachten

Na het uitvallen van de transplantaten tijdens de eerste 2 maanden is het WACHTEN op de hergroei. Deze periode is het moeilijkste omdat er schijnbaar niets gebeurt. De transplantaten zullen echter terug beginnen groeien tussen de 3 en 8 maanden na de ingreep. Het eindresultaat is te zien 12 tot 14 maanden na de operatie.

(http://www.prohairclinic.com/product...oductID=40816)
Ik had het ook al gelezen ja. Ze vragen wel een hoop geduld in ieder geval.
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2006, 22:45   #94
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Ik had het ook al gelezen ja. Ze vragen wel een hoop geduld in ieder geval.
Ik moet zeggen dat ik de eerste maanden zo'n 1 keer per week gekeken heb naar de kale gebieden of er al wat te zien was. Inmiddels, precies 3 maanden erna, kijk ik toch wel wat vaker...
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 14:17   #95
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Wij zijn nu 3 maanden en 1 week verder. Zie hier het resultaat. Als je van voren kijkt zie je al dat er veel bedekt is, van bovenaf echter, met flitslicht, lijkt het tegen te vallen. Maar goed, nu ook zouden alle eenheden moeten gaan groeien. We wachten af. Persoonlijk ben ik nog steeds tevreden. Van dat litteken heb ik helemaal geen last meer: trekt niet, en ik voel het ook niet meer als ik er op lig.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0329.JPG‎ (112,2 KB, 288x gelezen)
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 14:44   #96
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Thumbs up

Echt tof dat je ons de ontwikkelingen/resultaat via foto's laat zien.
Dus als ik het goed heb, heb je daar waar het nu dunner (en nog steeds iets rood als ik goed kijk) is haren laten transplanteren ? Dus we hebben het hier niet echt meer over inhammen, maar echt er middenop ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 15:06   #97
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ja Lucky, met name de inhammen maar ook er bovenop. Tis wel rood, maar dat kan ook nog zijn van de vakantie in Egypte een paar weken geleden. Alleen tijdens de heetste middaguren had ik een petje op.

Als je kijkt in het daglicht tegen mijn hoofd aan dan zie je wel al dat het veel minder kaal is, sterker nog: dat er weer haren staan!. Kijk ik in het daglicht er bovenop dan zie je natuurlijk wel dat het nog niet zo is zoals het zou moeten zijn. Bovendien (al vaker gezegd) 100% dicht krijg je het nooit, en vooral niet als je er een felle lamp of fotoflits op richt.
We wachten maar verder even af!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 20:25   #98
joh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Berichten: 20
dag limbo,

is je haar lang achteraan?
en indien kort zou je iets merken van het litteken?

heb al horen zeggen dat sommige het litteken bijna niemeer terugvinden dat het zo mooi geneest.

groeten johan
joh is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2006, 22:26   #99
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joh
dag limbo,

is je haar lang achteraan?
en indien kort zou je iets merken van het litteken?

heb al horen zeggen dat sommige het litteken bijna niemeer terugvinden dat het zo mooi geneest.

groeten johan
Helaas, ben verleden week naar de kapper geweest en die heeft mijn haren achter teruggesnoeid naar zo'n 0,5 cm. Je zag het litteken nog wel als een dunne streep. Vandaag, 6 dagen later, zie ik alleen nog een kaal plekje daar waar een zweertje is geweest. Nu is dat allemaal an sich geen ramp want ik wil toch een ander kapsel krijgen over een paar maanden.
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2006, 20:45   #100
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Ik heb afgelopen maandag een FUT-je gedaan. Ben ontzettend benieuwd wat het resultaat wordt. Helaas duurt het nog wel even voordat ik dat ga zien.

Het is me ontzettend meegevallen. Het litteken trekt nog wel een beetje, maar ik slaap prima. Ik zie er alleen nogsteeds uit als een chineesje doordat het vocht aan het zakken is. Terwijl het toch alweer 6 dagen geleden is. Ik verwacht wel dat het morgen weggetrokken is, want het is al vele malen minder dan gisteren.

Nu ziet m'n hoofdhuid eruit als een mini slagveld. Vanaf maandag mag ik ook de hoofdhuid zacht gaan masseren en dan moeten de korstjes eraf gaan vallen. Ik heb alleen mijn inhammen laten opvullen, maar het lijkt wel alsof ik er zelfs kaler door geworden ben en alsof de haren die ik er nog had staan zijn afgestorven.

Groeien jouw haren al Limbo?
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2006, 21:08   #101
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Groeien jouw haren al Limbo?
He Sjans,

Ja, ze groeien als hop. Gisteren nog naar de kapper geweest en die was heel tevreden. Alleen aan mijn linkerzijde is het net of er een litteken is. Lijkt alsof het daar minder groeit. Maar ik moet nog een aantal maanden afwachten. Jij iets langer, maar het komt vanzelf.

Ga jij ook Propecia o.i.d. slikken??
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2006, 23:19   #102
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Zeg Sjans, had je ook al geen FUE gedaan. Bewandel je de omgekeerde weg en waarom nu een FUT ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2006, 12:02   #103
joh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Berichten: 20
dag sjans,

ik overweeg ook een ht.

maar twijfel nog fut of fue.

graag wil ik weten hoe het litteken bij jou er uit ziet.

de meeste ht dokters hebben het over een heel dun potloodstreepje.

mag ik dat geloven??

groeten johan.

ps.hey limbo. hoe geneest jou litteken?soms geen fotoke?
joh is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2006, 13:48   #104
Sjans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
He Sjans,
Ga jij ook Propecia o.i.d. slikken??
Nee ik denk het niet. Omdat ik het te duur vind. 400 euro per jaar vind ik te veel geld voor een middeltje waarvan het geeneens bewezen is dat het echt werkt. Als ik het dan 10 jaar slik en het heeft geen effect dan ben ik 4000 euro kwijt. Dan kan ik beter tegen die tijd weer een HT doen. Waarschijnlijk zijn de technieken dan ook wel weer iets verbeterd.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Zeg Sjans, had je ook al geen FUE gedaan. Bewandel je de omgekeerde weg en waarom nu een FUT ?
Wat bedoel je met "Bewandel je de omgekeerde weg"?

Nee, ik heb nog geen FUE gedaan. Men zei dat er met een FUT betere resultaten te behalen waren en het scheelde ook een stukje in de prijs. Ik was nu 4600 kwijt en dat is natuurlijk al duur genoeg. Ik ga er dan ook zeker vanauit dat ik resulataat te zien krijg, want eigenlijk is het belachelijk veel geld.

Maar goed, wie mooi wil zijn, (in mijn geval: wie er beter uit wil zien ) moet pijn lijden. Ook in je portemonnee.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joh
dag sjans,

graag wil ik weten hoe het litteken bij jou er uit ziet.
de meeste ht dokters hebben het over een heel dun potloodstreepje.
mag ik dat geloven??

groeten johan.

ps.hey limbo. hoe geneest jou litteken?soms geen fotoke?
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gekeken. Ik ben nu ook pas 6 dagen onderweg dus het lijkt me een beetje vroeg om hierover te kunnen oordelen. Volgende week maandag mag mijn hechting er pas uit. Dan kan ik beter zien wat het resultaat is. Zoals het ik kan voelen is het een heel dun streepje ja. Limbo zit al wat verder in het proces. Die kan je vast wel antwoord geven op je vraag.
Sjans is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2006, 14:34   #105
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Wat bedoel je met "Bewandel je de omgekeerde weg"?

Nee, ik heb nog geen FUE gedaan. Men zei dat er met een FUT betere resultaten te behalen waren en het scheelde ook een stukje in de prijs. Ik was nu 4600 kwijt en dat is natuurlijk al duur genoeg. Ik ga er dan ook zeker vanauit dat ik resulataat te zien krijg, want eigenlijk is het belachelijk veel geld.

Maar goed, wie mooi wil zijn, (in mijn geval: wie er beter uit wil zien ) moet pijn lijden. Ook in je portemonnee.
Sorry ik heb ff wat research gedaan en ben door de war met sjaantje350. Het wordt er niet makkelijker op zo, Sjaan, Sjans, sjaantje350.

Ik heb zo'n vermoeden dat je bij Transhair bent geweest. Je verhaal en de prijs doet me er erg denken aan mijn consult bij hen. Tuurlijk is volgens hen een FUT beter, want dat doen ze graag ! Hoeveel grafts heb je dan laten zetten als je al over een prijs van €4600 praat ? Daar heb je bijna 1000 grafts voor met een FUE. Dus aan de prijs kan het niet hebben gelegen. Maar goed, toch goed van je dat je de stap heb durven zetten.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjans
Nee ik denk het niet. Omdat ik het te duur vind. 400 euro per jaar vind ik te veel geld voor een middeltje waarvan het geeneens bewezen is dat het echt werkt. Als ik het dan 10 jaar slik en het heeft geen effect dan ben ik 4000 euro kwijt. Dan kan ik beter tegen die tijd weer een HT doen. Waarschijnlijk zijn de technieken dan ook wel weer iets verbeterd.
Even los van het feit dat propecia duur is en of je het wel of niet wilt slikken. Maar het is allesbehalve een middeltje waarvan geenzins van bewezen is dat het werkt. Miljoenen mensen ervaren het tegendeel en het is bewezen dat het kan werken.

Laat staan dat je iets 10 jaar gaat slikken als het niet werkt. Als je er laten we zeggen 2 jaar mee bezig bent en het werkt niet, dan lijkt het me niet echt logisch om er nog eens 8 jaar mee verder te gaan.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.