Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 september 2006, 11:43   #31
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink HM-FUE of HM-STRIP

Haarwortelstamcellendeling(HM), waarbij de Grafts/FU/Haarwortels er doormiddel van de FUE methode van haartransplanteren uit de haarkrans worden gehaald, dit kan ook dmv. STRIP/FUT! Weet dat al deze afkortingen sinds de komst van FOX/FUE/FIT etc.. verwarrend zijn in de haarchirurgie, eenvoudiger is te praten over enkelvoudige & meervoudige haarfollikel ontname techniek ofzo..

- Enkelvoudige haarfollikelchirurgie(FUE)
- Meervoudige haarfollikelchirurgie(STRIP)
HM = Hairmultiplication is mogelijk met beide technieken van haartransplanteren!

Mvg. The Hairobservator
Haarexpert met meerdere strip- & fue haartransplantaties

Laatst gewijzigd door hairobservator; 14 september 2006 om 11:51
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2007, 10:54   #32
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Question FUE & Bodygrafting?

Nou vandaag ga ik maar eens bellen voor een afpraak met Dr. Gené in Maastricht. Graag wil ik van hem meer info over HM-haartransplantatie / FUE en bodygrafting?

Zelf wil ik graag een SITEFUE 500+ die ik graag in februari zou willen laten doen want dan heb ik een kleine vakantie en er tijd voor, verder wil ik ook graag meer van hem weten over bodygrafting(ervaring/resultaten)?

Na mijn consult in Maastricht zal ik hier berichten over Dr. Gené van Natural Clinic!

Groet Hairobservator
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2007, 19:55   #33
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator
Nou vandaag ga ik maar eens bellen voor een afpraak met Dr. Gené in Maastricht. Graag wil ik van hem meer info over HM-haartransplantatie / FUE en bodygrafting?

Zelf wil ik graag een SITEFUE 500+ die ik graag in februari zou willen laten doen want dan heb ik een kleine vakantie en er tijd voor, verder wil ik ook graag meer van hem weten over bodygrafting(ervaring/resultaten)?

Na mijn consult in Maastricht zal ik hier berichten over Dr. Gené van Natural Clinic!

Groet Hairobservator
Jammer dat Gené hierzelf niet meer op het forum post.
Ik heb ooit eens een consult bij Gho gehad. Toen kwam Dr. Gené ook nog even langs. Hij kwam sympathiek over.
Volgens mij deed hij toen ook al de meeste behandelingen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2007, 16:35   #34
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Cool ..op haarconsult bij dr. Gené!

..ben binnenkort in Maastricht voor een orienterend gesprekje voor mijn eventuele vervolgbehandeling bij Natural Clinic. Na mijn consult met Dr. Gené en misschien ookwel Dr. Fung kan ik hierover berichten, zal een soort van vraag/antwoort techniek toepassen en er zitten zeker wat pittige vraagjes bij hoor! Verheug me nu al op de ontmoeting met deze arts voor haarchirurgie.

Tot zo dan maar weer, groet Hairobservator
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2007, 18:18   #35
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Cool GENÉ & FUNG klinkt als HASSON & WONG!

Even kijken of er weer een hype van "the ammies" richting Maastricht komt, heb een nieuwsberichtje op Hairsite4 gezet met GENÉ & FUNG MD at Natural Clinic en de nieuwe partnership met LA! Blijft geloof ik er een weekje opstaan, ik was even op Hairsite4 als bezoeker!

http://www.hairsite4.com/dc/dcboard...._id=44151&page=

Groet Hairobservator
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2007, 20:18   #36
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator
Even kijken of er weer een hype van "the ammies" richting Maastricht komt, heb een nieuwsberichtje op Hairsite4 gezet met GENÉ & FUNG MD at Natural Clinic en de nieuwe partnership met LA! Blijft geloof ik er een weekje opstaan, ik was even op Hairsite4 als bezoeker!

http://www.hairsite4.com/dc/dcboard...._id=44151&page=

Groet Hairobservator
Zeg, wanneer ga je nu eindelijk eens naar Maastricht toe??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 15:31   #37
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink Hairconsult!

..komende maandag!

..verder die ammies maar eens haarwebles gegeven!

..link werkt even niet, kijk op www.hairsite.com bij hairmultiplication GENE & FUNG!

Weet ook zeker dat hun ´t nog niet weten van John Travolta, op haarweb al oud nieuws.. zouden ze weten dat "Barney" een ht heeft?

Groet Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 10 januari 2007 om 15:39
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 15:47   #38
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator
..http://www.hairsite4.com/dc/dcboard....topics&forum=7
Link werkt wel!!

i´m callling him dr. blabla becouse he
talkes allot.. <-- ha ha ha.......

I want double grafting in the threathment area - from 2000 grafts he can make 4000 ,
Di Hairobservartori said:
'I can double your money. '



Groet Hairobservator
de buurman of kennis v. haar chirurg. Op de golfbaan?

Op haar consult komende maandag.
Ben benieuwd hoeveel geld er nu weer door heen zal gaan.

Laatst gewijzigd door BomB; 10 januari 2007 om 16:05
BomB is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 19:16   #39
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator
..komende maandag!
Je koppelt natuurlijk wel even terug? Ben benieuwd of je dan nog zo enthousiast bent!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 23:21   #40
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Hmmm, een terugkoppeling van Frenkie zal m.i. niet echt objectief zijn.

Al een paar maandjes volg ik deze site. Het typeert mij dat ik tot op heden nog niet echt een positief bericht heb gelezen van een patient die bij deze kliniek is behandeld. Hetgeen ik vooral lees is dat er veel lof is voor Gho's patientgerichtheid en vriendelijkheid maar echt enthousiaste verhalen zijn er niet. Ook diverse oproepen van pas behandelde Gho patienten leveren niets op en blijven als gevolg van deze stilte vertwijfeld achter.

Op de Internationale websites (HLH e.d) wordt er niet of nauwelijks aandacht gevraagd en gegeven voor deze zgn. revolutionaire methode. Ook de grote overzeese instituten laten deze methode voor wat het is.

Kan iemand mij overtuigen dat ik het niet bij het juiste eind heb?

Laatst gewijzigd door odessa; 10 januari 2007 om 23:27
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 11:07   #41
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa
Hmmm, een terugkoppeling van Frenkie zal m.i. niet echt objectief zijn.

Al een paar maandjes volg ik deze site. Het typeert mij dat ik tot op heden nog niet echt een positief bericht heb gelezen van een patient die bij deze kliniek is behandeld. Hetgeen ik vooral lees is dat er veel lof is voor Gho's patientgerichtheid en vriendelijkheid maar echt enthousiaste verhalen zijn er niet. Ook diverse oproepen van pas behandelde Gho patienten leveren niets op en blijven als gevolg van deze stilte vertwijfeld achter.

Op de Internationale websites (HLH e.d) wordt er niet of nauwelijks aandacht gevraagd en gegeven voor deze zgn. revolutionaire methode. Ook de grote overzeese instituten laten deze methode voor wat het is.

Kan iemand mij overtuigen dat ik het niet bij het juiste eind heb?
Hoi Odessa,

Wij zijn blij dat er mensen zijn zoals u die verder kijken dan hun neus lang is. Het klopt helemaal wat je schrijft. Wereldwijd is men er niet van overtuigd dat deze techniek een verbetering is van de al bestaande technieken. Wat ons al heel lang opvalt is dat er tijdens de ISHRS congressen geen aandacht aan besteed wordt. Wel is er bekend dat artsen die zich met deze techniek bezig houden uitgenodigd zijn om tijdens deze ISHRS congressen meer uitleg hierover te geven. Tot nu toe is dit dus niet gebeurd. Indien deze behandelingen echt een verbetering zou zijn dan zou iedere arts die zich hiermee bezig houd meteen melden op dit congres. Op de ISHRS meetings komen toch de voornaamste “haarchirurgen” van de wereld. Ook de verschillende buitenlands haarchirurgen waar dr. Feriduni mee in contact staat zijn van deze techniek nog niet overtuigt.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 11:37   #42
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa
Hmmm, een terugkoppeling van Frenkie zal m.i. niet echt objectief zijn.

Al een paar maandjes volg ik deze site. Het typeert mij dat ik tot op heden nog niet echt een positief bericht heb gelezen van een patient die bij deze kliniek is behandeld. Hetgeen ik vooral lees is dat er veel lof is voor Gho's patientgerichtheid en vriendelijkheid maar echt enthousiaste verhalen zijn er niet. Ook diverse oproepen van pas behandelde Gho patienten leveren niets op en blijven als gevolg van deze stilte vertwijfeld achter.

Op de Internationale websites (HLH e.d) wordt er niet of nauwelijks aandacht gevraagd en gegeven voor deze zgn. revolutionaire methode. Ook de grote overzeese instituten laten deze methode voor wat het is.

Kan iemand mij overtuigen dat ik het niet bij het juiste eind heb?
He odessa, ja je hebt gelijk, maar dat wil niet zeggen dat er niemand positief is over deze kliniek. Hoeveel tevredenen lopen hier rond op dit forum? Bijna niemand dus.
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 17:08   #43
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
reacties

Het is inderdaad jammer dat slechts een kleine groep actief participeert in dit forum. Er zijn naar mijn idee best veel lezers, kijk maar naar je eigen opgerichte thread van een jaar terug.

Het viel me gewoon op dat er met name van Gho's patienten geen positieve reacties te bespeuren waren m.u.v. patientvriendelijkheid e.d. Eenmalige posts van personen die uiterst negatief zijn t.o.v. een kliniek laat ik voor wat het is en neem deze dan ook niet serieus. Kortom, goede ervaringen (limbo, mailman, rogier) worden afgewisseld met mindere.

Mijn opmerkingen heeft trouwens wel wat opgeleverd, een haarweb member heeft zijn reactie eerst per pm gestuurd en later per e-mail zijn uitgebreide verhaal geschreven vergezeld met wat foto's. Hij is 1 jaar terug behandeld bij Gho, ruim 600 grafts ivm opvullen inhammen & verdichting frontaal, en was niet tevreden met het eindresultaat.

Laatst gewijzigd door odessa; 11 januari 2007 om 17:27
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 17:36   #44
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa
Mijn opmerkingen heeft trouwens wel wat opgeleverd, een haarweb member heeft zijn reactie eerst per pm gestuurd en later per e-mail zijn uitgebreide verhaal geschreven vergezeld met wat foto's. Hij is 1 jaar terug behandeld bij Gho, ruim 600 grafts ivm opvullen inhammen & verdichting frontaal, en was niet tevreden met het eindresultaat.
Had ik al gelezen ja. Spijtig inderdaad dat je hier weinig positivo's tegenkomt hoewel die er wel zijn!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 17:41   #45
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Oeps, je bedoelt dus niet het verhaal van Roland want die is pas 6 maanden geleden behandeld.

Waarom post dat haarwebmember zijn verhaal plus foto's niet op dit forum dan??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Natural Prostate Formula joshua Medicijnen/haargroeimiddelen 0 6 oktober 2005 09:48
Donor sealing bij Pro Hair Clinic? fue4all Chirurgische behandelingen 2 15 augustus 2005 17:39
Mailtje aan Gho Clinic Jaapie Overige behandelingen 6 3 juni 2004 10:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.