Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 juli 2012, 08:04   #226
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Die is vrij duur toch?
Ik ga nu eerst met mijn eigen topical aan de gang nagemaakt na het zien van deze video:
http://www.youtube.com/watch?v=YorFi...eature=related

Deze olie mix bestaat uit: emu olie [pure gecertificeerde variant!] ,castoir olie,eucalyptus olie & zwavel poeder [halve theelepel]
Vooral emu olie hoor je goeie dingen over.
Diegene heeft er haargroei door op kale plekken, al ben ik daar sceptisch over mij gaat het vooral om het pgd2 verhaal en het overige tegen te gaan wat ontstekingen en haaruitval bezorgt.
Emu olie [bevat o.a omega 3 vetzuur] en andere olieen kunnen hier goed tegen helpen in combinatie met die ''vitamine e complex tocosorb'' wil ik eens kijken of dit gaat helpen.
Vind de theorie heel goed klinken ben nu 1 weekje bezig ben benieuwd
De topical is relatief eigenlijk helemaal niet zo duur. Met 1 flesje kun je zeker 4 maanden doen
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2012, 15:03   #227
moksel
HaarWeb lid
 
moksel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 255
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Hoelang duurde het bij jou voordat jij je iherb bestelling binnen kreeg? Ik kan niet wachten om het te proberen, een verlichting in mijn jeuk lijkt me fantastisch
Via iHerb krijg ik het meestal binnen 5 dagen thuis. Het verbaast mij altijd hoe snel dat gaat, 't lijkt me dat dat gewoon binnen wordt gevlogen uit Amerika. Of wellicht hebben ze een magazijn in Europa.

Zoals beloofd trouwens nog wat van de nieuwe haartjes die zich overal over m'n hoofdhuid ontpoppen. Hier heb ik m'n lange haar opzij getrokken en dat zie je vrij duidelijk allemaal kortere maar toch vrij stevige haren opstaan. En dat dons ter plaatse van m'n "temple" zat daar voorheen nauwelijks.

Natuurlijk heb je altijd wat korte haartjes, dat is immers deel van de normale groeicyclus maar de laatste tijd ontspringen overal van die kleine haartjes tussen de normale haren in. Het is dus niet dat ik er nu meer op let, want het erop letten doe ik de afgelopen 5 jaar Al is het in de afgelopen weken vooral verbazing van hoe rap het verbetert.

PS ik zie net dat de foto gedraaid is, excuses daarvoor. Het beeld blijft wel duidelijk denk ik.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg photo.jpg‎ (149,7 KB, 140x gelezen)
moksel is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2012, 16:31   #228
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moksel Bekijk bericht
Via iHerb krijg ik het meestal binnen 5 dagen thuis. Het verbaast mij altijd hoe snel dat gaat, 't lijkt me dat dat gewoon binnen wordt gevlogen uit Amerika. Of wellicht hebben ze een magazijn in Europa.

Zoals beloofd trouwens nog wat van de nieuwe haartjes die zich overal over m'n hoofdhuid ontpoppen. Hier heb ik m'n lange haar opzij getrokken en dat zie je vrij duidelijk allemaal kortere maar toch vrij stevige haren opstaan. En dat dons ter plaatse van m'n "temple" zat daar voorheen nauwelijks.

Natuurlijk heb je altijd wat korte haartjes, dat is immers deel van de normale groeicyclus maar de laatste tijd ontspringen overal van die kleine haartjes tussen de normale haren in. Het is dus niet dat ik er nu meer op let, want het erop letten doe ik de afgelopen 5 jaar Al is het in de afgelopen weken vooral verbazing van hoe rap het verbetert.

PS ik zie net dat de foto gedraaid is, excuses daarvoor. Het beeld blijft wel duidelijk denk ik.

Als je zeker weet dat daar boven bij jouw templepoints echt geen haar zat is dit natuurlijk geweldig.
Misschien een foto van iets verderaf was wat handiger geweest, maar top dat je er 1 post!
Ben benieuwd als je dadelijk weer een paar maanden verder bent.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2012, 22:43   #229
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasper90 Bekijk bericht
@dZinee
Het controversiële is dat veel mensen jarenlang gehoord hebben dat plantaardige vetten zoals zonnebloemolie gezond zijn, en dat dierlijke vetten heel erg ongezond zijn.
Ook is jarenlang beweerd dat verzadigde vetten heel erg slecht zouden zijn.
Kokosolie is bijv. heel erg rijk aan verzadigde vetten, maar dit is een van de gezondste (en minste dikmakend) vet dat er is.
Ik heb serieus discussies met mensen gehad (vooral calorietellende neurotische vrouwen) die beweren dat zonnebloemolie het meest gezonde vet is die er is, en dat kokosolie juist ongelofelijk slecht voor je is.
Zelfs als ik de studies laat zien, geloven ze het niet... Over dogma's gesproken. Maar gelukkig zijn mensen hier blijkbaar al beter geïnformeerd



Voor omega3/omega6 is het belangrijkste dat het dier met gras gevoerd is.
Schapen worden bijna altijd grasgevoerd. Bij biologische winkels, staat er vaak bij of rundvlees/zuivelproducten grasgevoerd zijn of niet. Kippen zijn bijna altijd gevoerd met granen, en dat zorgt voor een mindere omega3/omega6 balans. Zelfde geldt voor varkensvlees.

In die zin maakt scharrel, biologisch of wat dan ook niet zo veel uit. Voor omega balans gaat het vooral om het voer, en dat moeten geen granen zijn.

Je hebt natuurlijk wel andere issues, en ik denk dat in het algemeen biologisch vlees een stuk gezonder is (en lekkerder), maar ook een stuk duurder natuurlijk.
Ethisch gezien heb je natuurlijk veel issues met plofkippen, maar daarnaast, is het natuurlijk vrij logisch dat je niet gezond gaat worden van een doodziek beest opeten. Om nog te zwijgen over antibiotica etc.

Als je het kan missen, zou ik voor biologisch boven scharrel gaan, al is het alleen voor de smaak. Als je toch voor scharrel gaat, probeer ieder geval grasgevoerd vlees te kopen (lamsvlees bijv.).

Een optie die veel mensen over het hoofd zien, is wildvlees. Serieus ga eens naar de poelier, en koop de meest goedkope stukjes wildvlees. Wilde dieren voeden zich bijna allemaal met gras (gans, ree, hert etc.). En wilde ganzenvlees kost bijna helemaal niks vergeleken met scharrel/biologisch etc..
Voor een of andere bizarre reden koopt niemand het, want het is echt heel erg lekker.

Gouden tip wat betreft de poelier dat ik daar nooit aan gedacht had he
Vandaag hier in het dorp bij de poelier geweest het is bekant naast de deur dat is al 1 en 2 het vlees is wild en biologisch wat meestal gelijk zo is , gezien het vlees niet bewerkt wordt en de dieren gewoon in de natuur leven nog extra nagevraagd aan de poelier.
Heb 2 lappen wilde ganzenvlees gehaald sjees wat smaakt dat lekker.
Eend hebben ze daar ook dat kende ik al ook lekker, maar ganzenvlees bijzondere smaak ergens ook een beetje een leverachtige nasmaak lastig uit te leggen.
Heb het 4 a 5 min rose gebakken los van de goede omega's etc is dit sowieso een aanrader als je meestal scharrel of bio in de supermarkt koopt waar je ook nog eens beduidend minder vlees krijgt en het stikduur is de supermarkt moet er tenslotte ook aan verdienen.
5,60Euro kan ik zeker 3 a 4 x mee doen [maaltijd op brood wel gebraden al of avondeten]
Thx Kasper90!
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 16 juli 2012 om 22:48
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2012, 22:47   #230
Norris
Norris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2011
Berichten: 113
PGD2 aanpakken via natuurlijke weg

Hoi Allemaal,

Na vele uren research verwacht ik dat er veel bereikt kan worden met een of meer van onderstaande middelen volgens de natuurlijke aanpak:
* dragende olie mogelijk bestaande uit {emu-olie en/of kokusolie en/of kiwi-olie} -> ben nog onderzoek aan 't doen. En heb wel 12 verschillende combinaties van diverse olieëen gehoord die nuttig kunnen zijn.

* etherische olie met een of meer van deze zaken {thijm, lavendel, rozemarijn, kruidnagel, duitse kamille, cipress, salie, strobloem, Ylang-ylang, wortel of wortelzaad, atlas cederhout, diverse andere} -> ben nog onderzoek aan 't doen

En dat in combinatie met aangepaste voeding:
* vitamine E met tocotrienols
* sterk vermijden transvetten
* vermijden onverzadigde vetten
* voedingsmiddelen met veel omega 3 en omega 6 nemen. We krijgen nu te weinig binnen van het totaal (omega 3 + omega 6).
* de balans omega 3 : omega 6 veranderen naar 1: 3 a 5. (Nu krijgen we in verhouding waarschijnlijk veel te veel omega 6 binnen).

Bijv. door veel kokosolie en rode palmolie te gebruiken bij het koken en enkele lepels per dag te eten.

@Kasper, bijzonder dat palmolie goed werkt, de voordelen wegen zwaarder dan eventuele nadelen want:

palmolie
daar zit als ik het goed heb ongeveer 68% korte keteken vetzuren in (C8:0 t/m C14:0), ongeveer 17% omega 9 (C18:1) en 2,9% omega 6 (C18:2) en nauwelijk tot geen omega 3 (C18:3).
Dat wil zeggen dat je dan de balans omega 3: omega 6 dan toch iets opschuift naar omega 6 toe (en dat wil je volgens mij niet i.v.m. ontstekingsbevorderende reacties, PGD2 enz.)

Maar de voordelen (Bevat 10x meer carotenen dan wortels, en bevat veel vitamine E (30% tocoferolen, 70% tocotrieolen!!)) wegen dus duidelijk veel zwaarder.

Ik ben geen recept tegengekomen waarin palmolie als dragende olie gebruikt wordt voor een haartopical, maar wel is het geadviseerd in te nemen.

emuolie
Wat ik daar zo gauw over heb kunnen vinden, is dat het goed kan helpen tegen haaruitval of tenminste positief voor de haarkwaliteit.
Maar daar zit 51,4% omega 9 (C18:1), 12,70% omega 6 (C18:2) en slechts 0,90% omega 3 (C18:3).

mijn hypothese: kiwizaadolie is goed
Stel dat het inderdaad zo is dat een omega 3: omega 6 balans van 1: 3 a 5 goed is; en stel dat bij de meeste Westerlingen dat uit balans is (dat is voor velen de waarheid), dan zou het nut kunnen hebben een olie te gebruiken of bij te mengen die meer omega 3 dan omega 6 bevat.
Dit om het vele omega 6 dat rijkelijk in voedsel aanwezig is (en in de andere te gebruiken haarolieën), te compenseren.

Kiwizaadolie kent de volgende samenstelling:
11,60% omega 9 (C18:1), 14,90% omega 6 (C18:2) en maar liefst 65,30% omega 3 (C18:3), extreem veel meer dan andere olieën.

Dus het kan nuttig zijn om kiwizaadolie bij te mengen (bijv. bij de kokos- en emu) om de omega 3 balans in evenwicht te brengen.

Een snelle berekening:
-mengsel 45% emu, 45% kokos, 10% kiwi geeft een omega 3: omega 6 verhouding van 1:4
- mengsel 43% emu, 43% kokos, 14% kiwi geeft een omega 3: omega 6 verhouding van 1:2.8
- mengsel 40% emu, 40% kokos, 20% kiwi geeft een omega 3: omega 6 verhouding van 1:1.93

Van de vele experts noemden er een aantal 1:2 als optimale verhouding, en vergeet niet dat je dat op je hoofd zou smeren, waarmee je de onbalans door je voeding wat zou kunnen compenseren.

Ik heb 30 dragende olieëen op een rij gezet waarvan de meeste geanalyseerd; ben er nog niet uit wat het beste is of kan zijn.
Laat staat dat ik weet welke etherische olie het beste is; kwestie van enkele proberen, gaven sommige experts aan.

Maar ik denk dat het bovenstaande mengsel als dragende olie wel eens vrij goed kan zijn.

Groetjes, Norris
__________________
Aug 2012 (pilaar 1 "goede voeding")
* Tarwekiemen+kokosmeel biologisch 1 eetlepel(el)
* Eicosan Perilla Okinawa Omega 3 olie 1 el
* Gula Java Matcha groene thee 1x/dag
* 3xp.week vis
* biologisch voedsel
* 5-2-intermittent fasting dieet
Aug 2012 (pilaar 2 "schone lucht")
* LightAir Ionisators
* IQAir Healthpro 250
Sep 2012 (pilaar 3 "sporten")
* >2/week sporten
Jun 2013 (pilaar 4 "straling beperken")
* O.a. geen Wifi, DECT en beperkt gebruik mobiel
Jul 2011 (pilaar 5 "ondersteuning")
* Total Balance Men's Premium multivitamine
* Omega 3/QH Ultra visolie
* Spectral DNC 2x/dag
* Voorwas-shampoo Kastanje & Brandnetelshampoo
* Revita shampoo 2x + Revita Cor Conditioner 2x
* Foligain capsules 1st
* Saw Palmetto 5 st*160 mg (85-95%)
* Spectral F7 2x
* PH-vitality
Norris is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 07:36   #231
zuurpruim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Berichten: 88
Ik ben net gestopt met de emu olie. Ik heb het 2 maanden gebruikt op mijn haarlijn en die ging rap achteruit en ik kreeg mega veel puisten op mijn voorhoofd.
Misschien dat het een shedding was. Ik heb nog nergens gelezen dat mensen een shedding kregen van emu oil.
Ik gebruik voorlopig alleen maar Toco-8 en omega 3.
zuurpruim is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 09:39   #232
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Lijkt me stug dat het door de emu olie komt.
Denk zelf eerder dat dan je kaling gewoon helaas verder gaat of door andere oorzaken stres of druk? zijn maar voorbeelden.
Ik gebruik zelf ook een olie topical met grotendeels ook emu olie.
Mijn huid lijkt een stuk rustiger al alleen weet ik niet of dat ook nog door andere [positieve] oorzaken komt, maar als je er geen goed gevoel bij hebt moet je zeker stoppen ja
Ben benieuwd of die vitamine e complex wat doet voor je.
Daarnaast is het sowieso beter denk ik om emu olie met andere nuttige olien te mixen.
Wat is je haarstatus in norwood schaal eigenlijk?

@Norris die kiwizaadolie zou ik weleens bij mijn olie topical willen toevoegen, alleen is nergens te koop zie ik helaas
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 19 juli 2012 om 13:08
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 10:07   #233
Noodlesoup
HaarWeb lid
 
Noodlesoup's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 140
@Zuurpruim... Veel mensen met acne gebruiken het ook, maar niet iedereen is positief erover, omdat het bij sommige juist de situatie verergerd.

Dat zou dan komen doordat de sterke antioxidantische werking, die dieper liggende schadelijke stofjes je huid uit probeert te werken.

Maar als ik zulke resultaten zou hebben zou ik er ook mee stoppen eerlijk gezegd. Hoe je het beschrijft lijkt het net alsof je hoofdhuid verstopt raakt door de olie.
Noodlesoup is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 13:06   #234
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@Norris
Soms wordt er iets teveel gefocust op alleen omega 3 of de vitamine e vind ik, daarnaast heeft bv een emu olie ook andere nuttige dingen.

Info:
Emu olie is een puur natuurlijke olie en bevat essentiële vetzuren zoals omega-3 en omega-6. Daarnaast bestaat de Emoe olie ongeveer 40% uit oliezuur en circa 70% uit onverzadigde vetzuren, waarvan plusminus 20% uit de Emu olie weer bestaat uit deze onmisbare omega 3- en 6 vetzuren. Ook vitamines A en E, belangrijke antioxidanten, zijn te vinden in de Emoe olie. Doordat de verzachtende werking van Emoe olie direct op de juiste plaats van de huid terecht komt, is de ondersteuning zodoende uiterst effectief.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 15:53   #235
Travis Junior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2010
Berichten: 17
Hoe zit het met de vetten in Avocado's? Er zitten veel onverzadigde vetten in... Is het beter om deze vrucht niet meer te eten?
__________________
Regime:

Finasteride 2,5 mg
Country Life Maxi Hair
MSM 1000 mg
Saw Palmetto 320 mg
Lysine 500 mg
Biotine 5,000 mcg
Curcumin 500 mg
Resveratrol 100 mg
Vitamine C 1000 mg


Minoxidil 5% + RU
Nizoral 2% Shampoo
Travis Junior is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 17:10   #236
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Waarom gaat het de hele tijd over Emu olie, dit topic gaat over Prostaglandin D2?


Omega 6 krijg je al voldoende binnen, het is dus zaak om geen extra vetten te nemen (hooguit wat omega 3). Maar juist geen (meervoudig) onverzadigde vetten.

Je moet er voor zorgen dat die troep (onverzadigde vetten) niet rans word in je lichaam, dat zorgt voor inflammation en meer PGD2. Dit kan je bijv doen door tocotrienol E te nemen. Deze beschermen de houdbaarheid van onverzadigde vetzuren. Het werkt als antioxidatie het maakt de schadelijke onverzadigde vetzuren onschadelijk.
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 17:12   #237
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ Noob
Omdat dat misschien ook ontstekingen tegengaat je weet wel pgd2
Omega 3,anti oxidanten,vitamine e etc etc je weet wel idd waar lullen we over.
Wat ik ermee wil zeggen is dat net als, bv emu olie of olijfolie ondanks het omega 3/6 balans niet perfect is wel andere gunstige vitamines heeft zoals een bv vitamine E.
Er zijn meerdere wegen naar Rome, zoals je misschien al wist?
Niet rans worden je spreekt bijna dezelfde taal als Kasper tweeling toevallig?
Tocotrienol is geen wondermiddel integendeel en nog verre van bewezen of het iets doet! je zult waarschijnlijk meerdere middelen moeten gebruiken, zoals een topical [olie meerdere gemixt], supplement [vitamine e compliex tocosorb] en je voeding iets mee doen.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 19 juli 2012 om 17:26
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 18:29   #238
zuurpruim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Lijkt me stug dat het door de emu olie komt.
Denk zelf eerder dat dan je kaling gewoon helaas verder gaat of door andere oorzaken stres of druk? zijn maar voorbeelden.
Ik gebruik zelf ook een olie topical met grotendeels ook emu olie.
Mijn huid lijkt een stuk rustiger al alleen weet ik niet of dat ook nog door andere [positieve] oorzaken komt, maar als je er geen goed gevoel bij hebt moet je zeker stoppen ja
Ben benieuwd of die vitamine e complex wat doet voor je.
Daarnaast is het sowieso beter denk ik om emu olie met andere nuttige olien te mixen.
Wat is je haarstatus in norwood schaal eigenlijk?

@Norris die kiwizaadolie zou ik weleens bij mijn olie topical willen toevoegen, alleen is nergens te koop zie ik helaas
Ik weet wel zeker dat het door de emu olie komt. Sinds ik dat gebruik ging het snel bergafwaarts. Ik kreeg ook veel puistjes. Misschien verstopt het mijn huid inderdaad. Verstikking of zo.
Ik zie het gelijk omdat AGA bij mij erg langzaam gaat. Het begon mij op te vallen in 2003 en zit nu 10 jaar later op een NW2. Mag dus niet klagen. Vandaar dat ik snelle achteruitgang ook gelijk zie.
In al die jaren heb ik ook eigenlijk niks gebruikt. Alleen Keto. In het begin wel Fina en Fluridil geprobeerd maar al snel mee gestopt. Fina door de bijwerkingen en Fluridil is vreselijk onhandig met al die flesjes.
Ik blijf voorlopig nog even die Toco-8 gebruiken en hoop stiekem dat Loreal in september met een verassing komt.
zuurpruim is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 18:49   #239
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@ Zuurpruim ok dat is wel balen blijkbaar reageer jij er niet goed op al zijn er nog genoeg andere opties.
Loreal is zo commercieel als wat, maarja als jij daar je hoop op wilt vestigen.
Hoe lang ga je die toco-8 gebruiken denk je? 1 potje of meer? merk je al iets duidelijks?
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2012, 19:12   #240
Norris
Norris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2011
Berichten: 113
Hoi Jord-y,

Sorry, nog heel even over emu-olie.

Ik ben het er helemaal mee eens dat er zeer veel nuttige stoffen in emu-olie zitten.
Het zou echter kunnen dat sommigen toch een negatieve reactie erdoor krijgen; dit zou kunnen liggen aan de verhouding omega 3: omega6 in emu-olie. Deze is volgens mijn gegevens rond de 1:14. Dus verreweg van de ideale verhouding 1: 3 a 5.
Daarom kan het nuttig zijn om zowel emuolie te nemen als een andere olie die die balans weer in evenwicht brengt.

Kiwiolie kan je volgens mij kopen bij http://www.aromatherapiewebwinkel.com/index.htm

Jord-y, mag ik vragen waarom je zwavelpoeder gebruikt, hoeveel, en waar je dat koopt?

Groetjes, Norris
__________________
Aug 2012 (pilaar 1 "goede voeding")
* Tarwekiemen+kokosmeel biologisch 1 eetlepel(el)
* Eicosan Perilla Okinawa Omega 3 olie 1 el
* Gula Java Matcha groene thee 1x/dag
* 3xp.week vis
* biologisch voedsel
* 5-2-intermittent fasting dieet
Aug 2012 (pilaar 2 "schone lucht")
* LightAir Ionisators
* IQAir Healthpro 250
Sep 2012 (pilaar 3 "sporten")
* >2/week sporten
Jun 2013 (pilaar 4 "straling beperken")
* O.a. geen Wifi, DECT en beperkt gebruik mobiel
Jul 2011 (pilaar 5 "ondersteuning")
* Total Balance Men's Premium multivitamine
* Omega 3/QH Ultra visolie
* Spectral DNC 2x/dag
* Voorwas-shampoo Kastanje & Brandnetelshampoo
* Revita shampoo 2x + Revita Cor Conditioner 2x
* Foligain capsules 1st
* Saw Palmetto 5 st*160 mg (85-95%)
* Spectral F7 2x
* PH-vitality
Norris is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.