Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 augustus 2012, 19:04   #31
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
De beste man was mij net na het innemen van zijn dodelijke medicatie via pb nog doodleuk vragen aan het stellen over een eventuele shedding bij fina-gebruik. Lijkt me niet iets waar je je op zo'n moment zorgen over maakt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hey101 Bekijk bericht
*ding dong*
*mama jasper doet open*
*politie aan de deur*
................................................
............................................
..................................
............................
................
*jasper in psychiatrische instelling*
__________________
- Nanominoxidil ( april 2010 t/m april 2011)
- Microminoxidil ( april 2011 tot juni 2011) Beiden bevatten Ketoconazol en vitamine B12
- Finasteride ( 1 juni 2011 tot heden)
bass885 is offline  
Oud 27 augustus 2012, 22:13   #32
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass885 Bekijk bericht
De beste man was mij net na het innemen van zijn dodelijke medicatie via pb nog doodleuk vragen aan het stellen over een eventuele shedding bij fina-gebruik. Lijkt me niet iets waar je je op zo'n moment zorgen over maakt.
Of hij moet bang zijn voor postuum shedden... Is ie nog weer online geweest?
Kniekous is offline  
Oud 28 augustus 2012, 15:13   #33
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Hey jongens, sorry van laatst. Mijn huisarts die wilde niet luisteren of mij verwijzen naar een dermatoloog. Ik kreeg als advies mee: "zet een pet op, staat je goed". Ik heb toen daarna gesmeekt alsnog om een verwijzing naar de dermatoloog te krijgen, ze vond me lastig en ze was beledigd dat ik over haar oordeel twijfelde en of andere oplossingen zocht. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn kruin.

Nogmaals sorry.
Jasperdje is offline  
Oud 28 augustus 2012, 18:22   #34
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Schreeuw om aandacht gast. Best wel treurig, weet zeker dat er hier mensen zijn die iemand hebben verloren door zelfdoding. Dan is het niet prettig om zulke dingen te lezen...Roept allemaal dingen op! Ik wil je niet verder in de problemen helpen, sterker nog: ik (en met mij vele anderen) wil je helpen maar het roepen van zulke dingen is dan nutteloos.
Wat betreft je haarprobleem: Je bent 25, het is klote dat je je haar aan het verliezen bent. Ik ken veel gasten die met 20 al erg kalend waren. En daarna echt lachend door het leven gaan. Wees blij dat je hier leeft en niet in een land waar je zou willen dat dit je grootste probleem was.
25 jaar en nog niets afgemaakt? So what? Ga werken en daarbij een studie doen. Je hebt duidelijk een naar gevoel richting je ouders: Bewijs dat je het ook zonder je ouders kunt..! Bewijs jezelf man en kruip niet in je schulp.
Allereerst moet je gewoon een afspraak gaan maken bij een dermatoloog. Dat gaat prima zonder doktersadvies. Lees je goed in op het forum en maak adhv de verhalen van mensen hier je beslissingen.
Er zijn zoveel manieren om je leven kleur te geven dude, heb het idee dat je teveel naar boven kijkt, naar de mensen die het veel beter hebben dan jij. Maar wees trots op wat je bent..!
Succes.
Needmorehair is offline  
Oud 28 augustus 2012, 18:35   #35
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
bedankt. Ik ben de draad kwijt en heb verder niemand, ik weet gewoon niet hoe het even verder moet nu. en het is niet alleen het kalend worden maar dat komt er ook nog eens bij. ik weet het gewoon niet man. sorry
Jasperdje is offline  
Oud 28 augustus 2012, 19:10   #36
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Je bent niet de enige. Maar ja dat je aandacht wilt is best te begrijpen maar dit is inderdaad best treurig. Ik had je zelfs uitgenodigd om bij mij langs te komen om erover te praten. Wat jij hebt meegemaakt.. ik heb het minstens net zo erg meegemaakt als ik je verhaal lees. Daarbij komt nog dat mijn lichaam het op deze leeftijd langzaam begeeft. Ben dan nog 4 jaar jonger dan jij.

Ik had op zeer jonge leeftijd al meer dan de meeste op mijn leeftijd (nu). Genoeg geld, een goed uiterlijk, mooie vriendin, auto etc.. ben alles kwijt. Het leven houdt niet op. Ik had dat allemaal terwijl ik ontzettend nare dingen heb meegemaakt wanneer ik nog een klein kind was. Maar goed.. het is maar hoe je tegen het leven opkijkt. Er is meer in het leven dan alleen haar en ouders of die je lief hebben. Je hebt het zelf in de hand.

Laatst gewijzigd door Memeber; 28 augustus 2012 om 19:13
Memeber is offline  
Oud 28 augustus 2012, 19:12   #37
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Je bent niet de enige. Maar ja dat je aandacht wilt is best te begrijpen maar dit is inderdaad best treurig. Ik had je zelfs uitgenodigd om bij mij langs te komen om erover te praten. Wat jij hebt meegemaakt.. ik heb het minstens net zo erg meegemaakt als ik je verhaal lees. Daarbij komt nog dat mijn lichaam het op deze leeftijd langzaam begeeft. Ben dan nog 4 jaar jonger dan jij.
Hoezo begeeft jouw lichaam het?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline  
Oud 28 augustus 2012, 19:17   #38
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Thanks man, maar het was niet alleen aandacht, ik was er ook echt klaar mee.
Jasperdje is offline  
Oud 28 augustus 2012, 20:14   #39
Norris
Norris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2011
Berichten: 113
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasperdje Bekijk bericht
Thanks man, maar het was niet alleen aandacht, ik was er ook echt klaar mee.
Ik raad je aan om eens het volgende te proberen:

- alle niet door de dokter voorgeschreven medicijnen, dus zaken die je uit eigen initiatief inneemt, in de kast opbergen en een week niet meer aankomen.
- je voeding radicaal wijzigen, de gezonde toer op
- een week vrij te nemen, indien mogelijk
- een avond zeer vroeg naar bed, wekker om 04:00 uur, 04:30 uur naar het dichtsbijzijnde strand of bos met een flesje water in je rugzak en paar broodjes.
Daarna loop je je helemaal het schompes, tot je niet meer kan, en dan rust je een uur uit in de natuur.
Dan eet je je broodjes, en drink je je water en kijk je, ruik je, en ervaar je de natuur.

Ik garandeer dat je je dan beter (minder slecht) voelt dan nu, en nuchterder kan nadenken over dingen.
En dat is nu belangrijk.

Haaruitval is een lastig probleem, maar er zijn wel zeer veel zaken op dit forum te vinden die behoorlijk kunnen helpen, afwachtende op de oplossing.

Sterkte, groetjes, Norris
__________________
Aug 2012 (pilaar 1 "goede voeding")
* Tarwekiemen+kokosmeel biologisch 1 eetlepel(el)
* Eicosan Perilla Okinawa Omega 3 olie 1 el
* Gula Java Matcha groene thee 1x/dag
* 3xp.week vis
* biologisch voedsel
* 5-2-intermittent fasting dieet
Aug 2012 (pilaar 2 "schone lucht")
* LightAir Ionisators
* IQAir Healthpro 250
Sep 2012 (pilaar 3 "sporten")
* >2/week sporten
Jun 2013 (pilaar 4 "straling beperken")
* O.a. geen Wifi, DECT en beperkt gebruik mobiel
Jul 2011 (pilaar 5 "ondersteuning")
* Total Balance Men's Premium multivitamine
* Omega 3/QH Ultra visolie
* Spectral DNC 2x/dag
* Voorwas-shampoo Kastanje & Brandnetelshampoo
* Revita shampoo 2x + Revita Cor Conditioner 2x
* Foligain capsules 1st
* Saw Palmetto 5 st*160 mg (85-95%)
* Spectral F7 2x
* PH-vitality
Norris is offline  
Oud 28 augustus 2012, 20:34   #40
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Dankjewel norris,

Ik ga je advies opvolgen, beloofd. Maar gebruik jij nanoxidil? en hoe ervaar je deze?
Jasperdje is offline  
Oud 28 augustus 2012, 21:09   #41
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Hoezo begeeft jouw lichaam het?
Omdat het steeds slechter gaat en ik vandaag de hele middag niet op mijn benen kon staan. Nog steeds gaat het moeilijk. Oogleden die hangen waardoor de zicht van mijn rechteroog beperkt is, ademhalingsproblemen, geen kracht meer in mijn handen vooral de rechterhand, daar kan ik bijna niks meer mee. CK waarde van bijna 12000. Kan bijna niet meer eten, kaak die dan erg zwaar wordt (kramp), zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is overigens niet overdrijven eerder het tegenovergestelde.

Steken in mijn nieren en onderrug en bijna niet meer kunnen lopen is het ergste. Ook de hangende oogleden is geen goed teken.

Op dit moment moeten de dokters kijken wat het is (reumatoloog, neuroloog en internist).

Ik denk dat rhabdyomlyse wel wordt uitgesloten en dat ze eerder naar myasthenia gravis gaan kijken.

Kortom.. ik heb het niet zo makkelijk op dit moment.
Morgen krijg ik een belletje van de internist over de voorlopige uitslagen en of ik naar de reuma of neuroloog moet. Het wordt vrijwel zeker neuroloog.
Ik heb al een enorme bloedafname en urinetest afgelegd.
Memeber is offline  
Oud 28 augustus 2012, 21:11   #42
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Omdat het steeds slechter gaat en ik vandaag de hele middag niet op mijn benen kon staan. Nog steeds gaat het moeilijk. Oogleden die hangen waardoor de zicht van mijn rechteroog beperkt is, ademhalingsproblemen, geen kracht meer in mijn handen vooral de rechterhand, daar kan ik bijna niks meer mee. CK waarde van bijna 12000. Kan bijna niet meer eten, kaak die dan erg zwaar wordt (kramp), zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is overigens niet overdrijven eerder het tegenovergestelde.

Steken in mijn nieren en onderrug en bijna niet meer kunnen lopen is het ergste. Ook de hangende oogleden is geen goed teken.

Op dit moment moeten de dokters kijken wat het is (reumatoloog, neuroloog en internist).

Ik denk dat rhabdyomlyse wel wordt uitgesloten en dat ze eerder naar myasthenia gravis gaan kijken.

Kortom.. ik heb het niet zo makkelijk op dit moment.
Morgen krijg ik een belletje van de internist over de voorlopige uitslagen en of ik naar de reuma of neuroloog moet. Het wordt vrijwel zeker neuroloog.
Ik heb al een enorme bloedafname en urinetest afgelegd.
Beterschap, gast. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt.
Jhan-air is offline  
Oud 28 augustus 2012, 21:26   #43
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
hou ons, van ieder geval mij een beetje op de hoogte oke?
Jasperdje is offline  
Oud 28 augustus 2012, 22:14   #44
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Ja zal ik doen. En dankjewel.
Memeber is offline  
Oud 28 augustus 2012, 22:22   #45
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2010
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasperdje Bekijk bericht
hou ons, van ieder geval mij een beetje op de hoogte oke?
Jasper, ik was een periode ook erg depressief, heb me vader namelijk verloren aan zelfmoord (schrijf dit niet graag) en heeft een enorme impact op mij gehad. Ik dacht fack het allemaal en kon niets meer, ik ben gestopt met school,werk en alles, daarna ben in het vliegtuig gestapt en gaan reizen.

Tijdens het reizen ben ik erg veel verschillende mensen en situaties tegen gekomen, het boeide niet meer welke kleding of dingen je aanhad in een erg leuke groep samenkomen, lachen, uitgaan, drinken, nieuwe dingen proberen en bovenal je kan zelf helemaal plannen wat je leuk vindt, wat je doet en waar je naartoe gaat!

Hier heb ik het echte leven leren kennen, ben nu vaker in de natuur, trek me minder aan wat mensen van me vinden en weet dat er ook andere problemen en werelden beschikbaar zijn als Nederland!

Mocht deze optie openstaan pak de kans! Je komt zat andere backpackers tegen die ook alleen reizen!
spinner1 is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.