Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2012, 21:58   #46
Norris
Norris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2011
Berichten: 113
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasperdje Bekijk bericht
Dankjewel norris,

Ik ga je advies opvolgen, beloofd. Maar gebruik jij nanoxidil? en hoe ervaar je deze?
Graag gedaan.
Het kan ook een half uurtje later, maar je hebt aan het begin dan even geen mensen om je heen, dat is beter om de overgang van binnen naar buiten te vergemakkelijken.

Over je vraag: nee ik gebruik geen nanoxidil. Ik gebruik Spectral DNC en dat bevat: Minoxidil en Aminexil

Een ander product, Spectral DNC-N, bevat geen Minoxidil maar een erg erop lijkend molecuul dat als het goed is geen bloeddrukverlaging tot gevolg zou moeten hebben, en dat molecuul heet nanoxidil.
Dit schijnt ongeveer even goed te werken als minoxidil zonder de nadelige bijwerkingen (zoals de fabrikant beweert tenminste).

Spectral DNC heeft me nooit hergroei gebracht maar wel een veel vollere haardos (minder haar in de rustfase, en langere groeifase).
Toch wil ik ervanaf i.v.m. het bloeddruk-verhaal dat bij mij te laag is.
Ik denk dat ik daarom een afbouwschema doe waarbij ik uiteindelijk overstap naar Spectral DNC-N en daarna dit ook afbouw.
Dan hoop ik dat niet ontzettend veel haren weer uitvallen.
Ik probeer nu totaal andere dingen, zie handtekening.

Groetjes, Norris
__________________
Aug 2012 (pilaar 1 "goede voeding")
* Tarwekiemen+kokosmeel biologisch 1 eetlepel(el)
* Eicosan Perilla Okinawa Omega 3 olie 1 el
* Gula Java Matcha groene thee 1x/dag
* 3xp.week vis
* biologisch voedsel
* 5-2-intermittent fasting dieet
Aug 2012 (pilaar 2 "schone lucht")
* LightAir Ionisators
* IQAir Healthpro 250
Sep 2012 (pilaar 3 "sporten")
* >2/week sporten
Jun 2013 (pilaar 4 "straling beperken")
* O.a. geen Wifi, DECT en beperkt gebruik mobiel
Jul 2011 (pilaar 5 "ondersteuning")
* Total Balance Men's Premium multivitamine
* Omega 3/QH Ultra visolie
* Spectral DNC 2x/dag
* Voorwas-shampoo Kastanje & Brandnetelshampoo
* Revita shampoo 2x + Revita Cor Conditioner 2x
* Foligain capsules 1st
* Saw Palmetto 5 st*160 mg (85-95%)
* Spectral F7 2x
* PH-vitality
Norris is offline  
Oud 29 augustus 2012, 03:59   #47
bram inham
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2012
Berichten: 15
ik wil je liever geen schop nageven maar roepen dat je zelfmoord gaat plegen is echt absurd. ik heb me er echt ff zorgen om gemaakt ookal ken ik je niet. Dit forum zit vol met mensen met de meest uiteenlopende psychische problemen los van die vervloekte haaruitval. Zorg dat je jezelf een beetje in de hand houdt en plaats dit soort narcistische bullshit voortaan op facebook ofzo
bram inham is offline  
Oud 29 augustus 2012, 07:18   #48
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
He spinner, wat klote om te horen zeg. Als ik het financieel nu weer een beetje op een rijtje heb ben ik inderdaad even weg uit NL. Goed te horen dat je weer wat te boven bent man! gr. jasper
Jasperdje is offline  
Oud 29 augustus 2012, 07:25   #49
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
@bram_inham narcistisch? ik denk dat jij even de woordenboek erbij moet pakken.

@norris waar gebruikte je Spectral DNC voor? kruin of inhammen?

gr
Jasperdje is offline  
Oud 29 augustus 2012, 15:58   #50
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Jasperdje je bent het hem (en het forum) enigszins verschuldigd om hier serieus op in te gaan. Een dergelijke boodschap zal bij velen een ongerust gevoel opwekken, en bij sommige zelfs verschrikkelijke herinneringen opbrengen.

Om dan vervolgens sarcastisch in te gaan op commentaar vind ik niet erg netjes van jouw kant. Van mijn kant krijg jij geen antwoorden meer op dit forum tenzij je bewijst dat je het waard bent. Respect en waardering moet je verdienen.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline  
Oud 29 augustus 2012, 16:07   #51
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
@dZinee nogmaals sorry voor mijn uitlatingen hier op het forum, ik weet het soms ook niet meer. En ook mijn excuses naar bram_inham, ik bedoel alleen, als ik narcistisch zou zijn geweest zou ik niet al die dingen hebben gedaan.

Ik wil jullie best wat over mijn problemen vertellen als je daar interesse in hebt natuurlijk, vraag het me.

Ik weet het gewoon ff niet meer..
Jasperdje is offline  
Oud 30 augustus 2012, 14:04   #52
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Je minder druk maken, zal je ook helpen minder snel kaal te worden. Geniet daarnaast een beetje, ga de buitenlucht in en doe wat. Je zegt dat je creatief bent, ga daar dan iets mee doen bv. designer of kunstenaar. En bij verveling: Steek wat tijd in je spelling.
Noob is offline  
Oud 30 augustus 2012, 17:01   #53
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
dankje
Jasperdje is offline  
Oud 30 augustus 2012, 18:10   #54
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Ik zal niet gelijk de moet opgeven! je kunt denken ik heb haaruitval ik wil niet meer leven, maar je kunt ook denken ik heb haaruitval en ga er alles aan doen om het op te lossen!
Als ik zal denken ik heb haaruitval en wil niet meer leven als het zo blijft.. zal ik de komende maanden 50/60 uur in de week gaan werken.. veel geld sparen en opzoeken hoe ik het kan stoppen.. dan zal ik een haartransplantatie nemen, een dure lazerhelm kopen finasteride nemen en alles wat je eraan kunt doen.. zo heb je weer nieuwe haren! en kun je gewoon blijven leven! het klinkt mischien makkelijk gezegt MAAR ER ZIJN ALTIJD OPLOSSINGEN!!
ikke120 is offline  
Oud 30 augustus 2012, 19:45   #55
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Ja goeie instelling. maar het is weer iets waaraan gewerkt moet worden. en als je pech hebt gaat het heel slecht, wat voor goeie dichtheid kun je dan nog verwachten.
Jasperdje is offline  
Oud 31 augustus 2012, 13:50   #56
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Ik heb nog wel een tip om aan betrouwbare fina te komen via een apotheek als je dokter dat niet wil voor schrijven Ik zet het effe in de forum medicijnen/haargroeimiddelen dan kunnen meer mensen het zien
ikke120 is offline  
Oud 31 augustus 2012, 13:57   #57
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
titel onderwerp aanpassen

@ Jasperdje (of moderator): Is het een idee om de titel van deze discussie aan te passen? Het roept bij velen een erg negatief gevoel op. Hetzij een herinnering dichtbij, hetzij irritatie over aanstellerij of wat dan ook.

En houd alsjeblieft op met:
"vraag het me"
"ik weet het allemaal niet meer"
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline  
Oud 31 augustus 2012, 22:08   #58
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
@ Jasperdje (of moderator): Is het een idee om de titel van deze discussie aan te passen? Het roept bij velen een erg negatief gevoel op. Hetzij een herinnering dichtbij, hetzij irritatie over aanstellerij of wat dan ook.

En houd alsjeblieft op met:
"vraag het me"
"ik weet het allemaal niet meer"
Het onderwerp waar het begin van de discussie over ging is ondertussen afgehandeld, ik gooi deze discussie dus op slot.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.