Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2014, 19:12   #1
Aju
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Finasteride in alternatieve medicijnvorm

Beste mensen,

Ik heb een periode (4 maanden) Finasteride, in bioresonantie medicijnvorm, 'geslikt' (je smelt 2-4 korreltjes onder de tong bij het wakker worden en slapen gaan). Behaalde hier een positief effect mee. Ook gebruikte ik Minoxidil 5%(iedere dag) en Revita Shampoo(2 x per week) erbij, maar naar mijn gevoel deed het medicijn meer zijn werk dan de 2 toppings.

Na de 4 maanden was ik even gestopt om te testen, want het idee van bioresonantie is dat je lichaam de trillingen van het medicijn aanleert. Na het stoppen merkte ik dat mijn haar weer wat begon uit te vallen, dus ik zit er weer bovenop .

Het idee achter bioresonantie is dat het geen negatieve effect heeft op het lichaam, want het risico met de 'afstomping' van het libido vond ik veel te hoog... Dus ik ging naar een paar 'alternatieve geneeskundigen' en uiteindelijk kwam ik bij Praktijk de Nieuwe Ham terecht.

Heb met Drs. Broekhuyse (de oprichter) gebeld en vroeg naar eventuele negatieve effecten. Ik legde hem hierbij uit over de risico's van het medicijn dat je in pil vorm krijgt van de huisarts. Hij zei dat er geen negatieve effecten zijn met de bioresonantie vorm.

Aangezien ik dit forum regelijk bezoek voelde ik me verantwoordelijk om dit met jullie te delen en daarom heb ik een account aangemaakt. Als je meer vragen hebt over het onderzoek en de techniek bel de praktijk op. Je hebt niks te verliezen en ze hebben een interessant onderwerp/feit/whatever... Hoe dan ook waard om even goed te bezichtigen en te onderzoeken. Hieronder de links:

De praktijk
http://dnhresearch.com/

Het onderzoek
http://dnhresearch.com/research

Finasteride in bioresonantie vorm
http://dnhresearch.com/finsteride.html

Good luck folks!
Aju is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2014, 19:14   #2
Aju
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Extra belangrijke info voor mijn conclusie:
De Minoxidil en Revita shampoo gebruikte ik al ongeveer 5 maanden voordat ik aan de Finasteride begon. hehe
Aju is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2014, 21:58   #3
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Dit is alweer zo'n (haar) spammer van 13 in een dozijn.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.