Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 september 2020, 10:51   #121
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SamuelJ Bekijk bericht
Bovenstaande quote vond ik ergens anders op dit forum.

Eigenlijk zegt dit wel genoeg. Strict genomen is hasci blijkbaar wel in staat om haren te vermeerderen, maar het percentage ligt zeer laag en ik krijg de indruk dat vooral de kwaliteit een stuk lager ligt dan bij een normale FUT.

Het idee dat je dezelfde follikels meerdere keren kan oogsten lijkt helemaal niet te kloppen. Ik weet ook niet of hasci dit beweert, maar dat is toch wel het belangrijkste punt van de hele techniek. Als dit niet het geval is, dan is er namelijk weinig reden om niet gewoon voor een normale FUT te gaan.

Helaas heb ik zelf al 1 hasci behandeling achter de rug, maar ik hoop dat dit niet belemmert dat ik later nog een normale behandeling kan krijgen.

Mijn plan was om eerst de voorkant te doen en later bovenop, maar het lijkt me dus verstandig om de 2e keer ergens anders te kijken. Hair World Istanbul komt vaak bovendrijven, maar ik heb het gevoel dat ze ook de boel wat manipuleren.

Als ik nu zou moeten kiezen zou ik denk ik voor Veldhoven gaan. Heb ik het goed als ik begrijp dat dit een van de betere klinieken is?
HWI is vooral goed in andere klinieken afzeiken en zichzelf de hemel in prijzen.
Viel me al op bij consult, toen ik niet voor HWI koos, werd dit nog duidelijker bevestigd.

1e behandeling niet gelukt, kijk dan dubbel zo goed waar je jouw 2e behandeling laat doen. Zou het iig niet bij HWI doen.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2021, 21:02   #122
nirvana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2012
Berichten: 9
Hear hear. In 2012 een hoop moed en spaargeld verzameld. 7000 euro down the drain! Ongelooflijk maar waar. 1200 'grafts', donorgebied nog steeds slecht. Geplaatste grafts zijn nooit gaan groeien
nirvana is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2021, 21:47   #123
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Wat een vreselijke ervaring moet dat zijn. Door wie was je behandeld (door Coen zelf??) en wat is het proces na de transplantatie geweest? Volgens mij ben ik nog geen enkele oprechte positieve ervaring tegengekomen van HASCI. Ik weet wel (zeker) dat negatieve recensies worden afgekocht. Behalve hier omdat dit een onafhankelijk forum is gelukkig!
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2021, 22:11   #124
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Bij HASCI/Coen Gho worden mensen niet alleen financieel zwaar opgelicht, maar ook het donorgebied wordt volledig verpest zonder enig resultaat ook nog, omdat door splitsing de meeste haarfollikels het niet eens overleven.
En van hergroei op het donorgebied d.m.v. stamcellen waar men duizenden en duizenden euro's extra voor moet betalen, is er 0,0 van waar, met 0,0 hergroei.
Coen Gho is multi multie miljonair geworden op de rug van wanhopige en kwetsbare mensen, die graag willen geloven dat een arts haren kan vermenigvuldigen en hun kan helpen, en daar weet Coen Gho precies misbruik van te maken!
Deze kwetsbare mensen stampt hij nog meer de grond in door ze al hun spaargeld af te pakken, en al hun kostbare grafts te vernietigen waardoor ook de klein beetje hoop die deze mensen hadden om ooit van hun kaalheid af te komen ook nog eens volledig wordt afgepakt!
Ken mensen die plus 45000 euro bij HASCI hebben uitgegeven en die nu nog kaler zijn dan voorheen, doordat nu ook het donorgebied is leeggeroofd.

Mensen kregen na elke mislukte behandeling te horen dat ze zich geen zorgen hoefde te maken aangezien de geoogste grafts op het donorgebied allemaal terug zouden groeien, en dat ze gewoon door moesten gaan met een 2e/3e/4e behandeling, en ondertussen de geoogste haren op het donorgebied weer terug gaan groeien, maar wel enige tijd nodig is, zodat de achtergebleven stamcellen weer nieuwe haren gaan regenereren die dan weer gebruikt zullen worden.

Na de zoveelste behandeling, hadden deze mensen alleen wat donshaar, en ondertussen was het donorgebied volledig leeggeroofd, en de hergroei van de geoogste haren waar Coen Gho de patiënten mee verleidde om nog meer behandelingen te nemen, is tot op de dag van vandaag nooit gebeurt, en ondertussen had ie ook hun bankrekeningen volledig leeggeroofd! Heel veel van deze slachtoffers lopen nu met MHP.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 15 januari 2021 om 15:39
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2021, 10:05   #125
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 174
Geslacht:
De laatste Zomergast - 22 augustus - van dit jaar is Hans Klok. Ik ben benieuwd hoe zijn nieuwe haarlijn eruit ziet want hij heeft het laten doen bij Hasci op advies van Joling (dat staat op de website van Hasci).

Goede vriend en soulmate Gerard Joling adviseerde Hans om naar Hair Science Clinic te gaan.

https://hasci.nl/haartransplantatie-...0aAtBmEALw_wcB

Misschien hebben de criticasters nog een goede vraag voor Janine Abbring?
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2023, 22:45   #126
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
De laatste Zomergast - 22 augustus - van dit jaar is Hans Klok. Ik ben benieuwd hoe zijn nieuwe haarlijn eruit ziet want hij heeft het laten doen bij Hasci op advies van Joling (dat staat op de website van Hasci).

Goede vriend en soulmate Gerard Joling adviseerde Hans om naar Hair Science Clinic te gaan.

https://hasci.nl/haartransplantatie-...0aAtBmEALw_wcB

Misschien hebben de criticasters nog een goede vraag voor Janine Abbring?
Ben benieuwd of iemand weet hoe de haartransplantatie bij Hans Klok is gelukt. Of zijn er nog andere behandeld door HASCI? Het is erg stil op het forum over dit bedrijf.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2023, 23:31   #127
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Dat ze hebben gezegt 85% hergroei dat bestaat momenteel helaas nog niet en dat is dan oplichting ja zeker.

En ik vind dat niet niks, als iemand daar op vertrouwd en toch een kale donorgebied heeft de rest van zijn leven vind ik ook absoluut niet kunnen.

Al zijn ze ermee bezig, is dat “hergroei” geval vandaag de dag nog niet mogelijk, en daar moeten ze geen reclame mee maken.

Ik zou een rechtszaak aanspannen! Dit vind ik echt niet kunnen, het is niet niks zo een valse belofte !!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2023, 00:06   #128
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Ik kwam per toeval op dit topic, vandaar mijn bump. Heb gewoon eens uit interesse gekeken want ooit op consult geweest en me rot geschrokken betreft de uitingen over deze kliniek op dit forum.

Wat me vooral opvalt is dat de kliniek betere reviews heeft gekregen. Er zijn veel minder slechte, die lijken verwijderd. De heer Coen Gho op kliniekervaringen is van een 6 naar 9 gegaan in enkele jaren. Zou dit een kwestie van afkopen zijn?

Eigenlijk is dit forum de enige plek waar er ‘slecht’ wordt gepraat over HASCI. Is dat omdat wij allemaal gek zijn of is dit toch het bewijs dat dit nog steeds een onafhankelijk forum is? Beetje cynisch bedoel ik dit natuurlijk..

Laatst gewijzigd door Klapz; 12 maart 2023 om 00:11
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2023, 00:55   #129
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Wij zijn zeker niet gek, een kliniek kan geen hergroei beloven, dat bestaat niet en dat zou niet mogen!! Dit is gewoon oplichting! Ik zou er een zaak van maken Als je bewijzen hebt over belofte van hergroei bv.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2023, 11:46   #130
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 382
Geslacht:
Kijk naar het "geweldige" resultaat van Frans Bauer....dat zegt genoeg
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2023, 13:51   #131
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Die man is gewoon slim en sluw geweest door in de beginjaren van de haartransplantaties naam te maken door ´grote namen´ te behandelen in zijn kliniek. In het begin dacht men ook werkelijk dat een Frans Bauer of een Gerard Joling een goed resultaat hadden, omdat ze er een paar haren bij hadden gekregen.

Achteraf gezien waren het gewoon droevige resultaten en met de kennis van nu zou niemand er (meer) in moeten trappen.
mickfoley is nu online   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2023, 16:37   #132
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Die man is gewoon slim en sluw geweest door in de beginjaren van de haartransplantaties naam te maken door ´grote namen´ te behandelen in zijn kliniek. In het begin dacht men ook werkelijk dat een Frans Bauer of een Gerard Joling een goed resultaat hadden, omdat ze er een paar haren bij hadden gekregen.

Achteraf gezien waren het gewoon droevige resultaten en met de kennis van nu zou niemand er (meer) in moeten trappen.
Dat laatste is nou juist het probleem: die kennis lees je alleen terug op dit forum. Op alle andere plekken lijkt de negatieve berichtgeving/recensies e.d. Nauwelijks meer te bestaan.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2023, 16:51   #133
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Dat laatste is nou juist het probleem: die kennis lees je alleen terug op dit forum. Op alle andere plekken lijkt de negatieve berichtgeving/recensies e.d. Nauwelijks meer te bestaan.
Als je Googled op hasci review, komt het forum wel naar boven. Hopelijk zullen meer mensen die een transplantatie van plan zijn zo beseffen dat ze elders beter af zijn.

Inderdaad bizar dat een website als kliniekervaring zich laat uitkopen. Daar zijn sowieso bijna nauwelijks negatieve ervaringen te vinden. Zowat elke kliniek komt er daar goed vanaf.
mickfoley is nu online   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2023, 16:56   #134
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Overigens kan ik sowieso niet begrijpen dat iemand zich daar laat behandelen na het bekijken van de resultaten op hun website.

Dat ziet er toch allemaal niet uit...

Ook veel te weinig grafts allemaal, waarschijnlijk zodat de mensen nog eens terug (moeten) komen.
mickfoley is nu online   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2023, 17:01   #135
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
https://radar.avrotros.nl/forum/tips...i-t190554.html

Dit is toch ook gewoon om te gieren, om maar in de Joling vibe te blijven.

Deze persoon is al ontevreden, laat zich nogmaals daar behandelen, maar zegt wel 2x in zijn betoog (als conclusie) dat de methode werkt.

Terwijl de methode helemaal niet werkt en niet eens mogelijk is (dat het werkt).

Dan heb je er toch ook niks van begrepen.
mickfoley is nu online   Met citaat reageren
Reageren

Labels
coen gho, hair stem cell clinic, hairscience institute, hasci, hsi, kwazalver, oplichter

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.