Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 november 2013, 00:08   #16
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Je zal wel zo'n snelle vertegenwoordiger zijn, van 1 van die corrupte HT-klinieken..
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 00:20   #17
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
Je schiet gewoon geen zak op met een haartransplantatie en dat is mijn mening..,punt.

Duizenden euro's uitgeven aan haar, wat eerst achter op het hoofd stond en naar de voorkant wordt verplaatst....belachelijk.
Ik ben nog steeds erg blij met mijn HT's van jaren geleden, anders was ik al lang helemaal kaal bovenop geweest met enkel een hoge haarkrans.
Ik millimeter m'n haar nu zelfs, heb een goede haarlijn en een (haar-) gloed over m'n hoofd, toch heel wat anders dan een geschoren hoofd zonder haarlijn + gloed imo.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 00:23   #18
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht

Post anders eens een foto van jouw kaalgeschoren coupe W197933.
Dan post ik een foto van mijn ht coupe. Mogen de meelezers hier stemmen wat er beter uitziet.
Ja, ook wel benieuwd naar
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 00:44   #19
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
Je zal wel zo'n snelle vertegenwoordiger zijn, van 1 van die corrupte HT-klinieken..
Nee hoor, ik kom hier trouwens zowiezo niet vaak meer.
Wel vaak geweest trouwens in het verleden. Kijk mn posts maar na, heb je wat te doen.

Als ik een snelle vertegenwoordiger zou zijn van een ht kliniek dan zou ik
zowiezo de naam van "mijn" kliniek noemen toch?

Maar je hebt wel gelijk dat er snelle vertegenwoordigers zijn van ht-klinieken.
Mij hebben ze ook wel eens voor het karretje gespannen. Toen ik qua mening een andere kant op ging hebben ze me snel buiten gebonjourd.

Maar dat is een lang verhaal...
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 11:16   #20
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
@pas34...

Het millimeteren van het haar doet u alleen omdat het er, wanneer het langer is, er niet mooi uitziet.
Dat getransplanteerde haar krult namelijk als een gek en is daardoor volledig onhandelbaar.
Ook de dichtheid is vaak erg bedroevend, dat het zonder toppic/haarvezels niks voorstelt.

Vandaar dat de Dean Saunders, de Wesley Sneijders, enz., ook hun haar milimeteren.

Laat mij dan maar kaal zijn, maar kamp gelukkig niet met zwaar littekenletsel achter op mijn hoofd en dat is voor moi veel meer waard.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 11:49   #21
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
@pas34...

Het millimeteren van het haar doet u alleen omdat het er, wanneer het langer is, er niet mooi uitziet.
Dat getransplanteerde haar krult namelijk als een gek en is daardoor volledig onhandelbaar.
Ook de dichtheid is vaak erg bedroevend, dat het zonder toppic/haarvezels niks voorstelt.

Vandaar dat de Dean Saunders, de Wesley Sneijders, enz., ook hun haar milimeteren.

Laat mij dan maar kaal zijn, maar kamp gelukkig niet met zwaar littekenletsel achter op mijn hoofd en dat is voor moi veel meer waard.

Jij hebt gewoon een antipathie tegen HT's, dat is niet erg, die mening mag jij hebben natuurlijk.
Waarschijnlijk door een eigen "slechte" ervaring.
Getransplanteerd haar hoeft zeker niet perse te gaan krullen, dat is echt onzin, misschien is dat bij jou het geval, maar bij mij zeker niet.

Ik vind zowel Dean Saunders als Wesley Sneijder er stukken beter uitzien na hun HT.
Een (gemillimeterde) haarlijn maakt al 10 jaar jonger vind ik.
Zelfs geschoren blijft je altijd een gloed haar zien.
En ik merk bij mezelf dat er nooit iemand tegen mij gezegd heeft dat ik kaal wordt/ben met mijn korte kapsel.
Dus optisch heb ik heel veel bereikt met de HT's, ondanks dat de dichtheid niet zoals vroeger is.

Ook bij een langer kapsel kan er een zeer goede dichtheid gerealiseerd worden...zeker tegenwoordig met de FUE's.

Jij staat er negatief tegenover, maar heel veel anderen juist positief, leven en laten leven.


Edit: maar waar ik dan eigenlijk wel benieuwd naar ben....wat heeft jou doen besluiten je hier te registreren dan?
Aangezien je aangeeft er vrede mee te hebben kaal te zijn en het gewoon afscheert en dat mensen het maar moeten accepteren als ze kaal worden, laat moeder natuur haar gang maar gaan etc etc? Dat klinkt imo als iemand die geen haarprobleem heeft.
Ik zie je vnml afgeven op alles en iedereen in div topics....of zie ik dat verkeerd?

Laatst gewijzigd door Pas34; 23 november 2013 om 12:37
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 12:05   #22
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Nee hoor, ik kom hier trouwens zowiezo niet vaak meer.
Wel vaak geweest trouwens in het verleden. Kijk mn posts maar na, heb je wat te doen.

Als ik een snelle vertegenwoordiger zou zijn van een ht kliniek dan zou ik
zowiezo de naam van "mijn" kliniek noemen toch?

Maar je hebt wel gelijk dat er snelle vertegenwoordigers zijn van ht-klinieken.
Mij hebben ze ook wel eens voor het karretje gespannen. Toen ik qua mening een andere kant op ging hebben ze me snel buiten gebonjourd.

Maar dat is een lang verhaal...
Vertel ons meer hierover, laat de WAARHEID spreken over die praktijken, bespaar ons geen enkel DETAIL
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 12:50   #23
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Het romantische beeld wat vaak wordt geschept, rond haartransplantatatie, wil ik wegnemen omdat het vaak uitloopt op een teleurstelling.
Iemand in mijn omgeving heeft een behandeling ondergaan en vandaar mijn aversie tegen alles wat met haartransplantatie te maken heeft.
Als ik andere daardoor kan behoeden voor een grote fout door een ht te ondergaan, zal ik dat niet nalaten.!

En uw nickname ''morehair'' is ook al behoorlijk misleidend...
Je krijgt namelijk helemaal niet ''meer haar'', ze halen het elders weg, waardoor het daar op dat moment dunner is/wordt.
Bij HSI noemen ze het ''stamceltransplantatie, maar het is gewoon een veredelde FUE....niks meer en niks minder.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 13:28   #24
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
Het romantische beeld wat vaak wordt geschept, rond haartransplantatatie, wil ik wegnemen omdat het vaak uitloopt op een teleurstelling.
Iemand in mijn omgeving heeft een behandeling ondergaan en vandaar mijn aversie tegen alles wat met haartransplantatie te maken heeft.
Als ik andere daardoor kan behoeden voor een grote fout door een ht te ondergaan, zal ik dat niet nalaten.!
Het loopt vaak uit op een teleurstelling en dit baseer jij enkel en alleen op de ervaring van 1 iemand uit jouw omgeving? Ok.

En je wilt anderen behoeden voor een grote fout?
Maw jij weet precies dat bij iedereen die een HT zou laten doen dit zal leiden tot een grote teleurstelling? Echt onzin.
Jij brengt jouw "aversie" over als een FEIT, maar het is enkel jouw persoonlijke MENING.

Je moet gewoon niet verwachten dat je weer de 100% dichtheid terugkrijgt van voordat je kaal werd....doe je dat wel, ja dan kun je teleurgesteld zijn ja.

Gelukkig tal van voorbeelden hier op het forum die er wel heel tevreden mee zijn, inclusief mijzelf.
En er zullen ook mensen zijn die niet/minder tevreden zijn, dat heeft dan denk ik grotendeels te maken met een te hoog verwachtingspatroon, uitzonderingen daar gelaten.

Laatst gewijzigd door Pas34; 23 november 2013 om 13:31
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 13:33   #25
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Nee, gewoon de feiten die ik benoem.

Al die klinieken creëren bewust veel te hoge verwachtingen en maken misbruik van de onzekerheid van de desbetreffende patiënt.
Dit doen ze bewust omdat het uiteindelijk resultaat vaak bedroevend is, maar dan hebben zij de poen al binnen.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 13:41   #26
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
Nee, gewoon de feiten die ik benoem.
Op verjaardagen heb je ook vaak 1 wijsneus ertussen zitten die zijn mening dusdanig ventileert als zijnde een vaststaand feit dat discussie met zo iemand nutteloos is, want hij heeft alle wijsheid in pacht (denkt hij).

I rest my case.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 13:46   #27
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Oké..,mooi.

Kan ik i.i.g. weer verder met andere mensen hier behoeden, die het voornemen hebben een HT te ondergaan.
Hele jongen mensen moeten hier al helemaal niet aan beginnen, dus die hebben ook mijn prioriteit.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 13:56   #28
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door realkane Bekijk bericht
Hallo mede kalende mensen en ervaringsdeskundigen .

Ik ben een man van 39 jaar oud en ben me nu een jaar aan het oriënteren om een haar transplantatie te gaan doen.
Ik heb een redelijk kaal kruin rondje en aan de voorkant heb ik in de voorste 2 zones op een plukje na geen haar meer zitten.

Ik heb in drie klinieken of met vertegenwoordigers van klinieken gesprekken gehad:

1:Esteworld in Turkije, gesprek in Nederland met vertegenwoordiger, qua prijs veruit het goedkoopste van mijn drie opties, in mijn geval helaas zwaar meetellend, aanbod van 3000-3500 grafts op 1 dag in eerste instantie met een dichtheid van 30gr/cm2 zonder me hier iets over uit te leggen maar na vragen vanuit mijn kant een aanbieding met een dichtheid van 40-45gr/cm2 meer halen ze niet volgens eigen zeggen, waarom begrijp ik niet zo goed gezien het feit dat de onderste 2 klinieken het wel zeggen een dichtheid van ongeveer 50gr/cm2 te realiseren, gesprek was goed maar wel het minst professioneel van de drie gesprekken wat niet wil zeggen dat het een slecht gesprek was en er wordt tot nu toe keurig op mijn aanvullende vragen gereageerd.(gesprek met Hidde)

2: Aestetic in Veldhoven, het meest warme en meest duidelijke gesprek, perfecte uitleg over hoe men berekend wat je nodig hebt en daar kreeg ik voor het eerst het verhaal over de verschillende dichtheden te horen, qua prijs in het midden van de drie opties toch ongeveer 1000 euro goedkoper dan prohair. wel veel wijzer geworden en hier had ik het beste gevoel bij.(gesprek met Peter)
Hier kreeg ik netjes drie opties qua opvulling voorkant 30gr/cm2 40 gr/cm2 of 50 gr/cm2

3: prohair in Wilrijk, gesprek gehad met eerst Bart en daarna Sabine, vond ik het minst persoonlijk gesprek, wel het meest professionele, heel duidelijk lieten ze zien wat ik nodig had en welke dichtheid voor mij het beste resultaat kon opleveren in welke zone, ze bieden me een behandeling aan van 3200 grafts in 2 dagen, zone 1 50 gr/cm2/ zone 2 45gr/cm2 en zone 3 opvulling van 30 gr/cm2 qua prijs zitten ze echter best flink hoger dan aestetic, iets wat ik niet had verwacht. Ik kreeg ook hier een heel goed gevoel over deskundigheid.

Waarom ik het nu zo moeilijk vind is omdat ik eigenlijk heel graag de voorkant wil laten opvullen naar advies van Prohair en ook wel Aestetic van 50 gr/cm2 maar blijkbaar is dit niet bij iedere kliniek mogelijk, wat zou hier de reden voor kunnen zijn? Weet iemand dit wellicht?

Ook is het geld natuurlijk een issue, het prijsverschil tussen de drie klinieken is onverwachts hoog, ik vind het niet chique om hier met prijzen te gaan gooien maar men kan me altijd ff een mail sturen dan zal ik ze noemen.

Wanneer iemand ervaring heeft met mijn vraag over de dichtheid zou ik graag jullie mening hierover horen, ik zal ook even drie fotos van mijn huidige situatie meesturen.

Groeten,

realkane

Ik heb zelf enkel ervaring bij Aesthetic Clinics uit Veldhoven.
Ik kan alleen maar vol lof spreken over de gang van zaken daar.
Ze zijn eerlijk over hetgene je kunt/mag verwachten, absoluut geen "snelle commerciele" mensen die snel willen scoren, ze nemen alle tijd voor je en de zorg en nazorg is echt subliem is mijn eigen ervaring.

Qua dichtheid denk ik niet dat je je daar blind op moet staren.
Tijdens de behandeling zelf zetten ze de grafts echt wel zo dicht mogelijk op elkaar.
Ik heb je foto's gezien en ik denk absoluut dat je een mooi resultaat zult krijgen met ca 3000 grafts.
Je moet alleen niet verwachten dat je 100% terugkrijgt van voor je kaalheid, maar dat is logisch.

Succes met je keuze!

Laatst gewijzigd door Pas34; 23 november 2013 om 13:58
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 14:03   #29
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Hoi Realkane,


Begin nooit, maar dan ook nooit aan een haartransplantatie!

Je gaat spijt krijgen, als haren op je hoofd.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2013, 16:40   #30
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Je hebt een heel belangrijke roeping, W197933. HT's zijn duivels en jij verkondigt het enige ware verlossende woord!

Voor je eigen zielenheil hoop ik dat je veel mensen kunt behoeden voor fouten.

Maar goed, Haarweb is er voor lotgenoten en als ik het zo lees ben jij alleen maar een onheilsprofeet met sterke zendingsdrang en geen lotgenoot.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
aesthetic, esteworld, prohair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.