Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 maart 2015, 14:11   #1
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
simpele oplossing voor haarproblemen

Beste iedereen,

Ik heb jaren lang van alles gedaan om mijn haren te behouden zoals het gebruiken van finasteride, minoxidil etc ik heb een FUT en een FUE gehad maar weet je, als je aanleg hebt om kaal te worden hou je het toch niet tegen. Jekunt het wat maskeren met een fue maar een volle kop met haar krijg je helaas toch niet meer terug. Daar ben ik en vele anderen wel achtergekomen.

Nu heb ik een simpele oplossing voor iedereen;

Milimeteren die hele handel of zelfs de shaven look aannemen.
Daarbij flink gaan trainen in de gym en wat tattoos nemen. Om het af te ronden een stoppelbaard of baard laten groeien.

Dus m.a.w. velen maken zich terecht zorgen over hun kaalheid ook bezien in het geval met vrouwen. Dat hoeft dus eigenlijkniet, de tactiek is om een andere ruigere look aan te nemen wardoor een kale kop erbij goed staat!

Klinkt simpel maar is de waarheid.vooral tegenwoorkdig is het een algemeen geaccepteerd verschijnsel een kale kop.

Simpel maar waar.

Stoppen met die rotzooi en het betalen voor dure behandelingen die weinig resultaat opleveren.
Het enige wat zou helpen iseen Microhair tattoo pigmentatie waardoor je de shavenlook zou kunnen aannemen.
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2015, 12:49   #2
anijs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 61
Dit is helaas voor velen, waaronder mijzelf, geen oplossing aangezien een kale kop verschilt van persoon tot persoon. Sommigen zien er baas uit, anderen zien eruit alsof ze van tsjernobyl komen. Ik reken mijzelf echter tot de 2e groep dus ga voorlopig toch proberen deze ziekte te bestrijden...
__________________
Finasteride 1,25mg p/d: april 2015 - heden
anijs is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2015, 13:21   #3
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Helaas staat een kale kop mij ook absoluut niet. Ik krijg er een heel mager, oud gezicht van. Met een mooie bos haar (haarwerk) zie ik er 15 jaar jonger uit en gezond.

Bovendien past een ruige look niet bij mij. Ik ben er het type niet voor.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2015, 13:34   #4
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helmgirlie Bekijk bericht
Helaas staat een kale kop mij ook absoluut niet. Ik krijg er een heel mager, oud gezicht van. Met een mooie bos haar (haarwerk) zie ik er 15 jaar jonger uit en gezond.

Bovendien past een ruige look niet bij mij. Ik ben er het type niet voor.
Ik denk dat velen dat denken maar ik ken iemand die absoluut geen ruig uiterlijk had zelfs meer een komisch,had een lang gezicht ook. Nu draagt hij een shaven look heeft. tattoos en een stoppelbaardje een iederreen is zwaar onder de indruk, ook de vrouwen

Vantevoren zag hij eruit als de komiek van albert thijn op tv met reclame.ik denk dat mensen vaak onterecht denken dat dit hen niet zal staan.
Zie het als een bevrijding.
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2015, 14:32   #5
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Nou ik ken mezelf heel goed met een kale kop. En geloof me maar, mij staat het echt niet. Ik ben super gelukkig met mijn haarwerk. Nu zie ik er weer goed uit. De meeste vrouwen vind ik het ook niet staan. Ik krijg er een heel oud en klein hoofd van. Sommige mannen staat het wel. Maar het past niet bij iedereen. Zoals ook niet alle kapsels bij iedereen passen.

Een ander mag tattoos dragen, maar ik hou er niet van.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 16 maart 2015 om 14:37
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2015, 19:24   #6
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rebuilder Bekijk bericht
Beste iedereen,

Nu heb ik een simpele oplossing voor iedereen; flink gaan trainen in de gym en wat tattoos nemen. Om het af te ronden een stoppelbaard of baard laten groeien.
Dat klinkt inderdaad wat simpel, erg simpel zelfs. Je zal maar een vrouw zijn.
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2015, 11:26   #7
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Dat klinkt inderdaad wat simpel, erg simpel zelfs. Je zal maar een vrouw zijn.
Inderdaad, ik bedoelde er in het algemeen de mannen mee omdat deze de grootste groep zijn met kaalheid.
Voor een vrouw is het inderdaad helemaal anders...
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2015, 11:32   #8
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Voor mannen is dit denk ik wel een goede oplossing. Je maskeert eigenlijk iets minder positiefs door het accent te verleggen naar andere dingen waardoor het mindere niet meer opvalt of juist erdoor beter gaat uitzien
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2015, 18:58   #9
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Ik begrijp je ook wel maar eigenlijk zeg je (en daar ben je zeker niet de eerste mee) dat je het maar beter kunt accepteren. De meeste mannen op dit forum doen dat nu juist niet en zoeken andere oplossingen. In zekere zin is dat ook het bestaansrecht van dit forum.
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2015, 12:07   #10
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Ik begrijp je ook wel maar eigenlijk zeg je (en daar ben je zeker niet de eerste mee) dat je het maar beter kunt accepteren. De meeste mannen op dit forum doen dat nu juist niet en zoeken andere oplossingen. In zekere zin is dat ook het bestaansrecht van dit forum.
Na 25 jaar knokken tegen haaruitval wat je toch nooit gaat winnen, alleen wat maskeren en lichtjes uitstellen ben ik van mening om al die mentale stress die je krijgt door je haarangst het beste is om et beste er van te maken door jezelf een ander uiterlijk te geven.
Als ik vroeger zou weten wat ik nu weet, was mijn leven een stuk aangenamer geweest.

Rotzooi van finasteride voor je lichaam, een fut waar je een rot litteken aan overhoudt, een fue wat nauwelijks wat oplevert, een haarwerk wat voor mij onleefbaar was om te dragen 20 jaar geleden dan, altijd die panische angst voor meer haaruitval man man het is het niet waard echt niet. Die rotzooi milimeteren en een andere ruigere look aannemen, wat een bevrijding en het staat nog beter ook dan met een paar haartjes te moeten rondlopen.
Alles is genetisch helaas dus daarom mijn makkelijke oplossing. Voor mannen bedoel ik het dan.
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2015, 20:35   #11
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
afgetraind lichaam, glad geschoren kop, goed gekleed, goed verzorgde gebit is een sterk combinatie. Ik ben wel met je eens dat je een mannelijke gezicht moet hebben, zoals eerder ruig genoemd. Dan staat het goed, je moet een beetje een man-man uiterlijk hebben. Tevens hoort daar ook een goed schedel bij, als je dat laatste niet hebt dan is het helaas een verloren zaak.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2015, 23:26   #12
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
nogal simplistisch gedacht allemaal, niet iedereen is zoals jij.

los van of het me staat of niet, ik heb helemaal geen zin om een beetje de alfa-man uit te gaan hangen in de sportschool. het is een makkelijke oplossing voor jou: oprecht fijn als dat voor jou werkt en veel plezier met je tatoeages in de toekomst. ik slik mijn fina nog maar even door denk ik.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2015, 04:30   #13
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Ik zie mezelf echt niet met tattoos, millimeter, of kaal erbij lopen. Nee ik wil het uiterlijk van een vrouw hebben en draag momenteel heel lang eigen rood achtig haar (ruim 70 cm lang) en ik wil het liefst de mannelijke (vrouw uitziende) Rapunzel zijn.

Nog 2 jaar en ik heb de ''Classic'' haarlengte bereikt, dat is de onderkant rug, billen.

Dit is de creatie die ik ben en wil zijn, voor nu en in de toekomst.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2015, 16:15   #14
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rebuilder Bekijk bericht
Beste iedereen,

Ik heb jaren lang van alles gedaan om mijn haren te behouden zoals het gebruiken van finasteride, minoxidil etc ik heb een FUT en een FUE gehad maar weet je, als je aanleg hebt om kaal te worden hou je het toch niet tegen. Jekunt het wat maskeren met een fue maar een volle kop met haar krijg je helaas toch niet meer terug. Daar ben ik en vele anderen wel achtergekomen.

Nu heb ik een simpele oplossing voor iedereen;

Milimeteren die hele handel of zelfs de shaven look aannemen.
Daarbij flink gaan trainen in de gym en wat tattoos nemen. Om het af te ronden een stoppelbaard of baard laten groeien.

Dus m.a.w. velen maken zich terecht zorgen over hun kaalheid ook bezien in het geval met vrouwen. Dat hoeft dus eigenlijkniet, de tactiek is om een andere ruigere look aan te nemen wardoor een kale kop erbij goed staat!

Klinkt simpel maar is de waarheid.vooral tegenwoorkdig is het een algemeen geaccepteerd verschijnsel een kale kop.

Simpel maar waar.

Stoppen met die rotzooi en het betalen voor dure behandelingen die weinig resultaat opleveren.
Het enige wat zou helpen iseen Microhair tattoo pigmentatie waardoor je de shavenlook zou kunnen aannemen.
Was het allemaal maar zo simpel rebuilder
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2015, 16:16   #15
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
afgetraind lichaam, glad geschoren kop, goed gekleed, goed verzorgde gebit is een sterk combinatie. Ik ben wel met je eens dat je een mannelijke gezicht moet hebben, zoals eerder ruig genoemd. Dan staat het goed, je moet een beetje een man-man uiterlijk hebben. Tevens hoort daar ook een goed schedel bij, als je dat laatste niet hebt dan is het helaas een verloren zaak.
Wat is een goed schedel?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.