Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 februari 2016, 12:45   #1
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
FUE 1000 grafts Haartransplantatie Dr. Eberson

Fijne mensen,

Allereerst wil ik een ieder die dit forum mogelijk maakt. Voor iemand die kampt met haarverlies is dit simpelweg een prettige uitvalsbasis. Even een korte introductie. Ik ben inmiddels 38 jaar en kamp vanaf mijn 28-29e jaar met haarverlies. Dit begon summier met een wat terugtrekkende haarlijn maar uiteindelijk merkte ik ook dat mijn kruin wat dunner werd. Ik heb me toentertijd al verdiept in middeltjes en ben in overleg met mijn huisarts gestart met Propecia. Dit gebruik in inmiddels een jaar of negen. Dit heeft mijn haarverlies op de kruin gestabiliseerd, maar zoals jullie ook weten doet dit middel nu eenmaal minder frontaal.

Mede om die reden ben ik de ontwikkelingen op het gebied van haartanspantaties altijd blijven volgen. Ik geloof dat ik vrijwel alle verhalen hier wel heb gelezen
Een klein half jaar geleden besloot ik iets permanent aan mijn haarlijn te laten doen. Al snel had een tweetal klinieken waar ik eens mee zou willen spreken. Als eerste sprak ik via een Skype-gesprek met Prohair en vervolgens met Dr. Eberson. Beiden als je het mij vraagt zeer professionele klinieken met dito resultaten. Ik heb uiteindelijk voor Dr. Eberson gekozen omdat hij mij op intermenselijk vlak erg aanspreekt. Een zeer prettige gesprekspartner met ruime ervaring, een uitgebreid portfolio met daarbij zeer mooie resultaten. Dit gesprek vond een kleine 3 maanden geleden plaats en volgende week dinsdag ben ik aan de beurt. Spannend!

De 1000 grafts zullen in mijn haarlijn gezet gaan worden, frontaal dus. Mijn kruin laten we nog even ongemoeid. Volgens Dr. Eberson hoeft mijn haar voor de behandeling niet geschoren te worden. Omdat ik veel aan jullie heb gehad vind ik het niet meer dan logisch om ook mijn ervaringen met jullie te delen. Bijgevoegd vinden jullie vast foto's van mijn huidige situatie. Ik zal dit verhaal op dit forum een vervolg geven met foto's en mijn bevindingen.

Tot slot slik ik nu dagelijks ter ondersteuning van de Propecia, MSM tabletten (2000mg), Biotine (5000mg) en 2 Hair, Skin, Nails tabletten allen van het merk Solgar. Als shampoo kies ik voor Head en Shoulders - Haarverdikker (1x per week).

Ik hoop vast dat jullie net zoveel aan mijn verslag zullen hebben als ik aan jullie verslagen.

Groeten, Haarzorg
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg pic2 (2).jpg‎ (113,8 KB, 391x gelezen)
Bestandstype: jpg pic3 (2).jpg‎ (133,4 KB, 322x gelezen)
Bestandstype: jpg pic4 (2).jpg‎ (89,8 KB, 307x gelezen)
Bestandstype: jpg pic5 (2).jpg‎ (94,1 KB, 261x gelezen)
Bestandstype: jpg pic6 (2).jpg‎ (142,7 KB, 248x gelezen)
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 16:34   #2
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Bedankt voor je reactie.

Ik ben benieuwd. Zit in een zelfde soort situatie. Ik wil nog enkele jaren wachten tot ik het doe. Ben 27 en wil het tussen mijn 30/35 doen

Echt dun is je haar niet? Je kijkt er niet doorheen.

Ben benieuwd naar de resultaten
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 17:16   #3
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hoi Themen,

Dankjewel voor je bericht man! Leuk! Ik zou inderdaad ook nog even wachten als ik jou was. Inderdaad is het bovenop nog redelijk in tact gebleven, overigens wel het gevolg denk ik van jarenlang trouw propecia slikken.

Trouwens, ik heb sinds een maand of 4 hair-skin-nails, biotine en msm aan mijn regime toegevoegd. Dit heeft, kan me vergissen hoor, mijn haar wat krachtiger gemaakt. Om deze reden best aan te bevelen. Ik zal voor de operatie ook met VSM tabletten starten om het herstel te bespoedigen.

Iemand daar ervaring mee?

Hoor graag weer van jullie, alle support is de komende tijd welkom ;-)
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 17:31   #4
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Succes! Zal een nette versteviging van de haarlijn zijn. Goed dat je iets onderneemt tegen verder haaruitval, anders was het riskant ivm met verder haaruitval.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 20:26   #5
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Dankjewel DeJong!! Ik ga ook uit van een knappe verbetering van de haarlijn 😀
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 23:25   #6
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Al die jaren geen bijwerkingen van de fina?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 23:39   #7
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Ha Themen, nee ik heb echt totaal geen last van bijwerkingen gehad in al die jaren.
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2016, 00:35   #8
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Haarzorg,

Ik zie op de foto s een haarlijn, waar menig man hier op haarweb mee wil ruilen!

1000 grafts is in mijn ogen niet veel grafts voor een HT, maar omdat het hier puur en alleen gaat om de haarlijn te verstevigen, lijkt mij dit inderdaad een goede keuze.

Wil je alvast veel succes wensen met de her groei.

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2016, 08:51   #9
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Thumbs up

Hoi Markr32, dankjewel voor je bericht ) Ik ben me bewust van het feit dat mijn haaruitval nog enigszins meevalt. Ik heb een sterk vermoeden dat de fina hier in grote mate verantwoordelijk voor is. Toch, je kent het vast, noem het maar gemakshalve 'persoonlijk leed': continu in de spiegel kijken, je haar vergelijken met anderen, haren tellen, foto's vermijden... Ik hoop dat de 1000 grafts ervoor gaan zorgen dat bovenstaande niet meer aan de orde is 😉.
Keep you guys posted! Nog slechts 6 dagen..
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 16:03   #10
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
Straks heb je geen haarzorgen meer haarzorg.
Blijf jouw postings volgen.
vslop is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 16:24   #11
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hi vslop, thanks voor je reactie... Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen Leuk dat meeleest! Groeten!
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 01:42   #12
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Ik begrijp wat je bedoeld haarzorg!

Zorg dat je een reis kussentje in huis hebt, hier kun je de eerste 3 dagen gebruik van maken als je gaat slapen..

Dan zijn je verplaatste grafts in ieder geval iets beter beschermd!

En calendula zalf om de HT korstjes er extra goed af te krijgen, is ook een ouwe gouwe AnthonieH tip!

Good luck!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 10:22   #13
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Ha MarkR32, dankjewel voor je tip opnieuw Ik ga vanmiddag op zoek naar zo'n nekkussen. Ik lees ook zaken als je hoofd in een hoek van 20-30 graden boven je hart houden tijdens het slapen ivm zwellingen. Dat wordt lastig voor een notoire zijslaper haha. We zullen er voor een aantal dagen aan moeten wennen ben ik bang. Wanneer mag ik beginnen met de Calendulacreme? Smeer ik dat alleen op het donorgebied of ook op het ontvangstgebied? Hoor graag weer even van jullie
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 11:17   #14
Serious
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2005
Berichten: 76
Ikzelf ben ook door dr Eberson behandeld (zie mijn eigen topic). Bij hem ben je absoluut in goede handen!
__________________
September 2015 - 2020 Grafts - Dr. Eberson
Vanaf december 2015 - Minox 5% (Foligain foam)
Serious is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 14:56   #15
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hi Serious, mooi en helder verslag. Dankjewel daarvoor! Ik lees dat je al op 3.5 mnd zit. Tot hoe lang is de HT bij jou zichtbaar (roodheid) gebleven? Mede omwille van jouw verhaal, ook al zijn het slechts 1000 grafts, laat ik daar mijn gehele hoofd scheren. Lijkt me ook voor hun makkelijker werken 😉.
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
eberson, eberson hair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.