Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 februari 2019, 09:44   #1
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Tijdelijk stoppen minox

Hey allemaal.

Binnenkort moet ik eraan geloven, verstandskiezen eruit.

Nu heb ik door de minox wel wat vlugger hoofdpijn/duizeligheid. In het dagelijks leven niet zo heftig dat ik er "last" van heb.

Maar zit nu toch te twijfelen of ik niet moet stoppen omdat er dan toch wel dagen aan zitten te komen waarbij bloedingen ontstaan, en kaak/hoofdpijn niet vreemd is.

Iemand enig idee?
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2019, 12:02   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Zou de dag zelf stoppen. Mocht de bloeding aanhouden de dag erna ook stoppen. Dit kan niet veel kwaad en daarna gewoon weer oppakken.

Overigens, mocht je hier veel last van hebben zou je kunnen overwegen om de dosering te verlagen of eens Nanoxidil te proberen.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2019, 12:54   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Zou het gewoon aankijken. Ik had zelf 0.0 last van het trekken van mijn verstandskiezen. Ik ging zelfs nog gewoon klussen daarna. Moet wel zeggen dat mijn kiezen gewoon recht groeiden en er geen moeilijke toestanden hoefden te gebeuren. Maar pijn is een signaal en met het trekken weet je waar dat signaal vandaan komt. Dus je weet dat er niks aan de hand is, of kun je niet tegen de pijn (of de extra pijn die je zou kunnen krijgen met het smeren van de Minoxidil)? Kijk het gewoon even aan en al zou je een paar dagen niet smeren, ook geen ramp. Is niet dat je direct veel haar verliest.

Ik lees net dat je vorige week al je kiezen hebt laten trekken, hoe is het hele gebeuren gegaan?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2019, 00:21   #4
Klaas2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 176
Je kan Minoxidil gerust een paar dagen/weekje stoppen. Zou het niet veel langer doen want haren die door Minoxidil zijn gegroeid vallen bijzonder snel weer uit wanneer je stopt met het goedje. Kan het weten want ik heb geprobeerd volledig te stoppen met Minoxidil met ernstig spontaan haarverlies twee weken later.

Succes in ieder geval.
Klaas2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2019, 15:58   #5
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Zou het gewoon aankijken. Ik had zelf 0.0 last van het trekken van mijn verstandskiezen. Ik ging zelfs nog gewoon klussen daarna. Moet wel zeggen dat mijn kiezen gewoon recht groeiden en er geen moeilijke toestanden hoefden te gebeuren. Maar pijn is een signaal en met het trekken weet je waar dat signaal vandaan komt. Dus je weet dat er niks aan de hand is, of kun je niet tegen de pijn (of de extra pijn die je zou kunnen krijgen met het smeren van de Minoxidil)? Kijk het gewoon even aan en al zou je een paar dagen niet smeren, ook geen ramp. Is niet dat je direct veel haar verliest.

Ik lees net dat je vorige week al je kiezen hebt laten trekken, hoe is het hele gebeuren gegaan?
Thanks voor de reacties!

Verstandskiezen gingen er moeizaam uit. Hoop geduw en getrek. Iedereen die zegt dat de verdovingsspuiten erger zijn dan het trekken zelf verklaar ik voor gek. Maargoed, iedereen is anders en da's maar goed ook!

Inmiddels weer begonnen met de minox. 2 daagjes niet gebruikt dus het zal allemaal zo'n vaart niet lopen.
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.