Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 mei 2021, 16:22   #16
Iqbal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2021
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan-711 Bekijk bericht
Thanks! Idd nog even doorbijten.
Binnenkort weer een update?
Iqbal is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2021, 11:55   #17
Johan-711
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2021
Berichten: 93
Geslacht:
Update 3 maanden

Het haar wat ik nog had en het haar wat niet is uitgevallen na de behandeling is al flink aan het groeien (met name dus in de haargrens aan de voorkant en de inhammen). Het gebied daarachter in het midden laat nog even op zich wachten, daar had ik ook de meeste uitval. Ik heb wel het gevoel dat de hergroei nu ook echt gaat beginnen. Dat zie je bijvoorbeeld aan de stoppeltjes tussen de haren. Dus ik hoop daar volgende maand, ook in het midden, meer van te kunnen laten zien.

Tot nu toe ben ik nog steeds heel positief!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210503_103419.jpg‎ (116,0 KB, 706x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210503_103323.jpg‎ (137,3 KB, 639x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210503_103252.jpg‎ (140,9 KB, 633x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210503_103525.jpg‎ (133,8 KB, 733x gelezen)
__________________
-MicroFUE + Sapphire 2.500 Grafts februari 2021
-Fina 0,5 mg p.d sinds januari 2021.
-Minoxidil 5% 2x p.d. sinds juni 2023.
Johan-711 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2021, 13:42   #18
Rastaboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2018
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan-711 Bekijk bericht
Het haar wat ik nog had en het haar wat niet is uitgevallen na de behandeling is al flink aan het groeien (met name dus in de haargrens aan de voorkant en de inhammen). Het gebied daarachter in het midden laat nog even op zich wachten, daar had ik ook de meeste uitval. Ik heb wel het gevoel dat de hergroei nu ook echt gaat beginnen. Dat zie je bijvoorbeeld aan de stoppeltjes tussen de haren. Dus ik hoop daar volgende maand, ook in het midden, meer van te kunnen laten zien.

Tot nu toe ben ik nog steeds heel positief!
Ziet er goed uit Johan-711, het begin van de kuif is al begonnen! Het vooraanzicht is al goed ontwikkeld na 3 maanden zeg en dan bijkomend dat het alleen maar voller gaat worden.
Rastaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2021, 18:16   #19
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Ziet er al goed uit!

Ik gebruik trouwens al heel wat jaren Regenepure DR shampoo (met 1% ketoconazole).
Dat is echt een aanrader om toe te voegen aan je regime.
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 13:57   #20
Johan-711
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2021
Berichten: 93
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pupuh Bekijk bericht
Ziet er al goed uit!

Ik gebruik trouwens al heel wat jaren Regenepure DR shampoo (met 1% ketoconazole).
Dat is echt een aanrader om toe te voegen aan je regime.
Merk je daar ook echt verbetering aan, of is dat gewoon een fijne shampoo? Ik lees namelijk wel vaker over Regenepure, Neofollics en Revita en alle drie zouden wetenschappelijk bewezen topproducten zijn tegen haaruitval met duizenden reviews. Als ik vervolgens (bijvoorbeeld op dit platform) zoek naar 'echte' reviews vind ik vooral scepticisme, wat ik heel goed begrijp, want niemand kan tot nu toe vertellen of het echt werkt.

Maar vertel me vooral meer, want ik ben wel oprecht benieuwd wat het kan doen. Een shampoo is ook prima te doen een paar keer per week tegenover 2x per dag Essengen 6 smeren bijv.

ps. ik gebruik nu Head & Shoulders ivm nog steeds een droge hoofdhuid. Normaal gebruik ik een standaard shampoo van L 'Oreal.
__________________
-MicroFUE + Sapphire 2.500 Grafts februari 2021
-Fina 0,5 mg p.d sinds januari 2021.
-Minoxidil 5% 2x p.d. sinds juni 2023.
Johan-711 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 14:13   #21
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Er is een hoop te vinden hier op haarweb.
Ik gebruik het al zo'n 15 jaar. Eerst Rooscure, maar dat ging uit de handel.Toen overgestapt naar Regenepure DR shampoo.

Ketoconazol is een schimmelwerend middel dat goed werkt tegen roos en ook wetenschappelijk bewezen effectief is tegen Alopecia Androgenetica.

Je moet het eigenlijk mee als een toevoeging zien bij Finasteride of Essengen 6.

Ik had altijd last van jeuk en dat helpt bij wel.

Je moet anders maar ff zoeken op haarweb
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 16:41   #22
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan-711 Bekijk bericht
Merk je daar ook echt verbetering aan, of is dat gewoon een fijne shampoo? Ik lees namelijk wel vaker over Regenepure, Neofollics en Revita en alle drie zouden wetenschappelijk bewezen topproducten zijn tegen haaruitval met duizenden reviews. Als ik vervolgens (bijvoorbeeld op dit platform) zoek naar 'echte' reviews vind ik vooral scepticisme, wat ik heel goed begrijp, want niemand kan tot nu toe vertellen of het echt werkt.

Maar vertel me vooral meer, want ik ben wel oprecht benieuwd wat het kan doen. Een shampoo is ook prima te doen een paar keer per week tegenover 2x per dag Essengen 6 smeren bijv.

ps. ik gebruik nu Head & Shoulders ivm nog steeds een droge hoofdhuid. Normaal gebruik ik een standaard shampoo van L 'Oreal.
Ik gebruik zelf al een zestal jaren Revita shampoo.
Verwacht er geen wonderen van. Alvorens het in je hoofdhuid kan trekken en überhaupt tot bij de haarwortels kan komen moet je het flink wat tijd laten intrekken.
Ik gebruik het omdat mijn haar er dikker van staat, het geeft meer volume aan mijn haardos.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21

Laatst gewijzigd door M. Hayden; 4 mei 2021 om 18:57
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 16:48   #23
Johan-711
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2021
Berichten: 93
Geslacht:
Thanks beiden voor jullie ervaringen. Ik denk dat dat het ook vooral is inderdaad. Een shampoo zal nooit zo goed werken als een pilletje of een lotion. Fijn dat het voor jullie wel helpt. Ik heb het even overwogen, want baat het niet dan schaadt het niet en ivm de schilfers, maar ik geloof ook niet echt dat ik last heb van roos. Mijn huid is eerder gewoon droog. Zolang er dus geen echte wonder shampoo bestaat, gebruik ik waarschijnlijk (2x per week) de gewone drogist shampoo.
__________________
-MicroFUE + Sapphire 2.500 Grafts februari 2021
-Fina 0,5 mg p.d sinds januari 2021.
-Minoxidil 5% 2x p.d. sinds juni 2023.
Johan-711 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2021, 19:42   #24
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Nadeel van die Revita en Regenepure-shampoos is dat ze reteduur zijn. Als mensen dit soort shampoos gebruiken, zullen veel mensen het vast niet als enige middel gebruiken in hun strijd tegen kaalheid. Dus komt het uiteindelijke resultaat door de shampoo waarbij maar kortdurend sprake is van contact met het haar en de hoofdhuid of door de andere middelen?

Zelf merk ik dat mijn hoofdhuid helemaal warm wordt als 't intrekt, zowel bij de Revita als bij de Regenepure. Bij de Neofollics heb ik dat niet. De werking van ketoconazol is wel bewezen tegen kaalheid. Of de werking van een ketoconazol-houdende shampoo ook bewezen is, weet ik niet.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2021, 12:05   #25
Johan-711
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2021
Berichten: 93
Geslacht:
Update 4 maanden

Als ik naar de foto's van een maand geleden kijk, zie ik dat het langzaam maar wel degelijk echt aan het groeien is nu. Het is nu vooral nog wachten op wat meer volume en ook in het midden net achter de haarlijn wat meer dichtheid. Vooral op de laatste foto is goed te zien dat daar de dichtheid nog niet optimaal is, maar dat begint gelukkig te komen.

Wat vinden jullie?
__________________
-MicroFUE + Sapphire 2.500 Grafts februari 2021
-Fina 0,5 mg p.d sinds januari 2021.
-Minoxidil 5% 2x p.d. sinds juni 2023.
Johan-711 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2021, 12:10   #26
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan-711 Bekijk bericht
Als ik naar de foto's van een maand geleden kijk, zie ik dat het langzaam maar wel degelijk echt aan het groeien is nu. Het is nu vooral nog wachten op wat meer volume en ook in het midden net achter de haarlijn wat meer dichtheid. Vooral op de laatste foto is goed te zien dat daar de dichtheid nog niet optimaal is, maar dat begint gelukkig te komen.

Wat vinden jullie?
Gaat de goede kant op!
De haren komen er door en komende maanden zal dit alleen maar beter worden. ( wat je leest qua groei bij anderen)
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2021, 12:42   #27
Iqbal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2021
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan-711 Bekijk bericht
Als ik naar de foto's van een maand geleden kijk, zie ik dat het langzaam maar wel degelijk echt aan het groeien is nu. Het is nu vooral nog wachten op wat meer volume en ook in het midden net achter de haarlijn wat meer dichtheid. Vooral op de laatste foto is goed te zien dat daar de dichtheid nog niet optimaal is, maar dat begint gelukkig te komen.

Wat vinden jullie?
Mooie vooruitgang in een maand tijd!
Iqbal is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2021, 14:21   #28
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Groot verschil met een maand geleden - het gaat de goede kant op.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2021, 12:14   #29
Johan-711
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2021
Berichten: 93
Geslacht:
Update 5 maanden

Over een dikke week tik ik alweer de 5 maanden aan. Bij deze dus weer een update. Het wordt steeds voller. Foto's zijn gemaakt in normaal licht. Ik gebruik een klein beetje matte wax om te stylen. In fel (zon)licht is de dichtheid nog niet optimaal, maar het wordt zeker met de maand voller.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg maand5-voor.jpg‎ (131,3 KB, 708x gelezen)
Bestandstype: jpg Maand5-boven.jpg‎ (121,8 KB, 768x gelezen)
Bestandstype: jpg maand5-links.jpg‎ (132,2 KB, 678x gelezen)
Bestandstype: jpg maand5-rechts.jpg‎ (129,0 KB, 645x gelezen)
Bestandstype: jpg maand5-licht.jpg‎ (144,6 KB, 661x gelezen)
__________________
-MicroFUE + Sapphire 2.500 Grafts februari 2021
-Fina 0,5 mg p.d sinds januari 2021.
-Minoxidil 5% 2x p.d. sinds juni 2023.
Johan-711 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2021, 12:18   #30
Johan-711
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2021
Berichten: 93
Geslacht:
Ook nog een foto van de achterkant. Durf niet te zeggen of de finasteride iets doet. Het is dun, maar in ieder geval niet kaal. Ik ervaar verder geen bijwerkingen, dus ik blijf het wel gebruiken tot een jaar en trek dan pas m'n conclusie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg maand5-achter.jpg‎ (143,6 KB, 561x gelezen)
__________________
-MicroFUE + Sapphire 2.500 Grafts februari 2021
-Fina 0,5 mg p.d sinds januari 2021.
-Minoxidil 5% 2x p.d. sinds juni 2023.
Johan-711 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2500 grafts, ervaring, fuegenix, fuegenix haarkliniek, ht 27 jaar, munib ahmad

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.