Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 november 2004, 09:04   #1
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood

Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood

HILVERSUM - Islamitisch godsdienstleraar Abdul-Jabbar van de Ven wil Tweede-Kamerlid Wilders dood hebben. In het EO-televisieprogramma Het Elfde Uur antwoordde hij dinsdag bevestigend op de vraag van presentator Andries Knevel of hij het Kamerlid binnen nu en twee jaar dood wenst.

De moslimdocent roept niet op tot moord. Hij wil liever dat Wilders sterft aan een ziekte. "Ik ben niet blij met zijn uitlatingen", aldus Knevel na de uitzending.


Geert Wilders

Ook gaf de tot de islam bekeerde Nederlander in het programma toe dat hij iets van blijdschap voelde toen hij hoorde dat Theo van Gogh was vermoord. De man preekt veel in moskeeën.

De uitzending bracht veel reacties teweeg van voor- en tegenstanders op het forum op de website van het programma. Veel kijkers waren niet blij dat de omroep de man een podium heeft gegeven voor zijn uitspraken.

[Bron: De Telegraaf]
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 17:22   #2
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Vrijheid van meningsuiting...
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 17:39   #3
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Yep...
En ik gebruik mijn vrijheid van meningsuiting vervolgens om te zeggen dat deze man een achterlijke imbeciel is die beschimpt dient te worden om zijn middeleeuwse uitspraken.
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 18:27   #4
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
De 'extreem-rechtse racisten' zeiden al jaaaaaaaaaaren geleden dat dit soort dingen zouden gebeuren. Maar ja, daar mocht niet naar geluisterd worden he?

Blijkt dat ze toch 100% gelijk hadden en dat het nu veel en véél te laat is om het tij te keren. Nederland is een zinkend schip. Alleen kei- en KEIharde actie kan misschien nog helpen. Maar dat zal met veel slagen en stoten gaan.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 18:37   #5
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
De 'extreem-rechtse racisten' zeiden al jaaaaaaaaaaren geleden dat dit soort dingen zouden gebeuren. Maar ja, daar mocht niet naar geluisterd worden he?

Blijkt dat ze toch 100% gelijk hadden en dat het nu veel en véél te laat is om het tij te keren. Nederland is een zinkend schip. Alleen kei- en KEIharde actie kan misschien nog helpen. Maar dat zal met veel slagen en stoten gaan.
Oh oh oh, dat zijn nu weer typisch die Nederlanders. Het gras bij de buurman is altijd groener en het eigen schip is een modderfregat. Ik ben het ermee eens dat er iets moet gebeuren, Robert18, maar om Nederland nu een "zinkend schip" te noemen, daar wil ik niet in mee gaan. Zo veel hebben we hier nu ook weer niet te klagen hoor.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 20:25   #6
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
In alle rassen, nationaliteiten en religies heb je van die extreme en zeer gevaarlijke figuren die chaos, angst en onzekerheid willen zaaien. Die figuren moeten aangepakt worden!! Slechtheid alleen zit niet in een bepaalde volk of ras, probeer daarom niet zo simpel te denken. Slechtheid en goedheid zit overal in geweven, dus in alle volkeren, rassen en religies. Wat we moeten doen is de rotzooi eruit vissen en zo onze samenleving beter maken, dus Robert18, denk AUB na voordat je hier wat neerzet.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 21:12   #7
japiejaap
bwargh
 
japiejaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Berichten: 229
De islam is gewoon een (klote) godsdienst die is blijven hangen in de 17 eeuw.
__________________
Regime:

Propecia 0.5
Rooscure 2 X per week
MSM 2000mg
biotine
omega3 1 blikje tonijn 150 gram per dag
japiejaap is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 21:20   #8
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japiejaap
De islam is gewoon een (klote) godsdienst die is blijven hangen in de 17 eeuw.
Japiejaap, dit is nu weer een typische vorm van als een kip zonder kop uit je nek kakelen . Als je je wat meer zou verdiepen in de materie, dan zou je tot de conclusie komen dat er een groot verschil bestaat tussen de Islam en de gewoonten van sommige extreme en fundamentalistische moslims.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 21:32   #9
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
En nog STEEDS zit iedereen hier (behalve JapieJaap dan) met z'n kop diep in de grond.

En straks weer enorm geschokkeerd zijn als de volgende politieke moord plaatsvindt.

*diepe zucht*

Kom eens in mijn 'ghetto' kijken (R'dam-Noord), dan piep je meteen anders en snap je misschien ooit hoe het in elkaar zit.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 21:43   #10
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hey japiejaap....dat vind ik iets te kortzichtig van je hoor.... . radicalen en extremisten van de islam zijn fout...inderdaad! maar de islam zelf iets heel anders. zijn de godsdiensten die hier in nederland gevolgd worden dan ook blijven hangen? je bent toch zwaar debiel als je islamitische scholen in de fik gaat steken hoor..

enne robert,ik woon in den haag en toch heb ik deze mening

marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2004, 22:04   #11
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japiejaap
De islam is gewoon een (klote) godsdienst die is blijven hangen in de 17 eeuw.
De Islam niet, sommige moslims zijn blijven hangen in de 17e eeuw. Wat je bij die mensen ziet, zijn ouderwetse leefregels en tradities die ze uit het land van hun herkomst hebben meegenomen, en heeft NIETS met de Islam zelf te maken.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 02:39   #12
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
ik keek net nog eens goed naar dat fragment en ik moet zeggen dat het de "islam-docent" Vd Ven wel erg in de mond wordt gelegd hoor door die Knevel!

Volgens mij ging het ongeveer zo:

Knevel: "Zou je diep in je hart niet ook een beetje blij zijn als Wilders binnen nu en twee jaar dood zou zijn"?
Vd Ven: "Ja, maar ik hoop niet dat een moslim hem vermoordt."
Knevel: "Dus je hebt dan liever dat hij aan iets anders doodgaat, kanker bijvoorbeeld."
Vd Ven: "Ja, bijvoorbeeld."

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo shocking wat die man hier zegt!!

Ik denk soms ook wel eens dat Nederland beter af is zonder bepaalde mensen. Ik vind het alleen wel erg dom van hem dat hij het zo zegt (of beter: "laat" zeggen), hij had kunnen weten dat de media erover zouden vallen en dat het hele land ervan in rep en roer zou komen. Resultaat: nog minder begrip voor elkaar en nog meer haat...

Niet zo slim dus! Maar onacceptabel? Nee.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 25 november 2004 om 02:46
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 03:45   #13
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Hij vindt Nederland trouwens een 'kanker'-land en Afghanistan onder de Taliban de enige echte goede moslimnatie.

Deze man haat het westen. Het is overduidelijk een radicaal. Als het erop aankomt vermoordt ie Geert Wilders.

En je had de reacties eens moeten zien op allerlei nederlands islamitische fora op 2 november. Wordt wakker, heel veel mensen op die fora waren harstikke blij en keurden de moord op Theo van Gogh goed.

Zelfs de AIVD bevestigd dat 10% van de moslims radicaal is. Dat zijn er 100.000.

We hebben het paard van Troje binnengehaald. Er staat ons land nog heeeeeeeeeeeel wat nare dingen te wachten uit de moslim-hoek de komende jaren.

Maar ja, mensen zullen er wel weer lacherig over doen, en zeggen dat ik onzin spreek/overdrijf.
Zo deden mensen 5 jaar geleden ook, toen ik zei dat moslims ons met geweld de mond zouden gaan snoeren. Dat er aanslagen zouden komen.
Bleek dat ik toch helemaal gelijk had. Ik zat alleen niet helemaal goed met de timing, ik zei "binnen 20 jaar." Die marge blijkt nu dus veel te groot geschat te zijn want het is nu al begonnen.

Ik woon in een buurt waar de bedreigingen je om de oren vliegen als je een Marokkaan aankijkt. Als er groepjes Marokkanen hier rondhangen vallen ze erg vaak Nederlanders lastig. Of ze knokken gewoon met zichzelf heel de tijd. Dit is niet goed, dit is niet normaal. Nederland had 10-20 jaar al wakker moeten worden en naar het volk moeten luisteren.

Het westen en de islam kunnen niet samen. De Islam is véél te imperialistisch en dat blijkt uit ALLES. Als je dat nu nog steeds niet doorhebt, hoe imperialistisch ze bezig zijn in Nederland dan is het erg triest gesteld met je perceptie.

Nederland loopt altijd achter de feiten aan en dit keer zal de prijs daarvan, vrees ik, erg hoog zijn.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 07:29   #14
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
En waar ik mij nu weer zo ontzettend aan loop te ergeren is bijvoorbeeld aan Dittrich gisteren. Hij zei zoiets als: "zoiets moet gewoon niet gezegd kunnen worden in dit land." Oh ja, en Theo van Gogh mag wel haat zaaien tegen de moslimcultuur? Wat is dat voor scheefgetrokken waarde-oordeel? Ook met dit soort reacties uit nota bene Den Haag wordt de kloof steeds groter.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 11:29   #15
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Hij vindt Nederland trouwens een 'kanker'-land en Afghanistan onder de Taliban de enige echte goede moslimnatie.
OK dat ie dat allemaal denkt wist ik niet. Dat is inderdaad niet in de haak.

Maar Robert18, zie jij niet net als ik wel een soort ongelijke behandeling in Nederland? Theo van Gogh maakte de ene walgelijke opmerking na de andere. Hij discrimineerde en beledigde. Theo van Gogh was bij uitstek een radicale man te noemen. Hij heeft half Nederland doodgewenst. Ik las wel eens zijn columns in de Metro, godsallemachtig zeg, wat een klootzak. Maar dat moet allemaal kunnen, want "vrijheid van meningsuiting" blablabla. Nu wordt deze moslim Vd Ven wat in de mond gelegd en daar valt het hele land over. Ik vind dat dus meten met twee maten.

Er is nu een soort hetze ontstaan in Nederland. Mensen zijn helemaal opgefokt. Dit zijn allemaal dingen die twee jaar geleden net zo hard geroepen werden en waar toen niemand wakker van lag, en nu valt het hele land erover. Het is stemmingmakerij en er worden twee groepen tegen elkaar opgezet: moslims en niet-moslims. Daar doen beide groepen in mijn ogen net zo hard aan mee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Zelfs de AIVD bevestigd dat 10% van de moslims radicaal is. Dat zijn er 100.000.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Het westen en de islam kunnen niet samen. De Islam is véél te imperialistisch en dat blijkt uit ALLES.
Deze twee dingen vind ik niet met elkaar kloppen. Eerst zeg je dat 10% radicaal is. Dan zeg je dat de Islam en het westen niet samen kunnen. Maar als 10% radicaal is, betekent dat dat 90% het niet is. Met een overgrote meerderheid valt in mijn ogen dus prima te leven, zelfs hier in het Westen.

Daarbij zou ik wel eens zien hoeveel procent van de niet-moslims radicale ideëen heeft. Het stikt van de orthodoxe joden en christenen met ideeën die gewoon echt te walgelijk zijn. Volgens mij komt dat percentage minstens zo hoog uit. Radicalisme vind je in iedere bevolkingsgroep en in iedere laag van de bevolking.

Maar ik snap wel wat jij bedoelt hoor robert18. Ik bedoel, voor de elite in Amsterdam-Zuid is het makkelijk lullen. Je zult maar in een van die rampenwijken wonen in Rotterdam zoals jij zegt, dan wordt je constant geconfronteerd met de problemen.

Ik hoop echter dat jij inziet dat dit niet maatgevend is voor hoe "de islam" of "de moslims" in elkaar zitten.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.