Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 4 mei 2022, 12:57   #1
Daanjansen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2022
Berichten: 14
Geslacht:
Esteworld 2400 grafts + ACELL

Beste Haarweb gebruikers,

Vorige maand heb ik 2400 grafts laten zetten in combinatie met een ACELL behandeling. Dit heb ik laten doen bij Esteworld in Istanbul.

Ik ben bij Esteworld gekomen via een vriend van mij die dit ook heeft laten doen bij hetzelfde bedrijf. Omdat ik zijn resultaat zo mooi vond heb ik meteen besloten om bij Esteworld mijn haaravontuur te beleven.

Het is nu 4 weken geleden dat ik ben geweest en ik ben super tevreden hoe het allemaal is verlopen. Ze begeleiden je van A tot Z en leggen alles goed uit wat ze precies gaan doen.

Als je aankomt in Istanbul word je meteen opgehaald en naar het hotel gebracht. En daarna meteen de volgende ochtend na het ontbijt wat allemaal is inbegrepen word je weer opgehaald door dezelfde chauffeur om naar de kliniek te gaan. Hier word je bloed getest en je verdere gezondheid. Hierna word meteen je haarlijn bepaald door de dokter en gaan ze meteen voor je aan de slag.

Je word na het tekenen van je haarlijn meteen kaalgeschoren en word je naar de operatiekamer begeleid. Hier krijg je meteen een verdoving zodat alles pijnloos verloopt. Dit was bij mij ook het geval, geheel pijnloos en voordat ik het wist waren ze al klaar.

Als ze klaar zijn krijg je verband om en word je weer naar het hotel gebracht. De volgende dag heb je de nabehandeling om goed te kijken of alles goed is verlopen. Als dit allemaal goed is vlieg je de volgende dag terug naar Nederland.

Voor in Nederland krijg je het nummer mee van de nazorg, die je altijd te woord staan om je verder te helpen met vragen. Ze zijn altijd goed bereikbaar en komen snel met een goede oplossing.
Daanjansen is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.