Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 september 2015, 07:58   #1126
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Wat Pablo zegt, dat geld ook voor mij.

De shaven look leek voor mij ook het beste en de mooiste keuze wat bij mij zou passen in verband met mijn kaalheid. En daar ben ik dus ook voor gegaan in de keuze/type MHP.

Daarom scheer ik mijn hoofd ook om de dag (met scheermes of scheerapparaat) om het netjes bij te houden, is een kleine moeite dat zo gebeurd is.

Laatst gewijzigd door Gregori; 24 september 2015 om 08:03
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2015, 19:51   #1127
dree
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Zijn er mensen met grijs haar die MHP hebben laten zetten? En hoe is dat uitgepakt?
dree is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2015, 20:19   #1128
smo3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Ik ben ook van plan om MHT te ondergaan bij BCN. Na een paar maanden research te hebben gedaan heb ik besloten om het in Katwijk te gaan doen.

Ik heb nog best veel haar, ik denk een norwoord 2.5 ong. Is dit juist voordelig of nadelig voor het eindresultaat? En zal mijn schedel bijv. in een nachtclub hierdoor meer of minder de lichten reflecteren?

Ik heb redelijk donker haar (donker donker bruin) en ik wil mijn haar niet scheren met een scheermes maar trimmen met een scheerapparaat, op 0.2mm.

Ik wil eigenlijk wachten op de open dag in november maar dat duurt te lang, ik wil het in october al gaan doen. Een korte kapsel staat mij heel goed gelukkig, ik ben zo blij dat zoiets bestaat. Nu nog duimen dat dat bij het eindresultaat ook het geval is.

Laatst gewijzigd door smo3; 29 september 2015 om 09:58
smo3 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2015, 18:36   #1129
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smo3 Bekijk bericht
Ik ben ook van plan om MHT te ondergaan bij BCN. Na een paar maanden research te hebben gedaan heb ik besloten om het in Katwijk te gaan doen.

Ik heb nog best veel haar, ik denk een norwoord 2.5 ong. Is dit juist voordelig of nadelig voor het eindresultaat? En zal mijn schedel bijv. in een nachtclub hierdoor meer of minder de lichten reflecteren?

Ik heb redelijk donker haar (donker donker bruin) en ik wil mijn haar niet scheren met een scheermes maar trimmen met een scheerapparaat, op 0.2mm.

Ik wil eigenlijk wachten op de open dag in november maar dat duurt te lang, ik wil het in october al gaan doen. Een korte kapsel staat mij heel goed gelukkig, ik ben zo blij dat zoiets bestaat. Nu nog duimen dat dat bij het eindresultaat ook het geval is.

Komt zeker goed met je als je naar BCN gaat!
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2015, 00:42   #1130
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dree Bekijk bericht
Zijn er mensen met grijs haar die MHP hebben laten zetten? En hoe is dat uitgepakt?
De pigmenten die ze gebruiken zijn grijstinten, omdat als je je haar afscheert je grijze puntjes overhoudt ongeacht je haarkleur blond, bruin, zwart (behalve bij rood haar).

Als je blond haar hebt, gebruiken ze lichtere grijstinten, bij zwart haar donkerdere grijstinten (tot aan zwart). Deze matchen dan je haarkleur. Grijs haar blijft natuurlijk grijs haar als je het afscheert. Bij het behandelen maken ze je haar toch al kort, afgeschoren en/of maximaal een millimeter. Dan weten ze welke grijstint matched.

Hoe het bij rood haar zit weet ik niet.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2015, 00:50   #1131
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smo3 Bekijk bericht
Ik ben ook van plan om MHT te ondergaan bij BCN. Na een paar maanden research te hebben gedaan heb ik besloten om het in Katwijk te gaan doen.

Ik heb nog best veel haar, ik denk een norwoord 2.5 ong. Is dit juist voordelig of nadelig voor het eindresultaat? En zal mijn schedel bijv. in een nachtclub hierdoor meer of minder de lichten reflecteren?

Ik heb redelijk donker haar (donker donker bruin) en ik wil mijn haar niet scheren met een scheermes maar trimmen met een scheerapparaat, op 0.2mm.

Ik wil eigenlijk wachten op de open dag in november maar dat duurt te lang, ik wil het in october al gaan doen. Een korte kapsel staat mij heel goed gelukkig, ik ben zo blij dat zoiets bestaat. Nu nog duimen dat dat bij het eindresultaat ook het geval is.
Ga langs voor een intake en consultatiegesprek. Daar nemen ze de tijd voor en dan kun je ze alle vragen stellen.

Weet intussen uit ervaring dat licht in een nachtclub er erg tot doet. Blacklight kan je hele MHP vrijwel onzichtbaar maken, maar dat het wat donker is kan juist ook opleveren dat de MHP meer zichtbaar is. Of het glanst hangt eigenlijk af hoe vet je hoofdhuid is. Je kunt eventueel een matterende crème kopen om het glimmen tegen te gaan. Zo ie zo smeren de meesten elke dag verzorgende crème op hun MHP en die zorgt voor een betere vetregulering. Ik zelf gebruik Headlube.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2015, 11:03   #1132
MyronTris
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2015
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Ga langs voor een intake en consultatiegesprek. Daar nemen ze de tijd voor en dan kun je ze alle vragen stellen.

Weet intussen uit ervaring dat licht in een nachtclub er erg tot doet. Blacklight kan je hele MHP vrijwel onzichtbaar maken, maar dat het wat donker is kan juist ook opleveren dat de MHP meer zichtbaar is. Of het glanst hangt eigenlijk af hoe vet je hoofdhuid is. Je kunt eventueel een matterende crème kopen om het glimmen tegen te gaan. Zo ie zo smeren de meesten elke dag verzorgende crème op hun MHP en die zorgt voor een betere vetregulering. Ik zelf gebruik Headlube.
Idd, elke dag gwn creme smeren (moisturizer)...hoort gwn bij het verzorgen van je scalp. In die Headlube zitten trouwens wel wat ''alhocol ingredienten'', of zijn die minimaal ? Alcohol, fruitzuur extracten etc zouden niet positief zijn voor de MHP toch.

Wat denken jullie van Nivea Aftersun Lotion? Op internet staat dat Vinci en HIS hair het wel adviseren als goedkopere verzorgend lotion .

''Nivea Aftersun Lotion is an alternative to high-priced moisturisers. It is a sensible choice because this product is a lighter version of the usually oily counterparts. Less oil would mean less shine.'' << maar ook hier zit Glycerin, Ceteraryl Alcohol, Alcohol Denat., Glyceryl Stereate Citrate etc in.
Enkele van die ingredienten zitten ook in de bovengenoemde Headlube.

Of is dit nu echt mierenneukerij haha ?
MyronTris is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2015, 11:14   #1133
MyronTris
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2015
Berichten: 5
Geslacht:
Een exfoliating cleanser voor je scalp wordt ook geadviseerd...
Welke gebruiken jullie en hoeveel seconden laten jullie het inwerken voordat je het afspoelt? Beste is om daarvoor lauw water te gebruiken toch.

Ik heb deze cleanser


Zo'n gast op youtube adviseert het, dus ik dacht waarom niet >> https://www.youtube.com/watch?v=KYnhrKMHLGU (zie @ 0:57)
MyronTris is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2015, 07:15   #1134
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MyronTris Bekijk bericht
Idd, elke dag gwn creme smeren (moisturizer)...hoort gwn bij het verzorgen van je scalp. In die Headlube zitten trouwens wel wat ''alhocol ingredienten'', of zijn die minimaal ? Alcohol, fruitzuur extracten etc zouden niet positief zijn voor de MHP toch.

Wat denken jullie van Nivea Aftersun Lotion? Op internet staat dat Vinci en HIS hair het wel adviseren als goedkopere verzorgend lotion .

''Nivea Aftersun Lotion is an alternative to high-priced moisturisers. It is a sensible choice because this product is a lighter version of the usually oily counterparts. Less oil would mean less shine.'' << maar ook hier zit Glycerin, Ceteraryl Alcohol, Alcohol Denat., Glyceryl Stereate Citrate etc in.
Enkele van die ingredienten zitten ook in de bovengenoemde Headlube.

Of is dit nu echt mierenneukerij haha ?
Ik heb de Headlube van BCN zelf gekregen. Concentratie zal dan wel niet groots en beschadigend zijn.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2015, 18:53   #1135
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Nee dat lijkt mij ook. Als je het van BCN hebt meegekregen dan zal het geen verkeerd produkt zijn. Zelf ken ik het niet maar las eerder al eens dat je via BCN dat produkt hebt leren kennen. Ik zal de volgende keer als ik daar ben eens naar vragen.

Zelf gebruik ik overdags niet zo heel veel verzorgende producten. Mij is dat eerlijk gezegd ook nooit geadviseerd. 's avonds smeer ik regelmatig wat emucare oil of oil/gel. Ook dat heb ik destijds van BCN als advies meegekregen. Is wel afhankelijk van je type hoofdhuid. Is erg geschikt bij een wat droge hoofdhuid.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2015, 08:46   #1136
smo3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Ga langs voor een intake en consultatiegesprek. Daar nemen ze de tijd voor en dan kun je ze alle vragen stellen.

Weet intussen uit ervaring dat licht in een nachtclub er erg tot doet. Blacklight kan je hele MHP vrijwel onzichtbaar maken, maar dat het wat donker is kan juist ook opleveren dat de MHP meer zichtbaar is. Of het glanst hangt eigenlijk af hoe vet je hoofdhuid is. Je kunt eventueel een matterende crème kopen om het glimmen tegen te gaan. Zo ie zo smeren de meesten elke dag verzorgende crème op hun MHP en die zorgt voor een betere vetregulering. Ik zelf gebruik Headlube.

Ja ik ben een Norwood 2.5, diepe inhammen en een licht teruggetrokken haargrens. Zal het hierdoor in een nachtclub meer of minder zichtbaar zijn de mhp? En hoe zit het als je gaat zwemmen?

Bedankt voor je antwoorden!
smo3 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2015, 00:49   #1137
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smo3 Bekijk bericht
Ja ik ben een Norwood 2.5, diepe inhammen en een licht teruggetrokken haargrens. Zal het hierdoor in een nachtclub meer of minder zichtbaar zijn de mhp? En hoe zit het als je gaat zwemmen?

Bedankt voor je antwoorden!
Zichtbaarheid komt wel goed. In de spiegels in de donkere nachtclubs zag ik de MHP goed zitten.

Zwemmen mag gewoon, en je ziet niets raars. Haartjes zijn zo kort dat het verschil met de MHP puntjes niet opvalt ook niet als je hoofd nat is. Wel zal fel zonlicht het minder zichtbaar maken. Toch zie ik op foto's op het strand mijn MHP zitten, en beter dan toen ik dun en uitgedund haar had.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2015, 14:31   #1138
beestig47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Thumbs down

Is dit nog normaal?
Ik heb vrijwel alle bijdragen van Pable 7542 gelezen. Het zijn er al heel wat en het heeft me veel tijd gekost.

Wat me al van in het begin opviel is dat hij (of zij) schaamteloos reclame maakt voor BCN.

Het is uiteraard normaal dat iemand tevreden is hierover bericht, maar bij deze user zou ik toch meer dan ????? durven stellen hoor. Het is toch niet meer normaal zoals deze gebruiker telkens opnieuw, keer op keer, BCN aanprijst? Ongezien.

Of ben ik nu de enige die dit patroon herkend???
beestig47 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2015, 16:14   #1139
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beestig47 Bekijk bericht
Is dit nog normaal?
Ik heb vrijwel alle bijdragen van Pable 7542 gelezen. Het zijn er al heel wat en het heeft me veel tijd gekost.

Wat me al van in het begin opviel is dat hij (of zij) schaamteloos reclame maakt voor BCN.

Het is uiteraard normaal dat iemand tevreden is hierover bericht, maar bij deze user zou ik toch meer dan ????? durven stellen hoor. Het is toch niet meer normaal zoals deze gebruiker telkens opnieuw, keer op keer, BCN aanprijst? Ongezien.

Of ben ik nu de enige die dit patroon herkend???
Als je ergens zo tevreden over bent dan heb je snel de neiging om dit te delen en komt het wat over als overdaad. Ik heb hier ook al beschuldigingen naar mijn hoofd gekregen omdat ik de mond vol heb van de kliniek waar ik behandeld ben terwijl ik er maar een gewone klant ben. Er zijn hier natuurlijk ook personen actief hier die platte reclame maken of hun producten hier ophemelen en verbloemen louter voor hun commercie.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2015, 18:21   #1140
smo3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Zichtbaarheid komt wel goed. In de spiegels in de donkere nachtclubs zag ik de MHP goed zitten.

Zwemmen mag gewoon, en je ziet niets raars. Haartjes zijn zo kort dat het verschil met de MHP puntjes niet opvalt ook niet als je hoofd nat is. Wel zal fel zonlicht het minder zichtbaar maken. Toch zie ik op foto's op het strand mijn MHP zitten, en beter dan toen ik dun en uitgedund haar had.
Edwin, 12 november is de grote dag. Er is geen reden om niet bij BCN te gaan toch? Ik heb er een hele goede gevoel aan over gelaten, dus daar ligt het zeker niet aan.

Het is gewoon heel spannend! Nog wat tips qua verzorging van de MHT?
smo3 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.