Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 oktober 2022, 11:41   #1
engind
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2022
Berichten: 1
Geslacht:
Talking EMP clinics

Ik wilde al geruime tijd een haartransplantatie doen, na veel research en contact met diverse andere klinieken kwam ik uit bij EMP CLINICS. Het contact vanaf het eerste moment was anders en veel beter ten opzichte van mijn andere contacten. Je merkt dat jou wensen en gezondheid op één staan in het gehele traject. Ik heb zelf diabetes en was benieuwd of dit extra zorg of aandacht nodig zou hebben. Het deskundig team heeft hier alle tijd voor genomen, tijdens de inventarisatie fase. Dit nam een van mijn grootste zorgen weg. Het vervoer, het hotel en contact is echt tot in de puntjes geregeld. Je hebt als patient nergens omkijken naar. De operatie dag wordt je ontvangen in de kliniek en doorloop je stap voor stap het proces. Het team en de arts werken uiterst nauwkeurig en nemen overal de tijd voor. De nazorg wat bij veel klinieken een ondergeschoven kindje is, is bij emp niet zo. Zij vinden dit heel belangrijk en geven hier veel aandacht aan. Ik kan iedereen met een gerust hart emp aanbevelen. Ik wil in het bijzonder Eslem mijn patientcoordinator onwijs bedanken voor haar goede zorgen en begeleiding. Kortom fantastisch team, fantastisch begeleiding, fantastisch kliniek!
engind is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2022, 08:26   #2
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Mensen met diabetes kunnen prima terecht bij de EMP kliniek begrijp ik. Fijn om te weten.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2022, 10:05   #3
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Ik vraag me toch altijd af hoe mensen het vinden om met een kaal hoofd en duizenden korstjes op je hoofd het vliegtuig in te stappen. Alleen daarvoor al zou ik in Nederland geholpen willen worden.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2022, 13:11   #4
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Je bent vaak niet de enige die dan een HT hebt laten doen, wordt niet aangestaard en je werd toch al kaal daarom liet je een HT doen. Dus gewoon lekker kaal, groeit toch weer snel.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Ik vraag me toch altijd af hoe mensen het vinden om met een kaal hoofd en duizenden korstjes op je hoofd het vliegtuig in te stappen. Alleen daarvoor al zou ik in Nederland geholpen willen worden.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2023, 23:16   #5
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Er zitten in elke vliegtuig wel een paar personen die een haartransplantatie hebben gehad, dit zijn ze wel gewend en niemand zal je apart vinden en de hele tijd naar je kijken.

Maak je niet druk.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
emp clinics, haartransplantatie, istanbul


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.