Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 21 november 2022, 16:39   #30
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
Je eerlijkheid wordt gewaardeerd hoor, maar serieus.. niet eens op 1000? waar zijn al die grafts dan heen gegaan? Kunnen toch niet verdwenen zijn. Want als ik kijk naar de verse foto's erna zie je toch behoorlijk wat geplaatst?
Vind zelf dat de eerste rijen goed begroeid zijn maar daarna minder tot zeer weinig, hoewel je dus wel ziet na de operatie dat er genoeg overgezet is.
Dat vind ik dus wat vreemd.



Hoe lang duurt het normaal? Het is nu meer dan een jaar geleden, kan het echt nog langer dan dat duren? Want je leest meestal toch wel dat tegen een jaar toch wel klaar moet zijn.
Of kan stress hier ook de groei benadelen?
Ik zal bij beter daglicht nog nieuwe foto's laten maken, kom ik op terug.
Het kan wel tot 18 maanden duren , maar het kan goed dat veel grafts niet uitgekomen zijn omdat je nu al zo'n mager resultaat hebt. dit kan liggen aan de werkwijze hoe met de grafts is omgegaan. snel oogsten en erin zetten bv.

Turkse klinieken hebben hier een handje van . bij mij moet ik ook nog maar afwachten. ik heb nu bijna 4 maanden geleden 1850 grafts gezet gekregen bij Visus haarkliniek in Rotterdam maar ik zie hier ook nog heel weinig van. als ik naar resultaten kijk van bv Feugenix hier die met een gering aantal grafts in dezelfde tijd worden zeer dichte resultaten behaald en dat een heel groot verschil. ik las ook dat je maar iets van 2000 euro hebt betaald? voor 5000 grafts is dat eigenlijk al te mooi om waar te zijn.
hairry is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.