Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Mededelingen > Mededelingen

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 21 november 2008, 17:47   #1
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Nieuwe mijlpaal : HaarWeb bereikt 15.000 leden!




Mijlpaal

Beste leden en bezoekers van HaarWeb,

Afgelopen woensdag, 19 november 2008, heeft HaarWeb wederom een belangrijke mijlpaal bereikt.

Zoals jullie hier kunnen lezen had HaarWeb op 4 oktober 2006 een ledenaantal van 10.000. Iets meer als 2 jaar verder kan ik jullie het volgende meedelen :

Stichting HaarWeb verwelkomt haar 15.000-ste lid!

Een kleine 7 jaar geleden -op 5 mei 2001- meldde het eerste lid zich aan op onze site. Dat eerste lid.... was ikzelf (zie voor de ontstaansgeschiedenis van HaarWeb deze mededeling). 14.999 mensen hebben in de jaren daarna mijn voorbeeld gevolgd, met als resultaat dat wij nu -met de aanmelding van 'Liz75'- de teller op 15.000 hebben staan. Bij deze wil ik 'Liz75' van harte welkom heten op onze support site.

Zowel onze bezoekersaantallen als het aantal leden blijft steevast groeien. HaarWeb heeft in juni van dit jaar bijna 80.000 unieke bezoekers gehad, waarvan er nu dus 15.000 lid zijn geworden. Wellicht ook interessant om te vermelden is dat HaarWeb in 2008 door dit grote aantal bezoekers meer dan 4.000.000 (4 miljoen!) hits te verwerken heeft gekregen (gemiddelde over 2006 is: 2,5 miljoen p/mnd, gemiddelde over 2007 is: 3,3 miljoen p/mnd).

Als deze groei zich zo blijft voortzetten, dan verwacht ik dat wij in het magische jaar 2012 ons 25.000-ste lid kunnen verwelkomen. Ik heb het al eerder gezegd, maar deze getallen geven duidelijk aan dat wij met HaarWeb in een grote maatschappelijke behoefte voorzien. Het is fijn om te zien dat zoveel mensen zoveel aan HaarWeb hebben.

Het succes van HaarWeb heeft echter 2 kanten : vanzelfsprekend zijn wij erg blij met deze resultaten. Hoe meer lotgenoten bij elkaar, hoe beter je elkaar kunt helpen. Aan de andere kant zou je wensen dat HaarWeb niet nodig was geweest en er niemand meer lijdt onder zijn of haar haarprobleem...

Maar goed, alsnog op naar de 25.000 in 2012!

Als laatste wil ik graag van deze gelegenheid gebruik maken om al onze actieve leden in het bijzonder te bedanken voor jullie enorm waardevolle bijdrages aan HaarWeb!

(reacties zijn welkom!)


Met hartelijke groeten,


__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 22 november 2008 om 11:38
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 18:30   #2
Els Bergers
Ask me
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Locatie: Vlaardingen/ Woerden
Berichten: 145
Hallo Webmaster,

Je bent een kanjer, en door vele zeer gerespecteerd, ga zo door,
en proficiat voor jouw en al je medewerkers.


Groetjes Els Bergers
Els Bergers is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe mijlpaal : HaarWeb bereikt 10.000 leden! Webmaster Mededelingen 17 24 juni 2007 13:13
Nieuwe mijlpaal : HaarWeb bereikt 5000 leden! Webmaster Mededelingen 4 14 april 2005 01:25
Nieuwe mijlpaal : HaarWeb bereikt 4000 leden! Webmaster Mededelingen 8 17 december 2004 12:46
Nieuwe mijlpaal: HaarWeb bereikt 3000 leden! Webmaster Mededelingen 1 19 september 2004 15:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.