Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2012, 18:19   #1
ardah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Berichten: 33
Jongeren met AGA

Beste lezers,

Ik heb al sinds me 16e last van haaruitval en ben sindsdien ook een lid van haarweb niet actief maar zo en dan lees ik wel wat.
Ben nu momenteel 19 jaar en heb inhammen en haren op me kruin worden wat dunner.

Ik wil me vooral richten op de jongeren die ook net als mij vroegtijdig merken dat ze kalend zijn.

Mijn verhaal:

Op me 16e kreeg ik van me moeder en een aantal andere familie leden te horen dat me haarlijn terugtrok zelf wou ik het in het eerste instantie niet geloven, maar heb het later toch moeten accepteren.
Ik voelde me niet meer lekker in me vel, durfde niet naar school en tijdens de lessen was ik in een hele andere wereld, 24/7 dacht ik er aan.

Dit ging zo ongeveer zo een jaar door. Op me 17e besloot ik dat er iets moest veranderen in me leven dit kon gewoon niet meer zo verder.
Ik moest toch anders zijn dan de jongeren die met een vollere bos liepen dan mij ''mooi boys'' ook wel genoemd. Ik accepteerde de bij effecten niet van de supplementen wat de meesten hier op het forum gebruiken.
Toen besloot ik om te gaan bodybuilden, ben nu al ruim 2jaar mee bezig en sinds een half jaar ook met boksen. Ik heb hierdoor ook me eet patroon veranderd waardoor ik van 100 kilo naar 84 kilo ben afgevallen (185cm lang).

Ik loop momenteel met gemillimeterd haar rond met inhammen wat mij overigens wel staat, ik heb een goed lijf en ben fysiek veel sterker dan anderen waardoor ik me kan onderscheiden. Dit brengt ook voordelen met zich mee zoals: dat je meer indruk kan hebben op vrouwen, het aantonen van discipline en natuurlijk beter uit zien in de zomer dit jaar helaas niet .

Dus mijn tip voor de jongeren houd je ergens mee bezig breng een verandering in je leven ga ook sporten ik raad het jullie echt aan. Dit is de enige manier om je haaruitval te kunnen accepteren.

Reacties zijn welkom
ardah is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.