Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 9 oktober 2008, 11:51   #166
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Er wordt beweerd dat wij geen juiste informatie zouden verstekken aan onze clienten. Niemand kan Aesthetic Clinics er op aanspreken dat wij onze schriftelijke afspraken met aantalen transplantaten en dichtheden niet nakomen met onze cliënt.

Het was even wat plakken en knippen maar onze collega moeten we waarschijnlijk met een korreltje zout nemen! Hier even hun eigen uitspraken van de laatste 2 weken op een rij:



Over deze foto van Morehair wordt gezegd:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
Ik heb deze foto gezien en schrik enorm van deze uitleg. Graag zou ik met deze man in contact willen komen om te vragen wie bij Transhair in hemelsnaam 900 grafts heeft geadviseerd. Deze man heeft minimaal 2500 a 3000 grafts nodig, maar ik kan niet zien of deze in 1 behandeling uit het donorgebied te halen zijn. We hebben 12 jaar ervaring in Nederland en hebben geen derderangs BN-ers. We hebben helemaal geen BN-ers die wij sponsoren. Dus stop aub met dit oeverloos gelul over een dik marketingbudget etc.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht

Graft/ Transhair.
In een antwoord van een week later.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
nee maar met 1200 a 1300 grafts komen we ook een heel eind.


Nu is er in de handtekening van Transhair te zien dat ze 17 jaar ervaring hebben met 27000 uitgevoerde haartransplantaties. Maar in de antwoorden komen ook weer andere dingen naar voren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
Als Transhair willen wij graag reageren op dit topic. Wij vinden het jammer dat wanneer een persoon op dit forum een mening vraagt, hij antwoorden krijgt die niet op feiten zijn gebaseerd. Daarom willen wij graag ingaan op enkele punten die hier besproken worden.
· Dit betekent dat je bij een FUT 2700/80 = 33,75cm2 iuit het donorgebied moet worden weggenomen, Dat is een erg veel. Transhair heeft 17 jaar ervaring en meer dan 25.000 behandelingen op haar naam staan, maar kan dit vrijwel nooit.
Transhair bestaat volgens ons 12 jaar in Nederland en verder staat Transhair Duitsland hier los van want daar worden de Nederlanders niet behandeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
Ik snap het niet? Strouken heeft nooit voor LA gewerkt. Ik werk al 12 jaar voor TH NL en Strouken is sinds die tijd bij mij?


Waarom dan groter doen over het aantal behandelingen die nooit hier in Nederland uitgevoerd zijn:

Stel: Je behandeld 52 weken per jaar, 5 dagen in de week 3 clienten per dag. Dit zijn er maximaal 780 per jaar.
12 jaar is dan nooit meer dan 9360 behandelingen! Dit zijn er nog genoeg maar het gaat erom wat er gezegd wordt en er in werkelijkheid gebeurd.


Dan is er nog het geweldige eindresultaat van 1875 grafts. Het ziet er schitterend uit! Hieronder ook even een officiële “tool” om het aantal benodigde grafts te kunnen berekenen.
Toch raar dat andere klinieken wereldwijd hiermee aan andere inschattingen komen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht
Beste Morehair,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graft Bekijk bericht

Een aantal beelden zeggen veel meer dan allerlei theorien over grafts FU, Dense packing, mega dens packing enz. Ik blijf zeggen. Het gaat niet wat je op de kale plekken kunt zetten, maar wat je eruit kunt halen. Ik heb twee behandelingen in 1995 en 1996 gehad met in totaal 1875 grafts. Ik was vrijwel helemaal kaal en heb me niet zoals jij voor de behandeling laten scheren. Ik ben helemaal behandeld en in tegenstelling tot jouw situatie (2700 + 950 = 3650 grafts) is bij mij alles vol gezet.

Ik weet niet wat ik meer moet doen om jou te overtuigen. Ik heb rood haar dat van nature een beetje dunner is, maar ik ben blij met het resultaat. Ik zou graag een een nafoto van jou willen zien van boven en van achter genomen, want als jouw theorie klopt moet jij nu tweemaal zo'n mooi resultaat hebben als ik. Misschien moeten we onze voor en nafotos maar eens naast elkaar zetten dan mogen de lezers zelf beslissen of jouw haartransplantaties zoveel beter zijn

Ik moet zeggen dat ik wel blij ben met jouw vragen. zo kunnen we eindelijk wat duidelijkheid.

groet,

TH

Klik op: http://www.hairtransplantnetwork.com/MM-center.asp

Ga naar: Calculate # of grafts needed

Het valt niet mee om verschillende posten goed aan elkaar te kopiëren. Ook worden de foto`s niet mee gekopieerd maar ik denkt dat het wel een leesbaar iets is geworden.

MVG.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 12:01   #167
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Transhair bestaat volgens ons 12 jaar in Nederland en verder staat Transhair Duitsland hier los van want daar worden de Nederlanders niet behandeld.
Misschien wel in de jaren daarvoor (12 tot en met 17)??
Jullie behandelen toch ook Nederlanders in Hasselt??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 12:40   #168
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Misschien wel in de jaren daarvoor (12 tot en met 17)??
Jullie behandelen toch ook Nederlanders in Hasselt??
Dagelijks! Wij zijn helemaal hetzelfde bedrijf en je wordt hier altijd in Nederland en Belgie door dezelfde chirurg behandeld dus de resultaten zijn hier altijd gelijk. De kliniek bepaald niet het eindresultaat maar voornamelijk de behandelende chirurg. Even een rare vergelijking. Is een Porsche garage in Rotterdam hetzelfde als een Porsche garage in Hamburg (D)? Waar het om gaat is dat er vaak niet de juiste informatie naar een cliënt gaat. Doe je niet beter of groter voor dan je bent! Laser Aesthetic heeft hier ook een handje van. Op het briefpapier bestaan er wel 15 vestigingen in allerlei landen. In werkelijkheid bestaan er maar een paar waar de behandelingen worden uitgevoerd.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 13:33   #169
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Hier staat het antwoord:

http://www.transhair.de/transhair-institute.php
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 14:29   #170
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dr Feriduni (nu Aesthetic Clinics) heeft in 1995 in de vestiging van Hamburg gewerkt.
Dr Villnow (nu Laser Aesthetic) heeft in die periode in de vestiging van Dusseldorf gewerkt.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 15:23   #171
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Dagelijks! Wij zijn helemaal hetzelfde bedrijf en je wordt hier altijd in Nederland en Belgie door dezelfde chirurg behandeld dus de resultaten zijn hier altijd gelijk. De kliniek bepaald niet het eindresultaat maar voornamelijk de behandelende chirurg. Even een rare vergelijking. Is een Porsche garage in Rotterdam hetzelfde als een Porsche garage in Hamburg (D)? Waar het om gaat is dat er vaak niet de juiste informatie naar een cliënt gaat. Doe je niet beter of groter voor dan je bent! Laser Aesthetic heeft hier ook een handje van. Op het briefpapier bestaan er wel 15 vestigingen in allerlei landen. In werkelijkheid bestaan er maar een paar waar de behandelingen worden uitgevoerd.

Hmm... wel een mooie vergelijking: PORSCHE
Gelukkig geen lada
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 15:44   #172
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Dr Feriduni (nu Aesthetic Clinics) heeft in 1995 in de vestiging van Hamburg gewerkt.
Dr Villnow (nu Laser Aesthetic) heeft in die periode in de vestiging van Dusseldorf gewerkt.
Het zal me allemaal ook worst wezen, maar dan nog gaat je vergelijking mank. TH NL behoort tot een internationale keten. En de ervaring elders tellen ze mee. Net zoals het Hilton als ze een hotel op de Noordpool zullen zeggen dat ze 150 jaar (ik zeg maar wat) bestaan. Hier is helemaal niets mis mee.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 15:45   #173
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Hmm... wel een mooie vergelijking: PORSCHE
Gelukkig geen lada
Was het maar een Lada dan waren de tarieven voor een ht fors lager!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 15:50   #174
Dahlia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2008
Berichten: 52
<Niemand kan Aesthetic Clinics er op aanspreken dat wij onze schriftelijke afspraken met aantalen transplantaten en dichtheden niet nakomen met onze cliënt>

Toch wel.........ik kreeg tijdens mijn consult in maart 2008 indertijd het advies voor 1800 grafts á raison 4000 euro. Nu had ik dus kleine, minder dan NW1 inhammen en het leek me wat veel.
Ik was toen nog niet zo uitgebreid geinformeerd als nu over grafts, dichtheid enz, en ging er mee akkoord.
Tijdens de behandeling is er idd een strip met +/- 1800 grafts uit mijn achterhoofd genomen die niet allemaal gebruikt werden. Er zijn zo'n 1400 grafts geplaatst.
Een vriendin was met mij meegegaan voor mijn behandeling omdat ze zelf ook een haarprobleem heeft (NW1-2), en wie schetst mijn verbazing toen ze 's avonds in het hotel vertelde dat dr F persoonlijk tijdens haar 'ter plaatse consult' op basis van mijn niet gebruikte grafts (+/- 400 minder gebruikt) haar een korting gaf voor haar HT?
Eerlijk is eerlijk, ik gun het haar van harte, maar ik was/ben niet zo blij met die gang van zaken.
Ik had liever een adequate schatting en plaatsing van grafts gehad, dat zou mij zo'n 500 euro gescheeld hebben, toch een flink bedrag.
Plus dat er +/- 400 grafts ongebruikt de vuilnisbak in zijn gegaan. Ik had/heb een volle bos haar, maar toch.......
Dahlia.
P.s: afgelopen 2 juli een HT ondergaan bij dr F en ik denk dat inmiddels ongeveer de helft van de grafts is opgekomen. Dus tot nu toe tevreden.

Laatst gewijzigd door Dahlia; 9 oktober 2008 om 16:03
Dahlia is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 15:56   #175
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dahlia Bekijk bericht
<Niemand kan Aesthetic Clinics er op aanspreken dat wij onze schriftelijke afspraken met aantalen transplantaten>

Toch wel.........ik kreeg indertijd advies voor 1800 grafts á raison 4000 euro. Nu had ik dus kleine, minder dan NW1 inhammen en het leek me wat veel.
Ik was toen nog niet zo uitgebreid geinformeerd als nu over grafts, dichtheid enz, en ging er mee akkoord.
Tijdens de behandeling is er idd een strip met +/- 1800 grafts uit mijn achterhoofd genomen die niet allemaal gebruikt werden. Er zijn zo'n 1400 grafts geplaatst.
Een vriendin was met mij meegegaan voor mijn behandeling omdat ze zelf ook een haarprobleem heeft (NW1-2), en wie schetst mijn verbazing toen ze 's avonds in het hotel vertelde dat dr F op basis van niet al mijn gebruikte grafts (+/- 400 minder gebruikt) haar een korting gaf voor haar HT?
Eerlijk is eerlijk, ik gun het haar van harte, maar ik was/ben niet zo blij met die gang van zaken.
Ik had liever een adequate schatting en plaatsing van grafts gehad, dat zou mij zo'n 500 euro gescheeld hebben, toch een flink bedrag.

Dahlia.
Is dit ook besproken met dr. Feriduni zelf?
Aantal grafts wat je krijgt betaal je. Dat er bij ons fouten gemaakt kunnen worden zal ik zeker niet ontkennen. Geef even u behandeldata aan ons door via een persoonlijk bericht en het zal recht gezet worden met u! Sorry voor het ongemak!
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 16:03   #176
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Toch wel.........ik kreeg tijdens mijn consult in maart 2008 indertijd het advies voor 1800 grafts á raison 4000 euro. Nu had ik dus kleine, minder dan NW1 inhammen en het leek me wat veel.
Ik was toen nog niet zo uitgebreid geinformeerd als nu over grafts, dichtheid enz, en ging er mee akkoord.
Tijdens de behandeling is er idd een strip met +/- 1800 grafts uit mijn achterhoofd genomen die niet allemaal gebruikt werden. Er zijn zo'n 1400 grafts geplaatst.
Een vriendin was met mij meegegaan voor mijn behandeling omdat ze zelf ook een haarprobleem heeft (NW1-2), en wie schetst mijn verbazing toen ze 's avonds in het hotel vertelde dat dr F persoonlijk tijdens haar 'ter plaatse consult' op basis van mijn niet gebruikte grafts (+/- 400 minder gebruikt) haar een korting gaf voor haar HT?
Eerlijk is eerlijk, ik gun het haar van harte, maar ik was/ben niet zo blij met die gang van zaken.
Ik had liever een adequate schatting en plaatsing van grafts gehad, dat zou mij zo'n 500 euro gescheeld hebben, toch een flink bedrag.
Plus dat er +/- 400 grafts ongebruikt de vuilnisbak in zijn gegaan. Ik had/heb een volle bos haar, maar toch.......
Dahlia.
P.s: afgelopen 2 juli een HT ondergaan bij dr F en ik denk dat inmiddels ongeveer de helft van de grafts is opgekomen. Dus tot nu toe tevreden.
Ja dat is wel weer een beetje het nadeel van een strip. Het stuk vlees is eruit en dan kan je niet meer terug.

Wat een luxe overigens, 400 grafts overhouden.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 16:04   #177
JDM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 7
Ik lees nu al een tijdje de berichten omtrent haartransplantaties, verschillende ervaringen van verschillende mensen mbt verschillende klinieken omdat ik hoopte dat dit het wat makkelijker zou maken om een keuze te maken naar welke kliniek te gaan. Maar het wordt er eigenlijk alleen maar moeilijker op moet ik zeggen.... ene keer denk ik Transhair, andere keer lees ik een bericht en denk ik LA....

Valt me wel op dat het wel een emotioneel onderwerp is...maar dat valt wel te begrijpen want ik denk er ook veel over na. Ik wil het zeker wel gaan doen nadat ik grondig de websites van ISHRS & ESHRS heb bestuurd omdat ik wel geloof dat er kwaliteit gelevered kan worden door gekwalificeerde klinieken met veel ervaring op dat gebied.

Mijn haarsituatie de laatste 8 jaar nauwelijk is verslechterd (dankzij finasteride) en ik zou graag mijn inhammen gelijker maken (rechts is erger dan links) en de haarlijn corrigeren. Maar ik vind het wel moeilijk om een keuze te maken eerlijk gezegd met alle voor en tegens en positieve en negatieve posts op dit forum.

Anyway..uiteindelijk moet ik het zelf beslissen...dus ik blijf met interesse lezen...
Hoop alleen dat de algemene toon constructief blijft (zelfs als er slechte ervaringen zijn)
JDM is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 16:08   #178
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
JDM, tis idd een beetje lastig allemaal. Je moet 't ook wel met een korreltje zout nemen hoor. Iedereen heeft wel eens een negatieve ervaring met een kliniek en dat zal sneller gepost worden (zoals er sneller geklaagd wordt in het dagelijks leven) dan al die mensen die wel een positief gevoel overgehouden hebben. Ik zeg wel, als er meerdere negatieve ervaringen worden medegedeeld dan is er wel wat loos, maar dat is mijn mening.

Persoonlijk zou ik zeggen dat je zowel bij PH als bij AC in goede handen bent, maar misschien vind je een weekje Turkije ook wel wat hebben !
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 16:18   #179
Dahlia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2008
Berichten: 52
Hoi Transplantaatje,

dankje voor je snelle reactie, maar bedoel je hier via een pb'tje mijn bericht persoonlijk doorgeven of via mail naar de AC?
Mijn consult was afgelopen februari of maart in Alkmaar, ik weet niet meer de hoeveelste.
Ik ben 02 juli 2008 behandeld door dr F in Hasselt.
Ik ben inmiddels ruim 3 maanden post HT en ik schat dat ongeveer 1/3e tot de helf van de transplantaten zijn opgekomen, dus tevreden met de resultaten tot nu toe.
Ik had trouwens niet verwacht dat er eerder transplantaten in dat tempo zouden groeien dan dat mijn hoofdhuid helemaal genezen zou zijn. Er zijn nog wat roze/rodige verkleuringen in het transplantatiegebied. Ik neem aan dat die binnen een paar maanden verdwenen zullen zijn.
Overigens heb ik de volgende dag bij het controlebezoek bij dr F niet die korting van mijn vriendin haar toekomstige HT besproken; ik stuiterde toen wat heen en weer van de opwinding van de HT de dag er voor en zo goed als niet slapen die afgelopen nacht.

Dahlia.
Dahlia is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2008, 16:27   #180
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dahlia Bekijk bericht
Hoi Transplantaatje,

dankje voor je snelle reactie, maar bedoel je hier via een pb'tje mijn bericht persoonlijk doorgeven of via mail naar de AC?
Mijn consult was afgelopen februari of maart in Alkmaar, ik weet niet meer de hoeveelste.
Ik ben 02 juli 2008 behandeld door dr F in Hasselt.
Ik ben inmiddels ruim 3 maanden post HT en ik schat dat ongeveer 1/3e tot de helf van de transplantaten zijn opgekomen, dus tevreden met de resultaten tot nu toe.
Ik had trouwens niet verwacht dat er eerder transplantaten in dat tempo zouden groeien dan dat mijn hoofdhuid helemaal genezen zou zijn. Er zijn nog wat roze/rodige verkleuringen in het transplantatiegebied. Ik neem aan dat die binnen een paar maanden verdwenen zullen zijn.
Overigens heb ik de volgende dag bij het controlebezoek bij dr F niet die korting van mijn vriendin haar toekomstige HT besproken; ik stuiterde toen wat heen en weer van de opwinding van de HT de dag er voor en zo goed als niet slapen die afgelopen nacht.

Dahlia.
Een persoonlijk bericht kan via het haarweb forum. Indien je wilt mag je ook een mailtje naar het onderstaande mailadres sturen. Dan weten we 100 % zeker om wie dat het gaat. Het zal z.s.m met dr Feriduni besproken worden en met u in orde worden gemaakt.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Algemeen Rob Medicijnen/haargroeimiddelen 1316 9 december 2020 18:37
[Kliniek]Laser Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 122 28 februari 2008 12:21
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 19:50
Mijn ervaringen met haarspecialisten en hun haarwerken. Chris Haarwerken 12 27 juni 2005 00:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.