Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 4 april 2004, 23:13   #1
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Nisim / MiN

Met niet goed geld terug garantie.

Iemand bekend met deze produkten?

http://store.yahoo.com/herbal-remedi...rloshairr.html
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2004, 23:35   #2
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
ff gegoogeld op die kerel die dat onderzoek gedaan heeft...geen resultaat van een universiteit of onafhankelijk instituut...alleen links naar hairsites of shops en promo's.
dus niet echt vertrouwenwekkend
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2004, 23:54   #3
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Het feit dat hij gebruik maakt van de niet-goed-geld-terug-garantie dat wekte bij mij vertrouwen op.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 23:32   #4
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Nisim

http://www.stophairlossnow.com/Dutch...s/du_Nisim.htm

Wie kent `t???
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 23:50   #5
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Klinkt iets te positief

Zitten interessante ingredienten in:

Dat onderzoek klinkt alleen iets te positief lijkt me. Zou mooi zijn als het echt zo effectief is.

Kom verder amper door die Nederlandse tekst heen, erg slecht vertaald. De Engelse is iets beter:
http://www.stophairlossnow.com/Products/Nisim.htm

Citaat:
In terms of hair regrowth, this all natural compound solution appears to be more effective than minoxidil (Rogaine) and has no known side effects. A study by Alanis showed that a 2% minoxidil preparation applied topically increased hair counts by about 24% after 20 weeks. This study showed an increase of 89% in the same time period. Because of the differences in locating the measured regions of the scalp, these results are not directly comparable, but in a population study, Alanis's results showed that 34-46 out of 83 participants (48%) had no growth after 24 weeks, whereas our results show only 14 out of 98 (14%) had no growth after 20 weeks. Thus, our conclusion is that this product does stimulate regrowth of hair in cases of androgenic alopecia (balding), and that over 85% of men will respond favorably to the treatment.
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 23:52   #6
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
Kom verder amper door die Nederlandse tekst heen, erg slecht vertaald. De Engelse is iets beter
Idd.......
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2004, 23:30   #7
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 219
Geslacht:
MiN

Druk aan het cruisen op internet, zoekend naar meer informatie over huidige bestrijdingsmiddelen tegen haartuitval, kom ik iets nieuws tegen: "Min Menz".

Op het eerste oog schijnt Min Menz een variant te zijn op Rooscure/Nizoral. Je zou je haar er elke dag mee kunnen wassen.

"De Oplossing
MiN® heeft hiervoor een shampoo en conditioner ontwikkeld, die de natuurlijke ingrediënten bevat om het DHT hormoon te verwijderen".

Meer informatie over dit produkt heb ik op dit moment helaas niet kunnen vinden. Het is pas vrij recent gelanceerd dus en daardoor vrijwel niks van bekend.

Toch wou ik dit jullie niet laten ontgaan

Bron : http://www.minmenzcolor.com/index2.html
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2004, 23:48   #8
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
klinkt wel vertrouwelijk allemaal
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 00:20   #9
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 219
Geslacht:
Ik heb zojuist een mail gestuurd voor wat meer informatie omtrend deze produktlijn. Typisch van die dingen die je wel zeker wilt weten
--------------------------------
Geachte Polo Cosmetics,

Als man met haarverlies is het een ware bezigheid om te kijken wat nou het meest effectief is voor het bestrijden van haaruitval.

In pilvorm is er bv. Propecia en er zijn ook Shampoos als Rooscure en Nizoral die circa 16% dht stoppen en het haar dikker maken. Nu is er dus Min, een als ik het goed begrijp vergelijkbaar product. Rooscure/Nizoral mag maximaal 4 keer per week gebruikt worden, al mag Min volgens uw website elke dag gebruikt worden. Kunt u misschien aangeven waarom dit verschil er is? Bevat uw product ook "ketoconazol"? Zo ja, kunt u mij vertellen hoeveel %?

Als laatst vraag ik me af hoe verantwoord het is om al uw producten te gebruiken met dht remmers, dus niet alleen de shampoo. Is dat niet teveel van het goede?

Ik hoop wat van u te vernemen.

Bij voorbaat dank,

Mark82

-----------------------------------------------

Ik zal weleens voor dit middel willen kiezen. Het is heerlijk om elke dag je haar te kunnen wassen
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 08:25   #10
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
er staat niets, maar dan ook helemaal niets op die site wat erop wijst dat dit een betrouwbaar middel is. geen onderzoeken, en zelfs geen informatie over het het product zou kunnen werken.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 10:05   #11
mjoy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 134
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark82
... Het is heerlijk om elke dag je haar te kunnen wassen
Dan gebruik je toch gewoon een andere champoo op de dagen dat je rooscure/nizoral niet gebruikt ?
__________________

fina (20/11/2003)
minox 5% 1x/d (terug begonnen op 01/10/2004)
msm 1000mg/d
omega3 1xdag
p5p NOW 2xweek (1/10/2004)
zink 2xweek
Nizoral schampoo 3xweek
Rozemarijn schampoo 4xweek
mjoy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 12:31   #12
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjoy
Dan gebruik je toch gewoon een andere champoo op de dagen dat je rooscure/nizoral niet gebruikt ?
het wordt aanbevolen om naast rooscure geen andere shampoo te gebruiken.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 13:15   #13
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
het wordt aanbevolen om naast rooscure geen andere shampoo te gebruiken.
het zit nèt iets anders: het wordt aanbevolen om iedere wasbeurt niet af te sluiten met een andere shampoo dan ketoconazol! dus je kunt daarvoor wel met een andere wassen. maar er zijn ook zat hier die dat niet doen en die gewoon met andere shampoos wassen op de dagen dat ze geen keto gebruiken. ikzelf sluit wel alles af met rooscure.

maar nogmaals: ik zie geen enkele reden om te geloven dat dit Min Menz-product werkt.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 13:41   #14
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Beweren ze nou dat ze 100% DHT kunnen onderdrukken in de hoofdhuid, geloof er geen moer van
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 18:07   #15
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 219
Geslacht:
Post

Zojuist een antwoord gekregen op m'n mail.
----------------------------------------------
Geachte heer Mark82,

Er zijn heel veel produkten op de markt tegen haaruitval, de laatste jaren is dit sterk gestegen. De onderzoeken welke wetenschappers op dit gebied hebben gedaan is veel omvattend, vooral de bevestiging van het DHT hormoon als de veroorzaker heeft veel wakker geschut. Op onze web www.minmenzcolor.com kunt u de ingrediënten specificatie vinden welke door MiN verwerkt wordt in zijn produkten. Het door u genoemde ingrediënt "ketoconazol"zult u hier niet bijvinden, het wordt ook niet door ons gebruikt. Onze produkten kunt u niet vergelijken met Propecia e.d., wij werken vanuit een totaal andere manier van het verwijderen c.q. verminderen van DHT. Onze manier van het reinigen van de hoofdhuid is o.a. gebaseerd op het wellicht door u bekende acne gebeuren waarmee de huid van jonge mensen (pubers) wordt verontreinigd en beschadigd. De meest effectieve bestrijding van buitenaf is hier Zinksulfaat in combinatie met Azelaic Acid ( zie www.wvvh.be/pdf/acne.pdf ). Dan is er Saw Palmetto, dit is een besje die groeit aan de dwergpalm. Deze dwergpalm groeit in de zuidelijke staten van de V.S., dit ingrediënt werd reeds veelvuldig gebruikt door de Indianen vanwege zijn goede invloeden op het menselijk lichaam ( www.sawpalmetto.com ). Door deze unieke combinatie van ingrediënten welke alle natuurlijk zijn kunt u uw haar en hoofdhuid behandelen met onze produkten zo vaak als u wilt. De hoofdhuid wordt op een milde maar zeer efficiënte wijze gereinigd van het DHT hormoon. Het gebruik van de Rinse (conditioner) in combinatie met de Wash is zeer aan te bevelen. Door deze Rinse 3 - 4 x per week te gebruiken ( kalm inmasseren en daarna enkele MiNuten laten inwerken op de hoofdhuid na het shamponeren) wordt de bloedsomloop in de huid extra gestimuleerd, tevens zal het vlies welke tussen de schedel en de hoofdhuid zit (Galea Aponeurotica) soepeler worden, ook hierdoor een betere doorbloeding (Ginko Biloba, zie www.zs4all.nl/~~kwanten/ )van de hoofdhuid. Uw laatste vraag kunnen wij dan ook geruststellend beantwoorden, wij praten niet over DHT remmers maar reinigen de hoofdhuid van DHT. Het ontwikkel proces van DHT in de hoofdhuid zal door de reinigende werking van de MiN produkten afgebroken worden, dit komt mede door het verwijderen van het sebum en het DHT van en uit de hoofdhuid. Vooral het verwijderen van het oude sebum is uitermate belangrijk vanwege de verstoppingen die hier door optreden. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel succes met het gebruik van onze produkten, indien u meerdere vragen heeft kunt u deze naar ons toe mailen of eventueel deze stellen via de telefoon. Wij verblijven met vriendelijke groet.

PoloCosmetics

------------------------------------------------------

Ik ga de gok wagen, al weet ik dat er nog weinig bekend van is. Het hoofdmiddel finasteride heb ik al en dat is voor mij het belangrijkste. Ik zal nog wel informeren over het percentage % dht wat Min Menz kan verwijderen, dit zal niet 100% zijn
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.