Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 7 augustus 2007, 14:05   #121
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ik snap niet dat mensen zich met Nisim bezighouden. De hele site overtuigt totaal niet en zit vol met typische scam opmerkingen (niet goed geld terug garantie), onvolledige informatie en bovendien zijn de ingredienten al helemaal niet bewezen.

Min daarintegen kan best wel goede dingen doen, maar je kan beter beginnen met gewone Minoxidil. Dat is goedkoper en je weet dan tenminste waarmee je resultaat behaald.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 15:42   #122
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Ik snap niet dat mensen zich met Nisim bezighouden. De hele site overtuigt totaal niet en zit vol met typische scam opmerkingen (niet goed geld terug garantie), onvolledige informatie en bovendien zijn de ingredienten al helemaal niet bewezen.

Min daarintegen kan best wel goede dingen doen, maar je kan beter beginnen met gewone Minoxidil. Dat is goedkoper en je weet dan tenminste waarmee je resultaat behaald.
Ik heb dat ook eens geprobeerd ,en kreeg er alleen maar mijn hoofd vol rode bulten van. Was net het moment dat ik bij Dr Feriduni op consult moest ,en die rade mij zelf aan met dat spul te stoppen . Was nu men haar met gewone rozemarijn shampoo van weleda ,en mijn haaruitval is ook 0 nu.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 15:49   #123
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
ja nou nisim werkt voor mij perfect!!
heb zelf weer een stuk dichtere haarlijn en echt waar jongens ik ben geen een of andere verkoper van dit product ofzo die mensen aan de haak moet slaan vor dit product maar ik heb er vreselijk veel baat bij
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 16:52   #124
dude85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 31
het is meer dat minox mij zo'n gedoe lijkt, en daar heb ik geen discipline voor.

en wat voor rozemarijn gebruik jij dundee? en kreeg jij bultjes en geen gestopte haaruitval van nisim?
dude85 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 17:29   #125
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar luister niet teveel naar die dundee, die krijgt van werkelijk elk product een hoofd dat in de brand staat...

Je moet het gewoon zelf ondervinden, in principe zijn er 3 middelen waar veel onderzoek naar gedaan is en die kunnen helpen: finasteride (intern), minoxidil (topical) en ketoconazol (shampoo).

Als je echt last hebt van alopecia androgenetica, dan gaat rozemarijn shampoo je haren niet voor je behouden.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 18:25   #126
dude85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 31
dat leek mij dus ook al. Ik weet niet zeker of ik aga heb, maar de kans is groot. Verder heb ik geen zin om hormoon veranderende medicijnen te slikken, of om 2x per dag mijn hoofd in te smeren met minox. Te veel gedoe. Maar als er een shampoo zou zijn, wat idd niet echt geloofwaardig is, die wel de uitval stopt, zou dat natuurlijk perfect zijn. Wel heb ik wat gegoogled en aardig wat positieve dingen over nisim gehoord, vandaar mijn interesse.
dude85 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 18:26   #127
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
ik raad je gewoon aan om nisim gewoon is te proberen ik bedoel ik wil je alleen maar helpen. en zou het ook leuk vinden als het voor jouw ook gaat helpen. mijn broer gebruikt het ook en die heeft er ook veel baat bij.
hoe sneller je www.nisim.com kan je ook is kijken en vragen stellen op het messenger bord. neem gerust een kijkje

mvg, nozem
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 18:28   #128
dude85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 31
en dat ketoconazol, werkt dat echt tegen haaruitval? Dat zit toch ook in rooscure? Zit dat ook in Nisim Nozem?
dude85 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 18:31   #129
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Ik heb dat ook eens geprobeerd ,en kreeg er alleen maar mijn hoofd vol rode bulten van. Was net het moment dat ik bij Dr Feriduni op consult moest ,en die rade mij zelf aan met dat spul te stoppen . Was nu men haar met gewone rozemarijn shampoo van weleda ,en mijn haaruitval is ook 0 nu.
Gebruik eens een Minoxidil zonder alcohol dan.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 18:38   #130
dude85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 31
kevin ik zie dat jij revita shampoo gebruikt, werkt dat? Lijkt wat mij betreft wel aardig op dat Nisim..
dude85 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 19:13   #131
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dude85 Bekijk bericht
kevin ik zie dat jij revita shampoo gebruikt, werkt dat? Lijkt wat mij betreft wel aardig op dat Nisim..
Het zal best wel ietsjes werken, maar van shampoo's kun je geen grote dingen verwachten. Als toevoeging is het wel aardig.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 20:13   #132
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar luister niet teveel naar die dundee, die krijgt van werkelijk elk product een hoofd dat in de brand staat...

Je moet het gewoon zelf ondervinden, in principe zijn er 3 middelen waar veel onderzoek naar gedaan is en die kunnen helpen: finasteride (intern), minoxidil (topical) en ketoconazol (shampoo).

Als je echt last hebt van alopecia androgenetica, dan gaat rozemarijn shampoo je haren niet voor je behouden.
Natuurlijk is het ene hoofd het andere niet, maar ik kreeg er wel mijn hoofd vol rode bulten van ,en niemand hoeft hier te luisteren . .Veel goeds zit er in dat spul niet in als je de ingrediënten eens bekijkt bijna al chemisch . Ik gebruik helemaal niks meer van die middeltjes...zorgt toch alleen maar voor dat beetje behoud en een paar donsharen dat je erbij krijgt. In oktober krijg ik men HT ..dan zal ik tenminste haar hebben...resultaat.....en geen gedoe meer..., want ben al die middeltjes gewoon beu . Rozemarijn gebruik ik gewoon als natuurlijk shampoo...
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 20:51   #133
dude85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 31
zelf ben ik op zoek naar het behouden, niet van de hergroei. verwacht geen wonderen, maar probeer toch eens die nisim shampoo.
dude85 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 21:24   #134
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Gebruik eens een Minoxidil zonder alcohol dan.
Minox zonder alcohol, wat is dat?

Want volgens mij kan mijn hoofdhuid ook niet zo goed tegen de alcohol die in de normale minox Lee zit.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 21:46   #135
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Minox zonder alcohol, wat is dat?

Want volgens mij kan mijn hoofdhuid ook niet zo goed tegen de alcohol die in de normale minox Lee zit.
Lipoxidil verkoopt Minoxidil in liposomes volgens mij. Min.com heeft ze nano encapsulated.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.