Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 juni 2015, 23:30   #31
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Ik denk dat Dr. Bisanga inderdaad een uitstekende keuze zou zijn, maar zoals ik al gezegd had en jullie inderdaad ook beamen moet ik eerst wat meerdere opinies naast elkaar leggen. Ik heb deze namiddag nog gebeld met Dr. Eberson (die man is echt chill, daar praat je echt mee alsof het al jaren een goede vriend zou zijn), ABC Veldhoven en Prohairclinic, en ik kan in de loop van de komende weken bij deze 3 klinieken ook eens op consultatie langsgaan.

Met deze klinieken had ik ook al telefonisch contact en via mail, en ik had er telkens een goed gevoel bij, waardoor ik voor mezelf al wat had uitgemaakt mijn keuze niet verder uit te willen breiden. Ferudini had ik ook zeker heel graag langs geweest, maar daar geraak je echt niet binnen tenzij je meteen een haartransplantatie vastlegt, maar ik wil toch liever eerst eens een vrijblijvend gesprek. Spijtig genoeg valt deze topdokter dus al af.

Ik denk echter wel dat ik bij de andere toch zeker niet in minder goede handen ben, en ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn bevindingen.

ABC lijkt wel de goedkoopste te zijn als ik afga op de informatie op de website en hetgeen ik ook al vernomen heb rechtstreeks via Dr. Bisanga en Dr. Eberson. Maar goed, prijs zal enkel een rol spelen als ik naar mijn gevoel niemand een kwalitatief voordeel kan geven.

Groeten
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2015, 01:04   #32
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Zonder twijfel ging ik voor Dr. Eberson. Het gevoel wat jij had aan de telefoon dat had ik ook, daarnaast was de operatie ook prima. Uiteraard moet jij op je eigen gevoel afgaan. Niemand kan voor jou beslissen wat je moet doen. Persoonlijk vind ik bij dit soort ingrepen de prijs irrelevant. Je moet er immers je hele leven mee doen.
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2015, 01:19   #33
rnw909
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2015
Berichten: 7
Geslacht:
vraagje, zijn die consult gesprekken op bezoek gratis? naar donor laten kijken etc. Waarschijnlijk wel omdat 1e gesprek is.?
rnw909 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2015, 11:42   #34
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Volgens mij altijd wel. Ik heb er nooit voor hoeven betalen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rnw909 Bekijk bericht
vraagje, zijn die consult gesprekken op bezoek gratis? naar donor laten kijken etc. Waarschijnlijk wel omdat 1e gesprek is.?
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2015, 23:35   #35
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Oei, bij mij alleszins niet. Heb er nu nog maar eentje gehad bij Bisanga, maar daar heb ik gewoon een consultatie betaald.

Ik zal binnenkort meer kunnen zeggen aangezien ik deze zomer nog bij Eberson, ABC en Prohair ga, maar ik veronderstelde dat ik overal gewoon een consultatie zou betalen. Indien het niet zo is, zoveel te beter maar anderzijds begrijp ik het ook wel vanuit het standpunt van de kliniek als men iets aanrekent. Tegenwoordig is een second opinion niet meer voldoende en willen we ons zo goed mogelijk bevragen voor we tot actie overgaan en op die manier kunnen klinieken op de duur hele dagen voor niets werken.

Ik begrijp wel dat de consultatie gratis is als je op voorhand, tijdens de consultatie of meteen erna een datum vastlegt of tenminste toch concrete afspraken maakt voor een haartransplantatie bij die kliniek. Indien dit niet zo is vind ik het wel normaal dat de kliniek iets aanrekent, aangezien je als klant even goed niets meer van je kan laten horen na het gesprek.
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2015, 09:52   #36
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Wat betreft die gratis consultaties... Gisteren moest ik niets betalen bij Dr. Eberson en ik heb wel 1u15 met hem gesproken. Hij zegt dat gratis consultaties in Nederland normaal geworden zijn, maar niet altijd in België.

Met Dr. Eberson heb ik al mijn vragen kunnen bespreken en het dilemma waar ik nu een beetje mee zit is het volgende: Ik heb voornamelijk uitgesproken inhammen, maar de laatste tijd merk ik dat het centraal vooraan ook wat uitdunt. Dr. Eberson sprak over enkel de inhammen opvullen, waardoor shockloss niet zou kunnen voorkomen, en waarbij ik dan eventueel later nog kan terugkomen om het uitdunnende stuk te laten behandelen. Anderzijds kan ik natuurlijk meteen alles laten behandelen, wat ik eigenlijk liever zou hebben aangezien ik er dan gewoon voor (hopelijk) lange tijd van af ben, maar dan wel met het risico op shockloss in het uitdunnende deel.

Wat zouden jullie doen in mijn plaats?

Op het gebied van prijs maakt het natuurlijk ook een verschil, maar daar houd ik geen rekening mee aangezien ik veronderstel dat minder grafts nu op termijn toch wel duurder zullen uitkomen of toch al zeker niet goedkoper (2.500 meteen is wellicht in totaal minder duur dan bijvoorbeeld eens 1.500 en later 1.000).

Ik heb trouwens ook voor het eerst de naam widow's peak gehoord . Blijkbaar heb ik dat, en indien hij mij zou behandelen zou hij dat zeker willen behouden waar ik ook wel voor ben.
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2015, 11:19   #37
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Gisteren werd mij bij Prohair aangeraden om te beginnen met Keratene Retard, aangezien ik geen Finasteride wil nemen. Blijkbaar zou dit een soort tussenoplossing zijn indien men geen Finasteride wil nemen en Minoxidil toch niet voldoende resultaat oplevert.

Iemand ervaring hiermee? Dr. Bisanga en Eberson hebben hier weliswaar geen woord over gerept...

De Keratene zou namelijk zijn om het uitdunnende stuk centraal voorin wat sterker te maken. Op die manier zou het misschien mogelijk zijn om bij een haartransplantatie enkel de inhammen te behandelen en zo het risico op shockloss te vermijden aangezien niet tussen bestaande haren moet gewerkt worden.
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2015, 12:02   #38
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Hallo grsuy,

Je had gisteren een hele andere post geplaatst die niet zo postief was over prohair. Je vondt ze nogal commercieel voor wat hun aangeprezen producten betreft. Je post werd plots verwijdert helaas vond ik het een goed inhoudelijk verhaal.

Heb ook producten van Keratene retard gratis mogen testen van dr Eberson en het had geen enkel effect op hergroei of stabilisatie. Ben nu terug op minoxidil 2 keer per dag. Zou niet zomaar alles aannemen wat klinieken zelf verkopen.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2015, 20:38   #39
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Het klopt inderdaad dat ik mijn langere post van gisteren heb verwijderd. De reden is namelijk dat ik me er zelf niet goed bij voelde aangezien ik vond dat ik mijn punt niet in detail duidelijk kon maken zonder Prohair slechter af te schilderen dan ik wou. Ik heb zelf een onderneming en zou ook niet willen dat iemand daarover iets post dat negatiever leest dan de eigenlijke boodschap die men wil overbrengen.

Eigenlijk wou ik vooral peilen naar meningen over Keratene Retard en het klopt dat ik vind dat ze misschien niet voldoende kritisch zijn over de producten die ze aanbieden. Revita heeft bij mij meer slecht dan goed gedaan, wat zeker geen eenstaand geval is, maar dit was blijkbaar nog nooit gehoord door hen. Ook hoor ik vaker dat Keratene Retard geen of amper effect heeft, dus op dat vlak vind ik ook dat ze het product niet mogen voorstellen als een wondermiddel dat in de buurt komt van Finasteride qua resultaat maar zonder bijwerkingen.

Ik heb mijn lange post verwijderd omdat ik het bovengenoemde dan misschien eerder een post vond voor de rubriek medicijnen/haargroeimiddelen. Op het vlak van chirurgische ingrepen denk ik dat Prohair zeker al het krediet verdient dat het krijgt. Ze horen zeker bij de beste in het vak. Ook de consultatie verliep heel aangenaam en het mailcontact met Bart enkele maanden geleden ook. Zeer bekwame mensen.

Kortom, Prohair zal zeker en vast ook top zijn voor een HT, maar persoonlijk vind ik het niet zo goed dat ze zelf middelen van bepaalde merken verkopen. Dit maakt hen minder geloofwaardig. Toen ik mijn negatieve ervaring over Revita vertelde had ik het gevoel dat dit door de kliniek als een persoonlijke aanval werd beschouwd, wat eigenlijk niet zou mogen.
grsuy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.