Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 maart 2006, 20:59   #1
Arina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2005
Berichten: 11
Haaruitval door (goeie) SHAMPOO !

Een aantal maanden geleden dacht ik goed te doen een shampoo te gebruiken op 100% natuurlijke basis, dus zonder sulfaten , siliconen etc. van de HennaPlus , speciaal voor fijn en dun haar , en het zou tevens de haargroei stimuleren.
Het bevatte guarana en hop.

Maar ik merkte al bijna meteen dat ik er enorm veel haar door verloor, al tijdens het wassen !!
Hele plukken gleden langs me af onder de douche en het putje zat steeds dcht van de haren.


Ook de dagen erna had ik meer haarverlies dan normaal .
Ik ben er meteen mee gestopt na een paar keer gebruiken , ik wist dat het door die shampoo kwam , ondanks dat je van dat produkt net het tegenovergestelde zou verwachten !!

Onlangs zie ik op een ander haarforum MEERDERE opmerkingen over deze shampoo ( en een andere variant van dat merk ) dus het lag er niet aan hoe mijn hoofdhuid erop reageerde.
Ook een prikkende hoofdhuid door die shampoo werd gemeld.

Heeft iemand met deze , of misschien ook een andere shampoo, de zelfde ervaring ?? Haaruitval dus ?

En ik vraag me ook af of die uitgevallen haren door die foute shampoo , toch al op het punt stonden om uit te vallen , en dat het proces alleen maar versneld is door die invloed van de shampoo!!!
Ik hoop eigelijk nog steeds dat ik die haren niet EXTRA kwijt ben want
ik heb al erg fijn en dun haar , (maar geen last van kaalheid/haaruitval , op de 'najaarsrui' na dan , en na gebruik van deze shampoo) .

Ik ga overigens de HennaPlus/Frenchtop hierover mailen.

Ik hoop op wat reacties van jullie hierop!


Groetjes, Arina.
Arina is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2006, 09:06   #2
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Arina

In principe kan het wel.. vreemd is het wel dat dit dan nog niet eerder is gemeld c.q. uit de handel is genomen..

Herrinner me van aantal jaren geleden dat Guhl die toch heel bekend is ook, ook met de introductie van een nieuwe shampoo- lijn vrijwel direkt klachten kreeg van soortgelijke aard als jij beschrijft.
Die is direkt uit de handel genomen en gedupeerden kregen hulp d.m.v. onkostenvergoedingen.

Ik zou idd. contact opnemen met de leverancier hierover.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2006, 09:31   #3
sarahxxx
HaarWeb lid
 
sarahxxx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Locatie: Gent
Berichten: 140
Hmmmmzzz, misschien ook ff een andere mening
Ik gebruik deze shampoo al een hele tijd, en mijn haaruitval is er stabiel onder gebleven, én - wat voor mij erg belangrijk is - de jeuk op mijn hoofdhuid is echt sterk verminderd.
Ik ben er eigenlijk vrij tevreden over ja...
__________________
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.
(Ian Curtis)

regime:

Diane35 (sinds nov.2003, gestopt in mei 2005, herstart 16juni 2005)
Minoxidil 5%, 2x daags (sinds nov.2003)
MSM (sinds juni 2005)
Groene thee (sinds juni 2005)
2x Nizoral per week (sinds juni 2005)
Rozemarijn Shampoo Guhl (sinds juni 2005)
Keraton voedingssupplement (sinds juli 2005)
Natuurbiergist (sinds juni 2005)

gestopt:

Vitaver silicea+ vitamines (sinds juni 2005)
sarahxxx is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2006, 15:50   #4
Arina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2005
Berichten: 11
Sarah, welke shampoo bedoel jij, die je nu gebruikt en waarover jij geen klachten hebt , de Henna Plus of de Ghull ??

Arina.
Arina is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2006, 15:55   #5
sarahxxx
HaarWeb lid
 
sarahxxx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Locatie: Gent
Berichten: 140
Met de Henna heb ik geen problemen... Maar ja, elke hoofdhuid, elk haartype is anders zeker? Ik zou het wel zeer vreemd vinden dat zo'n zachte shampoo voor extra haaruitval zou zorgen. Kan natuurlijk altijd, en dan ben ik misschien de uitzondering die de spreekwoordelijke regel bevestigt
__________________
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.
(Ian Curtis)

regime:

Diane35 (sinds nov.2003, gestopt in mei 2005, herstart 16juni 2005)
Minoxidil 5%, 2x daags (sinds nov.2003)
MSM (sinds juni 2005)
Groene thee (sinds juni 2005)
2x Nizoral per week (sinds juni 2005)
Rozemarijn Shampoo Guhl (sinds juni 2005)
Keraton voedingssupplement (sinds juli 2005)
Natuurbiergist (sinds juni 2005)

gestopt:

Vitaver silicea+ vitamines (sinds juni 2005)
sarahxxx is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2006, 20:53   #6
DCarmen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2006
Berichten: 33
dat is ook met de vroeger heetende organic's (de bekende groene ronde fles) die ik ook uit de handel genomen,door dit (6 jaar geleden)
DCarmen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 15:21   #7
Iren
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: Leiden
Berichten: 27
Henna Plus

Hallo Arina,

Ik heb ook veel problemen met de frima Henna Plus gehad.

Nu gebruik ik de shampoos van Neways en daar ben ik ontzettend mee tevreden. Maar niet idereen reageert op dezelfde manier op dezelfde shampoo-
mijn collega had juist problemen met mijn shampoo gehad, dus het blijft proberen totdat je vindt wat bij je past.

Ook gebruik ik een speciale masker voor het onderhouden van mijn haar. Deze is ontwikkeld door een speciaal iemand en mijn haar kent geen haaruitval meer en is dik en glanzend, en dat na 4 chemokuren en in de leefftijd van 46.Ik heb ook dun en fijn haar die nu fantastisch uitziet en iedereen is onder indruk van mijn resultaten.

Iren
Iren is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 16:55   #8
Girlygirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2005
Berichten: 58
Goede shampoo

Hallo allemaal,

Ik ben zelf erg tevreden over de weleda-shampoos, ook natuurlijk, zonder schadelijke toevoegingen, maar gelukkig geen centje pijn van extra uitval.
Ik heb zelfs het idee, dat sinds ik natuurlijke shampoo gebruik, mijn haaruitval minder is dan bij shampoo met oa laurenth sulfate etc. (by the way, die sulfaten gebruiken ze ook in de garage om je auto-motor me te ontvetten, dus kun je nagaan wat dat met je hoofdhuid doet)

Ik ben de laatste tijd erg voor de "natural way" al die rotzooi kan nooit goed zijn voor een mens!

Vooral wij (de mensen met haaruitval) kunnen erg gevoelig zijn voor slechte stoffen in o.a. shampoos. Greenpeace heeft met onderzoeken aangetoond, dat vissen spontaan een geslachtsverandering (!!!) krijgen als ze worden blootgesteld aan deze sulfaten. Die hormoonspiegels moeten bij ons dus ook gaan flippen, lijkt me zo...

Goed, al met al...ik ga voor natuurlijk. -> o.a. Weleda & Dr. Hauschka
Girlygirl is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2006, 22:15   #9
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
div. shampoo's

Voordat aga doorbrak, zo'n jaar geleden nu, had ik never nooit last van mijn hoofdhuid of haaruitval met welke shampoo dan ook, Sinds deze fijne aandoening zich manifesteerde heb ik erge last (gehad) van mijn hoofdhuid en begon ook haarverlies daar aan te wijten.

Ik denk dat mensen met haaruitval sowieso erg ge-fixeerd zijn op het toeschrijven van vermeerdering/vermindering van haarverlies aan zaken die eigenlijk nauwelijks wezenlijk van invloed zijn.
Ik deed dit ook maar realiseer me terdege dat ik nooit voedingssupplementen voorheen gebruikte, simpelweg omdat ik vind dat je domweg goede voeding als basis moet nemen ipv allerhande tabletten. Verder kon ik alle shampoo's gebruiken maakte niet uit, nooit jeuk/roos of wat dan ook. Lette niet op haaruitval ivm niet op seizoenswisselingen, simpelweg omdat dit niet er toe deed. ik had dus gewoonweg geen haarprobleem en ook geen hoofdhuidproblemen.

Sinds ik aga heb, lette ik op eens op van alles en nog wat dat evt. van invloed zou kunnen zijn op haaruitval. En terugkijkend op afgelopen jaar heb ik me ook talloze keren afgevraagd of het nou een tekort aan zink, ijzer, vitamine b, verkeerde shampoo of wat dan ook zou kunnen zijn...dat de uitval dan weer vermeerderde en heel soms wat liet stabiliseren.
Niets van dat alles dus is de eigenlijke oorzaak, enkel doodordinaire aga is de echte boosdoener, genetisch bepaald en slechts te bestijden met een handjevol middelen....
Die middelen heb ik dan ook ingezet net zoals zovelen van jullie, mochten die middelen (blijven) aanslaan dan heb je/ik - voor onbep. tijd uitstel van extra haarverlies.

Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2006, 10:13   #10
Girlygirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2005
Berichten: 58
Kitty

Ik ben het daar niet mee eens...te meer om het feit dat ik me de afgelopen jaren erg heb verdiept in onderandere mineralen en de effecten van tekorten etc. Tekorten kunnen zich manifesteren na 15 jaar, maar ook pas na 30 jaar. Wanneer zich een tekort laat zien, dan kan dat een enorme invloed hebben op je gezondheid. Haaruitval kan niet alleen een gevolg zijn van tekort aan zink/ijzer, maar daar zijn meerdere mineralen voor verantwoordelijk + de combinaties zijn er belangrijk.

Wist je dat wij uit onze huidige voeding zo weinig mineralen halen (dit ivm kunstmest/uitgeputte grond etc) dat 1 op de 3 mensen overlijdt agv tekort aan mineralen. Enstige ziektes vinden zijn oorsprong in een tekort aan mineralen (reuma, MS, hart/vaatziekten, etc etc etc). Ik heb dit zelf niet bedacht, maar wel een professor (waarvan ik de naam even kwijt ben) die voor zijn onderzoeken een nobel-prijs heeft ontvangen. Dus niet de eerste de beste gek, die dit bedacht heeft. Zelfs in Amerika zijn er veel onderzoeken naar gedaan.

Verder weet ik bijna zeker dat het toedienen van extra hormonen aan ons vlees helpt bijdragen aan allerlei ziektes. Waaronder genetisch haaruitval...Kijk bijv.dat de Nederlandse jongens tegenwoordig zo groot zijn en meiden grotere cup-maten hebben dan +/- 25 jaar geleden. Das wel deels te wijten aan die hormonen. Kijk zelfs eens naar geadopteerde kinderen die hun biologische ouders gaan zoeken, die kinderen (opgegroeid in NL) zijn vaak 2 koppen groter dan hun ouders, dus genetisch gezien zijn ze niet groot.

Maar ik zeg niet dat mijn stellingen juist zijn, maar ik vind wel dat jij nogal zwart denkt en alles zomaar toelegt op wat de dokter jou verteld. Das jammer...er is nog zoveel meer, die doktoren weten echt niet alles! Ik kan het weten, na alle ellende met die lui!

Ik ben onlangs gestopt met mijn androcur, gewoonweg omdat ik er helemaal de balen van had...depressies en noem maar op wat voor ellende.
Geloof het of niet, maar het gaat beter dan ooit met mn haar. Ik denk dat je ook verder moet kijken dan alleen hetgeen de artsen beweren. Zij willen medicijnen slijten en denken niet na over de gevolgen voor jou. Die verdomde Androcur is een killer, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk! Rotzooi! Geloof me, ik weet na 4 jaar te hebben geslikt, echt wel waar ik het over heb.

Nogmaals Kitty, dit is geen aanval op je, maar ik hoop dat dit je een andere kijk geeft, zodat je misschien ziet dat er nog meer mogelijkheden zijn dan gewoonweg AGA. AGA moet namelijk ook een oorzaak hebben, dat is er echt niet vanzelf.
Girlygirl is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2006, 22:57   #11
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Girly-girl

Maar ik zeg niet dat mijn stellingen juist zijn, maar ik vind wel dat jij nogal zwart denkt en alles zomaar toelegt op wat de dokter jou verteld. Das jammer...er is nog zoveel meer, die doktoren weten echt niet alles! Ik kan het weten, na alle ellende met die lui!


Ik ben zeer sceptisch tov wat een arts me zegt als ik twijfel aan een diagnose, sterker nog ik ben zelf achter het feit gekomen dat ik aga heb ondanks 3x een bezoek aan mijn huisarts, die er dus helemaal niks van afweet, door mijn vasthoudendheid en het niet neerleggen bij wat een dokter zegt... dus ik kan mezelf op geen enkele wijze herkennen in je bewering dat ik me zou toeleggen op wat een dokter zegt... integendeel zou ik willen zeggen.


AGA moet namelijk ook een oorzaak hebben, dat is er echt niet vanzelf.
Klopt, naar mijn idee dus een puur genetische aanlegde overgevoeligheid voor de androgenen, wellicht/misschien geholpen door (verkeerde, androgene dus)anti-conceptiemiddelen of andere hormonale therapie.

Verder, wat ik schrijf is simpelweg zoals het in mijn situatie is verlopen.
Daar wil ik het verder bij laten.
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door kas; 10 mei 2006 om 23:23
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2006, 10:25   #12
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Girlygirl
Verder weet ik bijna zeker dat het toedienen van extra hormonen aan ons vlees helpt bijdragen aan allerlei ziektes. Waaronder genetisch haaruitval...Kijk bijv.dat de Nederlandse jongens tegenwoordig zo groot zijn en meiden grotere cup-maten hebben dan +/- 25 jaar geleden. Das wel deels te wijten aan die hormonen. Kijk zelfs eens naar geadopteerde kinderen die hun biologische ouders gaan zoeken, die kinderen (opgegroeid in NL) zijn vaak 2 koppen groter dan hun ouders, dus genetisch gezien zijn ze niet groot.

Aan Nederlands vlees worden absoluut geen hormonen toegevoegd.

Maar ik zeg niet dat mijn stellingen juist zijn, maar ik vind wel dat jij nogal zwart denkt en alles zomaar toelegt op wat de dokter jou verteld. Das jammer...er is nog zoveel meer, die doktoren weten echt niet alles! Ik kan het weten, na alle ellende met die lui!

Ik vind echt niet dat Kitty dat doet, dat blijkt ook uit haar verhaal, dat we nu, als van zovelen, regelmatig op Haarweb kunnen lezen.


Nogmaals Kitty, dit is geen aanval op je, maar ik hoop dat dit je een andere kijk geeft, zodat je misschien ziet dat er nog meer mogelijkheden zijn dan gewoonweg AGA. AGA moet namelijk ook een oorzaak hebben, dat is er echt niet vanzelf.
AGA is erfelijk bepaald, net als zoveel andere ziektes. Je moet dus wel eerst die aanleg hebben, anders krijg je het niet. Juist door die aanleg kan het zich manifesteren. Ik heb zelf psoriasis in een hele lichte, nauwelijks zichtbare vorm. Ook dat is erfelijk, de factor moet er wel ZIJN. Ik merk ook dat bij psoriasis voeding wel degelijk een rol speelt. Wellicht had ik anders een andere 'kwaal' gekregen, dat kan ik zo niet zeggen. Maar het is denk ik niet slim om te ontkennen dat naast voeding, omgeving e.d. een erfelijke aanleg een zeer belangrijke rol speelt. Als die er niet is, krijg je de 'ziekte' niet.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2006, 11:33   #13
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Georgie

.. dank voor je reactie.

--------------

Ik heb zelf psoriasis in een hele lichte, nauwelijks zichtbare vorm. Ook dat is erfelijk, de factor moet er wel ZIJN.

Is psoriasis idd., bewezen, erfelijk bepaald? Van eczeem wist ik dit wel, doch mijn vraag omdat goede vriendin van mij, een vrij 'ernstige/uitgebreide vorm van psoriasis heeft (op het gezicht na, op 'bijna alle voorkomende plaatsen) en dit al vanaf haar 2e jaar. (= net als ik 41. Verder heeft helemaal niemand in haar fam. deze huidziekte ook.
Wat me opvalt is dat zij, na al die jaren van therapie met inbegrip van meerdere keren opname in een gespec. huidkliniek van Radboud zkhs in Nijmegen, ze nu nog enkel en alleen Topicorte gebruikt als de jeuk 'echt niet te harden is'.
Kennelijk is er in al die jaren dus nog steeds geen echte remedie
Aangezien ik sinds een jaartje aan den lijve heb ondervonden wat het ondervinden van veel jeuk met een mens kan doen kan ik me nu veel beter inleven in de gevoelens van mensen met chronische huid-aandoeningen.....naast de hinder, jeuk pijn.. van de ziekte zelf komt bij huidziekten ook nog vaak het zichtbare aspect.

Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2006, 13:32   #14
Girlygirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2005
Berichten: 58
Kitty en Georgie

Nou, nou, wat een aanval...ik dacht dat ik duidelijk had gezegd dat ik Kitty niet wil afvallen, alleen probeer een andere denkwijze op te sturen, maar blijkbaar is dat niet duidelijk genoeg gebeurd. Ieder zn mening...niet waar?

By the way, die hormonen in dit vlees...ooit gehoord van hormoonspuiten om het vee zo snel mogelijk te laten groeien?
Ik weet nie hoor...maar dat eet jij vervolgens op. "T is maar dat je het weet...

Dat gebeurd echt in Nederland...'t is erg genoeg!
Girlygirl is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2006, 14:53   #15
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
.. dank voor je reactie.

--------------

Ik heb zelf psoriasis in een hele lichte, nauwelijks zichtbare vorm. Ook dat is erfelijk, de factor moet er wel ZIJN.

Is psoriasis idd., bewezen, erfelijk bepaald? Van eczeem wist ik dit wel, doch mijn vraag omdat goede vriendin van mij, een vrij 'ernstige/uitgebreide vorm van psoriasis heeft (op het gezicht na, op 'bijna alle voorkomende plaatsen) en dit al vanaf haar 2e jaar. (= net als ik 41. Verder heeft helemaal niemand in haar fam. deze huidziekte ook.
Wat me opvalt is dat zij, na al die jaren van therapie met inbegrip van meerdere keren opname in een gespec. huidkliniek van Radboud zkhs in Nijmegen, ze nu nog enkel en alleen Topicorte gebruikt als de jeuk 'echt niet te harden is'.
Kennelijk is er in al die jaren dus nog steeds geen echte remedie
Aangezien ik sinds een jaartje aan den lijve heb ondervonden wat het ondervinden van veel jeuk met een mens kan doen kan ik me nu veel beter inleven in de gevoelens van mensen met chronische huid-aandoeningen.....naast de hinder, jeuk pijn.. van de ziekte zelf komt bij huidziekten ook nog vaak het zichtbare aspect.

Kitty
Psoriasis is bewezen erfelijk. Kan overigens een of meerdere generaties overslaan. Mijn oma had het, haar kinderen niet. Van de kleinkinderen hebben er drie het. Mijn oma vermoedde dat haar moeder het had, omdat die vaak onder haar kleren liep te krabben. Maar in die tijd was het allemaal wat meer 'verborgen'. Bij alle kleinkinderen trad het overigens pas na hun 30ste op, bij oma zelf pas rond haar 50ste.

Overigens: ik eet geen vlees, gebruik geen zuivel, suiker, kunstmatige zoetstoffen e.d., en dan heb ik er weinig last van. Dat is overigens niet specifiek daarvoor bedoeld, meer zo gegroeid door de jaren heen.
Zo gauw ik vlees eet, speelt het op. Misschien een tipje? Een vegetarisch dieet geeft vaak wel resultaat.

Overigens ben ik er van overtuigd dat alle bij psoriasis voorgeschreven zalven echt lapmiddelen zijn. Er is ook een sterke psychische factor, overigens. Als ik ergens over stress, beginnen mijn ellebogen te jeuken .

Ik heb nooit een zalf gebruikt (de meeste gehoorde 'remedie' is gelijk gaan smeren voor de meeste artsen) en bij mij is de psoriasis altijd zeer beperkt gebleven.

Grappige anekdote: op zeker moment had ik meer last dan normaal van ellebogen, ze jeukten en schrijnden. Ik heb er toen zinkzalf op gesmeerd. En verrek, het werd beter! De rode vlekken en schilfertjes verdwenen zelfs! Na een week kreeg ik psoriasis aan mijn nagels, een veel vervelender vorm, want je nagels kunnen er afvallen (is met 2 ook gebeurd). Voor de zekerheid ging ik toch even langs de huisarts, en die bevestigde mijn vermoeden dat het inderdaad psoriasis was, en wilde een oraal middel voorschrijven dat de celdeling remde, en waarbij elke maand je leverfunctie gecontroleerd moest worden. Dat heb ik geweigerd, zag ik echt niet zitten. Volgens de arts ging het dan echt nooit meer over. Ik keek hem peinzend aan, en vertelde dat ik het weer op mijn ellebogen wilde. Daar hoorde het immers, als een soort 'stressalarm'. Ik hield dus op met de zinkzalf. En hoewel er twee nagels helemaal uit moesten groeien, verdween de psoriasis aan mijn nagels weer. Em drie keer raden waar het nu weer zit .

Overigens is het ook wel eens weg, bij veel zon. Het interesseert me eigenlijk niet meer zoveel,die paar rode plekjes.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 11 mei 2006 om 15:08
Georgie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Shampoo met Dode zeezout tegen haaruitval? Blue-D Medicijnen/haargroeimiddelen 7 27 februari 2006 20:37
haaruitval shampoo goedie AGA - Algemeen 2 24 februari 2006 09:48
vichy anti haaruitval shampoo high Medicijnen/haargroeimiddelen 3 30 augustus 2005 22:08
Haaruitval door shampoo: is teruggroei mogelijk? Bas6562 Overige (haar)discussies - Algemeen 2 21 mei 2005 13:50
Elvive Shampoo Men Haaruitval Preventie Pieter19 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 28 december 2004 10:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.