Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 september 2024, 20:05   #316
Lectamindose
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ik neem aan op die van Broekieman, maar ik las dat eigenlijk als sarcasme...
"Die eerlijk gezegd" geeft niet echt sarcasme aan.

Men lijkt te zijn vergeten dat dit in de eerste plaats een supportsite is voor en door lotgenoten. Om de twee topics zie ik mensen die onzekerder gemaakt worden. Het is niet omdat men eerlijkheid vraagt, dat men niet langer tactvol moet zijn. Het siert diegene waarover het gaat dat het geaccepteerd wordt als kritiek, maar diep vanbinnen raakt dat toch altijd.

Om die reden ga ik hier al geen foto's laten zien, terwijl ik dat aanvankelijk wel wou doen, goed beseffende welke mentale processen ik vanaf het begin van haarverlies tot nu toe doorlopen heb en als een hart onder de riem voor diegenen die het aanvoelden zoals ik.

Ik vind het in dit topic een zeer mooi resultaat en ongelooflijk dat dit kon met slechts 2400 grafts. Een kunstenaar, die dit deed, zelfs al had ik voorheen gezonde scepsis bij de kliniek.
Lectamindose is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2024, 22:41   #317
Lucb
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lectamindose Bekijk bericht

Men lijkt te zijn vergeten dat dit in de eerste plaats een supportsite is voor en door lotgenoten. Om de twee topics zie ik mensen die onzekerder gemaakt worden. Het is niet omdat men eerlijkheid vraagt, dat men niet langer tactvol moet zijn. Het siert diegene waarover het gaat dat het geaccepteerd wordt als kritiek, maar diep vanbinnen raakt dat toch altijd.

Om die reden ga ik hier al geen foto's laten zien, terwijl ik dat aanvankelijk wel wou doen, goed beseffende welke mentale processen ik vanaf het begin van haarverlies tot nu toe doorlopen heb en als een hart onder de riem voor diegenen die het aanvoelden zoals ik.

Ik vind het in dit topic een zeer mooi resultaat en ongelooflijk dat dit kon met slechts 2400 grafts. Een kunstenaar, die dit deed, zelfs al had ik voorheen gezonde scepsis bij de kliniek.
Bedankt om te reageren en jouw verhaal te delen vele zullen zich hierin herkennen en ja het zou de bedoeling moeten zijn dat lotgenoten elkaar steunen en tactvol met elkaar omgaan … er zijn bij mij de eerste keer 2400 grafts getransplanteerd maar ik heb 3 behandelingen gehad met telkens 10 maanden ertussen. In totaal zijn er 6680 grafts getransplanteerd. Mijn topic is wat langer geworden dan voorzien en de naam is hetzefde gebleven
Oud 29 september 2024, 23:50   #318
Lectamindose
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucb Bekijk bericht
Bedankt om te reageren en jouw verhaal te delen vele zullen zich hierin herkennen en ja het zou de bedoeling moeten zijn dat lotgenoten elkaar steunen en tactvol met elkaar omgaan … er zijn bij mij de eerste keer 2400 grafts getransplanteerd maar ik heb 3 behandelingen gehad met telkens 10 maanden ertussen. In totaal zijn er 6680 grafts getransplanteerd. Mijn topic is wat langer geworden dan voorzien en de naam is hetzefde gebleven
Ah, op die manier!

Hoe dan ook, ze hebben het perfect in orde gemaakt, want 6700 grafts is veel en tegelijk niet veel. Dichtheid, haarlijn… zijn excellent geworden.

Geniet van uw nieuw haar en misschien wel vernieuwd leven.:-)
Oud 30 september 2024, 15:17   #319
mickfoley
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lectamindose Bekijk bericht

Het zou inderdaad kunnen dat je gelijk hebt. Ik kon het me niet voorstellen dat iemand zou kunnen vinden of zelfs zeggen dat iemand er niet op vooruit is gegaan met zo'n uitzonderlijk magisch resultaat, wellicht dat ik daarom dacht het moet wel sarcasme zijn...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2024, 18:16   #320
Lectamindose
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Het zou inderdaad kunnen dat je gelijk hebt. Ik kon het me niet voorstellen dat iemand zou kunnen vinden of zelfs zeggen dat iemand er niet op vooruit is gegaan met zo'n uitzonderlijk magisch resultaat, wellicht dat ik daarom dacht het moet wel sarcasme zijn...
Dankjewel.

Uiteindelijk zitten we allen min of meer in hetzelfde schuitje. :-)
Oud 30 september 2024, 18:26   #321
broekieman
HaarWeb lid

Geslacht:
Eerlijk gezegd vind ik Luc er uiterlijk niet op vooruit gegaan, maar ik weet dat het resultaat prima is.

Sorry Luc 😉 dus daarom een foto van mezelf waar ik enorm kritiek op kreeg (niet dat dit mij ene ruk uitmaakt), ik werd zelfs al een zwerver genoemd 😂
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20240803-WA0003.jpg‎ (142,3 KB, 97x gelezen)
broekieman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2024, 20:28   #322
Lucb
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door broekieman Bekijk bericht
Eerlijk gezegd vind ik Luc er uiterlijk niet op vooruit gegaan, maar ik weet dat het resultaat prima is.

Sorry Luc �� dus daarom een foto van mezelf waar ik enorm kritiek op kreeg (niet dat dit mij ene ruk uitmaakt), ik werd zelfs al een zwerver genoemd ��
Je moet u niet verontschuldigen ha ha…je bent eerlijk geweest en mij niet beledigd ik weet ook dat ik als 62 jarige er beter zou uitzien met kort haar. Maar Lectamindose heeft het wel begrepen en was het de bedoeling om mijn haar lang te laten groeien. Als je de foto’s van mijn uitgangssituatie goed bekijkt dan zou je toch moeten zien dat ik enkel nog een plukje haar vooraan had en mijn kaalheid zo ver gevorderd was dat ik zelfs bij een andere kliniek niet geschikt bevonden was voor een haartransplantatie. Die kale zones zijn nu volledig bedekt met een hoge dichtheid. En een natuurlijke haarlijn. Ik heb nooit dik haar gehad maar dun en fijn. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand gezien die bijna volledig kaal was met van nature fijn haar die na een haartransplantatie zijn haar lang kan laten groeien met een hoge dichtheid

Laatst gewijzigd door Lucb; 30 september 2024 om 20:30
Lucb is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2024, 08:47   #323
zoezel
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucb Bekijk bericht
Je moet u niet verontschuldigen ha ha…je bent eerlijk geweest en mij niet beledigd ik weet ook dat ik als 62 jarige er beter zou uitzien met kort haar. Maar Lectamindose heeft het wel begrepen en was het de bedoeling om mijn haar lang te laten groeien. Als je de foto’s van mijn uitgangssituatie goed bekijkt dan zou je toch moeten zien dat ik enkel nog een plukje haar vooraan had en mijn kaalheid zo ver gevorderd was dat ik zelfs bij een andere kliniek niet geschikt bevonden was voor een haartransplantatie. Die kale zones zijn nu volledig bedekt met een hoge dichtheid. En een natuurlijke haarlijn. Ik heb nooit dik haar gehad maar dun en fijn. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand gezien die bijna volledig kaal was met van nature fijn haar die na een haartransplantatie zijn haar lang kan laten groeien met een hoge dichtheid
I.d.d. top chirurg, maatwerk...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2024, 12:15   #324
broekieman
HaarWeb lid

Geslacht:
Vertel mij wat over die gast. Ben er zelf geweest. 😂
Oud 2 oktober 2024, 20:33   #325
Klapz
HaarWeb lid

Klapz's schermafbeelding

Ik snap het wel. Gewoon even kijken hoe lang je het nu kan laten groeien, iets wat je al lang niet meer kon. ( Korter staat wel beter idd, maar dat is just the taste.)

Echt een baas ben je als je nu alles afscheert en dan tegen iedereen grapt: leuke ervaring die 3 transplantaties, maar ik voel me toch het fijnste bij meskaal 🤪
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2024, 10:26   #326
Lucb
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Ik snap het wel. Gewoon even kijken hoe lang je het nu kan laten groeien, iets wat je al lang niet meer kon. ( Korter staat wel beter idd, maar dat is just the taste.)

Echt een baas ben je als je nu alles afscheert en dan tegen iedereen grapt: leuke ervaring die 3 transplantaties, maar ik voel me toch het fijnste bij meskaal ��
Ha ha..mijn foto's hebben voor wat verwaring gezorgd. Gewoon mijn haar laten groeien omdat het kan geeft een zalig gevoel. Ik kan het nog altijd niet geloven hoe het mogelijk is eerst bijna kaal en nu lang haar. Vanaf een zekere leeftijd scheren alle manen hun haar af om hun kaalheid te verbergen en lijken allemaal op elkaar. Geen eigen identiteit meer verschrikkelijk niets voor mij

Laatst gewijzigd door Lucb; 4 oktober 2024 om 12:06
Oud 4 oktober 2024, 11:18   #327
broekieman
HaarWeb lid

Geslacht:
[QUOTE=broekieman;486780]Eerlijk gezegd vind ik Luc er uiterlijk niet op vooruit gegaan, maar ik weet dat het resultaat prima is.

Sorry Luc 😉 dus daarom een foto van mezelf waar ik enorm kritiek op kreeg (niet dat dit mij ene ruk uitmaakt), ik werd zelfs al een zwerver genoemd 😂

Wat vinden jullie van dit resultaat?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20240803-WA0003.jpg‎ (142,3 KB, 21x gelezen)

Laatst gewijzigd door broekieman; 4 oktober 2024 om 11:38
Oud 4 oktober 2024, 11:58   #328
Lucb
HaarWeb lid

Geslacht:
[QUOTE=broekieman;486841]
Citaat:

Sorry Luc �� dus daarom een foto van mezelf waar ik enorm kritiek op kreeg (niet dat dit mij ene ruk uitmaakt), ik werd zelfs al een zwerver genoemd ��

Wat vinden jullie van dit resultaat?
Jij plaats 2 x dezelfde foto van jezelf op mijn topic ? Omdat er niemand op reageert. Ik zal eerlijk mijn mening geven. Jij had voor jou transplantatie al uitzonderlijk veel en dik haar enkel vooraan is er behandeld. Zou je u foto's op u eigen topic willen plaatsen aub

Laatst gewijzigd door Lucb; 4 oktober 2024 om 12:01
Oud 4 oktober 2024, 16:40   #329
broekieman
HaarWeb lid

Geslacht:
[QUOTE=Lucb;486842]
Citaat:
Jij plaats 2 x dezelfde foto van jezelf op mijn topic ? Omdat er niemand op reageert. Ik zal eerlijk mijn mening geven. Jij had voor jou transplantatie al uitzonderlijk veel en dik haar enkel vooraan is er behandeld. Zou je u foto's op u eigen topic willen plaatsen aub
Sorry Luke, jouw draadje is zo lang dus daar kan wel wat bij 😜
Reageren

Labels
2400 grafts, fuegenix, munib ahmad

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten