Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 april 2010, 19:33   #91
jolien
HaarWeb lid
 
jolien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 180
Way to go iedereen! Ik doe ook mee! Had niet zo mogen zeggen dat het goed ging, ben sinds verleden week aan het werk en ik merk dat mn hand sinds het weekend alweer vaker richting hoofdhaar gaat... Maar ik zeg tegen mezelf: "ik hoef niet te plukken!"

Groetjes en succes
jolien is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2010, 21:39   #92
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hé Fleur, hoe ging het vandaag?
Jolien, komaan meisje, rustigaan, alle stress los-laten... we hoeven idd niet te plukken...
Miejefke, ben volgende week in Den Haan, wanneer ben jij aan zee?
Is de dag een beetje planmatig, georganiseerd verlopen??
Tinniemans, hoe doe je het? Is er iets veranderd in je 'way of life'? Vertel eens...

Sterkte iedereen! XX
Oh ja, vergeet mezelf, nul op de teller vandaag, hop naar morgen!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2010, 11:38   #93
Fleurrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 136
Hey allemaal,
Het lukt me maar niet om het niet te doen. Vanaf dat ik alleen ben, gaan mijn handen al naar mijn haar. Het is frustrerend!!
Wauw bolleke, wat een goede dag, hou vol! De rest ook natuurlijk! xx
Fleurrr is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2010, 12:06   #94
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Ik merk dat wij allen veel steun hebben aan elkaar en dat is deugddoend. Volhouden !
Gisteren verliep mijn dag redelijk planmatig, mijn teller stond gisteren ook op 0.
Deze morgen ging het even mis, ik stond onder de douche en had alleen koud water brr ik heb een hekel aan koud water en aan dingen die niet werken.
Bolleke, volgende week ben ik aan zee vanaf woensdag, ik kan daar niet veel op voorhand plannen maar ik denk dat ik donderdag namiddag of avond wel vrij kan maken.
Geniet van de zon en hou de tellers op 0 !

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2010, 21:11   #95
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oei ai... vandaag niet goed bezig geweest... tellen gestaakt...
Ik had wel een sollicitatiegesprek deze namiddag en hoewel ik nogal weinig-verwachtend er op af ging, zal ik er onbewust toch wel mee bezig geweest zijn...
Het gesprek was goed, afwachten dus... en toch... mijn hand gaat iets te veel naar boven. Moet me herpakken, oei ai... de job en duizend-en-één vragen gewoon los-laten en gewoon wachten is nu de opdracht.

Miejefke, misschien tot volgende week (het wordt alvast goed weer)!

Hoe vergaat het de anderen vandaag??
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2010, 10:55   #96
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Daar zijn we weer,
Bolleke, was het gisteren een betere dag? amaai alweer de stress van een sollicitatiegesprek, je mag dan echt wel fier zijn dat je de ttm toch onder controle kon houden, plukvrij is bijna niet mogelijk is zo'n situaties.
Ik hoop voor jou dat er positief nieuws volgt.
Gisteren was het alweer een min of meer chaotische dag, dus.. niet plukvrij.
Vandaag beter en teller op 0 houden.
Veel steun en goede moed aan iedereen,

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2010, 11:08   #97
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Ja goed idee, kan ook beter de teller efkes op nul zetten en herpakken...
Go! Er zijn zo veel leuke andere dingen te doen, zeker met dit weer!!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2010, 11:49   #98
Tinniemans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2006
Locatie: België
Berichten: 64
Hoi iedereen!

Hier gaat het nog steeds goed!
Bolleke, wat er nu juist veranderd is in mijn levensstijl... Ik zou zo direct niets kunnen opnoemen. Ik ben wel iemand die altijd boyfriends-problemen heeft, en zich dat suuuuperhard aantrekt!!! De laatste tijd ging het beter omdat ik na en jaar toch al van ene vanaf was die mij constant bedroog.. Maar sinds gisteren weer slecht nieuws, heb ontdekt dat mijn ex-vriendje waar ik een half jaar mee samen was maar eigenlijk nog 2jaar ben blijven zien enzo.. dat die eigenlijk al getrouwd is van voor hij met mij samen was. Ik ben echt geshokeerd!!! Ik weet ook niet hoe ik dit aan hem moet vertellen en of ik het wel ga doen. Mss is het beter om gewoon nooit nog iets van mij te laten horen, maar is heel moeilijk natuurlijk als je elkaar echt graag ziet! Mss heeft hij wel een reden hiervoor owv zijn situatie, en ik zou hem mss wel kunnen vergeven... maar of het op deze manier ook nog ooit gaat werken tss ons, dat betwijfel ik...
Achja, ik heb na al die jaren al veel meegemaakt op dat vlak, dus dit komt er nog maar eens bij, je zou voor minder stress krijgen he!!! Maar ik heb ondertussen wel geleerd om dit allemaal te relativeren, als al deze dingen gebeuren is dat voor een reden zeker, het zal dan toch niet de ware zijn he! Wat er dus wel veranderd is aan mezelf is dat ik een beetje egoistischer geworden ben , het was wel nodig ook. Eerder is aan jezelf denken en jezelf gelukkig maken, want iemand anders kan dat niet voor jou doen. En proberen wat meer te concentreren op mijn studies, want dat is iets wat ik helemaal alleen doe voor mezelf, en als die resultate goed zijn kan je soms echt wel een traantje laten van geluk!!
Ik denk daarbij ook altijd aan wat mijn Amerikaanse vriend zei, die ik vorig jaar heb leren kennen en echt een fantastische kerel is, maar dus veel te ver weg... Hij zei: You gotta love yourself first, before you can love someone else... En met dat in het achterhoofd gaat het wel beter, want hij heeft echt wel gelijk... Hij weet ook van mijn haarprobleempje en vroeg een tijdje geleden van hoe ist daar nu mee, en toen ik zei dat ik nog altijd trok zei hij direct: Waarom moet je jezelf zo afbreken? Dat is echt self-destruction! Waar ik natuurlijk wel even van schrok, maar het is wel waar...
Waarom ik nu juist echt gestopt ben met trekken? Ik denk dat ik wel geleerd heb om mezelf graag te zien, en ik weet dat ik eens zo mooi ga zijn, en helemaal mezelf kan zijn als ik terug haartjes op mijn hoofd heb... En nu ik mijn haren zie groeien, motiveert dat natuurlijk nog eens extra!!
Ja sorry, het was niet mijn bedoeling om hier mijn persoonlijk leven helemaal gaan neer te pennen, maar soms moet het er eens uit he!:s
Hopelijk krijg je goed nieuws ivm je sollicitatiegesprek!! Veel succes!

En alle anderen, geef niet op he!! En dus een goede raad, doe eens iets meer voor jezelf ipv altijd voor een ander. Leer jezelf graag zien, en zeg tegen jezelf dat het echt niet nodig is om jezelf zo ongelukkig te maken en af te breken, want je verdient dat niet!!! Iedereen verdient om gelukkig en mooi te zijn en wij kunnen daar zelf voor zorgen! Ik weet dat het hard is, heb ook 9 jaar intensief getrokken, nu 88 dagen trekvrij, en ik zeg zeker niet dat ik er vanaf ben want ik weet dat deze strijd nog niet ten einde is... maar weet dat het anders en beter kan he!! Maar het vraagt natuurlijk heel veel tijd, geduld, energie, moed, optimisme... Blijven volhouden!!

Dikke zoen!!
Tinniemans is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2010, 12:32   #99
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Heerlijke, zalige, wijze en JUISTE woorden!!!
Bedankt Tinniemans X
Misschien moeten we die mooie woorden maar eens bezegelen op een terrasje in de zon???
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2010, 13:56   #100
Tinniemans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2006
Locatie: België
Berichten: 64
Oh merci! Awel, dat was ik eigenlijk ook juist aant denken nu ik zo het zonnetje zie schijnen! Ik wil zo graag eens afspreken met jullie! Denk echt dat dat leuk zou zijn, want wij verstaan mekaar, en ik haal sowieso veel steun uit de gesprekken hier! Hoog tijd om eens een keertje af te spreken en samen dit haarmonstertje aan te pakken!! xx

Laatst gewijzigd door Tinniemans; 23 april 2010 om 14:09
Tinniemans is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2010, 20:47   #101
Fleurrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 136
Tinniemans, jouw woorden komen echt overeen met mijn gevoelens. Ook ik voel me niet 100% gelukkig, zou alles doen zodat anderen zich goed voelen, terwijl ik mezelf gemakkelijk wegcijfer. Ik kijk wel naar je op!
Bolleke, en de rest, hou vol! xxx
Fleurrr is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2010, 07:54   #102
jolien
HaarWeb lid
 
jolien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 180
Wat mooi en wijs gesproken Tinne! Ben echt blij voor je dat je zo'n goeie stappen zet voor jezelf en natuurlijk ook dat je nog steeds plukvrij bent. Oooh en ik kijk ook uit naar een ontmoeting!!

Fleur, Bolleke, Miejefke, gaan we weer voor het tellertje op nul? Ik heb daarnet eigenlijk al vijf haartjes getrokken, ai ai, maar ga me herpakken, drukke dag voor de boeg dus moet lukken!

Geniet van het zalige weer iedereen!
jolien is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2010, 09:56   #103
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oké Jolien, genieten en de rest los-laten!!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2010, 11:22   #104
Fleurrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Berichten: 136
Jolien & Bolleke, ik doe mee!! Vandaag moet goed gaan! X
Fleurrr is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 16:25   #105
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi dames, meisjes... straks vertrek ik richting kust, effe vijf daagjes er tussenuit met dochter en kleinzonen... ik denk aan jullie!! Volhouden en jezelf niet afbreken hé!!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe gaat het, wat zijn de vooruitzichten en wie doet mee met het positiever zijn? jolien TTM - Algemeen 12 24 augustus 2008 13:53
Het gaat weer k.... agatha Haarproblemen bij vrouwen 8 12 februari 2008 11:01
Wie gaat er mee! Morehair Chirurgische behandelingen 19 18 april 2007 00:06
Haar gaat weer groeien Pascaldegoede Van alles en nog wat... 1 10 april 2007 16:36
iets waardoor je haar sneller gaat groeien kortkoppie Medicijnen/haargroeimiddelen 7 18 november 2003 16:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.