Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2022, 17:02   #1
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Fuegenix herstelbehandeling jan-2022

Ha mede haarfanaten,

Even in het kort eerst: ik ben eerder posts geplaatst in 2020 toen ik een HT heb gedaan bij een andere kliniek in NL. Helaas was ik niet tevreden over het resultaat. In het donker en een goede belichting kon ik er soms een mooie foto aan overhouden maar velen in mijn netwerk vonden zelfs de situatie voor de HT beter en mooier, dit omdat er veel te weinig haren waren geplaatst, maar ook waren er multigrafts in de haarlijn en op mijn temple point. Om niet teveel te focussen op de negatieve ervaring van de behandeling en het verder los te laten ben ik niet verder gaan posten. Ik heb het om mijzelf niet verder te ergeren even laten gaan. Omdat het uiteindelijk toch bleef knagen heb ik besloten eind 2021 dat ik een herstelbehandeling wilde, de kliniek bood wel korting aan voor een 2e behandeling, maar door het resultaat na de eerste keer durfde ik het niet weer aan te gaan. Ik ben na wat lezen hier toen bij Fuegenix uitgekomen en heb daar en nog bij 1 andere kliniek een consult ingepland.

Na het consult wat ik had in september 2021 bij fuegenix beviel erg goed. In tegenstelling tot de 1e kliniek werd er goed de tijd gekomen om de situatie te bekijken, o.a. met een camera waarbij de grafts en huid van dichtbij kon worden bekeken. Uiteindelijk hebben we wel een uur gepraat en hebben we het kunnen hebben over de wensen, de fouten van kliniek 1 en de herstelbehandeling zelf. Munib is nog een jonge ambitieuze kerel met hart voor de zaak en vooral mooi dat hij er zo enthousiast over is. Ik was wel sceptisch want ook bij de 1e kliniek had ik aanvankelijk een goed gevoel en waren er mooie 'verhalen' .
Toch heb ik besloten vanwege de ervaring van het consult, de reviews en het feit dat Munib vooral zelf de behandelingen doet ipv de assistenten om bij Fuegenix de herstelbehandeling te laten uitvoeren. Ook hielp het dat Munib direct alle fouten zag na behandeling 1 en er ook oplossingen voor had.

Munib was secuur in het afmeten van mijn haarlijn, het kiezen van het donorgebied (wat niet aangetast was door de 1e HT) en ging ijverig te werk met het uit- en in plaatsen van de grafts op de onderzoeksdag. Toch was ik skeptisch over een goede uitkomst, omdat het de eerste keer niet goed gegaan was (door ervaring wordt je toch beinvloed). Ik had ook geen zin in negatieve reacties en wilde dus niet weer een post op haarweb gaan plaatsen. Echter de tijd verstreek en Munib en ik hadden tussendoor vaak app contact waarin ik fotos deelde. Het herstel ging iets beter dan na HT1 en na de 2e HT waren de meeste haren na 1.5. maand wel uitgevallen. Op zon 2-3 maanden zag er het minst goed uit, wat ook wel de lelijke eendfase is. De huid is rood/roze, het haar groeit niet, maar de rest van het haar wel. Zeker bij mij was dit een klote fase omdat ik al een HT had gehad die weer duidelijk naar voren kwam. Het enige voordeel is dat ik geen schaamte meer had want mijn netwerk wist grotendeels al van behandeling 1 af, dus voor mij was een kale kop nemen even geen issue.
Vanaf maand 4 is het beter gaan worden, de haren kwamen snel door en ik merkte dat ik er juist minder mee bezig ging zijn, voor mij was het resultaat vooral goed op zon 6 maanden en 7 maanden waar ik nu op zit. Ik zal een hoop fotos plaatsen met de maanden erbij zodat je goed het proces kunt zien tot nu toe.

De reden dat ik toch nog een review schrijf is vooral om een paar dingen; dat ik alsnog blij ben met de haarbehandelingen ook al koste het 2 HT's. Anderzijds om andere mensen kennis te geven om goed onderzoek te doen voordat je een HT neemt, ik heb veel geleerd de afgelopen 2 jaar en had gewild dat ik de kennis iets eerder had na het 'spontaan' kiezen voor een HT bij een kliniek. Tot slot omdat ik tevreden ben over de behandeling maar dat dus ook kenbaar wil maken. Ik denk dat dat het doel is van een review, je uit vooral je klacht of je compliment voor het bedrijf of de klanten zelf om er een les uit te trekken. Ikzelf ga 100% zeker weer naar Fuegenix mocht dit nodig zijn in de toekomst en voor 0% kiezen om weer naar kliniek 1 te gaan.

Plaats gerust je vragen, mag ook in een berichtje. Ik zal meerdere fotos online zetten, maar kan er nog meer toevoegen indien iemand geinteresseerd is. Er zijn nog 5 maanden te gaan voor het eindresultaat, al verwacht ik zelf niet zo heel veel meer progressie omdat het er nu al goed uit ziet.
Succes met je eigen HT/ of proces in haarherstel!

Groetjes Haarklaas.










Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2022, 18:05   #2
Samuel82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Bedankt voor uw feedback.

Goedemiddag,



Mij is hetzelfde overkomen, de kliniek profileerde zich als zeer kundig. Echter, het is deels ook mijn eigen schuld, wist toendertijd niet zoveel van de behandeling af. Het is ruim 11 jaar geleden. Dus mijn vertrouwen is ook een beetje weg.


Zelf ben ik niet het type die naar Turkije af gaat reizen voor een behandeling. Dus het erg fijn dat uw ons op de hoogte houdt. Ik wil niet brutaal zijn, maar kunt u misschien de ontwikkeling van de behandeling dmv foto's met ons delen.


Ik zou u erg erkentelijk zijn.



Bij voorbaat bedankt.



Met vriendelijke groet, Samuel
Samuel82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2022, 21:42   #3
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Fotos?
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2022, 22:12   #4
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Fotos?
In zijn profiel
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2022, 08:45   #5
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Ziet er nu heel goed uit! Hoeveel grafts had je nodig voor de herstelbehandeling?
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2022, 21:12   #6
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Hoeveel grafts waren geplaatst?
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2023, 14:26   #7
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Dit topic verdient meer aandacht. Jammer dat je alleen foto's in je album hebt geplaatst Haarklaas, je mag trots wezen op je eindresultaat. Ook vind ik dat je nog mild bent over Beauclinic om hun naam niet expliciet te noemen, dus bij deze

Ik kwam het eindresultaat tegen op het hairrestorationnetwork en dit is echt geweldig mooi geworden.

zie link https://www.hairrestorationnetwork.c...e-netherlands/ (ik hoop dat dit mag)

Ik had al geen hoge pet op van beauclinic maar dit bewijst maar weer eens wat voor dramatisch werk zij afleveren. En dan adverteren met die zogenaamde BN-ers, dan gaan bij mij al alle alarmbellen af.

Dat dit überhaupt mogelijk is bij een bekende Nederlandse kliniek. En dat sommige personen nog durven te beweren dat het transplanteren van haar eigenlijk niet zoveel voorstelt en dat een paar assistentes het prima kunnen doen.

Zo zie je maar weer, goedkoop (al zal beauclinic niet de goedkoopste zijn geweest) = vaak duurkoop.

Ik hoop dat men goed onderzoek doet alvorens men kiest voor Beauclinic, want hier moet je met een hele grote boog omheen lopen!
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718

Laatst gewijzigd door CJH16; 17 maart 2023 om 17:06
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2023, 16:12   #8
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Dit topic verdient meer aandacht.

Ik kwam het eindresultaat tegen op het hairrestorationnetwork en dit is echt geweldig mooi geworden.

zie link https://www.hairrestorationnetwork.c...e-netherlands/ (ik hoop dat dit mag)

Ik had al geen hoge pet op van beauclinic maar dit bewijst maar weer eens wat voor dramatisch werk zij afleveren. En dan adverteren met die zogenaamde BN-ers, dan gaan bij mij al alle alarmbellen af.

Dat dit überhaupt mogelijk is bij een bekende Nederlandse kliniek. En dat sommige personen nog durven te beweren dat het transplanteren van haar eigenlijk niet zoveel voorstelt en dat een paar assistentes het prima kunnen doen.

Zo zie je maar weer, goedkoop (al zal beauclinic niet de goedkoopste zijn geweest) = vaak duurkoop.

Ik hoop dat men goed onderzoek doet alvorens men kiest voor Beauclinic, want hier moet je met een hele grote boog omheen lopen!

Thanks voor de link. Staat veel informatie in. Deze jongen komt ook echt van ver, en het resultaat is echt geweldig. Ik kan echt niet wachten totdat mijn groei eindelijk gaat beginnen, nog een paar weekjes denk ik. Maar dit topic geeft wel weer goeie moed zeg. Wat een resultaat.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2023, 17:34   #9
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Damn. Wat een verschil...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2023, 17:35   #10
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Dit topic verdient meer aandacht. Jammer dat je alleen foto's in je album hebt geplaatst Haarklaas, je mag trots wezen op je eindresultaat. Ook vind ik dat je nog mild bent over Beauclinic om hun naam niet expliciet te noemen, dus bij deze

Ik kwam het eindresultaat tegen op het hairrestorationnetwork en dit is echt geweldig mooi geworden.

zie link https://www.hairrestorationnetwork.c...e-netherlands/ (ik hoop dat dit mag)

Ik had al geen hoge pet op van beauclinic maar dit bewijst maar weer eens wat voor dramatisch werk zij afleveren. En dan adverteren met die zogenaamde BN-ers, dan gaan bij mij al alle alarmbellen af.

Dat dit überhaupt mogelijk is bij een bekende Nederlandse kliniek. En dat sommige personen nog durven te beweren dat het transplanteren van haar eigenlijk niet zoveel voorstelt en dat een paar assistentes het prima kunnen doen.

Zo zie je maar weer, goedkoop (al zal beauclinic niet de goedkoopste zijn geweest) = vaak duurkoop.

Ik hoop dat men goed onderzoek doet alvorens men kiest voor Beauclinic, want hier moet je met een hele grote boog omheen lopen!
Amen.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.