Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 februari 2007, 00:22   #106
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 219
Geslacht:
$36 voor 60ml, niet bepaald goedkoop dus. Je zal het iedere dag moeten gebruiken, dus langer dan een maand zal je er niet mee doen.
__________________
Regime

Intern :
- |GESTOPT|Dutasteride (Avodart) 0,5 mg (vanaf 02-06-2005 t/m 15-11-2006)
- Plantina Multi Fit (vanaf 03-12-2004)
- Groene Thee (Pickwick 76%) (vanaf 10-09-2005)
- MSM 750mg (vanaf 14-09-2005)
- Omega Combi, omega 3,6 en 9. (vanaf 14-09-2005)
- |GESTOPT| Finasteride (Propecia) 1mg (vanaf 07-09-2004 t/m 01-06-2005)

Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2007, 22:10   #107
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
hallo,

ik gebruik nu nisim 7 maanden en ik moet zeggen echt een goed product mijn haren zien er zeer gezond uit mensen uit mijn omgevingen zeggen zelfs hoe krijg jij je haar zo glanzend?
ik ben pas 17 maar begon lichtelijk last van haaruitval en inhammen te krijgen maar sinds ik nisim gebruik zit er echt veel volume in mijn haar en haaruitval is volledig verleden tijd. ik zie nu zelfs dat die mini haartje die door het dht veel korter groeide nu meer lengte beginnen te krijgen en meer kleur en bovendien dikker dus dit product is echt goed voor mij.
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2007, 11:07   #108
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Volgens hier http://www.regrowth.com/hairloss-remedy/nisim/nisim.cfm zijn er niet eens resultaten van een test bekent . Behalve dan van de fabrikant zelf ...klinkt het logisch
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 15:03   #109
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Ik ben gister begonnen met Nisim.. Ik zal over een paar weken hier nog een keer posten om mijn resultaten te vertellen ^^
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 15:32   #110
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aalsla Bekijk bericht
Ik ben gister begonnen met Nisim.. Ik zal over een paar weken hier nog een keer posten om mijn resultaten te vertellen ^^
Over een paar maanden bedoel je, over een paar weken heeft een uitgroeiende haar amper de kans gehad zijn kop boven de huid uit te steken, zo snel gaat het allemaal niet, helaas.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 08:05   #111
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Over een paar maanden bedoel je, over een paar weken heeft een uitgroeiende haar amper de kans gehad zijn kop boven de huid uit te steken, zo snel gaat het allemaal niet, helaas.
Ook goed
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 12:58   #112
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aalsla Bekijk bericht
Ook goed
hjehe
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 19:29   #113
groe3845
Waar is mijn haar?
 
Geregistreerd: 16 maart 2006
Berichten: 57
Mark82,

ik zie dat je inmiddels gestopt bent met Nisim... Hoe komt dat? Was je er niet tevreden over of ben je het vergeten op te nemen?

Nog andere mensen met ervaring met dit product? Klinkt vrij goed namelijk, als ik deze post zo lees...
__________________
Intern:
Fina - April '09 (PM Odessa voor supplies)
P-5-P - April '09 (1 pil per 3 dagen)

Extern:
Minox 5% - Januari '08 t/m Oktober '09
Minox 15% - Oktober '08 / heden

Zelfgemaakte lasercomb (8 heads) - Maart '09
Rooscure

Status:
Laatste ultieme poging om het proces te keren. Als dat niet lukt gaat het scheermes erover. Vooral frontaal begint het echt zeer duidelijk te worden: grote inhammen en veel dunner haar en vooral ook mínder. Heb het idee dat het de laatste 6 maanden sneller gegaan is dan ooit tevoren.
groe3845 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 20:46   #114
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groe3845 Bekijk bericht
Mark82,

ik zie dat je inmiddels gestopt bent met Nisim... Hoe komt dat? Was je er niet tevreden over of ben je het vergeten op te nemen?

Nog andere mensen met ervaring met dit product? Klinkt vrij goed namelijk, als ik deze post zo lees...
Ondanks dat ik er eerst kritisch tegenover stond (vanwege de ingredienten) ,heb ik het ook maar eens besteld een tijdje geleden ,op de nederlandse site ,wou het gewoon eens proberen , en was ook in aanbieding 2x shampoo - 2x stimulator . Na een 1.5 week kreeg ik men hoofd vol rode bobbeltjes vooraan (net Acne). Ik ben er dan maar meteen mee gestopt , want ook Dr Feriduni zei me het dat het door dat spul kwam ,want moest juist op consult dat moment. Gelukkig was de irritatie met mijn olie vlug verdwenen.

Laatst gewijzigd door Dundee; 3 juli 2007 om 20:51
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 22:20   #115
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
ja ik had ok vaak last van kiebel op mijn hoofdhuid en maar niet echt haaruitval meer toen ben ik is gaan vragen op het international forum van nisim. Dit bleek te komen omdat ik het niet goed uitspoelde al die maanden. nu sinds een maand spoel ik veel beter uit. Ja hoor het gaat nu dan ook echt goed niks geen kriebel meer en nog minder haaruitval 60 a 70 per dag denk ik. ook gebruik ik al maanden het extract en zie ik nu dat de haarlijn donkerder begint te worden. dus het gaat steeds beter. ik gebruik ook nog saw palmetto pilletjes elke dag neem ik er 2. Ik hoop dat dit voor meer regrowt gaat zorgen. tot nu toen ben ik zeer maar dan ook zeer tevreden.
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2007, 21:05   #116
dude85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 31
Agent MiN / Nisim?

hallo,

ik kijk al een tijdje rond hier op het forum en ben al aardig wat opgestoken, maar nu heb ik zelf een vraag. Ik heb nog nooit echt de neiging gehad om medicijnen te slikken tegen mijn haaruitval, maar de shampoo's van zowel nisim als Agent (MiN) wekken bij mij wel interesse. Ik heb al een beetje rondgekeken maar de meeste posts op dit forum betreffende deze producten zijn al erg oud, vandaar dus deze. Mijn vraag is eigenlijk of iemand ervaring heeft met 1 of beide van deze producten, en hoe ze het vinden. Met name de Agent MiN http://www.MiN.com, waar ook minodoxil in verwerkt is, spreekt mij aan. Ben een jongen van 21 jaar, heb het grootste deel van mijn haar nog, maar begint bovenop, met name de kruin, wel wat dunner te worden. Hoef dus niet per se hergroei, als het zo mogelijk maar stopt met uitvallen.. Graag jullie reactie!
dude85 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 11:53   #117
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
ik gebruik zelf nu een jaar nisim. Voor mij is het echt een top product geen haaruitval meer en al een jaar lang geen verslechtering van mijn haar maar wel verbetering omdat ik ook het extract bij de nisim shampoo heb gebruikt voor mijn haarlijn. Mijn haar ziet er gewoon super gezond uit. Dus ik raad je nisim zowiezo aan. Ik weet niet of het bij jouw zou helpen maar ja waarom niet proberen en kijken hoe het uitpakt.

succes
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 12:31   #118
dude85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 31
bedankt voor de reactie, ik overweeg ook sterk om het te proberen. Maar wat zijn dan de werkende (bewezen) bestanddelen van het product? en is alleen de shampoo genoeg, of moet ik ook nog die gel aanschaffen?

Mvg
dude85 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 12:45   #119
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
sorry maar over die bestandelen die voor de werking zorgen weet ik nagenoeg niks :$ maar alleen de shampoo zorgt ervoor dat je haartuitval onder controle komt en het extract zorgt voor regrow van haren die je tussen de 2 en 5 jaar verloren bent als je geluk hebt dan. het zorgt er ook voor dat haren die aangetast worden door het dht weer een normale groeicyclus krijgen door het dht te neutraliseren. www.nisim.nl meer info
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2007, 13:03   #120
dude85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 31
ok bedankt, ik denk dat ik dan het pakket ga nemen. Hoe snel is het na de besteldatum binnen? En is het product dicreet verpakt (dus niet met opdrukken als NiSiM TEGEN HAARVERLIES)?

Verder, iemand nog info over Agent MiN?
dude85 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.