Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2005, 10:53   #1
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Commotie na dood tasjesdief

Check m'n attachment.

Goede actie van die vrouw! Dat krijg je ervan als de regering en politie het presteren decennia lang irritatie en woede op te wekken bij de burgers.

Ik had PRECIES hetzelfde gedaan. Well, in ieder geval die scooter aangereden. Hij had dan niet per se dood hoeven zijn, zwaargewond had beter geweest maar goed, je kunt niet alles hebben.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif 108-01.gif‎ (7,6 KB, 59x gelezen)
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 11:12   #2
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Wie kaatst, moet de bal verwachten.
__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 11:25   #3
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Het kan wel prima zijn, maar die vrouw gaat wel voor een paar jaar de bak indraaien.

Ik zou die jongen slechts hebben aangereden en snel de politie bellen.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 12:21   #4
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Niemand heeft het recht om het leven van een ander te ontnemen... op een aantal uitzonderingen na. Ik denk niet dat het haar bedoeling was geweest om die jongen dood te rijden.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 15:13   #5
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Het incident waarbij gisteren in Amsterdam de 19-jarige tasjesdief Ali B. werd doodgereden lijkt een tragisch ongeval te zijn geweest zegt de politie. Volgens een woordvoerder ontstond door nog onbekende oorzaak een aanrijding met de bromfiets toen het slachtoffer van de tasjesroof, een 43-jarige vrouw, de rovers achtervolgde. De auto ramde op een verkeersdrempel drie paaltjes en kwam tot stilstand tegen een boom. Ali B. kwam klem te zitten tussen auto en boom, belandde onder de auto en overleed ter plekke. De andere tasjesrover nam de benen.

Vrienden van het slachtoffer zeggen dat de vrouw meermalen over het lichaam is heengereden, maar volgens de politie is dat nonsens. De vrouw zit overigens nog wel vast. Ali B. stond bij vrienden bekend als notoire tasjesrover.

Na het incident ontstond gisteravond in de Derde Oosterparkstraat een grimmige sfeer toen een groepje deels Marokkaanse jongeren begon te schelden en tegen de afzetting schopte.


Ali B. Hehehehe
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 17:55   #6
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
wat een verháál he mensen...

is die vrouw nou schuldig of niet?

wel ziek dat mensen er dan bij gaan verzinnen dat de vrouw een paar keer op en neer over het lijk is gereden...
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 18:41   #7
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Vrienden van het slachtoffer zeggen dat de vrouw meermalen over het lichaam is heengereden, maar volgens de politie is dat nonsens. De vrouw zit overigens nog wel vast. Ali B. stond bij vrienden bekend als notoire tasjesrover.

Na het incident ontstond gisteravond in de Derde Oosterparkstraat een grimmige sfeer toen een groepje deels Marokkaanse jongeren begon te schelden en tegen de afzetting schopte.

Ze nemen het altijd voor elkaar op, zelfs de politie vind het nonsens dat de betreffende vrouw meermalen over het lichaam is gereden.

Ik hoorde dat ze 10 jaar cel krijgt ofzo.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 21:14   #8
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Als ik eerlijk moet zijn heb ik wel symphatie voor die vrouw. Eindelijk iemand die drastische maatregelen neemt. Bedoel het gaat hier om een notoire crimineel, die niet alleen tasjes rooft maar ook een gewapende overval op zijn geweten heeft. Nutteloos voor de maatschappij dus zo'n gast. Sad But True
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 21:23   #9
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Sorry hoor, dat vind ik onzin. De reden waarom wij westerlingen onszelf op de borst mogen slaan, is de naleving van de 'rule of law'. Eigenrichting of welke vorm van eigen rechtertje spelen dan ook is uit den boze: dan verlagen we onszelf tot de Mohammed B.'s van deze wereld.
Ik geloof graag dat het een tragisch ongeval is geweest en dat de vrouw niet de intentie had om de dief te doden, maar mocht dit na rechtelijk onderzoek wel het geval blijken te zijn dan moet ze veroordeeld worden voor doodslag.
Had ZKH Bernhard nog maar geleefd, dan hadden we wat beleefd.
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 23:15   #10
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ik hoor trouwens net dat vandaag op SBSnieuws is geweest dat die dode Marrokaan GISTEREN nog voor de rechtbank heeft gestaan voor een gewapende overval op een Xenos-vestiging.

Zie hier hoe het nederlands 'recht'-systeem keer op keer faalt. De burgers moeten het zelf oplossen.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2005, 00:01   #11
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Dat zeg ik: geen enkelel bijdrage aan de maatschappij. Een gewapende roofoverval. Wat is de psychische schade die deze jongen heeft aangericht? Misschien kunnen door dat voorval wel een aantal mensen niet meer goed functioneren. Weet je wat dat de maatschappij allemaal kost??
Wat heeft hij nog allemaal meer uitgevreten wat niet bekend is? Hij was een goede bekende van de politie. Als iemand mijn tas met al mijn geld en spullen zou stelen en ik was in de positie om diegene ten val te brengen deed ik dat ook. De gevolgen moet ie dan maar op de koop toenemen. Kijk ik WERK gewoon. Ik heb geen tijd om dat soort achterlijke onzin uit te halen, wat niet eens in mijn hoofd opkomt. Een normaal mens doet zoiets niet. Een crimineel wel. Klaar.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2005, 11:03   #12
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Ik hoor trouwens net dat vandaag op SBSnieuws is geweest dat die dode Marrokaan GISTEREN nog voor de rechtbank heeft gestaan voor een gewapende overval op een Xenos-vestiging.

Zie hier hoe het nederlands 'recht'-systeem keer op keer faalt. De burgers moeten het zelf oplossen.
Hoe is dat in godsnaam mogelijk??
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2005, 22:25   #13
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Hoe is dat in godsnaam mogelijk??
Welkom in Nederland
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2005, 22:28   #14
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Hier trouwens nog dat nieuwsbericht:

Doodgereden tasjesdief was net bij rechter geweest
Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 19 januari 2005 @ 13:52


De in Amsterdam doodgereden tasjesdief blijkt die dag net bij de rechter vandaan te zijn gekomen. Dat meldt een woordvoerster van de rechtbank vandaag. De 19-jarige Ali el B. moest voorkomen wegens betrokkenheid bij een gewapende overval op een Xenos-filiaal, gepleegd in mei 2004.

Na zijn arrestatie destijds zat Ali vier maanden in hechtenis. In september werd hij vrijgelaten, nadat zijn broer hem een alibi voor de overval verschafte.

Maandagavond kwam Ali el B. om het leven nadat hij op een scooter klem kwam te zitten tussen een auto en een boom. De auto die hem klemreed was van een vrouw, waarvan Ali haar tas had gejat. Zij zette vervolgens de achtervolging in, met het noodlottig ongeval als gevolg. Onduidelijk is nog of de aanrijding opzettelijk gebeurde, of dat het een ongeluk was.

Gisteren werd Ali herdacht in een spontaan georganiseerde bijeenkomst. De aanwezigen spraken onder leiding van een imam van de nabijgelegen moskee een gebed in het Arabisch uit. Volgens vrienden was Ali een jongen met een gouden hart. Dat Ali een dief is, gelooft men in zijn vriendenkring niet. "Hij werkte hard voor zijn geld."
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2005, 22:29   #15
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Het lijkt erop dat de criminaliteit eindelijk goed aangepakt gaat worden!

Advocaat steekt inbreker neer
Bron: AT5
Gepubliceerd: woensdag 19 januari 2005 @ 14:35

In het centrum van Amsterdam zijn vandaag bij een advocatenkantoor aan de Langestraat twee gewonden gevallen. Getuigen melden dat een advocaat twee inbrekers in zijn kantoor op heterdaad betrapte, waarbij hij er vervolgens eentje met een schroevendraaier neerstak.

De metgezel van de neergestoken inbreker wist te ontkomen. De gewonde inbreker is gearresteerd. Hij verkeert niet in levensgevaar.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iraanse tiener na seksmisbruik ter dood veroordeeld Robert18 Van alles en nog wat... 123 25 december 2004 22:36
Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood Tiuri Van alles en nog wat... 150 7 december 2004 18:43
dood gre TTM - Algemeen 6 16 mei 2003 01:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.