Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juli 2013, 10:49   #1
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Wie heeft ervaring met pruikenwinkel Boelies choice

Pruikenwinkel Boelies choice in Garderen.

Ik kom haar tegen op internet & marktplaats.

Zij verkoopt nieuwe synthetische pruiken voor aantrekkelijke prijzen.
Net wat ik zoek!

Heeft iemand hier op het forum ervaring met deze pruikenwinkel?
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 19:47   #2
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
235 lezers; niemand die hier ooit geweest is ?

Ik ondertussen wel; later vertel ik meer ...... !
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 21:12   #3
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
Hihi, apart is dat hé. Had/heb ik ook met 2 van mijn 'draadjes': niemand heeft blijkbaar ervaring met vital hair & mijn haarwerker in Heerenveen is bij niemand bekend. Nou ja, uiteindelijk moet je toch zelf beslissen en op je eigen gevoel afgaan. En van allerlei tegengestelde reacties word je ook niet blij. Ben benieuwd naar je vervolg verhaal.......
GHG is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 23:40   #4
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Mijn ontmoeting met Janny van Boelies Choices in Garderen.

Eerst telefonisch contact; ze klonk erg vriendelijk en ze was zeer behulpzaam.
Ik uitgelegd dat ik sinds kort een pruik draag, naar tevredenheid, en dat ik er graag een tweede bij wil. Ik heb haar gezegd wat ik heb betaald voor mijn haarwerk (€ 700) en dat ik twijfelde om exact dezelfde te nemen als ik nu heb of een andere. Ze vroeg me welke ik had en zij zou een prijs doorgeven. Ze kan exact dezelfde leveren voor € 375. Hoe bestaat het, dacht ik!

Janny zei:
Kom nu eerst maar eens - vrijblijvend - bij mij langs, pas wat pruiken en kijk dan wat je wilt. Dus ik naar Garderen.

Ik kwam daar; hele aardige vrouw en we hebben eerst kennisgemaakt met een kop koffie. Zij heeft AA en draagt al jaren synthetische pruiken, vandaar haar interesse in pruiken & haar eigen pruikenwinkeltje aan huis. Slim!
Ze heeft een kamertje ingericht en dit staat vol met pruiken. Ik heb er in de gauwigheid 60 geteld; verschillende modellen, kort, lang, verschillende kleuren, lace front, pu rand, met of zonder monofilament, etc. Het leek wel een snoepwinkeltje

Janny nam alle tijd voor me; ik heb veel pruiken gepast, we hebben gezellig gebabbeld & gelachen en weer koffie gedronken. Ik ben afgestapt van het model dat ik nu heb en heb voor wat anders gekozen. Ik twijfelde alleen over de kleur. Ze heeft vanuit alle hoeken binnen & buiten foto's gemaakt van de pruik en opgestuurd (handig zo'n Iphone). Dat heeft mijn besluit goed gedaan.
Ik heb nu een mooi modern & vlot haarwerk besteld voor een leuke prijs (€ 250). Volgende week ga ik mijn haarwerk ophalen. Ik heb er zin an !

Janny verkoopt pruiken van de bekende merken (o.a. Revlon, Gisela Mayer, Jon Renau, Raquel Welch, etc.) die je zelf ook op internet 'zou kunnen' bestellen, maar via internet kan je niet passen. Op het plaatje ziet een pruik er beeldig uit, in het echt kan het tegenvallen of hij staat je niet. Bij Janny kan je zoveel pruiken passen als je wilt & kopen
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 23:49   #5
Doemdenkertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 140
Geslacht:
Dit klinkt weer als een hele fijne ervaring. Dat je voor de eerste pruik teveel hebt betaald moet je maar vergeten en proberen te denken aan hoeveel de pruik je tot nu toe al aan positiviteit heeft opgeleverd. De pruik die je nu besteld hebt ziet er pittig uit een staat je vast erg leuk. Had jezelf een half jaar geleden gedacht dat je nu zo'n mooi kort kapsel zou hebben??

Ik duik mijn bed in! !

Slaap lekker
Doemdenkertje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2013, 01:32   #6
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Een week of twee geleden ging ik mijn tweede haarwerk ophalen; bij het passen viel het nieuwe model & de kleur me toch tegen. Weer die twijfel.......
Janny zei gelijk: Niet doen, ik ga hetzelfde haarwerk voor je bestellen die je nu hebt.

Ik heb nu twee dezelfde haarwerken. Tijdens mijn vakantie heb ik er al gebruik van gemaakt; met mijn pruik op gezwommen in het meer. Bij thuiskomst de ene in de wasbak en een schone pruik opgezet. Twee dezelfde haarwerken is een uitkomst
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2013, 14:28   #7
granny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Locatie: Friesland
Berichten: 108
Geslacht:
Thumbs up pruikenwinkel

Hallo Astrid,

Ik zag vanmorgen pas je verhaal over Boelies Choice.
Het is inderdaad een prima adres, heb er zelf al 3 haarwerkjes vandaan.
Voor die tijd heb ik veel geld uitgegeven bij dure Haarwerksalons, want ik was nog onervaren. Ze konden mij alles wijs maken!

Janny is erg vriendelijk en behulpzaam, het is ook prettig dat ze ervaringsdeskundige is. Ze begrijpt precies wat je bedoelt.
Hopelijk houdt ze haar winkeltje nog lang, want we kunnen niet zonder haar!!

Groetjes van Granny
granny is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2014, 22:42   #8
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ik wil geen reclame maken maar ik wil het wel graag hier melden.
Boelies Choice is sinds kort ANKO gecertificeerd en kan een zichtbestelling doen van de bekende merken: Ellen Wille HairPower, Hair Society en Raquel Welch. Met de meeste zorgverzekeraars heeft zij contracten afgesloten en per 1 april verwacht ze de contracten met alle zorgverzekeraars rond te hebben. Dit is een goed bericht voor ons (lotgenoten) die een mooie pruik zoeken en het lastig vinden om zelf op internet te bestellen. Bij Janny kan je op je gemak haarwerkjes passen; zij heeft veel haarwerkjes op voorraad én kan nu dus ook zichtbestellingen doen. Leuker kunnen wij het niet maken, wel makkelijker
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2014, 18:30   #9
Nic
HaarWeb lid
 
Nic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 182
Geslacht:
Vandaag bij Janny geweest, en thuis gekomen met een schitterend haarwerk. Toen mijn eigen haar langer en voller was (lang, làng geleden) viel het net zo. Het pruikje staat dan ook heel natuurlijk! Ben er zo blij mee.

De grap is dat ik haar had gevraagd een paar haarwerkjes voor me op zicht te vragen; geen van alle stonden ze leuk of voldeden ze aan mijn verwachting.

Heb er heel wat gepast, maar dan nu echt iets naar mijn zin gevonden. (handgeknoopt, mono/lace) Gewoontegetrouw pikte ik er (onbewust) weer een van de duurdere uit, maar niettemin goed betaalbaar en zijn prijsje wel waard.
Nic is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2014, 16:29   #10
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nic Bekijk bericht
Vandaag bij Janny geweest, en thuis gekomen met een schitterend haarwerk. Toen mijn eigen haar langer en voller was (lang, làng geleden) viel het net zo. Het pruikje staat dan ook heel natuurlijk! Ben er zo blij mee.

De grap is dat ik haar had gevraagd een paar haarwerkjes voor me op zicht te vragen; geen van alle stonden ze leuk of voldeden ze aan mijn verwachting.

Heb er heel wat gepast, maar dan nu echt iets naar mijn zin gevonden. (handgeknoopt, mono/lace) Gewoontegetrouw pikte ik er (onbewust) weer een van de duurdere uit, maar niettemin goed betaalbaar en zijn prijsje wel waard.
Nic,
proficiat met je nieuwe haarwerk. Leuk dat je er gelukkig mee bent. Kan je via een link op internet aantonen welk model het is? Ik ben benieuwd.
ben je dan veranderd van kort naar lang?

Groetjes
marleen
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2014, 17:01   #11
Nic
HaarWeb lid
 
Nic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 182
Geslacht:
Ik zou wel een link naar een foto kunnen geven, maar hij lijkt er totaal NIET op!
Bij thuiskomst had ik het model opgezocht bij de website van Ellen Wille, maar heb Janny naderhand nog es gemaild of ze wel zeker wist of dit de naam van het model was. Het haar is langer, en valt met wat piekjes over m'n voorhoofd. Het is ook langer dan het model dat ik had.
(Had de Malaga, die overigens ook afwijkt van het plaatje) en nu dan de Select van Hair Society in de kleur hot chocola mix.
De grap is, dat ik 'em zelf nooit zou hebben uitgezocht van een plaatje. Maar zodra ik hem op had, was ik verkocht. Niet zo'n overdreven dikke pruik, en met wat gel valt ie anders te stylen.

Gek he, dat je je zo kan verkijken op foto's. De pruikjes die Janny op mijn verzoek had laten komen, waren het geen van alle.
Nic is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2014, 20:29   #12
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ja, die ervaring heb ik ook hoor.
Op plaatje fantastisch; in het echt staat het helemaal niet bij je.
Daarom is kopen via internet lastig, tenzij je exact dezelfde erbij bestelt (maar dan kan het ook altijd nog verschillen met degene die je al hebt
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2014, 20:32   #13
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nic Bekijk bericht
Vandaag bij Janny geweest, en thuis gekomen met een schitterend haarwerk.
Helemaal leuk en fijn dat je zo goed geslaagd bent bij Janny.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2014, 23:34   #14
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Woensdag met Nic naar Janny
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2014, 14:33   #15
Nic
HaarWeb lid
 
Nic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 182
Geslacht:
Yep. gaan we een leuk dagje van maken. Heb er zin in!
Nic is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.