Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
15 juli 2024, 16:32 | #181 |
HaarWeb lid
|
Ik vraag me wel eens af hoe druk het nu bij Hair Science Clinic Amsterdam (voorheen HASCI) is. Je hoort er niemand meer over op dit forum of ergens anders. In negatieve zin, want positieve berichten zijn er volgens mij niet. Behalve wat vreemde Google reviews die de schijn van fake kunnen hebben.
Vorige keer gaf ik aan dat het opmerkelijk is dat voorzitter Raad van Advies Nederlandse Haarstichting Prof.dr. H.A.M. Neumann tevens managing director van HASCI is. Dit heeft HASCI kort daarna weggehaald van hun website in NL. Overigens weer niet van de Duitse website. Hierbij wat screenshots om het in elk geval vast te hebben gelegd. Het is duidelijk dat op de website van de haarstichting de HASCI-methode wordt aangeprezen. Dit heeft mij in mijn eerste zoektocht (met 0-kennis destijds) bijna in de val gelokt. Het werd toen door de haarstichting aangeprezen om naar HASCI te gaan, en gesuggereerd dat de methode van Coen Gho de 'haartovenaar' (lees: haarver****er) werkelijk beter zou zijn. Ik ben blij dat ik niet de enorme misser heb gemaakt om naar Hair Science Clinic Amsterdam (voorheen HASCI) te gaan. Laatst gewijzigd door Klapz; 15 juli 2024 om 16:47 |
15 juli 2024, 17:25 | #182 |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Hulde! Het helpt om elkaar wijzer te maken. Zeker voor mensen die geheel nieuw zijn met van alles omtrent dit boeiende onderwerp.
|
15 juli 2024, 18:40 | #183 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Het is heel simpel, als je van 1 follikel er meerdere kunt maken, dan zou je op termijn fantastische resultaten moeten hebben waar je mensen met een nw7 transformeert in de Yeti. Aangezien we die resultaten nooit gezien hebben, weet je al hoe laat het is. Maar sneu inderdaad dat er mensen intrappen. |
|
Labels |
coen gho, hair stem cell clinic, hairscience institute, hasci, hsi, kwazalver, oplichter |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|