Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
17 juni 2019, 13:55 | #61 |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Nee, natuurlijk niet! Ten eerste zijn hier op dit forum genoeg HASCI slachtoffers en ten tweede andere mensen kunnen deze verhalen bevestigen door te zeggen dat zo'n behandeling op dit moment niet wetenschappelijk is aangetoond aangezien Alberto totaal niet thuis is op dit gebied zal dit zeker wel nodig zijn en in combinatie met andere slachtoffers zal dit onderwerp toch meer zijn aandacht gaan trekken. En er is hier ook geen woord over gelogen!
Laatst gewijzigd door Hairgroww; 17 juni 2019 om 14:13 |
18 juni 2019, 02:07 | #62 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ik vind dat niemand zich erbij moet neerleggen helemaal de slachtoffers niet. Er moet iemand opstaan en echt iedereen verenigen en samen rechtszaak aanspannen voor oplichting en verminking |
|
18 juni 2019, 15:11 | #63 | |
HaarWeb lid
Citaat:
https://www.baldtruthtalk.com/thread...-website/page3 |
|
18 juni 2019, 22:37 | #64 |
HaarWeb lid
Het is gewoon bizar dat Nederlandse Kliniek hier mee weg komen dat is echt belachelijk
|
18 juni 2019, 23:07 | #65 |
HaarWeb lid
Iedereen vraagt zich af hoe het kan dat zo'n oplichterskliniek als HASCI in Nederland zolang kan bestaan zonder dat hier tegenop wordt getreden!! HASCI kliniek maakt dagelijks tientallen slachtoffers die gewoon verminkt worden voor het driedubbele geld wat men voor een FUE betaald en die nog eens tien keer beter is dan wat HASCI aanbiedt!! Nederland treedt het liefst tegen burgers op die 1km te hard rijden of arme burgers kaalplukken maar dit soort criminele als Coen Gho die jaarlijks voor tientallen miljoenen kwetsbare patiënten letterlijk en figuurlijk volledig kaalplukken kunnen zonder enige moeite gewoon door met hun praktijken. Coen Gho hoort allang tussen de criminelen in de cel te zitten en het is schandalig dat deze crimineel gewoon rond mag lopen!!
Laatst gewijzigd door Hairgroww; 18 juni 2019 om 23:45 |
20 juni 2019, 09:10 | #66 |
HaarWeb lid
Ik ben toen een paar jaar geleden geweest voor een offerte! Zie de prijs! Ben blij dat ik nooit met hun in zee ben gegaan! Ik heb nu 3600 grafts voor €1700 euro laten doen en ben mega tevreden! En er staat ook nog bij dat het alleen voor de eerste behandeling is! Ik had nog terug moeten komen na die €7900
|
20 juni 2019, 13:11 | #67 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Laatst gewijzigd door Iliasilias; 20 juni 2019 om 19:41 |
|
23 juni 2019, 01:27 | #68 |
HaarWeb lid
Hi Iliasilias, kun je wat meer inzicht geven in wat voor bewijs je hebt tegen HASCI, met name inzake het (niet) terug groeien van haren in het donor gebied?
Ook zijn er een aantal bekende BN'ers bij HASCI langs gegaan (https://hasci.nl/nieuwsberichten/wel...gingen-u-voor/).... met een positief resultaat? FYI - ik ben recent langsgeweest voor een eerste kennismaking. Ik sla HASCI methode even over totdat ik hier meer duidelijkheid over hebt |
23 juni 2019, 14:18 | #69 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Gerard Joling heeft 80.000 euro betaald gekregen van Coen Gho om in de media te roepen dat HASCI methode werkt en het resultaat wat Gerard Joling heeft bereikt, heeft hij te danken aan zijn 4 vorige behandelingen Fut en FUE plus de kilo's Toppik en andere vulmiddelen die hij gebruikt. Frans Bauer die is net zo zwaar betaald om Reclame te maken voor HASCI want Gerard Joling wilde dat niet meer doen omdat ten eerste hij totaal niet tevreden was en ten tweede hij behoorlijke boze Emails kreeg van zijn fans die hem ook hebben gevolgd naar HASCI en uiteindelijk allemaal genept waren. Gerard Joling heeft zelfs hierdoor heel wat dreigmails gekregen! Gerard Joling praat vaak over zijn haartransplantaties maar rept met geen woord meer de laatste jaren over HASCI. Ik weet niet of je Frans Bauer hebt gezien wanneer hij zonder Toppik gefilmd wordt wanneer hij b.v. niet in de studio is maar gewoon privé, buiten of in zijn huis! Dat ziet er echt niet uit! Ik heb Frans Bauer via Instagram een vraag gesteld over het eindresultaat van HASCI en ik werd direct geblokkeerd! Dean Saunders die heeft gewoon eerlijk gezegd dat HASCI behandeling pure oplichterij is en dat hij zwaar is genept, hier is de video waarin hij dat eerlijk bekend https://www.youtube.com/watch?v=IBepmKaJSiU&t=30s Ik zou als ik jou was ook op Google review kijken wat mensen zeggen over hun ervaring bij HASCI. Op hun Facebook pagina hebben ze alle reviews verwijderd en niemand kan meer een review achterlaten want deze waren echt schandalig slecht. Ik heb gelukkig wel een paar screenshots kunnen maken voor de rechtszaak straks.https://www.facebook.com/HairScienceInstitute/ Laatst gewijzigd door Iliasilias; 23 juni 2019 om 14:39 |
|
23 juni 2019, 15:01 | #70 |
HaarWeb lid
Waarom kan deze organisatie dit dan al 25 jaar doen? Er moet dan toch een reden zijn waarom ze nog niet gesloten zijn en de vergunning niet is afgenomen
|
23 juni 2019, 15:20 | #71 |
HaarWeb lid
Het is de sterke marketing machine waar ze tientallen miljoenen insteken. Iedereen weet hoe duur HASCI is en dat is in tegenstelling tot wat klanten denken echt niet omdat ze meer te bieden hebben dan FUE klinieken, maar puur voor de marketing en om dit fabel in stand te kunnen houden. Het probleem zit 'm in het feit dat mensen niet kunnen zien dat de haren die getransplanteerd zijn ook terug zijn gegroeid in het donorgebied en zie dat maar is te bewijzen en daar maakt HASCI zwaar misbruik van! En omdat de behandelingen ook zo extreem duur zijn kunnen de meeste mensen maar 1 of 2 keer gaan waardoor de schade in het donorgebied beperkt blijft! En de meeste mensen die ze hebben komen uit het buitenland en een rechtszaak aanspannen vanuit het buitenland is voor de meeste niet te doen en tel daarop dat er een taboe heerst op haartransplantaties waardoor mensen niet zo snel hiermee naar buiten durven te treden!
Laatst gewijzigd door Iliasilias; 23 juni 2019 om 15:28 |
23 juni 2019, 15:26 | #72 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
23 juni 2019, 15:36 | #73 | |
HaarWeb lid
Citaat:
En als je als leek zijnde iets met het blote oog niet kunt zien wil dat nog niet zeggen dat het er niet is natuurlijk. Ik heb ook mensen gezien die 4 of 5 HASCI behandelingen gehad hebben en deze hebben noodgedwongen MHP moeten doen om de schade op het donorgebied te bedekken en zijn echt verminkt gewoon terwijl zij dachten dat alles terug zou groeien wat nooit is gebeurt gewoon!! En mensen klagen niet alleen over het donorgebied waar niets teruggroeid, maar klagen vooral over het resultaat op het ontvangstgebied want daar groeit alleen maar dun zwak haar of gewoon donshaar zonder dichtheid en heel veel grafts mislukken en groeien niet eens, omdat ze maar de helft van de graft transplanteren en de rest laten ze achter! Laatst gewijzigd door Iliasilias; 23 juni 2019 om 15:56 |
|
23 juni 2019, 16:48 | #74 |
HaarWeb lid
|
Ga een ander in de maling nemen.
Het donorgebied van Dean Saunders is door Coen Gho compleet uitgeroeid Daar zal nooit geen haartje meer groeien en het is zo onherstelbaar verminkt dat het goed is waar te nemen. 'Onuitputtende donor'....kwakzalverij!!! |
23 juni 2019, 17:04 | #75 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Het blijft voor mij dus de vraag waarom ze dit al 25 jaar kunnen doen als het echt oplichting is |
|
Labels |
coen gho, hair stem cell clinic, hairscience institute, hasci, hsi, kwazalver, oplichter |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|