Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 augustus 2004, 12:46   #1
Ssss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2004
Berichten: 6
Consult finasteride, waar en wat?

Net als een aantal anderen zoals ik op dit forum heb kunnen lezen, heb ik van Het Haarkabinet een brief gekregen. Hierin worden de banden met de klanten nog eens aangetrokken. Maw: 'kom nog eens langs, we hebben zelfs de prijs van het consult omlaag gegooid'.
Nu heb ik een tijdje geleden dr. Van Zandvoort (van het Haarkabinet) nog aan de lijn gehad om wat te vragen over de mg wijziging van de finasteride in de prohair die ik bestel (zie ook in dit forum: "Medicijn wijziging:van 1mg naar 1,5mg"). Hij drukte mij op het hart dat controle toch wel belangrijk is, citaat: 'je kunt toch niet ongecontroleerd jarenlang medicijnen slikken'. Nu ben ik het daar wel mee eens, maar dat consult bij hun is belachelijk duur (dat heb ik hem ook verteld).
Mijn vraag: die controle kan toch ook bij mijn huisarts en/of dermatoloog plaatsvinden? Waar moet er op gecontroleerd worden en wat is belangrijk om naar te kijken? Die controle foto's die bij het Haarkabinet genomen worden die krijg ik dan niet, dat is jammer dan. Maar die bloedcontrole, dat moet toch ook bij de huisarts kunnen?! Waar kijken ze dan dan naar etc. Iemand ervaring hiermee? En een alternatief voor de fotosessie van het Haarkabinet?
BVD!
Ssss is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2004, 12:59   #2
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Gewoon naar je huisarts of dermatoloog.

(hoe vaak moet ik dat nog herhalen op dit forum )

Edit: Bericht aangepast door Smorlez
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel


Laatst gewijzigd door Mailman; 20 augustus 2004 om 15:22
Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2004, 15:34   #3
Ssss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2004
Berichten: 6
ok, daar was ik ook al achter. Echter mijn dokter snapt geen snars van deze producten. Dus om mijn vraag nog eens te herhalen:

Mijn vraag: die controle kan toch ook bij mijn huisarts en/of dermatoloog plaatsvinden? Waar moet er op gecontroleerd worden en wat is belangrijk om naar te kijken? Die controle foto's die bij het Haarkabinet genomen worden die krijg ik dan niet, dat is jammer dan. Maar die bloedcontrole, dat moet toch ook bij de huisarts kunnen?! Waar kijken ze dan dan naar etc. Iemand ervaring hiermee? En een alternatief voor de fotosessie van het Haarkabinet?
BVD!
Ssss is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2004, 15:54   #4
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
ik neem tenminste nog de moeite om het te vermelden Smorlez. Foto's kun je idd niet laten maken bij de huisarts, misschien bij de dermatoloog?? Bloedcontrole kun je bij de huisarts aanvragen of de dermatoloog. Je kan DHT, testosteron enzo laten controleren.

Edit: bericht aangepast door Smorlez
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel


Laatst gewijzigd door Mailman; 20 augustus 2004 om 15:22
Jaapie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werken Finasteride en Minodoxil wel of niet op inhammen? SjonKanon Medicijnen/haargroeimiddelen 17 25 september 2006 16:20
Farmacotherapeutisch Kompas over Proscar (finasteride) Artur Medicijnen/haargroeimiddelen 3 21 juli 2004 22:26
Waar koop ik finasteride en saw palmetto elena1 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 7 juli 2004 10:22
Aanschaffen Finasteride (Waar en hoe?) KITT Medicijnen/haargroeimiddelen 12 5 januari 2004 21:58
pijn? werkt het? Dennie23 Medicijnen/haargroeimiddelen 6 15 augustus 2002 17:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.