Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 juli 2004, 16:20   #16
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Ook was het effe een mooie wraakactie voor Pearl Harbor natuurlijk. Klote-jappen.
Duizenden en duizenden doden noem jij "effe een mooie wraakactie"?
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 17:17   #17
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Als jullie meer dan een miljoen doden prefereren over 70.000 doden dan moeten jullie dat zelf maar weten.

En alsjeblieft, wat maakt het nou uit dat er kinderen dood gegaan zijn. Is een kind dan zoveel specialer dan een volwassene??? Kom op zeg, een leven is een leven. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat een volwassene dode erder dan een dood kind, omdat een volwassene veel productiever en over meer kennis beschikt dan een kind. Maar ja..
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 17:18   #18
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Denk hier eens over na:

Als een atoombom op Berlijn de hele fucking holocaust had voorkomen, had die piloot dan ook spijt moeten hebben?????

Dacht het niet hoor.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 17:31   #19
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat een volwassene dode erder dan een dood kind, omdat een volwassene veel productiever en over meer kennis beschikt dan een kind. Maar ja..
Oef..... Jij gaat voor érg hete kolen Robert...
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 17:52   #20
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Als jullie meer dan een miljoen doden prefereren over 70.000 doden dan moeten jullie dat zelf maar weten.
Dat is een suggestie. Je weet niet wat er gebeurd zou zijn, wanneer de bom niet zou zijn gegooid. Denk eens aan de langere termijn. Door die actie van de Amerikanen, hebben nu nog steeds veel mensen een argwanende houding ten opzichte van de VS.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
En alsjeblieft, wat maakt het nou uit dat er kinderen dood gegaan zijn. Is een kind dan zoveel specialer dan een volwassene??? Kom op zeg, een leven is een leven. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat een volwassene dode erder dan een dood kind, omdat een volwassene veel productiever en over meer kennis beschikt dan een kind. Maar ja..
Dit vind ik nergens op slaan. Een kind van bijvoorbeeld 5 jaar heeft nog een heel leven voor zich. Een man van 82 heeft al veel leven erop zitten. En de VS zorgt er dan wel even voor dat het kind van 5 jaar ook wel genoeg geleefd heeft? Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het gewoon een misdaad vind van de Amerikanen. We zouden veel beter af zijn zonder de VS.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2004, 17:52   #21
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Denk hier eens over na:

Als een atoombom op Berlijn de hele fucking holocaust had voorkomen, had die piloot dan ook spijt moeten hebben?????

Dacht het niet hoor.
Dat is achteraf gepraat. Je weet nooit wat er zou zijn gebeurd voordat er een bepaalde ingrijpende actie is ondernomen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 07:11   #22
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het gewoon een misdaad vind van de Amerikanen. We zouden veel beter af zijn zonder de VS.
Wat een onzin zeg, dat de hele VS er beter niet had kunnen zijn geweest. Hadden we nu allemaal Nazi's geweest en was er geen Jood meer over geweest. Vergeet niet, dat we door de Amerikanen in vrijheid leven, en niet alleen wij, maar nog meer landen. Al moet ik wel toegeven dat ze mijns inziens soms wat te veel op olie gefocust zijn.

Hadden we trouwens zonder de Amerikanen wel fina gehad?

En wat betreft, wat nu erger is, het sterven van een kind of een volwassene, ben ik het toch wel een beetje met Robert18 eens. Misschien lijkt het erger dat als een kind sterft, omdat die nog zo onschuldig is, maar dat zou bij zijn volwassen worden ook zo over zijn geweest. Moeilijk, maar wat maakt het uit, wat erger is. Laten we het erop houden dat het allebei even erg is.
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 11:53   #23
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Wat een onzin zeg, dat de hele VS er beter niet had kunnen zijn geweest. Hadden we nu allemaal Nazi's geweest en was er geen Jood meer over geweest. Vergeet niet, dat we door de Amerikanen in vrijheid leven, en niet alleen wij, maar nog meer landen. Al moet ik wel toegeven dat ze mijns inziens soms wat te veel op olie gefocust zijn.
Door de Amerikanen leven wij in vrijheid?!?!?! Het zijn grote schoften als je het mij vraagt. Alles willen ze onder hun eigen controle houden en krijgen. En dan die achterlijke kruistocht tegen het communisme. Neem als voorbeeld Afghanistan en Vietnam. Omdat het maatschappelijk stelsel, namelijk het communisme, de Amerikanen niet aanstond, moesten zij zo nodig dat land even "op het rechte pad brengen"? Man, waar bemoeien ze zich mee. Kijk eens naar de binnenlandse gang van zaken daar. Een zooitje is het. De dodencijfers ten gevolge van misdaad zijn niet meer om aan te zien. Enzovoort, enzovoort.

En dan het argument dat we misschien zonder de VS nog steeds met die nazi's zaten, dat betwijfel ik. Vooral ook Canada en Rusland hebben veel bijgedragen aan de aanpak. Zonder de VS hadden we het ook wel gered.

En trouwens, wat is volgens jou het verschil tussen de Jodenmoord en het gooien van een atoombom op een plaats met tienduizenden onschuldigen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Hadden we trouwens zonder de Amerikanen wel fina gehad?
Hehe, de Amerikanen doen ook goede dingen, dat geef ik toe .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
En wat betreft, wat nu erger is, het sterven van een kind of een volwassene, ben ik het toch wel een beetje met Robert18 eens. Misschien lijkt het erger dat als een kind sterft, omdat die nog zo onschuldig is, maar dat zou bij zijn volwassen worden ook zo over zijn geweest. Moeilijk, maar wat maakt het uit, wat erger is. Laten we het erop houden dat het allebei even erg is.
Mja oke, hier is wel iets voor te zeggen vind ik. Stel er blijven alleen kinderen over en er is geen enkele volwassene meer. Het zal dan moeilijk worden voor die kinderen om zich tot het maximale te ontwikkelen. Juist de volwassenen zijn nodig om de kinderen optimaal te begeleiden, zodat zij de taken en de kennis van de volwassenen kunnen overnemen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 13:28   #24
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Je zult maar vakantie hebben..pffff...wat een rot weer zeg...

sorry hoor moest er even uit..!!!
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 13:29   #25
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Iemand nog vakantie tips....??

Misschien ga ik naar Cochem in Duitsland....bij de Moezel....wie is hier wel is geweest???
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 16:09   #26
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dat is achteraf gepraat. Je weet nooit wat er zou zijn gebeurd voordat er een bepaalde ingrijpende actie is ondernomen.
Niks achteraf gepraat, ik vraag een vraag, wat had je liever gewild. 70.000 doden in Berlijn door een atoombom of talloze miljoenen doden door de holocaust. Een hele simpele vraag, wat verder niks met achteraf praten te maken heeft, omdat ik Berlijn en de holocaust slechts als voorbeeld aanhaal.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 16:18   #27
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Door de Amerikanen leven wij in vrijheid?!?!?!
Zo is het maar net! Wees ze maar heel erg dankbaar op je blote knieeen!

Citaat:
Het zijn grote schoften als je het mij vraagt. Alles willen ze onder hun eigen controle houden en krijgen. En dan die achterlijke kruistocht tegen het communisme.
Again, wees ze maar dankbaar op je blote knieeen. Zonder de VS zat je niet eens op deze website.
Citaat:
Neem als voorbeeld Afghanistan en Vietnam. Omdat het maatschappelijk stelsel, namelijk het communisme, de Amerikanen niet aanstond, moesten zij zo nodig dat land even "op het rechte pad brengen"? Man, waar bemoeien ze zich mee.
Je moet toch effe wat meer geschiedenis leren dan hoor, want dit simplistisch beeld van de koude oorlog gaat natuurlijk NERGENS over.
Citaat:
Kijk eens naar de binnenlandse gang van zaken daar. Een zooitje is het. De dodencijfers ten gevolge van misdaad zijn niet meer om aan te zien. Enzovoort, enzovoort.
Ik heb eens een keer een onderzoekje gedaan... Rotterdam is MINSTENS zo erg qua dodencijfers als New York. Nexxxt!!! Check de statistieken zelf maar, zijn er genoeg te vinden.
Citaat:
En dan het argument dat we misschien zonder de VS nog steeds met die nazi's zaten, dat betwijfel ik. Vooral ook Canada en Rusland hebben veel bijgedragen aan de aanpak. Zonder de VS hadden we het ook wel gered.
Heheheh... Laat me niet lachen. Je moet echt effe wat meer erover lezen dan hoor. Waarschijnlijk had jij niet eens geleefd als de VS er niet was. Er zijn echt miljoeeeeeeeeeeenen miljoenen mensen gedood onder het zogenaamde communisme van de Sovjet Unie. Sovjet Unie = onderdrukking, exploitatie, 'dwangarbeid', massamoorden en armoede. VS = Vrijheid.

En jij prefereert dan de Sovjet Unie. OF je bent dan een sadist, of je hebt de feiten niet echt op een rijtje.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 16:22   #28
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Russell
Iemand nog vakantie tips....??

Misschien ga ik naar Cochem in Duitsland....bij de Moezel....wie is hier wel is geweest???
Hé Russel daar is het machtig mooi. Ik ben daar twee jaar geleden in de buurt op vakantie geweest. Piesport, klein dorpje aan de moezel. Als je nog niets geboekt hebt, weet ik nog wel een mooi pension.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 16:35   #29
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Zo is het maar net! Wees ze maar heel erg dankbaar op je blote knieeen!
Nooit een keer, ik verbrand nog liever de Amerikaanse vlag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Again, wees ze maar dankbaar op je blote knieeen. Zonder de VS zat je niet eens op deze website.
Dat er het Internet toevallig "ontdekt" is in de VS zegt me niets. Bovendien, ik heb het natuurlijk niet over de Amerikanen in de zin van de indivuele Amerikaan. Ik heb het over het concept dat wordt vormgegeven door idioten als Bush.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Je moet toch effe wat meer geschiedenis leren dan hoor, want dit simplistisch beeld van de koude oorlog gaat natuurlijk NERGENS over.
Huh? Leg eens uit. Dit is zoals het is gegaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Ik heb eens een keer een onderzoekje gedaan... Rotterdam is MINSTENS zo erg qua dodencijfers als New York. Nexxxt!!! Check de statistieken zelf maar, zijn er genoeg te vinden.
Kijk maar eens een keer de film Bowling for Columbine van Michael Moore.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Heheheh... Laat me niet lachen. Je moet echt effe wat meer erover lezen dan hoor. Waarschijnlijk had jij niet eens geleefd als de VS er niet was. Er zijn echt miljoeeeeeeeeeeenen miljoenen mensen gedood onder het zogenaamde communisme van de Sovjet Unie. Sovjet Unie = onderdrukking, exploitatie, 'dwangarbeid', massamoorden en armoede. VS = Vrijheid.
Dat kan zijn, maar Amerika denkt het te kunnen maken om hun democratisch bestel op te leggen aan anderen. Laat ze eens met hun eigen zaken bemoeien! Zoals Willem Oltmans al zei op de televisie: "we mogen blij zijn dat er nog mensen zoals Bin Laden zijn, die de Amerikanen weten aan te pakken!"

En als we het over zinloze slachtoffers gaan hebben... wat dacht je van de zinloze oorlog in Vietnam?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
En jij prefereert dan de Sovjet Unie. OF je bent dan een sadist, of je hebt de feiten niet echt op een rijtje.
Ik prefereer helemaal niet de Soviet Unie, hoe kom je daarbij. Dat ik meer gevoel heb voor het communisme dan het zogenaamde liberaal denken van de Amerikanen, dat is een ander verhaal. Liberalisme is primitivisme!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 16:37   #30
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Niks achteraf gepraat, ik vraag een vraag, wat had je liever gewild. 70.000 doden in Berlijn door een atoombom of talloze miljoenen doden door de holocaust. Een hele simpele vraag, wat verder niks met achteraf praten te maken heeft, omdat ik Berlijn en de holocaust slechts als voorbeeld aanhaal.
Als ik moest kiezen, dan natuurlijk de 70.000 doden in Berlijn. Maar goed, dit voorbeeld slaat nergens op, zolang deze niet werkelijkheid is.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09
6-Bap zelf maken Haarzoeker Medicijnen/haargroeimiddelen 3 2 oktober 2003 21:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.