Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 maart 2007, 15:19   #31
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag lieke , ik zie net je vraag pas over de scheidingslijn;

ja, dat hangt ervan af welke methode je gebruikt, als je met de pincet epileert kun je alle heel korte haartjes laten zitten ,waardoor het nog natuurlijk overkomt. Bij epileren zie je inderdaad de scheidingslijn(als je voor de rest, zoals ik, erg en zeer dicht behaard bent op je gezicht.)
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2007, 19:00   #32
Honey84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2006
Berichten: 17
Hallo iedereen,

Nog nieuws over epilar?


Gr honey
Honey84 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2007, 21:17   #33
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ja, na de 19de, heb dan pas weer een afspraak(je moet er iedere keer minstens een maand(vr het gezicht) tussen laten he...), nyx zal waarschijnlijk nog iets later een afspraak hebben.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2007, 17:46   #34
mess
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 44
Hoi Martje,
Ik heb een vraagje..Ik kan me voorstellen dat door het harsen de haren erger zijn geworden.(langer of dikker) Als epilar werkt, zou dit dus niet het geval moeten zijn.
Is het erger geworden?

groetjes
mess is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2007, 11:44   #35
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Aangezien ik het nog maar een keer gedaan heb kan ik daar weinig over zeggen. Het is wel zo dat ik die zone altijd met de pincet onthaarde, wat dus exact hetzelfde principe is als harsen. Dus op dat vlak is er geen verschil.
Ik weet het niet, het kan zijn dat het harsen e behandeling van epilar de verergering door harsen tegengaat. (wat vaak bij laser is) Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niets over kan zeggen. Wat ik wel merk is dat, na zo goed als alle haren te zijn teruggekomen, (ik knip de haartjes bij, zodat ze zeer kort blijven), de groei een beetje gestabiliseerd lijkt, ik merk dat er een flink aantal haren erg klein blijft of althans veel minder snel groeit als de weken voordien. Of dat het effect is van de epilar weet ik neit. De 19de heb ik terug een afspraak, daarna kan ik jullie waarschijnlijk wat meer vertellen. (2de keer, iets meer ervaring en wat meer zicht op de werking, waarschijnlijk)
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2007, 08:49   #36
eve
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2007
Berichten: 14
hallo iedereen, ik ben ook bezig met het epilar system en heb reeds drie behandelingen gehad; maar niet het gevoel dat het echt helpt eigenlijk
het haar komt allemaal terug, even dik en zwart als tevoren. hopen maar dat het met de volgende drie behandelingen die nog op het programma staat wél effect begint te hebben. de behandeling vindt plaats in het body centrum in leuven; waar ik al twee verschillende behandelaars had (ééntje die het wel met zorg deed en ééntje die gewoon de zalf insmeerde en that's it, ipv de gebruikelijke 2min per crème (maar ik durfde hier niks over te zeggen tegen haar ... had ik misschien wel beter gedaan ...)
groetjes
eve is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2007, 14:02   #37
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag eve, ik denk inderdaad dat je dat beter wel gedaan had. Ik weet dat dat neit zo gemakkelijk is, mss dat je het anders via mail kunt doen???

Het kan inderdaad zijn bij dikke haren dat je een veel groter aantal behandelingen nodig hebt, (of dat het niet helpt??? het is in Belgie tenslotten og maar in een proefperiode), ik reken voor mezelf op 12 behndelingen ,aangezein ik weet dat ikzelf meestal echt het maximum aantal behandelingen nodig heb om toch uberhaupt effect te hebben. Welke zone heb je geprobeerd? Je gezicht? Want die zone vergt sowieso meer behandelingen dan de andere zones(samen met de rug, zie hierboven)

Degene die er minder zorg aan besteedde, was dat een blonde of een donkere? Ikzelf heb de blonde gehad, en heb daar vooralsnog positieve ervaringen mee.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 10:40   #38
eve
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2007
Berichten: 14
hoihoi, ik ben in behandeling voor de bikinilijn (gezicht en zo doe ik tot nu toe zelf). ik heb hard getwijfeld tussen epilar system en flitslamp. nu dacht ik er al aan om af te wachten tot de zes behandelingen voorbij zijn, maar als het niet helpt of niet voldoende telkens een extra ipl sessie te proberen (maar ik weet niet of dat mogelijk is daarna).
de donkere deed het oké, maar bij mij was het de blonde die zich er héééél vlug van afmaakte.
ik hou jullie op de hoogte van het verloop. ik moet volgende week terug.
groetjes!
eve is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2007, 11:35   #39
Caramel_lady
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Berichten: 3
Hoe gaat het nu?
Ik zit er ook over te denken om me te laten behandelen met epilar.
Jullie laten het allemaal in belgië doen?
Is er niet een mogelijkheid om zelf aan de creme's te komen??
Caramel_lady is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2007, 15:16   #40
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag caramel lady, ik betwijfel het ten zeerste. Bovendien schijnt de creme zeer duur(inkoop) te zijn. Dus, zelfs als zein beperkte hoeveelheden verkocht zou worden denk ik nog dat het bijna goedkoper zou knn uitpakken je te laten behandelen omdat zij het i nveel gevallen in grote hoeveelheden kunnen inkopen en daardoor de kostprijs goedkoper is.
Ik laat me inderdaad in Belgie, leuven behandelen. (ik ben van Belgie afkomstig, dus is dat een logische keuze).

Dag eve, als je flitslamp erbij wilt doen, moet je zien dat je het vóór de harsbehandeling (epilar system) laat doen.

Tja, ik reken voor mezelf altijd meer dan de max aantal die ze meestal aangeven, aangezien ik bij voorbaat weet dat het bij mij toch wel niet in een kort aantal behandelingen verholpen zal zijn. (gezien de overbeharing en in vergelijking met mensen met een normaal beharingspatroon en geen overgevoelige en overgstimuleerde haarvaatjes)
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2007, 15:17   #41
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik heb maandagochtend weer een behandeling, daarna zal ik jullie weer op de hoogte houden ivm ervaring, haargroei, ...
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2007, 11:58   #42
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
hierbij dus het nieuwe verslag van het tweede bezoek;

deze keer heeft ze werkelijk bijna alle haartjes weggehaald, een pluspunt, de creme echter was deze keer wat minder rijkelijk aangebracht, en minder ingemasseerd(had deze keer een donkerblonde en niet de hele lichte blonde van vorige keer) ze was wel erg aardig en verder erg zorgvuldig.

Het enige nadeel deze keer was dat een groot gedeelte van de haren die vorige keer wel behandeld zijn(en die ik nog niet vaak had geepileerd), weinig tot niet groeiden, na het naar buiten komen. Met gevolg dat ze eigenlijk iets te kort waren. Dit zou, volgens de behandelaarster, een zeer goed teken zijn. Afwachten dus wat deze tweede keer geeft, maar mocht dit waar zijn(zo snel en zo goed resultaat) dan overtreft dit resultaat mijn stoutste dromen, als ik werkelijk sterk resultaat zie na 3 a 4 keer zal ik mijn gehele gezicht laten behandelen, voorhoofd, neus, baardstreek en hals. Nadeel is wel dat ik momenteel al weer een anderhalve maand met een allergische reactie, uitslag en exceem sukkel, en deze behandeling doet daar bijgevolg niet veel goed aan.

Pluspunt van dit centrum is dat ze allen erg aardig zijn.

Ik houd jullie alleszins op de hoogte van de verdere ontwikkelingen. (wanneer haargroei terug, eventuele vorderingen, ...)

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2007, 13:31   #43
Honey84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2006
Berichten: 17
martje,

ik ben echt heel benieuwd, blijf ons op de hoogte houden!


honey
Honey84 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2007, 13:45   #44
eve
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2007
Berichten: 14
martje, bedoel je dan dat ik na zes epilar-behandelingen geen flitslamp meer kan doen op de haartjes die overblijven? ik heb nu al drie behandelingen gehad en nu donderdag moet ik terug naar 't body centrum!

ik hoop dat het lukt voor je!


groetje!
eve is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2007, 14:04   #45
tesq
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2007
Berichten: 11
succes martje! Ik ben ook erg benieuwd ivm mn eigen blonde lokken en eve natuurlijk ook succes
tesq is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] haarbevestiging.nl Debby1973 Haarwerken 85 8 november 2012 18:03
Eindelijk..het new hair fusion system, gelukkig evolueert de markt. 4roluca Haarwerken 104 18 november 2009 19:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.